Ervaringen eDreams

Zoek jij ook het goedkoopste vliegticket naar jouw vakantiebestemming, maar wel bij een betrouwbare vliegmaatschappij? Kijk eens op eDreams. Deze ticketvergelijkingswebsite is tegelijkertijd online reisbureau en biedt de meest efficiënte manier om de goedkoopste vliegtickets te vinden naar jouw vakantie- of werkbestemming te vinden. Maar hoe weet je of eDreams wel betrouwbaar is? Geeft de website de juiste vliegticketprijzen aan of blijkt het uiteindelijk veel duurder te zijn dan beloofd? NederlandReview geeft je de antwoorden. Lees hier betrouwbare recensies en ervaringen van klanten die jou voorgingen en hun vliegtickets boekten via eDreams, zodat je goed geïnformeerd en met een gerust hart jouw aankoop kunt doen. Laat ook jouw mening achter in een review zodat andere Nederlanders die bij eDreams een vliegticket of reis willen gaan boeken kunnen profiteren van jouw ervaringen en kennis.

Over eDreams

eDreams is een Spaanse organisatie gevestigd in Barcelona en wereldwijd actief in 43 landen met verschillende websites per land. Het bedrijf eDreams is in 1999 opgericht als online reisbureau en vergelijkingssite om het breedst mogelijke aanbod van vluchten, hotels en vakanties op maat aan te kunnen bieden tegen de goedkoopste prijzen. Oprichter Javier Perez-Tenessa Block werkte voordat hij eDreams begon als satellietontwerper voor EADS en werkte voor McKinsy en in Silicon Valley bij Netscape en AOL. In 2015 nam Dana Dunne eDreams over als CEO.

De ‘e’ van eDreams betekent dat alle diensten van eDreams online worden afgehandeld en je jouw droomvakantie kunt waarmaken via hun website. Maar of het daadwerkelijk een droomsite is waar je de allergoedkoopste vluchtopties te zien krijgt en tegelijkertijd kwaliteit nog gegarandeerd is, dat kun je in de recensies op NederlandReview lezen of zelf laten weten in een recensie met jouw mening!

Diensten

eDreams combineert voor jou als klant op hun vergelijkingssite alle beschikbare data over honderdduizenden vliegroutes, 450 vluchtmaatschappijen, 40.000 bestemmingen, maar ook over meer dan een miljoen beschikbare hotels. eDreams verzamelt ook de reizen en tickets met kortingen voor je. Je kunt zoeken op bestemming, datum van je reis, aantal personen en je kunt erbij invullen of je een hotel wil en met hoeveel personen. Voor de autoverhuur kun je ook de datum en bestemming invoeren. Let wel, de bestuurder moet tussen de 25 en 70 jaar oud zijn.

eDreams zet zichzelf niet alleen als vergelijkingssite voor goedkope vliegtickets neer, maar ook als reisbureau. Daarom kun je een persoonlijk vlucht-en-hotel-pakket bij eDreams online bestellen dat op maat gemaakt is naar jouw wensen. Let op, dit gebeurt allemaal online of telefonisch en er is geen reisbureau op lokatie waar je heen kunt. Je kunt op de website van eDreams alles in één keer boeken, van vliegticket tot hotel en zelfs autoverhuur en betalen met creditcard. Dit kan op je thuiscomputer, maar ook met de eDreams app uit de Appstore voor op je smartphone.


Waar betaal je voor met je vliegticket?

Service en klachten

Als je klachten hebt of vragen over de service van eDreams dan is het niet makkelijk een contactgegevens te vinden. Alleen in de algemene voorwaarden staat een e-mailadres:
klantenservice@edreams.com en een adres in Barcelona met telefoonnummer 0034 935088558.

Wat is jouw ervaring met het boeken via eDreams?

In 2014 waarschuwde de Autoriteit Consument en Markt (ACM) voor eDreams, omdat ze goedkope vliegtickets beloven, maar niet de onvermijdelijke kosten die erbij komen tijdens het boeken vermelden. Is dit nog steeds een probleem of ben jij helemaal tevreden over de service en informatievoorziening van eDreams? Schrijf een review met jouw mening en ervaring en laat het achter op NederlandReview!

Kun je goedkoop en veilig vliegtickets boeken bij eDreams? Lees hier betrouwbare reviews van klanten en laat ook jouw mening achter!

eDreams
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (42)

3
12% Zou hier weer kopen!

Bestellen

3,4

Service

2,4

Prijs

3,4

Leveren

2,6

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Tickets naar Spanje

Wij hebben zonet tickets besteld naar Spanje inclusief hotel. Nu hebben we bevestiging van het hotel gekregen, maar geen vliegtickets. Iemand meer ervaring hier mee? Ik zie alleen slechte reviews. En bang dat het niet goed gaat komen.

Door: Manuela Olthof19-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Flights

I booked return flights from Dusseldorf to Copenhagen. I received confirmation with 2 booking references (different companies for each flight) Then I received a mail to say the first leg had been cancelled but the app said everything was OK. Went to the airline website with the confirmation and the booking was cancelled. I tried eDreams online chat on the website and in the app - it was useless. I called the Klantenservice number (0900 5010501) that number is not in use!! I have also emailed and received no answer.
They are utterly useless scam merchants. I would not recommend and do not trust

Door: martin pellegrine19-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

tickets

tickets betaald via Ideal,maar geen boekingsreservering gehad ,dus ook geen vlucht gehad .bellen mailen maar never geen reactie
wat een slecht bedrijf

Door: Francien Andringa02-08-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Ticket

Kut bedrijf. Prijs wordt 30 euro duurder bij betaling via Ideal ipv creditcard terwijl er staat €0 voor Ideal betaling.

Door: b16-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

heb ik uiteindelijk niet gedaan want de tickets werden 10% duurder bij het afrekenen terwijl de creditcardbetaling gratis zou zijn.

PINOKKIO!!

Door: Ingrid Warnaar04-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

4588231027

Verschrikkelijk bedrijf! ticket geboekt maar hebben niet eens het fatsoen om te laten weten dat mijn vlucht niet doorgaat. Hierdoor kon ik geen andere vlucht meer boeken. Edreams heeft mijn reis door mijn neus geboord! Onfatsoenlijk, onbetrouwbaar bedrijf. Wachttijden aan de telefoon bedragen minimaal een uur en de mensen zijn onbeschoft.

Een heel onbetrouwbaar en mogelijk malafide bedrijf.

BESTEL NIET BIJ ZE!

Door: Joshua Swart03-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

tickets to sri lanka

No customer service. No call back, do not book here!

Door: pietje bel30-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Tickets Retour Tanger

Ik zou op 10 juli naar Tanger toevliegen. Maar ik kan niet meer! Mijn vraag is of het mogelijk is om iemand anders op mijn plaats te laten gaan: naam wijzigen voor de andere persoon. Of ik zag ook dat ik een mijn vlucht kan annuleren en dan een ticket boek voor dezelfde datum heen en weer zelfde datum: 10 aug terug als retour. En dat ik dan alleen maar het verschil in vlucht betaal. Als de nieuwe vlucht iets duurder is dan de andere. Maar mijn agency heeft mijn vlucht met nog een ander meisje erin geboekt, maar ik zou alleen mijn naam willen wijzigen in die van een ander...

Door: Talitha Mesters25-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4

Tickets

Canceled the reservation after payment through an email in which it was just stated "your reservation has been canceled" nothing more nothing less

Door: Rares Tatu24-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

vliegreis naar Porto inclusief hotel

eDreams is nauwelijks bereikbaar. Op de telefoonnummers hang je bijna een uur in de wacht en dan krijg je nog steeds niemand aan de telefoon. Een emailadres is niet te achterhalen, een vestigingsadres ook niet. Uiteindelijk heb ik via de site toch een klacht (zij noemen het algemene feedback) verzonden. Krijg wel een bevestigngsnummer en de melding dat een accountmanager snel contact op neemt. Niet dus. Er gebeurt niets. Wat is het probleem? Ik moest nog stoelen reserveren en handbagage inchecken. Via het 020-nummer lukte het na diverse malen niet om iemand aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk het 044-nummer in Engeland gebeld. Die heeft het geregeld tegen een dubbele tarief van de vliegmaatschappij zelf. Nadat de reservering was geregeld, kreeg ik een code waarop stond hoe ik moest inchecken en stoelen reserveren. Maar dat was dus al gebeurd via het 044nummer. En wat blijkt: er wordt nu EUR 120,- in rekening gebracht in plaats van EUR 60,-. En eDreams is niet bereikbaar. Wat een vreselijk bedrijf, onvriendelijk, geldtillers en niet te bereiken. Dus wees gewaarschuwd: GA NOOIT IN ZEE MET EDREAMS. Op het internet wemelt het van negatieve reviews en dat is niet voor niets.

Door: Silvia van Dooren20-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

Tickets Spanje

Ik lees veel negatieve reviews van mensen die hun geld kwijt zijn. Het kan opgelost worden is mijn ervaring!

In mei een vlucht geboekt voor het hele gezin, 700 euro totaal. Onze vlucht was binnen 12 uur na boeken geannuleerd. Er was een mogelijkheid om de heenvlucht om te boeken, maar eDreams gaf in de mail duidelijk aan dat ze geen garantie geven dat de nieuwe vlucht wel door gaat. Het blijkt dat eDreams tickets onder voorbehoud koopt en de (budget) luchtvaartmaatschappij bepaalt of de vlucht door gaat! eDreams neemt hier geen verantwoordelijkheid voor en hebben zich goed ingedekt in de Algemene Voorwaarden. Ze kunnen wel een alternatief bieden maar niet garanderen omdat de LVM bepaalt of er gevlogen wordt.
Een paar keer gebeld en eindelijk na 45 wachten de klantenservice in India gesproken. Ik heb direct de koopovereenkomst telefonisch verbroken door mijn geld terug te vragen. Ik kreeg geen e-mail bevestiging van de annulering en belde ze iedere dag (vier dagen achter elkaar) om de status op te vragen. Elke keer 30-75min moeten wachten aan de telefoon. Ineens werd na mijn annulering de terugvlucht bevestigd. Nogmaals gebeld en ze noteerden mijn bankrekeningnummer en hebben een bevestiging gestuurd via de e-mail dat ik binnen 10 werkdagen het geld terug zou krijgen. Desondanks dacht ik dat ik naar het geld kon fluiten! Niemand leek geld terug te krijgen volgens reviews! Maar 3 weken later heb ik alles ontvangen, het duurde langer i.v.m. Hemelvaart en Pinksteren maar wat een opluchting!

Zorg dus dat je telefonisch en via de mail je koopovereenkomst beëindigd omdat de vlucht niet door gaat en je een beroep doet op de ‘’24 uur gratis annuleringsbeleid van eDreams’’. Doe het bij voorkeur binnen 24 uur na aankoop of binnen 1 werkdag. Ook als de termijn is verstreken, geef aan dat zij in gebreke zijn gebleven en blijf contact zoeken. Via creditcard of Paypal betalen is veilig. Via iDeal ben je genoodzaakt het echt via eDreams te claimen zoals ik. De klantenservice is slecht bereikbaar maar de jongens uit India blijven vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Ik wil er geen drama van maken, maar wel ontzettend jammer dat onze vakantie zo verpest is. Zulk stress heb je ook niet nodig vlak voor vertrek. We hadden ons er echt op verheugd na jaren geen vakantie te hebben gevierd. We doen later maar weer een poging, maar dan DIRECT bij een betrouwbare luchtvaartmaatschappij ipv via een derde partij.

Succes!

Door: Sam18-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

3 dubbel betaalde tickets naar Turkije, € 660,- door een door eDreams fout verstuurd bericht!

Door ons geboekte stoelen 2 keer betaald!

We krijgen op onderstaande mail geen reactie en jullie zijn telefonisch onbereikbaar, dus dan zo, want ik wil die € 660,- terug.

Beste Rick,
Ik wil graag nog een keer duidelijk maken wat onze klacht is.
Inderdaad, we zijn op de hoogte gesteld over de wijziging van ons schema.Maar daarna ook weer via een SMS bericht van jullie, 2 dagen voor onze vlucht.

Je begrijpt toch wel wat het probleem is geweest? Ik begrijp jullie reactie niet. Met Involatus heb ik niets te maken, die hebben hun werk correct gedaan. En om af te sluiten met excuses voor het ongemak, is ontzettend niet invoelend en klinkt zeer oppervlakkig en standaard. Het stresslevel is namelijk vrij hoog geweest inclusief mijn bloeddruk, dus de vakantie begon erg slecht.

Even voor de duidelijkheid:

Op 9 april een wijziging van vluchtgegevens van Involatus.
Op 24 april, 2 dagen voor vertrek een bericht (zelfs een SMS bericht) van eDreams met weer de oude tijden, dus welke tijden hou je dan aan? Het meest recente bericht!
Dus de tijden van eDreams, de maatschappij waar we ook bij geboekt hebben!

Dus jullie hebben de fout gemaakt om niet de juiste tijden naar ons te SMSen 2 dagen voor vertrek!

Ik neem aan dat, nu je het vast begrijpt, je ook snapt dat ik zwaar pissig ben over het feit dat we door jullie fout € 660,= extra voor onze reis hebben moeten betalen.
Dus wil ik je weer vragen om dat geld aan ons te retourneren.

En dan nog een vraag, buiten onze klacht om, waarom doen jullie zo je best om een slechte naam te creëren? Ik lees namelijk veel slechte reviews en ik hoor ze nu ook veel om heen.
Dat lijkt me toch niet de bedoeling van jullie organisatie. Ook het zeer slecht bereikbaar zijn is een veel gehoorde klacht. Het lijkt me toch niet moeilijk om bij jullie de boel zo te organiseren om er een prima club neer te zetten? Alleen een paar medewerkers bij de telefoon met verstand van zaken zou al heel wat oplossen. Wie is de Nederlandse directeur van eDreams? Ik vraag me af waarom hij/zij niets doet aan zijn,voor mijn gevoel, slechtlopende organisatie. Hij/zij kan dit zo veel beter krijgen. Misschien moet ik dit voorleggen aan Monica Perpiná, de Europese communicatiedirecteur,die zich misschien niet eens zo zeer met de Nederlandse tak bezig houdt.Of misschien moet ik zelfs terug naar de medeoprichter en Marketing Directeur Mauricio Prieto. Ik denk dat hij erg verdrietig van deze situatie wordt.

Maar goed, mocht je iets niet begrijpen en me willen bellen, dat mag altijd. Mijn telefoonnummer is 06 292 38 070.

Vriendelijke groet,
Karin Westhuis

Door: Karin Westhuis09-06-2019
Tom van Ooijen30-07-2019

Ha Karin, jij hebt kennelijk nog ergens een mailadres of telefoonnummer kunnen achterhalen. Kun je mij doorgeven? Ik vlieg, als het goed is, zondag naar Porto... ben benieuwd. Ik hoor het graag groetjesTom

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Vliegticket

Mudar para portuguêsNa het volgen van betalingsbevel dat dat was een totale waarde van 134,28 €, te betalen, de site van edreams opent me een klein venster gezegde dat blijkbaar de prijs van de vlucht had ik gewoon betalen rose (handig) zonder een voorafgaande kennisgeving de waarde zou al zijn gedebiteerd van mijn credit card, waarvan de totale waarde zou 150,95 €, een verschil van 16,67 €, DIT IS SCHANDE!
Na 20 minuten te hebben doorgebracht. (toen het antwoordapparaat me vertelde dat de wachttijd ongeveer 5 minuten was), leg ik de situatie uit aan een operator, vraag om een ​​verklaring en het verschil van de waarde (16,67 €) extra in rekening gebracht, zegt ze me dat dit niet mogelijk is omdat het tarief is € 150,95 (belachelijk), en dat de luchtvaartmaatschappijen de prijs op elk moment kan veranderen, ik confronteren om te zeggen dat dit onzin is, hoe kan het dan mogelijk is dat zijn zonder enige kennisgeving van de verhoging van de uiteindelijke prijs van het ticket is opgeladen me het verschil (nooit eerder gesproken) en ik heb het recht om te annuleren of te accepteren deze verandering (want ik zou zijn gebracht het volledige bedrag) ?? niet !!
De operator is een paar seconden stil en antwoordt met: "Ik heb de situatie al uitgelegd aan u, wat wilt u dat ik meer doe?"
Uiteindelijk heb ik de vlucht, omdat de terugbetaling van het geld bracht van 3 tot 10 dagen niet annuleren en ik moet dringend te reizen en wilde niet het risico om te wachten de geretourneerde geld, anders zou ik heb geannuleerd en boekte de tickets voor een ander bedrijf, zelfs als ze duurder waren maar eerlijk!
Ik deed de zoektocht weer vliegen dat betekende en kwam terug naar exact dezelfde passage door de initiële waarde van 134,28 € I printscreen en alles, kortom authentieke piraten, bedriegt klanten te vinden voor 16,67 €, het is de reputatie en het verlies van klanten waard? ?
EDREAMS NOOIT MEER!

Door: Carlos Pereira26-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

contact!!!

waarom wordt de verbinding verbroken na een half uur! wat een slechte service, verder niet te bereiken.

Door: Annemieke Van der Marel24-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Zeer onbetrouwbaar

Tijdens het boeken en betalen van een vlucht naar Marrakesh werden de prijzen ( tijdens het afrekenen) met 80 euro verhoogd!!!
Toen ik daarna via de uitnodigende website de klantenservice ging bellen heb ik meer dan anderhalf uur in de wacht gestaan!
Dus maar opgegeven en rekening geblokkeerd.
Niet doen dus! Deze maatschappij.

Door: Albert de Hoop23-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Edrama

Ik boekte een reis naar Fuerteventura met Vueling bij Edreams. Volgens de website waren de kosten zo'n 100 euro goedkoper dan direct bij Vueling. Bij check van de creditcard bleek te vlucht 110 euro duurder dan direct bij Vueling. Tijdens de boekingsprocedure op de mobiele site was dat nergens aangegeven. Klagen bij de dure klantenservice heeft geen zin, ee bleek een truuk te zijn toegepast met een lage prijs met een edreams creditcard. (de wekelijke prijs zie je neegens). Deze truuk is illegaal en verboden door de Europese Commissie. Maar edreama trekt zich daar niets van aan. Oplichters van de ergste soort. Online klagen heeft geen zin: olnzin mail over algemene voorwaarden en daarna geen antwoord meer. Blijf hier weg!!

Door: Rogier25-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3

Extremely bad experience. They are literally RIPPING YOU OFF !

Extremely bad experience. They are literally RIPPING YOU OFF !
I had booked a flight with an upgrade for seats at the emergency exit. This had cost us 344 euro extra. After booking and payment they let us know those seats were not available and I got a refund of 24 euro (so 320 euro less than I had paid for it) They promised to refund in 5 to 7 days. 3 months late and 10 Messenger contacts later (were the always promises to refund within 48hrs) no refund. I had to make an official complaint at the police and my creditcard company to get my refund (after 4 months) They are counting on it that you get bored to contact them over and over again. Please contact your credit card company AND make an official complaint at the police if you need a refund!

Door: patrick de smedt18-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Wel betaald en bevestigd maar geen tickets

Ticket chiang mai-koh samui geboekt, geld afgeschreven en bevestiging gekregen maar belofte om tickets te sturen wordt niet nagekomen. Niet bereikbaar . Mijn vertrouwen is al weg!

Door: Corina Vredenbregt01-04-2019
Manuela Olthof19-08-2019

Is dit uiteindelijk opgelost?

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Deze oplichters keihard aanpakken

Een ticket bij hun boeken. Het geld wordt afgeschreven en dan geen bevestiging versturen. Niet te bereiken om te klagen. Dit hele zaakkie moet aangepakt worden.
Hufterss

Door: ROEL04-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Geen reactie klacht

4119028276
Mijn vlucht van Xizhou naar Shenzhen werd op het laatste moment omgezet. Geen probleem.
Grootste probleem is dat je dit uitsluitend telefonisch kan bevestigen. Ik was op dat monent in Hong Kong. Even bellen naar NL met de absurde wachttijden (ruim 2 uur) kostte me ruim Eur 250.—. Meer dan gehele ticket.
Als je dan ern klacht wilt melden online chat je met een robot. Na 15 chatten eindelijk contact medewerker die me tot 3x toe een link stuurt met klachtenformulier wat niet werkt.
Hoe de kosten vergoed te krijgen weet ik nog steeds niet.

VERVOLG:
eindelijk reactie gekregen per mail.
Bewijsstukken opgestuurd op verzoek van medewerker. Daarna wederom niets meer gehoord. Mail op mail gestuurd maar geen antwoord. Hoop dat mijn aangepaste reactie weer antwoird van e dreams uitlokt. Dit is blijkbaar de enige manier om in contact te komen. Ik moet de aankomende week weer tickets boeken voor mijn businespartners en mijzelf. Maar ga dit zeker niet via e dreams doen. Wat een waardeloze manier om met klanten on te gaan.

Door: Jos 02-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

opgelicht ?

Ik heb zelfde reactie als de vorige klachten. Geld van rekening , bevestiging gekregen maar bij TUI hebben ze geen boeking ontvangen en natuurlijk telefonisch is Edreams niet te bereiken !!!! OPLICHTERIJ dus

Door: Wouters J.01-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Oplichterij

Wij hebben twee enkele tickets voor 1160 euro geboekt bij eDreams met de ‘standard’ optie om wijzigingen te kunnen aanbrengen in datum etc.
Op het moment dat wij een wijziging willen doorvoeren kun je alleen contact opnemen met een chatbot. De service is uitermate slecht. Ze zijn niet bereidwillig om te helpen, komen niet met eventuele oplossingen en willen alleen maar meer aan je verdienen.

Om de data te kunnen wijzigen moeten we 300 euro PER ticket betalen het verschil in tarief die dag. Dat komt neer op een extra 770 euro PER ticket terwijl een nieuwe ticket die dag maar 359 euro kost. Ze rekenen dubbel onder het excuus ‘airlines fee’.

De algemene voorwaarde dekken zichzelf mooi in, want ze kunnen met prijzen gooien voor extra kosten waar de consument geen controle over heeft.

Direct contact met de vliegtuigmaatschappij waar geboekt is lost ook niets op, zij verwijzen simpelweg terug naar de tour operator.

Kortom, 1160 euro kwijt en opnieuw 720 euro boeken om nu thuis te moeten komen!! Dit is absurd!!!!

Door: Christina28-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Nooit boeken bij eDream

heb vandaag een ticket gekocht bij edream, helemaak ticket gekregen, het geld is van mijn rekening af gegaan, maar niet eens een bevestiging gekregen. super slecht nooit boeken hier

Door: Arash Behrad26-01-2019
Johan16-02-2019

Dag Arash, Heb je uiteindelijk wel je geld terug gehad? Ik heb vandaag ook geboekt en geen bevestiging gehad????????

Lima 27-05-2019

Ik ben ook erg benieuwd of jullie wel het geld terug hebben gekregen..

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Waardeloos

Wat een enorme slechte service biedt E Dreams. Ik heb nu al diverse malen geprobeerd om contact te leggen met E Dreams. Een annulering moet namelijk telefonisch worden gedaan. Tja en dan gewoon niet opnemen. Meerdere keren meer dan een uur in de wacht gezeten. Ik raad iedereen aan om nooit te boeken via E Dreams.
Op de site is ook geen contact mogelijk met hen om aan te geven dat je ze wilt spreken. Dit soort praktijken zouden strafbaar moeten zijn.
Plus punten zijn er dus niet. Echt nooit boeken bij E Dreams.

Door: Margriet25-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Wat een drama

Slechte communicatie, slechte service, slechte site....oftewel drama

Door: Bas25-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Geen bevestiging

7 retourtickets adam/Malaga geboekt en betaalt. Echter geen bevestiging en ook onmogelijk om contact te krijgen en na lezen recencies word ik ook niet vrolijk!

Door: Paul Van Leeuwen18-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

Waardeloos!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag tickets geboekt via deze site. Geld gelijk afgeschreven maar helemaal niks ontvangen! Proberen te mailen lukt niet! Bellen lukt ook niet! Word er zomaar afgegooid. Zitten in Thailand dus kost een vermogen om te bellen €1,00 per minuut. WAARDELOOS!!! En dan kan ik als beoordeling ook nog niet eens 1 ster aanklikken!!

Door: Sharon Wilten15-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Veel korting maar let op met boeken (van extra's)!

Let goed op als je tickets boekt via eDreams! Ik heb het meerdere keren gedaan, maar dan ook echt alleen tickets, en het ging altijd goed, maar boek via eDreams geen extra's (koffers, verzekeringen, etc). Boek de koffer rechtstreeks op het vliegveld bij de maatschappij (handig om ze eerst even te bellen voor de kosten).
Je ontvangt geen e-ticket of instapkaart, je kunt alleen inchecken op de luchthaven. Dit hoeft in principe geen probleem te zijn. Als je met iDeal betaalt hoef je geen extra (betalings)kosten te betalen. Met creditcard wel, net als bij andere budget ticketaanbieders.
Ik heb afgelopen december 2 tickets gekocht voor 160 euro terwijl ze via Transavia zelf 650 euro waren, dus als je een beetje uitkijkt loont het vaak wel ;-)

Door: Denise08-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7

BOEK NIET BIJ EDREAMS!

Een vlucht plus hotel geboekt.
Na het verschijnen van de totaalprijs ineens 70 euro extra betaald?!
Eerste uitleg was dat de prijs die ze aanboden alleen van toepassing was met de goedkoopste betaalmethode. Welke dat dan is weet ik niet!
Toch gek dat je ineen bijna 10% meer betaald!
Edreams houdt zich niet aan de Europese regelgeving.
Zeg je daar wat van dan verschuilen ze zich achter "kleine lettertjes".
Lekker transparant. Zo moet je als bedrijf zaken willen doen.

Door: Hans Verheijen17-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

nooit meer

We dachten twee tickets te boeken bij eDreams voor een mooie prijs. Echter tijdens het verwerken van deze boeking werd de prijs dubbel zo duur. Vanwege een geannuleerde vlucht toch de betaling gedaan. Om vervolgens geen bevestiging van onze boeking te krijgen. Wel een foutmelding. En tot grote schrik ook geen tickets! Meer dan een uur aan de telefoon gezeten om uiteindelijk een 'dode' lijn te krijgen. Via de site wilden we ons geld terugvragen maar een link naar het betreffende formulier gaf een foutmelding. De geboekte tickets betroffen een vlucht met Transavia. Daar hebben we uiteindelijk rechtstreeks tegen een fatsoenlijke prijs twee nieuwe tickets geboekt als ook een klachtenformulier ingevuld met ons verhaal over de boeking bij eDreams. Tot onze grote verrassing is onze betaling aan eDreams vandaag teruggestort. Van eDreams of Transavia geen terugkoppeling gehad helaas.
Al met al zullen wij nooit meer via deze eDreams een ticket boeken.

Door: Olthof28-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Zeer slechte service

Na het boeken van een vlucht het geld overgemaakt maar geen reservering gekregen. Als je probeert te bellen sta je 45 minuten in de wachtstand om vervolgens afgeblaft te worden

Door: Peter27-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

pure diefstal

Hier nooit een ticket kopen! Ik heb een ticket bij ze gekocht en kreeg een paar dagen later een mail dat mijn ticket geanuleerd hebben en ik kan wel fluiten naar mijn centen. Na 2 uur in de wachtlijn hangen en al een geen reactie op mijn mails overweeg ik aangifte te gaan doen.

Door: Steve31-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

bagage toevoegen

reis geboekt er was geen bagage bij dus geprobeerd bagage toe te voegen klantenservice NIET BEREIKBAAR 2 dagen geprobeerd toen maar in het engels daar krijg je meteen een oersoon aan de lijn en wat denk je de vlucht is in 2 delen dus met 1 overstap en 2 verschillende Mij. en Alitalia en KLM de kosten voor toevoegen van bagage was bijna net zoveel als de ticket heb het dus niet gedaan NOOIT MEER had ik maar eerst de recensies gelezen maar ja je bekijkt eerst een vlucht

Door: Cornelis31-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

Let op: bij geannuleerde vlucht krijg je je bagagekosten niet terug, die houden ze zelf

Boek nooit bij edreams. onze vlucht werd geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij en we krijgen de bagagekosten niet terug omdat dit onder servicekosten valt: totaal 45 euro. Die houden ze dus mooi zelf in the pocket volgens hun "algemene voorwaarden". Als compensatie krijgen we een kortingscode voor een volgende boeking? Laat me niet lachen. We boeken never nooit meer via edreams en we zullen ook aan iedereen kenbaar maken dat ze niet via edreams moeten boeken. Belachelijk zeg.

Door: Menting23-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

Bad experience

Do not book your ticket at this agency, it’s scam! I thought I had a ticket for a fair price, but I ended up with double the price. I had to pay € 1200. Personally I don’t pay to much attention to this

Door: Hylke de Wit31-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Grootste onzin maatschappij ter werld

M

Door: Mnjhan27-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Recensie

Mohed from the customer server helped me very good and efficient thank you for it

Door: Monique cabral Da Silva08-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Na betaling Ideal, geen tickets...

Betaling gedaan via IDEAL, maar helaas geen tickets ontvangen. Na lezen van deze recensies, zakt de hoop weg. Op dit moment nog niet bereikbaar...

Door: Fabian07-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Let op! Nooit boeken Onbereikbaar.

Geheel onbereikbare partij 677 euro voor ticket betaald en 29 euro voor verzekering. Weg geld niemand bereikbaar!!! Voel me flink gedupeerd en zal er noooooit meer boeken.

Door: H van der Wal10-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

NOOIT Edreams

Kijk uit voor Edreams. Tickets waren goedkoop, maar ze hebben de verkeerde naam aan de vliegtuigmaatschappij doorgegeven. Ik moest dit zelf corrigeren en zelf betalen. Kosten 150 euro. DUS DURE tickets.
Klantenservice onbereikbaar.

Door: Els10-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

eDreams is eNightmare!

Wij moesten onverwachts eerder terugkomen vanuit Nieuw-Zeeland omdat mijn opa plotseling is overleden toen ik op reis was. Omdat ik een annulerings- en reisverzekering had afgesloten (via eDreams) zou je denken dat dit geen probleem moest zijn. Ook hadden we premium-service erbij gepakt zodat een ander email adres kon gebruiken en ook een ander nummer kon bellen.

Echter er wordt nergens op gereageerd. Via de premium telefoon kwamen we er niet eens door (leek wel alsof het nummer niet eens in gebruik was). Via de normale telefoon werden we er keer op keer uitgegooid. Via mail wordt gewoon niet gereageerd. Wij hebben daarom besloten om naar het vliegveld in Queenstown te gaan zodat Qantas (de vliegmaatschappij waarbij we zouden vliegen) ons persoonlijk te woord kon staan. Echter werden we overal van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hebben we weer gebeld met eDreams en dit keer lukte het om onze vlucht om te boeken. We konden die avond nog vliegen. We hadden daarbij een overstap in Melbourne. Omdat wij nog geen boardingspass hadden zijn we dit gaan vragen. Een dame vertelde ons dat we die zouden krijgen wanneer we gingen boarden. Toch hebben we dit bij de balie nagevraagd. Bij het checken bleek dat eDreams ons niet had ingeboekt, terwijl wij deze bevestiging wel op onze telefoon hadden. Ze vertelden ons dat we niet mee konden met dit vliegtuig. (na veel discussie en de nodige tranen omdat ik naar huis wilde en erg verdrietig was over het verlies van mijn opa) vroeg Gino (mijn vriend) naar de naam van de vrouw die ons wilde annuleren op het vliegtuig kon er ineens heel veel geregeld worden en konden we alsnog mee. De verdere vlucht is goed verlopen, alleen was onze bagage er niet bij aankomst. Wij zijn dinsdagavond aangekomen en onze bagage is afgeleverd op donderdagavond.

Ik ben erg druk geweest met het regelen van mijn opa zijn crematie. Na de crematie van mijn opa ben ik weer gaan kijken naar deze zaak. Het ergste vindt ik nog hoe ze mij behandeld hebben. Het belangrijkste voor mij op dit moment is dat niemand anders dit zou hoeven mee te maken, en als ze dit mee maken dat ze dan goed worden geholpen.

MIJN TIP IS DAAROM OM GEEN VERZEKERINGEN AF TE SLUITEN BIJ EDREAMS WANT VOOR HET OVERLIJDEN VAN EEN FAMILIELID WORDT NIET VERGOED! OOK ZIJN ZE NIET MENSELIJK EN HEB IK VEEL KOSTEN MOETEN MAKEN DIE IK NIET VERGOED KRIJG EN DUS KWIJT BEN.

Kosten verzekeringen: €131,98
Kosten auto: €987,48 (20 dagen) voor 7 dagen hebben we dus €345,62 betaald wat we niet hebben gebruikt.
Telefoonkosten buiten bundel: €134,19
Kosten premium service: €9,99 (geloof ik, geen premium service gekregen) Het premium nummer was niet bereikbaar en via de premium mail is niet gereageerd.




Door: Sharon12-12-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Alleen voor 80 cent per minuut(!) bereikbaar)

Ik heb de tickets voor mijn vlucht nooit via de mail ontvangen, maar heb deze wel nodig voor mijn administratie/declaraties. Er is nergens een mailadres te vinden van Edreams en het telefoonnummer kost 80 cent per minuut. Ongelooflijk, heel klantonvriendelijk!

Door: Michelle11-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Schrijf zelf een review over eDreams

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)