Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
70% Zou hier weer kopen
KOPEN! Zegt het bedrijf. Wat zeggen anderen echter over dit bedrijf? Is het wel slim en goed om dit te doen? Lees op onze site de mening over hun en beslis pas daarna of je er een klant wilt gaan worden of niet. Fouten voorkomen en geld besparen is natuurlijk iets wat wel goed en slim is. Het is geweldig om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is op onze site. Ook jouw mening is goud waard. Deel hem.
Wie houd er nu niet van een goede vakantie? Het is mogelijk om bij dit bedrijf de meest mooie vakanties te boeken. Estivant is het Franse woord voor zomergast. Het is al meer dan vijftien jaar de specialist voor eenoudervakanties. Het is heerlijk en verrassend om te zien waar je naartoe kunt gaan met je kind of kinderen. Ouders en kinderen beleven er een toptijd. Goede accommodaties, exclusieve deals en alles kan en niets moet motto’s helpen je om te genieten van een leuke tijd wanneer je op vakantie gaat.
Het team bestaat uit vakantieliefhebbers. Een ruim team van specialisten maakt het mogelijk om een geweldige tijd te krijgen op vakantie. Daar draait het allemaal om. Ze zijn aangesloten bij de SGR, ANVR, het Calamiteitenfonds en de SKTB. Een onbezorgde vakantie is dus verzekerd!
Het bedrijf is een specialist op het gebied van eenouderreizen en vakanties en singlereizen. Het is een aanbod wat aantrekkelijk en goed is voor veel mensen. Je kunt naar tal van landen gaan om hiervan te genieten. Van Oostenrijk tot Curacao en van Spanje tot aan Zweden. Top gewoon. Het zal niet moeilijk zijn om jezelf snel te overtuigen van de kwaliteiten van dit bedrijf. Je moet er gewoon even een kijkje nemen om daarna te beslissen of je er een vakantie gaat boeken. Het begint echter allemaal met het nemen van een kijkje in de keuken van dit bedrijf.
Er kan altijd wel een keer iets misgaan. Wanneer het probleem echter snel en vakkundig opgelost wordt is er niets aan de hand. Een klacht, heet dan wel een klacht. Het is echter geen klacht meer. Het is een constatering welke is opgelost. Laat je klachten daarom gewoon horen. Meld het via de kanalen welke op de website staat aangegeven. Het is goed om te lezen wat er allemaal mogelijk is om samen een oplossing te vinden voor een situatie. Uiteraard zijn tips en complimenten ook van harte welkom bij hun en over hun.
Jouw stem is goud waard. Jouw mening. Jouw review. Jouw geluid. Jouw beleving. Laat anderen weten, hoe goed of hoe slecht jouw ervaring was met dit bedrijf. Het is essentieel om zo anderen te helpen. NederlandReview is graag het platform om jouw mening te delen met anderen. Je zal er zeker geen spijt van krijgen wanneer je jouw unieke verhaal doet op onze site. Het helpt anderen en geeft je een goed gevoel.
Lees hier de beoordelingen van vakantiegangers die meegingen op alleenstaande ouder vakantie of singlereis met Estivant. Ontmoetten ze leuke mensen?
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Marcel
26-07-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Voor degene die met Estivant naar de Loire, Camping Les Saules willen reizen wees gewaarschuwd voor -veel-kakkerlakken!! De tenten daar en vooral om het keukenblok zaten vol met kleine kakkerlakken (niet die grote tropische, maar de duits/europese soort en daardoor sneller een plaag en mee te nemen naar huis). Een aantal reizigers hebben ze zelfs mee naar huis genomen. Mijn vakantie is daardoor goed verpest omdat ik er niet lekker bij mijn tent heb kunnen zitten. Ze rende over de tafels, over de drogende was op het wasrek, er zat er zelfs één in de pet van mijn dochter. Ze hebben het een plaag laten worden. En dan het ergste, de organisatie Estivant nam het totaal niet serieus! Hun officiele reactie letterlijk: "De aanwezigheid van kakkerlakken. Voor een aanwezig zijn van beestjes op en rondom een camping kan Estivant geen verantwoordelijkheid nemen. We begrijpen dat dit niet fijn is, maar we kunnen hier geen compensatie voor geven" en "Het kan natuurlijk zijn dat je het niet eens bent met bovenstaande. Je kunt dan terecht bij de Geschillencommissie. Dat kan hier. Hopelijk is bovenstaande zo helder." Ongelofelijk! Geen ongediertebestrijding, geen excuses, maar gewoon zeggen, ach, een kakkerlakken plaag, vervelend, maar het is gewoon de natuur. ? Het concept van Estivant is leuk hoor, maar de manier hoe ze hier mee omgaan vind ik belachelijk. Geen Estivant meer voor mij. Ik kijk volgende keer wel naar een andere aanbieder van alleenouder reizen die dergelijke klachten wel serieus nemen.
Floor
28-09-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Super slecht geregeld. Als een ouder met kind een vakantie geboekt in juli. Ondertussen een nieuwe liefde tegen gekomen en de vakantie geannuleerd. 200 euro moest ik betalen
Onbekend
18-01-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Geboekt en een week voor aanvang gebeld dat de vaksntie eenzijdig geannuleerd werd, vanwege overboekingen. Geen alternatieven of compensatie behalve een tegoedbon. Zeer onprofessioneel en absoluut ern afrader. Ik lees meerdere van dergelijke reviews, dus lijkt meer beleid dan incident.
Patrick
19-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wat een verschrikkelijke ervaring met Estivant. Leuk, een vakantie van twee weken geboekt, met de auto naar Elba samen met mijn jongens van 8 & 10. Van 21 Augustus tot 4 September. De factuur à 2200 euro meteen betaald en daarna door Estivant ook op drie verschillende manieren bevestigd gekregen dat de vakantie door gaat. Word je ineens op Donderdag 5 Augustus en twee weken voorafgaand je reis gebeld en dus voor het blok gezet, dat ze de tweede week gaan annuleren. Want er zijn niet genoeg tenten bezet in de tweede week en wat ik wil?! Uhm ik wil gewoon op vakantie met mijn kids en desnoods die tweede week zonder animatieteam, we vermaken ons wel. De medewerker gaat dit overleggen en kan niks beloven. Hij gaat morgen terugbellen belooft hij. S ’Avonds stuur ik een mail na dat ik dan graag hoor of ze kunnen bevestigen dat het lukt die tweede week omdat ik het niet erg vind als er minder mensen zijn en we ons toch vermaken. En anders graag per omgaande bericht terug zodat ik zelf die tweede week iets vind in Italië. Uiteraard belt of mailt er niemand terug op vrijdag 6 Augustus dus ik besluit zelf maar te bellen en krijg Koen aan de lijn. Hij leest mijn mail voor en weet dat zijn andere collega daar mee bezig is. Ik vraag hem kun je vandaag iets laten weten want anders moet ik iets anders zoeken en de tijd en aanbod wordt steeds krapper. Ja hij gaat het doorgeven. Uiteraard belt of mailt niemand mij terug op vrijdag 6 Augustus. Maandag 9 Augustus besluit ik zelf maar weer te bellen en krijg Jody aan de lijn. Ze gaat navragen wat de status is en komt snel terug met het antwoord we kunnen niks doen en wel die tweede week annuleren. Ik geef aan dat ik dat heel vervelend vind mede omdat ik op heen en terugweg een overnachting in Zwitserland heb à 185 euro per keer om mijn reis van 17uur te splitsen. Erg empathisch wordt er niet gereageerd en ze snapt dat het vervelend is maar moet toch die week annuleren. Okay prima ik stel voor om mijn boeking in Zwitserland intact te laten om zelf de tweede week in Italië iets te zoeken en annuleer de tweede week dan met dikke tegenzin. Uiteraard vraag ik of ze de helft van het bedrag per omgaande terug willen boeken zodat ik iets anders kan boeken. Nee dat gaat niet ze kan het in werk zetten maar binnen 14 dagen mag ik het terug verwachten. Ik geef aan dat ze het niet begrijpt en van het Estivant probleem mijn probleem maakt en daarna niet meedenkt om mij een fijn gevoel te geven. 1100 vind ik daarbij genoeg geld en heb weinig trek dit open te hebben staan ik moet ook nog iets anders boeken en betalen. Hierna komen er veel vaagheden, waarschijnlijk kunnen we het vrijdag meenemen en heb je het dan terug maar zeker is het niet tot aan dit ligt bij de financiële administratie en dat is een aparte afdeling tot aan het is nu druk door allerlei boekingen en annuleringen. Ik verzoek haar beter haar best te gaan doen en geef aan dat ik echt niet geïnteresseerd ben in interne processen als klant. Je moet een paar keer overleggen maar uiteindelijk heeft ze geen oplossing en kan alleen maar de tweede week annuleren. Intussen ben ik wel klaar met het deflecteren en het niet krijgen van een oplossing. Empathisch vermogen ontbreekt ook nog steeds dus ik besluit dat ze de vakantie maar geheel annuleren want heb weinig trek hierin. Ik zie mijn geld heel graag met spoed terug maar dat kan ze nog steeds niet beloven. Deel II Omdat het veel stress geeft om in zo’n kort tijdsbestek een leuke andere vakantie te vinden en ik het belangrijk vind dat mijn kids het naar de zin hebben besluit ik Estivant een tweede kans te geven. Ik vind op de site een vliegvakantie voor de periode 21 Augustus tot 4 September naar Tossa de Mar en boek deze op 12 Augustus. Er staan tijdens het boeken letterlijk “nog 1 tent beschikbaar” dus het zal wel stormlopen, leuk! Blij dat ik boek nu. De factuur à 3371 euro niet meteen betaald maar wel meteen een mail gestuurd of ze het credit bedrag van Elba open nog 2200 euro tegen de hoofdsom willen wegschrijven. De dagen er na krijg ik bevestiging van de boeking, vervolgens mail dat de boeking tegen elkaar weg wordt geschreven, op Donderdag 12 Augustus het fijne bericht dat de vakantie definitief is en zelfs op vrijdag 13 Augustus rond 09:00u een mailtje dat de deelnemerslijst klaar staat en vluchtgegevens er aan komen. Mijn vakantie kan niet meer stuk en mijn kids blij want de eerste keer vliegen. En dan om 12u telefoon, Estivant… Hetzelfde meisje als afgelopen Maandag, Jody. en ze draait meteen op automatische piloot haar riedeltje af, want…. De tweede week van Tossa de Mar kan niet doorgaan want je bent de enige die er dan is. (Lees je je niet in voordat je belt of snap je niet hoe je een slecht weer gesprek moet voeren?) Omdat ik eerst nog denk dat het een heel slechte grap is confronteer ik haar meteen met het Elba verhaal en dat ze dit echt niet kunnen doen. Ik heb alle bevestigingen en factuur betaald. Ze veert niet echt mee en gebrek aan empathie begint op te vallen. Het is vanochtend zo beslist door het management… Ik vraag haar inmiddels heel dringend haar best te gaan doen nu want dit accepteer ik niet. Maar net als afgelopen Maandag blijft ze een beetje stoïcijns en doet haar riedeltje en bied de tweede week als alternatief een camping aan in Nederland. Alsof ik heen en weer ga vliegen uit stap bij terugkomst en meteen in de auto spring naar de andere kant in Nederland omdat Estivant zaken niet op orde heeft. Na wat overleg op de achtergrond blijft ze volharden dat ze niks kan betekenen. Ze doet niet eens de moeite en hier mag ik het mee doen. Omdat ik ook blijf volhouden dat ze echt iets moeten gaan doen nu kan ik vanmiddag terug worden gebeld door een Supervisor. Nee ik wacht wel want wil hem direct spreken en ineens kan dat dus wel. En hier krijg ik Koen weer aan de lijn. Hij legt het uit heeft het over compensatie en dat ze echt niet anders kunnen. Als ik vraag wat de compensatie is dan is het een waardebon van 100 euro te besteden in de toekomst bij Estivant… Ik leg hem uit dat de afgelopen twee boekingen en gang van communicatie, gebrek aan klant gerichtheid etc. niet echt uitnodigen om überhaupt nog iets te boeken bij Estivant dus ik aan de bon niet veel heb. Ik stel voor het bedrag nog eens te bekijken en weg te schrijven tegen de week dat ik niet ga. Oftewel ik betaal maar voor 1 week, krijg de andere week voor de helft terug en tevens 100 euro en liever wat meer tegemoetkoming op die eerste week. Uiteindelijk gaat hij akkoord maar blijft het 100 euro compensatie. Ik wil dat hij per omgaande de helft terugboekt met spoedboeking en dit ook in de mail zwart op wit zet evenals de compensatie en waarom. Hij blijft hangen in vaagheden dus laat het hem zelf nog eens herhalen. De mail verwacht ik binnen een half uur en de helft van het geld vanmiddag nog. Dan ontvang ik de mail met de credit… In plaats van de 3370 gedeeld door twee is 1685, staat er dat ik nog maar 985 terugkrijg?!? Ik geloof dat ik van mijn stoel val en bel maar meteen. Gelukkig meteen Koen aan de lijn. “Ja.. je krijgt alleen de accommodatie terug en niet de vliegreis” Maar dat hebben we net besproken zeg ik. Ja ik bedoelde dit zegt hij. Ja maar dat zei je niet. Beter zeg je wat je bedoelt en daarnaast moet ik voor de derde keer bellen nu. Ik wil de gehele post annuleren en het volledige bedrag nu terug hebben ben volledig klaar met Estivant. De medewerker vervalt in populair taalgebruik en vind alles okay dan, zeker zeker en Toppie. Ik geef als tip aan dat zijn taalgebruik in deze situatie niet echt professioneel overkomt en ik vind de situatie niet echt Toppie. Als reden geeft hij aan dat hij last heeft van een robotstem en dan deze woorden gebruikt waarna hij nog zes keer okay dan en toppie zegt. Hij zegt ook nog ik wil goed weekend zeggen maar weet niet of dat nu nog mag van je?!? Sorry is dit grappig?!? Wat een idioot gedrag, super onprofessioneel. Nooit meegemaakt. Ik dring nu heel sterk aan om nu mijn geld te gaan boeken en een mail te sturen zwart op wit. Ineens heb ik binnen een half uur mijn geld terug, heel fijn maar ook te gek want van de week kon het alleen binnen 14 dagen of wellicht…. Echt ik sta bijna met mijn bek vol tanden als ik na ga wat een slechte ervaring dit is. Nog nooit zoiets meegemaakt en weinig tot geen poging om maar te laten merken dat het shit is en we er alles aan doen om je te behouden op welke manier ook. Nooit meer dus.
Martijn
13-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wat een geweldige reisorganisatie is Estivant. Twee jaar geleden met mijn drie kinderen naar Kroatië geweest. Was echt de leukste vakantie ever. Vorig jaar geboekt voor Turkije en een voucher ervoor gekregen. Dit jaar twee weken Spanje geboekt en door omstandigheden moest ik deze helaas op het laatste moment annuleren. Nadat we mijn situatie hadden besproken, heeft de directeur besloten de kosten hiervan niet te declareren. Wat een service. ?????? Estivant denkt echt met je mee over de beste opties. En wat werken er fijne mensen bij Estivant. Zou bijna solliciteren. ? Volgend jaar zeker weer met Estivant op vakantie. Nu al zin in. Dankjewel voor alles Estivant.
Astrid de Heer
28-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
La Roche-en-Ardenne Zwembad gesloten voor campinggasten wat bij aankomst pas gecommuniceerd werd, geen alternatief wordt geboden, zelfs nieuwe strakke zwembroek hiervoor moeten aanschaffen. Eindschoonmaak van tent voor €45,00 euro verplicht werd pas bij aankomst gecommuniceerd, terwijl deel inventaris mist en erg vuil is bij aankomst. Activiteiten vervallen veelal, óók rondom gezamenlijke maaltijden ivm Covid19, ouders hierdoor 4 dagdelen bezig veelal zelf te moeten organiseren, broodjes worden hierintegen wel door Estivant verstrekt. Ouders wordt gevraagd met ideeën te komen omtrent activiteiten. Ivm Covid19 groep Max 15 personen in België, maar wel activiteiten bij Brands in grote groepen op en tegen elkaar waarbij anderhalve meter niet te realiseren blijkt en hygiëne niet in acht wordt genomen. Bovenstaande gecommuniceerd met kantoor Estivant maar geen reactie, teleurstellend en niet correct. Wel extra kosten en volop onderneming van ouders verwachten, maar géén informatie of alternatieven aanbieden.
AWM
12-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Als alleenstaande ouder vond ik het niet verantwoord met mijn twee kinderen (11 en 13) op vakantie naar het buitenland te gaan. Ook al wilden ze het allebei heel graag, aangemoedigd door vriendjes die wel regelmatig op vakantie gaan. Maar die hebben twee ouders samen, dat is ook makkelijker en veiliger reizen. Toen kwam een andere ouder op school met Estivant als tip. Een uitkomst: hier is alles geregeld en je hebt iets om op terug te vallen. Je staat er niet alleen voor. Mijn kinderen mochten de bestemming kiezen en nu gaan we naar Spanje, naar het strand. Fijn dat dat nu wel kan. Ze hebben een aftelkalender gemaakt voor tot het zover is!
Evelien
20-01-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Vakantie was zeker genieten! Veel leuke medereizigers voor zowel mij als voor mijn zoon goed contact. Normaal zijn we maar met zijn tweeen, dat is ook erg gezellig, maar nu was er toch veel meer aanspraak, voor ons beiden goed en nieuw!
Jitske
03-01-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Een paar jaar geleden is mijn man helaas overleden. Sindsdien nooit echt meer op vakantie geweest, tot afgelopen zomer. Ik kwam in aanraking met Estivant Eenoudervakanties en heb dit maar eens geprobeerd. Met name omdat ik mijn twee dochters toch weer eens wilde zien genieten, want zij hebben het erg zwaar gehad met het verlies van hun vader. Doordat er meer gezinnen met één ouder meegingen op vakantie, was het voor mijn dochters zeer geslaagd. Ze maakten makkelijk contact en ik had zelf ook een goede klik met veel ouders. Ben nu alweer met mijn meiden aan het kijken naar een nieuwe éénoudervakantie voor volgend jaar. Alles was zo goed geregeld, echt fantastisch!
Willy Brandsma
13-12-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal