eDreams
Alle reviewseDreams
Alle reviews (277)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Vlucht Eindhoven - Alicante
Ik kon niet online inchecken en heb voor 2 personen € 110,00 moeten betalen om aan de Desk te laten inchecken omdat het mezelf niet lukte. Heb niets gehoord dat ik dat bedrag terug kreeg
Vliegticket
Met Google een ticket geboekt voor 450 €. Doordat ik Google gebruikte ‘voor een eenvoudige registratie’ had ik niet door dat op mijn ticket mijn bedrijfsnaam stond ipv mijn naam. Kreeg het kaartje minder dan 24 uur tevoren en kon dus ook niet meer annuleren. Eenmaal op Schiphol wilde KLM me ook niet helpen, had ik maar niet via een derde partij moeten boeken. Kon wel een nieuw ticket kopen voor ruim 800€ maar ik ben er nu wel klaar mee. Zo werd eDreams een eNightmare.
Kocht een vliegticket.Flight ticket
First of all, every time that I tried to book a flight with them, they have changed the total price at the last step before payment without any reason! (This is regardless of all the increases they made in most of the steps before payment, which have some reasons behind). Moreover, once I press the button to pay the fee, it normally rise up the price another time mentioning that 'the airline has just increased the price'! This is so weird that these happen every time that I am booking with eDreams!
Recently, we booked a flight from Belgium to Italy (Catania) (eDreams-reserveringsnummer: 12175290894), the airline suddenly changed the destination of our flight to another city in Italy (Palermo)! But eDreams has not informed us and our flight in their app still shows the previous version of our flight. Also, the return flight got cancelled and eDreams did not inform us! Finally, after lots of battles, the airline said we are eligible to be refunded the price of our ticket (because we could not use the flight due to cancellation). The airline said they have refunded the ticket to eDreams but eDreams not only contacted us regarding that, but also, hardly responded our Emails and when responded, just gave irrelevant answers and refused to resolve our issue, which was caused by them.
So, I will never book any flight with eDreams again!Vlucht
Annulatie vlucht o.w.v. medische redenen nooit doorgevoerd ondanks meerdere pogingen via chat, e-mail met enkel loze beloftes. Ook de gewijzigde vlucht door de airline heb ik zelf via de airline moeten regelen omdat E-DREAMS niets deed! NOOIT BOEKEN VIA E-DREAMS!!!
Ticket
I tried to buy a ticket to Milan. When hit button for payment message pop-up - the ticket is 150 Eur more expensive than advertised on Momondo! Not just once - I have tried several times and price always was much higher.
Trein en hotel Berlijn
Nooit hiermee boeken!!!!!
Voor het treinticket krijg je geen ticket maar een code die de Deutsche bahn nog nooit gezien heeft en dus niet geldig is!
Je betaald voor iets wat je niet krijgt = FRAUDEVliegticket
30 uur geleden een ticket geboekt. De reservering bleef maar in behandeling staan, terwijl dit maximaal 24 uur zou duren. De vlucht zou over 5 uur vertrekken, dus ik werd wel onrustig. Na eindeloos app contact eerst het advies gekregen om te bellen met een kantoor dat over 6 uur open zou gaan haha. Na lang aandringen te horen gekregen dat ik maar een nieuw ticket moest boeken.
Ticket
Ze hadden het geld geïncasseerd en geen ticket geboekt, logen dat ze het niet ontvangen hebben en wouden het ook niet terugbetalen. Nooit boeken
Edreams vliegtickets
Graag willen wij hier het volgende over kwijt:
Boek nooit iets via deze organisatie.. Ze zouden hun naam moeten veranderen naar ENightmares !! We waren met een groep van 10 personen en hadden de vliegtickets geboekt via Edreams de alles goed gegaan de volgende ochtend was van een deel van onze groep het geld terug gestort en de tickets geannuleerd.. Contact opgenomen met Edreams.nl ( waar je overigens geen Nederlands persoon te spreken krijgt !) werd er gezegd de jullie bank heeft dit terug gestort wegens te weinig saldo wat niet kon want er stond meer dan genoeg voor de tickets op.. Contact met de bank die zeiden nee het is door hun zelf terug gestort wij hebben er niks mee te maken .. Weer contact met Edreams want de helft van ons zat dus maar in het vliegtuig en als we nieuwe tickets wilde boeken kregen we de melding dat onder deze namen al tickets waren geboekt en niet dubbel konden boeken.. Moesten we maar 24 uur wachten en opnieuw proberen.. Dus niet en hebben ze via een andere organisatie geboekt zodat we toch in hetzelfde vliegtuig zaten .. Met de tickets van ons die wel nog via hun liepen een hoop gezeik want ze zetten een kind van 12 als volwassenen neer en dit kan dus niet met inchecken.. Contact Edreams konden ze niet veranderen moesten we zelf maar achteraan gaan .. Ook kwamen wij er achter dat hun helemaal niet bevoegd waren om tickets van Ryanair te verkopen ( dit weten na vele malen contact te hebben gehad met Ryanair) Wij zijn uren bezig geweest met contact leggen en alle fouten van Edreams recht te trekken !! We hebben een verificatie moeten doen via Ryanair anders konden we niet vliegen ..Ook hebben wij een mail ontvangen van Ryanair om hun eigen prijzen van die vlucht te checken en dat was schrikken .. Ook kwam onze creditcard nummer niet overeen met die wat gebruikt was .. Ik kan nog wel even doorgaan maar om het kort samen te vatten deze organisatie brengt alleen maar ellende.. Maak niet dezelfde fout als ons en boek direct je vlucht bij een vliegmaatschappij en blijf ver uit de buurt van Edreams !!Pakket reis
Pakket reis geboekt voa edreams. Bevestigingsmail ontvangen, geld van de rekening en dan is plots alleen voor het hotel de betaling ok, moet nieuwe vliegtickets aankopen aan de volle pot
ik heb helaas een vlucht geboekt en betaald maar geen bevestigingsnummer of email ontvangen. Oplichters! Snap niet dat ze nog kunnen bestaan.
Ik heb vlucht ticket geboekt maar helaas heg references nummer en geen confirmatie mail ingevangen maar ik heb steeds niks gehoord om mijn geld terug te krijgen
wij hebben 10 november 2021 geannuleerd bij e dreams. Wij zouden 3 januari 2022 vliegen maar door de operaties van mijn man was dat niet mogelijk en tot op heden hebben we nog niets terug ontvangen en de comminucatie is heel moeilijk.
Vliegreis
Vlucht geboekt bij edreams. Zij zouden het inchecken voor me regelen. Enige dagen voor vertrek boarding card ontvangen met stoelnummer. Aangekomen op de luchthaven blijkt er niet ingecheckt te zijn(!) 90 euro bijbetalen om alsnog in te checken of terug naar huis! Bij thuiskomst contact gezocht met edreams, maar men reageert nergens op en is volstrekt onbereikbaar!
Nooit meer edreams!Slecht
Een ticket geboekt voor 21 juli, later bleek op de ticket 26 juni.
Als het fout gaat kan je nergens terecht voor hulp.
Mensen koop aub geen ticket bij deze oplichters.Vluchten
Ben net terug van Borneo. Tot Jakarta ben ik met Qatar Airways gevlogen maar mijn laatste vlucht van Jakarta naar Balikpapan boekte ik bij EDreams via Skyscanner…..
Een paar dagen voor vertrek was ik nog even mijn reisplanning aan het checken en zag ik de klachtenpagina van EDreams met lichte bezorgdheden tot gevolg…
Persoonlijk heb ik niet het minste probleem ondervonden en zou ik zeker terug via EDreams durven te boeken!!!
Het is zo dat meestal alle mensen zonder problemen geen reviews schrijven maar de mensen met problemen des te meer, wat begrijpelijk is…
Normaal schrijf ik ook geen reviews maar wou dit nu wel even vermelden…
Een tevreden klant
Philippe, België 😉🤟🏼Is dit echt?
vlucht + hotel
op de site alleen een chat robot,
Kosten voor de boeking niet terug te vinden op de site. (bijna € 40,-)
Achteraf gezien hotel en vlucht apart boeking toch goedkoper te boekenretour bangkok amsterdam
Dieven las ik ergens!!
Klopt.............. € 1400,- gestolen op valse informatie over terugbellen en mailen..
Ben nog erg boos, dus kan beter nu even niets schrijven, maar verhaal volgt!Vlucht geboekt en is geld terug gestort paar uur voor vertrek
Vliegticket
Mensen boek aub geen vlucht via deze firma. Vlucht geboekt en 33 euro extra betaald voor eventuele veranderingen per mail te ontvangen. Wanneer ik aankwam op de luchthaven, zag ik dat er al 3 dagen werd gestaakt. Toen ik info ging vragen op de luchthaven zelf, wist TA mij te zeggen dat ze 3 dagen geleden hebben gemaild naar deze firma om te zeggen dat de vlucht geannuleerd is maar omdat ze hun mail niet hebben nagekeken, was edreams niet eens op de hoogte. 200km heen gereden voor niks en dan nog eens 200km terug... SCHANDALIG!
vliegticket
Betaald voor tickets en op het moment dat ik wilde inchecken stond ik opeens niet in het systeem. Aangezien ik perse naar huis moest op deze vlucht en de klantenservice van edreams geen moeite deed om te helpen een dure nieuwe ticket geboekt. Op de dag van vandaag nog steeds 0 euro compensatie hiervoor ontvangen. Het zijn dieven! Klantenservice doet er ook alles aan om je af te schepen en het je lastig te maken. E-mails sturen met een No-reply adres waardoor je constant de klachtenprocedure met 3 weken wachten weer opnieuw in moet. Telefonisch ook zeer slecht bereikbaar, alleen voor ‘prime’ members. Boek hier niet!!
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
wij hebben 10 november 2021 geannuleerd bij e dreams. Wij zouden 3 januari 2022 vliegen maar door de operaties van mijn man was dat niet mogelijk en tot op heden hebben we nog niets terug ontvangen en de comminucatie is heel moeilijk.