Fletcher Hotels
Alle reviewsFletcher Hotels
Alle reviews (196)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Overnachting inclusief ontbijt
Ik heb in veel fletcher hotels overnacht maar veldenbos in Nunspeet was verruit het slechtste hotel ..het is oud achterstallig onderhoud heel erg gedateerd...vloeren piepen kraken enkel glas in de ramen die niet eens fatsoenlijk open kunnen ..vreselijke badkamer met 1 lullig lichtje...
Het personeel niks anders dan lof maar het hotel is heel slecht . .Fletcher hotel Eerbeek
Luxe kamer geboekt, slechte kwaliteit matras, badkamer klein, zodat bij douchen zelfs wasbak en deur nat worden.
Geen fohn, of mogelijkheid iets neer te zetten van douche verzorgingsptoducten
Geluids overlast tot diep in de nacht, door huwelijksfeest. Niet van te voren daarover op te hoogte gesteld
Onbijt zeer matig
Kortom niet t sprookjesachtig verblijf waarmee geadverteerd wordBoeking
Ik zou voor je boekt even de reviews lezen de regeltjes in de kleine lettertjes en de reclamecode commissie er op na slaan. Want anders ben je je geld 159 euro zo kwijt. Een klacht in gediend eerst vriendelijk maar toen ik mailde waar het over ging niks meer gehoord. Als je gaat boeken niet er van uit gaan van de foto,s wat een mooie kamer het is . Ik adviseer ook een emmer met schoonmaakmiddelen mee te nemen want het ziet er ook niet zo fris uit. Dus eigenlijk eerst de kamer controleren voor dat je betaald.
overnachting in hotel Jagershorst Leende
Helaas hebben wij geen goede ervaring overgehouden aan een overnachting in dit hotel. Tot diep in de nacht werden wij uit onze slaap gehouden doordat er in een andere kamer een illegaal feestje aan de gang was. Uiteindelijk na lang zoeken de nachtportier gevonden die enkel vroeg of de muziek iets zachter mocht. De nachtportier zou overigens rondes lopen, wat wij gek vinden want dan had hij het feestje toch echt al eerder opgemerkt. Na klachten bij het hoofdkantoor, komen ze niet verder dan een voucher...
hotel kamer voor 2 nachten HOTEL DE GEULVALLEI LIMBURG ***
Kamer wij hadden kamer 126 De kamer was in een zeer slechte en zeer vieze staat .Gordijnen waren smerig en kapot vol met spinrag .Vloerbedekking was ronduit smerig en kapot /vlekken om op te lopen met bloten voeten .Onderhoud: heb nog nooit een hotel kamer gezien die in zo'n slechte staat van onderhoud was .Was gelegenheid kom nog uit de jaren 70/80 niet hotel waardig met houtwerk is de douche deur passend gemaakt toilet was wel vernieuwd. verwarming elementen waren zo slecht dat het roest en het verf er bij/aan vast hing .schimmel achter de gordijnen die al stonken lampen (verschillende maten en wattages die niet werkte )stroom aansluiting die met een verlengsnoer aan de plint was geschroefd( verloop snoer) Eten was uitstekend /personeel aardig en zeer behulpzaam Maar eerlijk wie doe de controles voor jullie bedrijf op de foto's waar ik vanaf ben gegaan zag je wat later bleek een geheel nieuw gerestaureerd appartement te zijn dus wij zijn hier wel erg van onder de indruk als je dan een ander soort kamer krijgt die ik was toebedeeld ondanks de prijs dit kan niet U belazerd de klanten hoop nog wat te horen (meestal niet ) volgende week gaat deze belevenis naar div sites o.a. booking.com als review over dit hotel jammer u heeft de plank misgeslagen . HET CIJFER 1 IS VOOR HET HOTEL ,ZELFS HET PERSONEEL SCHAAMD ZICH VOOR DEZE VIEZE BENDE .
Aan tal originelen sterren GEEN je kan je zelf NIET BELONEN MET STERREN
BESTELLEN DAT GAAT GOED GEEN PROBLEEM
SERVICE PERSONEEL OKEOvernachting geboekt maar deze heb ik moeten annuleren 3 dagen van tevoren. Ik moet gewoon betalen. Niet normaal. Wegens ziekte van een collega kunnen we niet gaan. De annuleringsverzekering kan hier ook niets mee. Nooit meer fletcher
2-daagse All-in voor 2
nov 2020 cadeaukaart gekregen, niet kunnen gebruiken ivm Corona
In 2022, nog steeds Corona, bleek kaart verlopen en niet meer te gebruiken
Deze mogen "upgraden" tegen n vergoeding...nu blijkt dat ik toch niet zomaar overal kan boeken ,want er zijn maar n bepaald aantal kamers vrij vr deze vouchers...(terwijl ik wel zo zonder voucher wel n kamer kan boeken)
Dus geef nooit een voucher cadeau....Kamer Fletcher hotel Korenbeurs in Made
Fletcher Hotels. Maakt niet uit naar welke je gaat of hoeveel sterren deze heeft. We hebben een slechte vieze kamer gekregen in Nunspeet. Daarna een voucher gekregen als "goedmakertje" toen toch maar nog een fletcher hotel geboekt. Had ipv 3, 4 sterren maar dat maakte geen verschil. Stinkende kamer. De sanitaire voorzieningen waren net zo vies en een lekkende (vieze) airco waardoor de hele vloerbedekking ook nog eens nat was. Konden ze ook niks aan doen want de mensen die daar naar kijken waren al naar huis. De toiletten/douches op de camping zijn nog schoner dan welk fletcher hotel dan ook. Dit was niet de eerste keer een fletcher hotel. Maar zeker weten de laatste! Ze kunnen je nooit gelijk helpen en via de mail kan je wel een klacht indienen, maar dan krijg je alleen een voucher waarmee je weer bij hun kunt boeken en het dan weer even slecht of slechter is en de reis ernaartoe en het eten enz ook weer geld kosten.. nee voor ons geen fletcher meer!! Waardeloos bedrijf!!
Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel
Fietsverhuur niet alleen erg duur, gewone fietsen zonder ondersteuning zijn gewoon NIET meer te huur, dan maar op zoek naar een ander hotel
Hotelovernachting Fletcher Hotel Kasteel Erenstein Kerkrade
Overnachting geboekt in dit Hotel voor de datum 23- op 24 juni 2023.
Na een rit van 11 uur vanuit het buitenland kwamen we rond 20:00 uur aan bij een onbemande receptie. Na 5 minuten zelf op zoektocht gegaan door een leeg restaurant en bar naar personeel. In mijn optiek erg triest omdat de receptie de ontvangst is van de gasten. De ontvangst ontbrak dus.
De dame die uiteindelijk kwam was vriendelijk maar begon na enkele minuten al negatief te praten over andere gasten, iets wat in mijn optiek een wrange smaak achterlaat over hoe men over hun gasten denkt.
Kamer zelf was zeer warm, rook muf en op de badkamer zelfs naar riool. Geen mechanische ventilatie. Raam konden wij niet openen omdat precies daar de fietsenstalling aanwezig was waar iedereen langs liep. Achterstallig onderhoud in badkamer. Afdicht rooster afvoer van wasbak ontbrak. Open gat dus waar hoogst onaangename geur uitkwam. De rubberen dop welke erbij lag was een verkeerde maat. In badkuip werkte het mechanisme niet om de waterafvoer te sluiten. Kit randen waren dringend aan vervanging toe.
Ontbijt was teleurstellend. Er was één bord per persoon voorhanden op tafel dat wij mee moesten nemen om langs het buffet op te scheppen. Dit is het enige Fletcher hotel waar wij ooit zijn geweest waar men blijkbaar bezuinigd op het serviesgoed. Een ouder stel dat vragend bij het buffet stond kreeg op afstand zelfs door personeel toegeroepen: 'Ja u moet wél u bord van tafel meenemen hé?! Want anders kunt u niets opscheppen!' Niet de manier waarop je met je gasten communiceert.
Hoewel het een hotel is waar voornamelijk ouderen verbleven, was het vanaf de kiezelparkeerplaats slecht toegankelijk. Om bij de ingang te komen moet je je over ouderwetse kasseien met ronde bovenkant begeven. De wielen van onze rolkoffers hebben zich kranig moeten weren om hier overheen te komen.
Van de Fletcher hotels waar wij tot nu toe hebben overnacht komt deze als minste uit te bus.Arrangement
Fletcher hotels is ondanks de zwaarste zomerstorm ooit, waarbij geadviseerd wordt om het huis niet te verlaten en tevens het treinverkeer plat ligt, niet bereid om te praten over het verzetten van een 4-daags arrangement van ruim € 600.-. Een onverwacht starre en klantonvriendelijke houding waarbij gastvrijheid geweld wordt aangedaan. Fletcher’s advies letterlijk: leent u de auto van de buurman maar, ik kan de ‘regels’ van Fletcher niet wijzigen.
1 overnachting op lokatie s herthogenbosch
Reserveren ging prima. Op lokatie aangekomen bleek het heel oudbollig en muf. Verschillende vochtplekken op het systeem plafond. Muffe geur op de gang. Badkamer zat onder de zwarte schimmel en vergane kitranden. Stoel in de kamer bleek helemaal de bekleding van stuk. Bed lag lekker. Ontbijt was goed.
Fletcher hotel Dinkeloord, SLECHT!
- overal licht nog stof en is dus geen doekje overheen gehaald. Nachtkastjes, telefoon, badkamer plankjes en ga zo maar door.
- Haar op het kussen wat niet van ons is.
- Douche die niet kouder word en echt heet is en soms nog heter word. Knop van de douche werkt ook niet. Je kan hem heel moeilijk draaien maar kouder word die niet.
- Badkamer uit het jaar kruik tegeltjes stuk, scheuren in de wasbak. Schimmel in de voegen, roest plekken bij de kraan en douchekop.
- Geen handdoekje voor je handen te drogen bij de wasbak. Je krijgt maar 2 handdoeken om je af te drogen.
- Verkeerde informatie gegeven word ivm ontbijt, zo kom je te laat bij het ontbijt en mag je eigenlijk niet meer eten. Gelukkig mochten we de restjes nog opeten…
- Er word geen informatie gedeeld bij het inchecken. Bijv ontbijt uitchecken of andere informatie wat belangrijk is.
- Kamer wat niet schoongemaakt word als je wel de deurhanger de hele dag laat hangen zoals op het papiertje.
- Geen schonen handdoeken krijgen. En als je er om vraagt dan word je aangekeken of ze water zien branden. Er word dus eigenlijk vanuit gegaan dat je gewoon 2 nachten met 1 handdoek doet..
- In de middag niet eens kan lunchen omdat het druk is en je 1,5 uur moet wachten op eten maar vervolgens na 20 min geen eten meer ziet komen uit de keuken. Krijg je als excuus daarna, ja keuken moet voor vanavond voorbereiden.. terwijl op de lunch kaart staat dat de lunch keuken tot 16 uur open is.. Ja je kan broodje buiten halen in de tent (bolletje ham/kaas of bolletje gezond, je zal dit maar net niet lusten of niet mogen eten..).
- Personeel wat onbeschoft over je roddelt.. de laatste avond kwam ik het melden maar was er geen eind verantwoordelijke meer aanwezig, toen is er opgevangen door mijn vriend dat het persoon gezegd heeft dat ze niet andersmans troep gaan opruimen omdat zij vinden dat er troepgemaakt word. En aangekeken worden alsof ik me aanstel.. Daarbij kan je er niet vanuit gaan dat iemand zomaar troep maakt. Je kan gewoon even een doekje over de wc halen en schonen handdoeken plaatsen, prullenbakken en wc papier checken.
Al met al ik raad dit hotel zeker niet aan. En godzijdank ben ik blij dat ik geen eten heb gehad überhaupt het hele weekend. Enige was ontbijt maar dat was ook niet denderend.
Over het avond eten was door de andere al geen aanrader. Net of alles uit de magnetron kwam en uitgedroogd was.
Meld je het bij uitchecken, dan word het overlegd en krijg je reactie op de mail. Nou ik ben benieuwd welke mail ik überhaupt krijg. Maar die 200 euro die er helaas betaald is aan begin van het verblijf is het zeker niet waard!
Ik wacht een oplossing af van het hotel!!!gelogeerd van af woensdag 10 mei tot zon dag 14 mei 2023
Het hotel Valmonte in Berg en dal is een gedateerd hotel . Wij hadden een luxe kamer uitgezocht. De gedateerde kamer zag er als volgt uit: een vloerbedekking vol met vlekken, de vitrage hing zeer slordig voor de ramen met gaten, de zithoek bestond uit drie stoeltjes met een tafeltje waarvan een stoel beschadigde armleuningen had en de stof rafelde. Er stond geen waterkoker of koffieapparaatje en bv geen koelkast (wel te huren voor €5,00 p.d.) . Ik vraag me zeer af waarvoor je voor een dergelijke kamer extra moet betalen.
Gelukkig was het bedienend personeel aardig en het eten was goed. De receptioniste waar ik bij vertrek het kamerkaartje afgaf groette ons niet eens bij het weggaan.
Dit is voor mij werkelijk de laatste keer dat wij hier hebben gelogeerd.Wij zijn met de Pasen in Nunspeet geweest, hotel Veldenbos.
We hadden een kleine straal water, douchen konden we niet, we hebben ontbeten in een muffe lege zaal.
Het leek wel een klaslokaal voor examen te doen.
Het gebouw is oud .
Geen kleur te bekennen, alles grauw en muf.
We hebben wel betere hotels gezien. Hier moet iets gedaan worden, anders komen daar geen gasten meer.
Iedereen sprak erover, had wel meer aangekleed kunnen worden met de Pasen, het leek nergens naar, wij gaan daar niet meer naartoe en ms helemaal niet meer naar de Fletchers hotels.
Hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.
Gr M .SchreurVoucher
Ik heb 4 vouchers van de ah actie gekocht.
De eerste 3 gewoon prima kunnen boeken via site van fletcher. Maar bij de laatste voucher ging het fout. Wilde eind maart laatste voucher inwisselen maar deze werd geweigerd. Na overleg met fletcher blijkt dat wij telaat waren met het inleveren van deze voucher, maar dat de einddatum van 31 maart op de site van fletcher stond was een fout van fletchet maar waren helaas niet bereid de voucher alsnog te accepteren. Zwaar teleurgesteld des te meer dat wij frequente gasten zijn van de fletcher hotels.voucher
Hotel voucher besteld en had geprobeerd van tevoren erachter te komen of het op een bepaalde datum in een van de hotels in te wisselen was. Niemand kon dat aangeven. Het betreffende hotel had wel ruimte maar .... Je moest die voucher maar bestellen en dan kijken of er plaats was. Nou, dan raad je het wel: slechts in 5 hotels in Nederland van de 110 was het op die datum in te wisselen en het was een gewone doordeweekse dag. Waardeloos allemaal die vouchers, niet doen dus ...
overnachting Hotel Erica in Berg en Dal
1 nacht gelogeerd in Hotel Erica in Berg en Dal ivm operatie volgende dag. We kregen kamer 212 ( ergens hoog in het hotel achteraf kamertje) De badkamer zat vol met schimmel. De slaapkamer leek op een afwerkplek, Ramen waren kapot of schimmel op kozijnen. echt vies onder het bed. Bij binnenkomst enkele wespen in kamer via raam weggejaagd.. Echt schandalig dat ze daar mensen neerzetten. ik heb voor de zekerheid foto's genomen. Ook heb ik reactie gegeven op Fletcher site maar geen reactie ontvangen. Nooit meer naar Fletcher. Eigenlijk zijn ze nog geen 1 ster waard, eindscore zou 0 moeten zijn.
Voucher actie
Vouchers voor overnachting nauwelijks in te wisselen in de weekend en dan vaak maar 1 nacht en niet 2 voor een weekend. Klantenservice slecht bereikbaar. Emails worden te laat of helemaal niet beantwoord en dan ontvang je een standaard bericht terug. Adcies: dien een klacht in bij Radar, de ACM en de Consumentenbond. Zij zijn hier mee bezig!
Anderen bekeken ook

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Wanneer je er even lekker tussenuit wilt in eigen land, dan kun je natuurlijk kiezen voor de grote bekende ketens die er zijn. Maar je kunt ook een...

Heerlijk zeilen over het IJsselmeer, maar geen ervaring? Denkt u erover om zelf een zeilboot aan te schaffen, maar wilt u het eerst eens uitprobere...

Thermae 2000: heerlijk ontspannen in thermaal water Valkenburg aan de Geul is al jaren een plek waar veel mensen genieten van het landschap, de sf...
Na deze klacht niets gehoord of iets ,zoals verwacht .
ga nu de foto's plaatsen van de schimmel en smerige zooi van jullie kamer succes verder met de hoop dat jullie echt eens bezoek krijgen van een instantie die de deur dicht doet bij jullie .En zoals gezegd smerige vieze kamers hoe zou het dan in de keuken zijn ? Ik denk niet veel beter iets voor de voedsel en waren wet.