Fletcher Hotels

4.2

Bestellen

3.6

Service

4.2

Prijs

3.4

Levering

28.1%

Zou hier weer kopen

Fletcher Hotels

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Het is goed om te weten, dat Fletcher.nl een keten van hotels is en dus onder de hotel aanbieders van dit land valt. Het is een plek waar je op vakantie kunt gaan en ook een plek waar je natuurlijk om andere redenen naartoe kunt gaan. Wanneer je nog geen ervaring hebt met Fletcher.nl dan is het goed om hun website te bezoeken en ook om de reviews en beoordelingen te lezen op onze site NederlandReview. Het is goed om te zien wat anderen van dit bedrijf vinden. Het is ook goed om juist je review of beoordeling over hun achter te laten op onze website NederlandReview. Het is heerlijk om te zien wat er allemaal kan. Kijk naar de mogelijkheden. 

Over Fletcher.nl

Fletcher.nl behoort  tot de Fletcher Hotels. Het is goed om de mogelijkheden te bekijken van deze mooie hotels. Alle hotels van Fletcher.nl liggen op een unieke en mooie locatie in Nederland. Het kan hier gaan om de heuvels van Limburg of de binnensteden van een historische stad.  

Ontspannen en genieten staat centraal bij de Fletcher.nl hotels. Ieder hotel heeft een uitstekend restaurant met culinaire specialiteiten waar je van kunt genieten. De overige faciliteiten, waaronder een lounge of een bar en soms ook een sauna en solarium helpen hier ook bij om de gasten te laten ontspannen. 
Lekker wandelen en fietsen kun je vaak ook bij de verschillende Fletcher hotels. Het is mooi en goed om te zien wat er allemaal kan. Het is natuurlijk heerlijk om een mooie route te wandelen of om een fietstocht te gaan fietsen. Het is mogelijk om bij de recepties van de hotels een mooie route te krijgen. 
Feesten en partijen kun je ook bij hun houden. Het is goed om te ontdekken welke verschillende mogelijkheden er zijn om een mooie tijd te hebben en om jezelf goed te kunnen ontspannen in de Fletcher.nl hotels. Alles zal goed overlegd worden en tot in de puntjes verzorgd worden. Het maakt niet uit of het om een barbecue gaat, een huwelijksfeest of een diner. 

Natuurlijk is er ook volop zakelijk gemak voor de zakelijke bezoeker bij de Fletcher hotels. Het is mogelijk om er een receptie te houden, een brunch, lunch of diner en natuurlijk ook een vergadering of andere zakelijke bijeenkomst. De hotels beschikken over draadloos internet en ook over de juiste vergaderapparatuur. Kies voor een vergader arrangement op maat!   

Lekker online boeken met de zekerheid van de laagste prijs, is ook voor velen een reden om naar de Fletcher.nl hotels te gaan. Je weet dat je nooit teveel betaald en je kunt gemakkelijk online betalen.   

Diensten van fletcher.nl

De Fletcher.nl hotels bieden veel voor veel mensen. Zo kun je er terecht voor een weekendje weg. Ook is het mogelijk om een midweek te boeken. Daarnaast kun je er ook naartoe gaan om er eens lekker uit eten te gaan. Natuurlijk kun je op tal van andere manieren genieten van de Fletcher.nl hotels. Voor de zakelijke klant zijn er ook vele mogelijkheden om gebruik te maken van hun goede diensten. 

Klachten, tips en complimenten over fletcher.nl

Ben je ergens ontevreden over? Dan is het goed om dit bij het betreffende hotel te melden. Doe dit bij de receptie en anders per mail of per post. Het is zo mogelijk voor het hotel om haar dienstverlening te verhogen en om een mogelijke nare smaak bij u weg te halen. Wel zo fijn! 

Heb jij ervaring met fletcher.nl 

Doe het! Help anderen! Kies ervoor om jouw mening over dit bedrijf op deze pagina achter te laten. Het is geweldig om te zien hoeveel meer reviews er dagelijks bijkomen van anderen over bedrijven. NederlandReview helpt mensen om een goed beeld te krijgen van een bedrijf gebaseerd op reviews van anderen. 


 


Heeft u wel eens overnacht in één van de fletchers hotels? Wat was uw ervaringen? Lees reviews en bekijk of het een goed idee is om hier te boeken!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (199)

2 overnachtingen in 2 kamers

Fletcher Zutphen – een “tatty” hotel, geen 4* waard Als u houdt van een hotel in een zakelijke omgeving, dan kan ik dit hotel aanbevelen. Bedrijvenpark rondom, met autodealer(s), bedrijfspanden, bouwmarkt, benzinestation. Ook als u houdt van vintage architectuur van 40/50 jaar geleden die onveranderd is gebleven, kan ik dit hotel ook aanbevelen. Het leek wel aantrekkelijk, wat extra korting op de kamerprijs als je bij Fletcher Zutphen boekte, totdat ik bij aankomst in het hotel de kamer(s) wilde betalen. De korting geldt alleen voor de 1e kamer, niet voor de 2e kamer. Vreemde gang van zaken. Of ik maar gelijk bij het inboeken voor het diner wilde reserveren. Ik was even verbaasd, kwam ik in een Michelin of BIB Gourmand restaurant ? Of had ik iets gemist waardoor dit restaurant door alle fijnproevers uit Nederland bezocht werd ? De tweede dag, niet gereserveerd voor het diner. En dan sta je voor joker in het restaurant, want je wordt niet bediend, echt niet. Te weinig personeel en daar begint de vicieuze cirkel als je je personeel onvoldoende betaalt. Het ontbijt is een verhaal apart. 17,50 voor een ontbijtbuffet dat met 10 euro al ruim betaald is. Geen dienblad, dus slepen met wat je op je tafel wilt hebben. 3 soorten gesneden kaas (o.k.); 3 soorten low budget vleeswaren, die bij mij thuis nooit de tafel zullen bereiken. Deels ook een Engels ontbijt maar zonder de worstjes, zonder bacon, maar met uitgebakken vet spek. Op zaterdag nog echte croissantjes van bladerdeeg, prima dus. Op zondag in vorm geperste fabrieksmatig gemaakte halvemaanvormige broodjes van wit brooddeeg (geen bladerdeeg) die je zelfs in een low-quality supermarkt niet kan kopen. Hoe kan je je gasten zo in de maling nemen voor 17,50! De kamers zijn duidelijk aan renovatie toe. Stucwerk muren die veelvuldig zijn gelatext en deurstijlen van de badkamer met gebrek aan verf. Onvoldoende verlichting in de te kleine badkamer; in een hoekje kon nog net een te laag toilet geplaatst worden. En net als je in slaap gevallen bent, word je wakker gemaakt door een gezelschap jongvolwassenen die zich in de bar hebben bezat en over de gang lopen te rennen en te schreeuwen.

P

Peter Hoogerwerf

08-11-2023

0

1+ 1 kaartje gratis voor een High tea

De uitjes voucher van de AH zijn altijd een groot succes en hier heb ik ook nog nooit problemen mee gehad. Ik dacht nu leuk om met mijn vriendinnen die uit het hele land komen te gaan High tea-en. Van te voren op de website gekeken van Fletcher waar kan je terecht, via AH wordt je doorgelinkt naar de site van Fletcher en er staat duidelijk dat alle dagen beschikbaar zijn en ook het hotel waar wij naar toe willen. IK koop de tickets en zie tot mijn verbazing dat opeens alle weekenden vol zitten. Ik bel met het hotel en vraag hoe dat kan. zij gaf aan dat er maar een paar tafels beschikbaar zijn en dat er geen mogelijkheid is om nog een voucher in te leveren. Ze hebben liever een lege tafel dan gasten. Ik bel het hoofdkantoor en leg mijn verhaal uit en ok daar krijg ik vriendelijk maar resoluut een duidelijk antwoord NEE het is niet mogelijk om de vouchers in te wisselen en het is nu U probleem dat u met een voucher zit. Als u zo graag wilt genieten van een High tea dan kunt u dat boeken bij het hotel onder de reguliere prijs, want er is namelijk ruimte zat in het restaurant. Nu Hebben we helaas veel slechte hotel ervaringen bij Fletcher Hotel, maar dat was allemaal een paar jaar geleden,( schimmel in de kamer, weinig eten, koud eten, interieur wat aan vervanging toe is.) nu dacht ik misschien hebben ze zich verbetert. De communicatieve vaardigheden waarbij de gast zich gastvrij voelt, het verwen moment van lekker eten in een mooie omgeving zijn niet aanwezig. Bij dit hotel keten Het had zo mooie win win kunnen zijn voor beide partijen zowel voor hotel als gast. helaas scoren jullie nu een 1 alleen al door de verkeerde communicatie

S

schaap

07-11-2023

0

overnachting inclusief ontbijt

Wij brachten twee nachten door in het vier-sterren Fletcher hotel in Vlissingen. Er was geen mogelijkheid voor bagage-opslag, dus van 13.00 tot 15.00 uur rondgehangen in de lounge met ontzettend lawaai van reparatie aan de (enige) lift, met zeer weinig interesse werd de fantasieloze lunch bezorgd door een ongeinteresseerde geen nederlands sprekende medewerkster zonder horeca-ervaring/opleiding. We zaten op banken/stoelen waar de flarden kunstleer aanhingen, de tafel werd schoongemaakt met hetzelfde doekje als waarmee de stoelzittingen werden afgeveegd (!), vanuit de keuken werd schoon serviesgoed op de buffetten met veel lawaai neergekwakt, het schone serviesgoed werd onder de arm aangedragen in een shirt dat de man al twee dagen droeg. HOEZO VIER STERREN ??

G

gerard govers

11-10-2023

0

Overnachting inclusief ontbijt

Ik heb in veel fletcher hotels overnacht maar veldenbos in Nunspeet was verruit het slechtste hotel ..het is oud achterstallig onderhoud heel erg gedateerd...vloeren piepen kraken enkel glas in de ramen die niet eens fatsoenlijk open kunnen ..vreselijke badkamer met 1 lullig lichtje... Het personeel niks anders dan lof maar het hotel is heel slecht . .

C

Claudia Bodemeijer

29-09-2023

0

Fletcher hotel Eerbeek

Luxe kamer geboekt, slechte kwaliteit matras, badkamer klein, zodat bij douchen zelfs wasbak en deur nat worden. Geen fohn, of mogelijkheid iets neer te zetten van douche verzorgingsptoducten Geluids overlast tot diep in de nacht, door huwelijksfeest. Niet van te voren daarover op te hoogte gesteld Onbijt zeer matig Kortom niet t sprookjesachtig verblijf waarmee geadverteerd word

L

Leenders

25-09-2023

0

Boeking

Ik zou voor je boekt even de reviews lezen de regeltjes in de kleine lettertjes en de reclamecode commissie er op na slaan. Want anders ben je je geld 159 euro zo kwijt. Een klacht in gediend eerst vriendelijk maar toen ik mailde waar het over ging niks meer gehoord. Als je gaat boeken niet er van uit gaan van de foto,s wat een mooie kamer het is . Ik adviseer ook een emmer met schoonmaakmiddelen mee te nemen want het ziet er ook niet zo fris uit. Dus eigenlijk eerst de kamer controleren voor dat je betaald.

06-09-2023

0

overnachting in hotel Jagershorst Leende

Helaas hebben wij geen goede ervaring overgehouden aan een overnachting in dit hotel. Tot diep in de nacht werden wij uit onze slaap gehouden doordat er in een andere kamer een illegaal feestje aan de gang was. Uiteindelijk na lang zoeken de nachtportier gevonden die enkel vroeg of de muziek iets zachter mocht. De nachtportier zou overigens rondes lopen, wat wij gek vinden want dan had hij het feestje toch echt al eerder opgemerkt. Na klachten bij het hoofdkantoor, komen ze niet verder dan een voucher...

E

E. Volkers

31-08-2023

0

hotel kamer voor 2 nachten HOTEL DE GEULVALLEI LIMBURG ***

Kamer wij hadden kamer 126 De kamer was in een zeer slechte en zeer vieze staat .Gordijnen waren smerig en kapot vol met spinrag .Vloerbedekking was ronduit smerig en kapot /vlekken om op te lopen met bloten voeten .Onderhoud: heb nog nooit een hotel kamer gezien die in zo'n slechte staat van onderhoud was .Was gelegenheid kom nog uit de jaren 70/80 niet hotel waardig met houtwerk is de douche deur passend gemaakt toilet was wel vernieuwd. verwarming elementen waren zo slecht dat het roest en het verf er bij/aan vast hing .schimmel achter de gordijnen die al stonken lampen (verschillende maten en wattages die niet werkte )stroom aansluiting die met een verlengsnoer aan de plint was geschroefd( verloop snoer) Eten was uitstekend /personeel aardig en zeer behulpzaam Maar eerlijk wie doe de controles voor jullie bedrijf op de foto's waar ik vanaf ben gegaan zag je wat later bleek een geheel nieuw gerestaureerd appartement te zijn dus wij zijn hier wel erg van onder de indruk als je dan een ander soort kamer krijgt die ik was toebedeeld ondanks de prijs dit kan niet U belazerd de klanten hoop nog wat te horen (meestal niet ) volgende week gaat deze belevenis naar div sites o.a. booking.com als review over dit hotel jammer u heeft de plank misgeslagen . HET CIJFER 1 IS VOOR HET HOTEL ,ZELFS HET PERSONEEL SCHAAMD ZICH VOOR DEZE VIEZE BENDE . Aan tal originelen sterren GEEN je kan je zelf NIET BELONEN MET STERREN BESTELLEN DAT GAAT GOED GEEN PROBLEEM SERVICE PERSONEEL OKE

H

Henk/Yvonne

28-08-2023

1

Overnachting geboekt maar deze heb ik moeten annuleren 3 dagen van tevoren. Ik moet gewoon betalen. Niet normaal. Wegens ziekte van een collega kunnen we niet gaan. De annuleringsverzekering kan hier ook niets mee. Nooit meer fletcher

I

Inge

23-08-2023

0

2-daagse All-in voor 2

nov 2020 cadeaukaart gekregen, niet kunnen gebruiken ivm Corona In 2022, nog steeds Corona, bleek kaart verlopen en niet meer te gebruiken Deze mogen "upgraden" tegen n vergoeding...nu blijkt dat ik toch niet zomaar overal kan boeken ,want er zijn maar n bepaald aantal kamers vrij vr deze vouchers...(terwijl ik wel zo zonder voucher wel n kamer kan boeken) Dus geef nooit een voucher cadeau....

R

roosen

17-08-2023

0

Kamer Fletcher hotel Korenbeurs in Made

31-07-2023

0

Fletcher Hotels. Maakt niet uit naar welke je gaat of hoeveel sterren deze heeft. We hebben een slechte vieze kamer gekregen in Nunspeet. Daarna een voucher gekregen als "goedmakertje" toen toch maar nog een fletcher hotel geboekt. Had ipv 3, 4 sterren maar dat maakte geen verschil. Stinkende kamer. De sanitaire voorzieningen waren net zo vies en een lekkende (vieze) airco waardoor de hele vloerbedekking ook nog eens nat was. Konden ze ook niks aan doen want de mensen die daar naar kijken waren al naar huis. De toiletten/douches op de camping zijn nog schoner dan welk fletcher hotel dan ook. Dit was niet de eerste keer een fletcher hotel. Maar zeker weten de laatste! Ze kunnen je nooit gelijk helpen en via de mail kan je wel een klacht indienen, maar dan krijg je alleen een voucher waarmee je weer bij hun kunt boeken en het dan weer even slecht of slechter is en de reis ernaartoe en het eten enz ook weer geld kosten.. nee voor ons geen fletcher meer!! Waardeloos bedrijf!!

J

Joyce

29-07-2023

0

Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel

Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel

R

Rene

19-07-2023

0

Hotelovernachting Fletcher Hotel Kasteel Erenstein Kerkrade

Overnachting geboekt in dit Hotel voor de datum 23- op 24 juni 2023. Na een rit van 11 uur vanuit het buitenland kwamen we rond 20:00 uur aan bij een onbemande receptie. Na 5 minuten zelf op zoektocht gegaan door een leeg restaurant en bar naar personeel. In mijn optiek erg triest omdat de receptie de ontvangst is van de gasten. De ontvangst ontbrak dus. De dame die uiteindelijk kwam was vriendelijk maar begon na enkele minuten al negatief te praten over andere gasten, iets wat in mijn optiek een wrange smaak achterlaat over hoe men over hun gasten denkt. Kamer zelf was zeer warm, rook muf en op de badkamer zelfs naar riool. Geen mechanische ventilatie. Raam konden wij niet openen omdat precies daar de fietsenstalling aanwezig was waar iedereen langs liep. Achterstallig onderhoud in badkamer. Afdicht rooster afvoer van wasbak ontbrak. Open gat dus waar hoogst onaangename geur uitkwam. De rubberen dop welke erbij lag was een verkeerde maat. In badkuip werkte het mechanisme niet om de waterafvoer te sluiten. Kit randen waren dringend aan vervanging toe. Ontbijt was teleurstellend. Er was één bord per persoon voorhanden op tafel dat wij mee moesten nemen om langs het buffet op te scheppen. Dit is het enige Fletcher hotel waar wij ooit zijn geweest waar men blijkbaar bezuinigd op het serviesgoed. Een ouder stel dat vragend bij het buffet stond kreeg op afstand zelfs door personeel toegeroepen: 'Ja u moet wél u bord van tafel meenemen hé?! Want anders kunt u niets opscheppen!' Niet de manier waarop je met je gasten communiceert. Hoewel het een hotel is waar voornamelijk ouderen verbleven, was het vanaf de kiezelparkeerplaats slecht toegankelijk. Om bij de ingang te komen moet je je over ouderwetse kasseien met ronde bovenkant begeven. De wielen van onze rolkoffers hebben zich kranig moeten weren om hier overheen te komen. Van de Fletcher hotels waar wij tot nu toe hebben overnacht komt deze als minste uit te bus.

R

Ron

08-07-2023

0

Arrangement

Fletcher hotels is ondanks de zwaarste zomerstorm ooit, waarbij geadviseerd wordt om het huis niet te verlaten en tevens het treinverkeer plat ligt, niet bereid om te praten over het verzetten van een 4-daags arrangement van ruim € 600.-. Een onverwacht starre en klantonvriendelijke houding waarbij gastvrijheid geweld wordt aangedaan. Fletcher’s advies letterlijk: leent u de auto van de buurman maar, ik kan de ‘regels’ van Fletcher niet wijzigen.

G

George Leering

05-07-2023

0

1 overnachting op lokatie s herthogenbosch

Reserveren ging prima. Op lokatie aangekomen bleek het heel oudbollig en muf. Verschillende vochtplekken op het systeem plafond. Muffe geur op de gang. Badkamer zat onder de zwarte schimmel en vergane kitranden. Stoel in de kamer bleek helemaal de bekleding van stuk. Bed lag lekker. Ontbijt was goed.

M

Maranka

29-06-2023

0

Fletcher hotel Dinkeloord, SLECHT!

- overal licht nog stof en is dus geen doekje overheen gehaald. Nachtkastjes, telefoon, badkamer plankjes en ga zo maar door. - Haar op het kussen wat niet van ons is. - Douche die niet kouder word en echt heet is en soms nog heter word. Knop van de douche werkt ook niet. Je kan hem heel moeilijk draaien maar kouder word die niet. - Badkamer uit het jaar kruik tegeltjes stuk, scheuren in de wasbak. Schimmel in de voegen, roest plekken bij de kraan en douchekop. - Geen handdoekje voor je handen te drogen bij de wasbak. Je krijgt maar 2 handdoeken om je af te drogen. - Verkeerde informatie gegeven word ivm ontbijt, zo kom je te laat bij het ontbijt en mag je eigenlijk niet meer eten. Gelukkig mochten we de restjes nog opeten… - Er word geen informatie gedeeld bij het inchecken. Bijv ontbijt uitchecken of andere informatie wat belangrijk is. - Kamer wat niet schoongemaakt word als je wel de deurhanger de hele dag laat hangen zoals op het papiertje. - Geen schonen handdoeken krijgen. En als je er om vraagt dan word je aangekeken of ze water zien branden. Er word dus eigenlijk vanuit gegaan dat je gewoon 2 nachten met 1 handdoek doet.. - In de middag niet eens kan lunchen omdat het druk is en je 1,5 uur moet wachten op eten maar vervolgens na 20 min geen eten meer ziet komen uit de keuken. Krijg je als excuus daarna, ja keuken moet voor vanavond voorbereiden.. terwijl op de lunch kaart staat dat de lunch keuken tot 16 uur open is.. Ja je kan broodje buiten halen in de tent (bolletje ham/kaas of bolletje gezond, je zal dit maar net niet lusten of niet mogen eten..). - Personeel wat onbeschoft over je roddelt.. de laatste avond kwam ik het melden maar was er geen eind verantwoordelijke meer aanwezig, toen is er opgevangen door mijn vriend dat het persoon gezegd heeft dat ze niet andersmans troep gaan opruimen omdat zij vinden dat er troepgemaakt word. En aangekeken worden alsof ik me aanstel.. Daarbij kan je er niet vanuit gaan dat iemand zomaar troep maakt. Je kan gewoon even een doekje over de wc halen en schonen handdoeken plaatsen, prullenbakken en wc papier checken. Al met al ik raad dit hotel zeker niet aan. En godzijdank ben ik blij dat ik geen eten heb gehad überhaupt het hele weekend. Enige was ontbijt maar dat was ook niet denderend. Over het avond eten was door de andere al geen aanrader. Net of alles uit de magnetron kwam en uitgedroogd was. Meld je het bij uitchecken, dan word het overlegd en krijg je reactie op de mail. Nou ik ben benieuwd welke mail ik überhaupt krijg. Maar die 200 euro die er helaas betaald is aan begin van het verblijf is het zeker niet waard! Ik wacht een oplossing af van het hotel!!!

T

Talitha

29-05-2023

0

gelogeerd van af woensdag 10 mei tot zon dag 14 mei 2023

Het hotel Valmonte in Berg en dal is een gedateerd hotel . Wij hadden een luxe kamer uitgezocht. De gedateerde kamer zag er als volgt uit: een vloerbedekking vol met vlekken, de vitrage hing zeer slordig voor de ramen met gaten, de zithoek bestond uit drie stoeltjes met een tafeltje waarvan een stoel beschadigde armleuningen had en de stof rafelde. Er stond geen waterkoker of koffieapparaatje en bv geen koelkast (wel te huren voor €5,00 p.d.) . Ik vraag me zeer af waarvoor je voor een dergelijke kamer extra moet betalen. Gelukkig was het bedienend personeel aardig en het eten was goed. De receptioniste waar ik bij vertrek het kamerkaartje afgaf groette ons niet eens bij het weggaan. Dit is voor mij werkelijk de laatste keer dat wij hier hebben gelogeerd.

M

Mw.K.M.Niezink

14-05-2023

0

Wij zijn met de Pasen in Nunspeet geweest, hotel Veldenbos. We hadden een kleine straal water, douchen konden we niet, we hebben ontbeten in een muffe lege zaal. Het leek wel een klaslokaal voor examen te doen. Het gebouw is oud . Geen kleur te bekennen, alles grauw en muf. We hebben wel betere hotels gezien. Hier moet iets gedaan worden, anders komen daar geen gasten meer. Iedereen sprak erover, had wel meer aangekleed kunnen worden met de Pasen, het leek nergens naar, wij gaan daar niet meer naartoe en ms helemaal niet meer naar de Fletchers hotels. Hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Gr M .Schreur

18-04-2023

0

Voucher

Ik heb 4 vouchers van de ah actie gekocht. De eerste 3 gewoon prima kunnen boeken via site van fletcher. Maar bij de laatste voucher ging het fout. Wilde eind maart laatste voucher inwisselen maar deze werd geweigerd. Na overleg met fletcher blijkt dat wij telaat waren met het inleveren van deze voucher, maar dat de einddatum van 31 maart op de site van fletcher stond was een fout van fletchet maar waren helaas niet bereid de voucher alsnog te accepteren. Zwaar teleurgesteld des te meer dat wij frequente gasten zijn van de fletcher hotels.

R

Rinie

11-04-2023

0