NederlandReview

    Ervaringen eDreams

    Zoek jij ook het goedkoopste vliegticket naar jouw vakantiebestemming, maar wel bij een betrouwbare vliegmaatschappij? Kijk eens op eDreams. Deze ticketvergelijkingswebsite is tegelijkertijd online reisbureau en biedt de meest efficiënte manier om de goedkoopste vliegtickets te vinden naar jouw vakantie- of werkbestemming te vinden. Maar hoe weet je of eDreams wel betrouwbaar is? Geeft de website de juiste vliegticketprijzen aan of blijkt het uiteindelijk veel duurder te zijn dan beloofd? NederlandReview geeft je de antwoorden. Lees hier betrouwbare recensies en ervaringen van klanten die jou voorgingen en hun vliegtickets boekten via eDreams, zodat je goed geïnformeerd en met een gerust hart jouw aankoop kunt doen. Laat ook jouw mening achter in een review zodat andere Nederlanders die bij eDreams een vliegticket of reis willen gaan boeken kunnen profiteren van jouw ervaringen en kennis.

    Over eDreams

    eDreams is een Spaanse organisatie gevestigd in Barcelona en wereldwijd actief in 43 landen met verschillende websites per land. Het bedrijf eDreams is in 1999 opgericht als online reisbureau en vergelijkingssite om het breedst mogelijke aanbod van vluchten, hotels en vakanties op maat aan te kunnen bieden tegen de goedkoopste prijzen. Oprichter Javier Perez-Tenessa Block werkte voordat hij eDreams begon als satellietontwerper voor EADS en werkte voor McKinsy en in Silicon Valley bij Netscape en AOL. In 2015 nam Dana Dunne eDreams over als CEO.

    De ‘e’ van eDreams betekent dat alle diensten van eDreams online worden afgehandeld en je jouw droomvakantie kunt waarmaken via hun website. Maar of het daadwerkelijk een droomsite is waar je de allergoedkoopste vluchtopties te zien krijgt en tegelijkertijd kwaliteit nog gegarandeerd is, dat kun je in de recensies op NederlandReview lezen of zelf laten weten in een recensie met jouw mening!

    Waar betaal je voor met je vliegticket?

    Diensten

    eDreams combineert voor jou als klant op hun vergelijkingssite alle beschikbare data over honderdduizenden vliegroutes, 450 vluchtmaatschappijen, 40.000 bestemmingen, maar ook over meer dan een miljoen beschikbare hotels. eDreams verzamelt ook de reizen en tickets met kortingen voor je. Je kunt zoeken op bestemming, datum van je reis, aantal personen en je kunt erbij invullen of je een hotel wil en met hoeveel personen. Voor de autoverhuur kun je ook de datum en bestemming invoeren. Let wel, de bestuurder moet tussen de 25 en 70 jaar oud zijn.

    eDreams zet zichzelf niet alleen als vergelijkingssite voor goedkope vliegtickets neer, maar ook als reisbureau. Daarom kun je een persoonlijk vlucht-en-hotel-pakket bij eDreams online bestellen dat op maat gemaakt is naar jouw wensen. Let op, dit gebeurt allemaal online of telefonisch en er is geen reisbureau op lokatie waar je heen kunt. Je kunt op de website van eDreams alles in één keer boeken, van vliegticket tot hotel en zelfs autoverhuur en betalen met creditcard. Dit kan op je thuiscomputer, maar ook met de eDreams app uit de Appstore voor op je smartphone.


    Service en klachten

    Als je klachten hebt of vragen over de service van eDreams dan is het niet makkelijk een contactgegevens te vinden. Alleen in de algemene voorwaarden staat een e-mailadres:
    klantenservice@edreams.com en een adres in Barcelona met telefoonnummer 0034 935088558.

    Wat is jouw ervaring met het boeken via eDreams?

    In 2014 waarschuwde de Autoriteit Consument en Markt (ACM) voor eDreams, omdat ze goedkope vliegtickets beloven, maar niet de onvermijdelijke kosten die erbij komen tijdens het boeken vermelden. Is dit nog steeds een probleem of ben jij helemaal tevreden over de service en informatievoorziening van eDreams? Schrijf een review met jouw mening en ervaring en laat het achter op NederlandReview!

    Kun je goedkoop en veilig vliegtickets boeken bij eDreams? Lees hier betrouwbare reviews van klanten en laat ook jouw mening achter!

    eDreams
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (76)

    3
    14% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3.8
    Service
    rating
    2.2
    Prijs
    rating
    3.4
    Leveren
    rating
    2.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Recensie

    Mohed from the customer server helped me very good and efficient thank you for it

    Door: Monique cabral Da Silva 08-05-2018
    Wil Rutten 17-02-2020

    Edreams is onbereikbaar zowel qua mail om een autobotsing te cancellen want ik kreeg geen 10nummerig boekingsnummer en ook telefonisch niet na 37 minuten wachten!! Diepe , diepe onvoldoende en niet voor het eerst!!

    sid 03-03-2020

    wat een klote bedrijf je krijgt niemand te pakken die je te woord kan staan stond bijna een uur aan de lijn niemand.. mensen koop hier geen tickets

    Mena 12-03-2020

    Wat een waardeloos bedrijf, tig keren gebeld met verschillende telnrs van customer service, helaas pindakaas. Vlucht gecancelled door Ryanair, geld overgeboekt naar Edreams. Helaas tot nu toe geen terugbetaling van Edreams. Vreemde geval is dat de terugboeking €50,- lager is. dan het bedrag wat ik overgeboekt had naar Edreams. Eenmaal Edreams nooit meer.......

    M. Sahin 12-03-2020

    1 groot oplichtersbende, zodra je hebt betaald is er niemand meer bereikbaar. 2 weken probeer ik contact te krijgen, maar zonder resultaat. Zelfs de belofte dat ze je tetugbellen is er niet bij. Voor mij edreams is weg dreams.

    Sandra 24-03-2020

    Na 6 dagen bellen en bellen en in de wacht staan, eindelijk iemand te pakken gekregen die ook nog eens slecht verstaanbaar engels praat. Ze doen er alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken om te cancellen en je geld terug te betalen.

    bert 02-04-2020

    Ik ben ook al bezig geweest maar nog niks gehoord, je kon het annuleren en dacht dat het klaar was, maar nee je ziet niks en hoort niks, het zijn gewoon oplichters. ik heb ook een behoorlijk bedrag over gemaakt maar ik denk dat we er naar kunnen fluiten. ik ga denk ik de geschillen commissie in lichten en kijken of die er wat aan kunnen doen. maar ook wij boeken daar ook niet meer, en wat Ryanair betreft verwacht ik ook dat zij dat terug betalen, dit is over macht en hier kunnen wij ook niks aan doen. Engeland is ook al in lockdown dus daar komen we ook niet binnen.

    Jan 12-04-2020

    Flight Cancelation voor 22/4 ontvangen via e-mail. 2 opties waarvan optie 2 rebooking is. Deze gebruikt en nieuwe datum ingevoerd dit op 9 April. Op 11 April eenzelfde e-mail ontvangen, opnieuw ingevuld en verzonden. eDreams blijft hameren op Vouchers waarbij eDreams dan voor 'bewezenn dienstverlening' € 50 p.p berekent. **dit staat in de Terms & Conditions die eDreams hanteert. Het bedrijf hanteert een ontmoedigingsbeleid bij het plegen van telefoontjes dit door zogenaamde 'high volume' van telefoongesprekken die het bedrijf ontvangt, volslagen nonsens!! De 'beroemde' helpdesk c.q. customer service center waar eDreams naar verwijst is een fabel. Na het nodig zoekwerk een 'WERKEND' telefoonnummer in de USA gevonden met een doorkies menu waar je na het invullen van je boeking reference uit veel opties kunt kiezen, uiteindelijk de juiste optie gevonden waarna het volgende doorkies menu aan je wordt gepresenteerd. Na het kiezen van de juiste optie in dit menu begint het lange wachten. Je krijgt uiteindelijk een medewerker aan de telefoon met een zwaar 'Indiaas' accent, deze vraagt je boekingsnummer, e-mail (zonder de NL spelling te controleren) en moet je dan doorverbinden. Weer heel lang wachten en opnieuw een andere medewerker aan de telefoon, deze vertelt dat hij (en dat was ook hoorbaar) op straat liep in INDIA! Hij kon mij niet verder helpen maar wel doorverbinden, en jawel heel lang wachten. Dan een mevrouw aan de telefoon die eerst buiten loopt (verkeerslawaai / windruis) weer alle vragen stelt die al eerder zijn gesteld en dan moet doorverbinden met 'het team' wat de rebooking kan maken. De medewerkster van dit rebooking team kon dit niet, belt u over 4-5 uur maar terug. Zo gedaan en na alle keuzeminus te hebben doorlopen en na 3 medewerkers en lang wachten bij het telkenmale doorschakelen zegt de verantwoordelijke mevrouw dat zij geen prijs heeft van de luchtvaartmaatschappij (die ik zelf online op mijn laptop had staan), het is lachwekkend als het niet zo dieptriest was gelet op de huidige omstandigheden en de verschrikkelijke COVID 19 crisis. Terugbel afspraak gemaakt voor 9 am hier in de USA, uiteraard werd ik niet teruggebeld, na 1 uur wachten zelf maar weer gebeld en alle menu's afgeluisterd. Na de gebruikelijke wachttijd en het frequente doorverbinden komt de medewerkster aan de telefoon. Heeft uiteraard geen gegevens, geen prijs voor de tickets (herboeken bij Air Canada). Alle gegevens verstrekt en dan begint de OPLICHTING, hoe wilt u vliegen?, eh hoezo toch herboeken via de zojuist (en al vele malen ervoor) opgegeven route. U wilt over Montreal?, nee gewoon over Toronto (beide routes worden nu nog gevlogen door Air Canada), even kijken, I put you on hold is that OK, ja doe maar ik wacht wel) na 10 minuten stilte wordt gevraagd of ik niet over Toronto wil vliegen want,....dat zijn 2 stopovers en dan kost het ticket heel veel meer. Oeps wat zegt u??, de regel is toch hoe meer stopovers hoe goedkoper?,...Oh excuse me sir zegt de mevrouw, I will look again, na weer lang wachten zegt de mevrouw 'mijn geboortenaam' en vervolgens I am sorry but I cannot offer you anything it is very expensive. ** voor de meelezer, online zie ik de, weliswaar nieuwe boeking, (dus geen herboeking) die ik gedurende 15 minuten aflopend zelf zou kunnen maken bij Air Canada waarbij de ticket prijs per persoon ruim € 900 GOEDKOPER is dan de Indiase medewerkster van eDreams mij kan aanbieden. Op vraag hoe ze dan aan de prijsopgave komt en het verschil met mijn op mijn laptop meelopende Online boeking blijft het antwoord schuldig. Het aanbod is om a.s. Dinsdag 14/4 terug te bellen want dan zal de luchtvaartmaatschappij wel een lagere ticketprijs aanbieden. Het bedrijf eDreams is een 'lachertje' waarbij medewerkers zelfs in de huidige dieptrieste periode geen enkele service kunnen/willen verlenen en ook aan welbewuste OPLICHTING proberen te doen. Van alle e-mails, seat availability / prijs van de tickets heb ik foto 's en een korte video gemaakt als bewijs. Op het Internet wemelt het van klachten over het bedrijf eDreams, wellicht zit er een goede advocaat tussen de klagers of is er een advocaat die op basis van no cure no pay wil helpen om dit bedrijf en de eigenaren in persoon aan te klagen en verantwoordelijk te stellen voor alle misstanden. Zeker de huidige zwaar misplaatste handelswijze van het bedrijf wat toch ook een ZORGPLICHT heeft t.o.v. haar klanten die massaal in de steek worden gelaten, is reden om er voor zorg te dragen dat dit bedrijf wordt gestopt. Klagers kunnen ook bij de luchtvaartmaatschappijen reacties insturen over eDreams en haar medewerkers, bij de IATA, bij de EU, in NL bij economische zaken en volgens de Terms en Conditions van eDreams vallen betalingen zoals onder andere gedaan met een American Express Card onder Amerikaans recht. ** De € 50 kosten die eDreams rekent staan in de Terms & Conditions eDreams,......... droom lekker van uw onbezorgde vakantie/vlucht, eDreams....een nachtmerrie waaruit je snel wilt ontwaken!

    Musa 13-04-2020

    14 maart vlucht ging niet door ivm corona moest zelf bij flypgs anuleren. Deze betalen de bedrag terug naar rekening waar deze overgemaakt is dus naar edreams. Tot nu toe geprobeerd contact op te nemen voor terug betaling maar helaas . Afwachten wanneer het terug geboekt wordt , zeer slechte klanten service

    Urban 29-04-2020

    Ook wij tickets gekocht met annuleringsverzekering “welke reden dan ook” Een nummer gebeld, uiteraard gesloten en dan blijft het zelfde ingesproken verhaaltje zich herhalen, want annuleren MOET via een medewerker. Maar die zijn niet bereikbaar. Hoop dat ik ooit een van deze oplichters achter in de ambulance krijg. Meteen ze laatste rit. Vies wat ze doen. Ik zou ze het liefst iets lelijks toewensen, maar “helaas” ben ik mens mens. Edreams ga lekker zo door ...

    Bribri 29-04-2020

    3 mei vlucht naar Antalya wordt geannuleerd door Sub Express. In mail staat dat travel agent, edreams, de volledige som moet terug betalen. Edreams is niet bereikbaar. Via fb is het een robot die je telkens naar Sun Express. Ook geen medewerker aan de lijn te krijgen. Een bende oplichters zijn dat. Niet waardig om travel agent genoemd te worden!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Vlucht naar Gran Canaria / Condor

    Begin maart, 2020 hebben we (vriending en ik) een vlucht geboekt naar Gran Canaria, om een weekje op vakantie te gaan.

    In het algemeen is onze mening:
    Edreams heeft voor zover ik weet bijna geen medewerkers, alles gaat via robots en heb eigenlijk nog nooit iemand te woord kunnen staan (ook niet na de reis). En kun je geen hulp of recht verwachten op het moment dat er iets mis gaat.

    Het begon allemaal bij het inchecken, de app van Edreams functioneerde niet, onze boeking wel gevonden echter de melding dat we bij het vliegveld moesten inchecken omdat dit via de app niet zou kunnen.

    Volgens de (Condor) balie medewerker kost dat meer, en kun je het beter bij de machine doen. Dat werkte niet, uiteindelijk gelukt met hulp van check in balie, er moest 01 achter ons reserveringsnummer geplaatst worden. Heeft ca 45 minuten geduurd.

    Toen hebben wij van Condor te horen gekregen dat wij bij moeten betalen voor handbagage, gemeld dat dat niet klopt wij hebben immers standaard economy geboekt. Bij Condor hebben ze een reservering Economy light (geboekt door edreams).

    Handbagage koste toen nog 25e per koffer extra, dus 50,- voor een enkele reis.

    Goed, gelukkig dat we 2.5 uur te vroeg waren, uiteindelijk net op tijd door de douane, niet naast elkaar kunnen zitten tijdens de vlucht. Ellendige ochtend.

    Goed en wel, tijdens de vakantie contact proberen op te nemen met edreams. Nooit iemand te woord kunnen staan, of enige bevestiging totdat we uiteindelijk, via facebookchat iemand zover konden krijgen on in te checken (wat alweer niet lukte) met economy light.

    Dit alles kostte zo ontzettend veel tijd dat we onderhand wel de mening hebben dat ze niet in staat zijn om zaken te fatsoenlijk te regelen.

    Wij hebben 1 mail van Edreams ontvangen met de volgende reactie:

    "In antwoord op uw onlangs ontvangen bericht informeren we u dat vanwege de voorwaarden van uw reservering xxxxxx de passagier deze aanvraag rechtstreeks dient op te nemen met de luchtvaartmaatschappij.

    U kunt daarom beter contact opnemen met Condor via website:
    - www.Condor.com/Manage my booking.

    Sorry dat we niet behulpzamer hebben kunnen zijn. Neemt u bij verdere vragen of twijfels gerust contact met ons op.

    Dank u voor uw vertrouwen in eDreams."

    Dit is natuurlijk compleet incorrect. Wij boeken bij edreams en Condor is voor ons geen partij. De boeking bij condor is immers niet hetzelfde (economy light) tov onze correcte boeking bij edreams (economy).

    Maar proberen je gelijk te halen bij edreams is een hopeloze zaak.

    Door: Abel Hermans 22-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Vliegtickets

    Het boeken op de site zelf verliep allemaal prima. Tot het moment aankwam dat je niet meer mocht vliegen, en onze reis werd geannuleerd. In eerste instantie kregen wij een e-mail dat je contact op moest nemen met de klantenservice 3 dagen voor je vertrek. Hier hadden wij zeker begrip voor wegens alle drukte en wij wachtten netjes af. 3 dagen voor ons vertrek nam ik dan ook contact met hun op zoals beschreven was in de mail. Helaas kreeg ik de klantenservice niet aan de lijn omdat zij gesloten waren, wat ik apart vond want het was een werkdag. Ik heb toen contact opgenomen via facebook messenger. Daar kon ik alleen praten met een chatbot. Deze gaf aan dat alles geregeld werd en wij een voucher zouden krijgen. Prima vonden we alleen de klantenservice was al waar we onze twijfels over hadden. Afgelopen woensdag (13 mei) ontvingen wij dan eindelijk een mail met de link naar onze vouchers. Je raad het al, de link bestaat niet. Ik heb vrijwel direct een mail gestuurd en zoals we ergens konden verwachten, het e-mailadres is buiten werking en de telefonisch klantenservice is dicht. Ik denk dat wij kunnen fluiten naar onze voucher/ geld. Een keer, NOOIT MEER.

    Door: Quincy Ernsting 21-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Retourticket

    Vreselijk slecht!
    Schandalig.. geen mens bereikbaar terwijl er een mail wordt gestuurd door de vliegmaatschappij om contact op te nemen met eDreams.
    Uren en dagen aan de lijn gehangen.
    Na een uur steeds verbinding verbroken. Tegen de tijd dat de mail kwam met de wijziging zat t vliegtuig al in de lucht. 😡
    Was verzet van 25/3 naar 20/3

    Door: Miranda Hesseling 05-05-2020
    Mike 08-05-2020

    waardeloos probeer mijn vlucht te annuleren maar zoals de rest al schrijft krijg je geen reactie en geen contact.Dat dit zomaar kan .Zolang je betaalt niks aan de hand maar door de corona moet ik annuleren en dan krijg je niemand te pakken.Snap ook niet dat er niets aan gedaan wordt terwijl er zoveel klachten zijn.We hebben toch wel ergens recht op lijkt mij.We moeten er allemaal hard voor sparen.Hoop toch echt dat iemand hier eens wat aan doet. Zodat je weet waar je aan toe bent.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Vlucht Turkije Samsun

    Zidra je ticket heb gekocht is edreams onbereikbaar.
    Koop geen tickets bij edreams.
    Het zijn oplichters.

    Door: Metin 24-04-2020
    Theresia 21-05-2020

    VLUCHT BODRUM eDreams bende oplichters . Had vlucht geboekt voor 18 Mei 2020 naar Bodrum. idd zodra je betaald is edreams zoek. Ze zijn onbereikbaar niet via telefoon ook via email geen antwoord terug .Laatste keer geboekt via deze waardeloze maatschappij. Ik wil graag mijn geld terug.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    vliegreis 15 april 2020

    Door het corona virus vliegt er geen enkel vliegtuig. Ik wil graag mijn geld terug van onze reis. Je kunt jullie gewoon niet bereiken telefonisch. Je blijft in het menu hangen.
    Ik zou graag een reactie terug willen zien van jullie

    Door: Hanny Vernooij 10-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    booking reference 5011483967

    Net zoals vele anderen schrijven raak ik niet binnen bij Edreams. Mijn vlucht nemen kon niet, en ik vrees ook mijn geld kwijt te zijn. Ik hoop alsnog dat ze reageren.

    Door: LAURENT INGHELBRECHT 30-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    een vlucht

    Mijn vlucht is door de vliegtuigmaatschappij geannuleerd. Ik had een annuleringsverzekering 'voor elke reden' Nu blijkt dat edreams niet wil compenseren, zelfs niet in een vorm van een tegoedbon oid, zoals andere maatschappijen wel doen. Die verzekering was dus weggegooid geld.
    Bereikbaar zijn ze helemaal niet meer, ze zijn 'uit de lucht'. Zonder verdere uitleg is de Nederlandse/engelse en Franstalige telefooncentrale gesloten. De chatbox is ook gesloten.
    Overigens: voor de crisis begon werkte hun app ook niet naar behoren.
    Waardeloze maatschappij!

    Door: Isabelle van Dalen 27-03-2020
    Van der jeught 14-04-2020

    Ik had een hotel + vlucht geboekt via eDreams van Ryanair hebben we al mail gekregen dat de vlucht niet kan door gaan hoe zit het met hotel wij zouden graag iets horen want 15mei2020 komt alsmaar dichter bij graag hadden wij kunnen omvielen naar volgend jaar want dit jaar gaat het er niet meer inzitten om te vertrekken graag een dringende reactie

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    tickets

    Na 6 dagen bellen en bellen en in de wacht staan, eindelijk iemand te pakken gekregen die ook nog eens slecht verstaanbaar engels praat. Ze doen er alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken om te cancellen en je geld terug te betalen. Boek niet bij hen. Ga eerst naar FB eDreams Scammers om te lezen hoeveel mensen issues met hun klantenservice hebben voor je boekt bij hen.

    Door: Sandra 24-03-2020
    sandy lafleur 27-04-2020

    heeft u misschien de juiste gegevens om met hun in contact te komen? wij proberen 3 verschillende nummers en krijgen nog steeds niemand te pakken

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ticket

    Zeer slechte organisatie je komt er telefonisch niet door en helpdesk werkt niet.

    Door: J Sanders 23-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Ticket

    Misleiding
    Misleiding, oplichting, diefstal. Ik weet niet welke van deze termen het beste past bij Edreams.
    Ik ben al ruim twee weken bezig mijn geld terug te krijgen.
    Het begon met mijn extra service: Cancel for any reason. Na 2 uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een aardige man aan de lijn, ik gok een Pakistaan. Na ruim een half uur rondjes te hebben gedraaid was de uitkomst: Dikke pech. Deze service zou niet meer applicable zijn due to Corona. Nergens in de voorwaarden van deze "verzekering" is dit vermeld. Ik kon wel het geld van die service terug krijgen. Daar heb ik vanaf gezien en heb eerst juridisch advies ingewonnen.
    Na twee dagen bleek de vlucht vanuit de luchtvaart maatschappij te zijn geannuleerd. Dus afwachten op een mail van Edreams...... Helemaal niks, de vlucht zou op moment van dit schrijven over 1,5 uur vertrekken en ik heb nog steeds geen bericht gehad dat de vlucht is geannuleerd. Wat onacceptabel is voor een reisburo.

    Nu ben ik via de chat al twee keer in gesprek met eDreams, eerst na twee uur in de wacht heb ik met Shah gesproken.
    Na weer veel heen en weer en weinig oplossingen kwam het er in het kort op neer:
    U heeft een mail nodig van de luchtvaartmaatschappij, maar het mail adres wat bekend is bij Eurowings is bookingstf@ edreamsodigeo.com
    edrams: I am really sorry, it is a low-cost carrier booking, and we don't have the access for changes or cancellations, I request you to contact the airlines directly.
    me: I can refund on the website from eurowings. But the money will go to a credit card thats not mine: A mastercard xxxxxxxxxxxx2739
    edreams: I understand, once you refund on the website, kindly contact us back, and we will assist you further.
    ....
    Kindly contact us back within 4 to 5 days.
    me: The mail adres is your mail adres and the credit card for the refund is yours as well, Why should i contact you
    Edrams: Yes, I understand, kindly contact us back for the updates, and we will initiate the refund once we receive it.
    me: I presume your going to refund and get i contact with me
    edreams: You need to contact us back to check for the refund.
    me: I waited almost 3 hours. Your telling me that i should do this ones more....
    edreams: You need to contact us back, and we will assist you with the refund.

    Dit is nog maar het 1e gesprek. We zijn nu 5 dagen verder en nu lijkt het alsof ik er helemaal niet meer door kom.
    De chat blijft maar verversen en ik moet dus steeds opnieuw beginnen.
    Er is geen mail adres waar je naar kunt schrijven, er is geen enkele update met vlucht gegevens, ze ontwijken elke verantwoordelijkheid en doen er alles aan om je te laten opgeven.

    Door: Jasper 20-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Retour ticket Amsterdam - Bali/Denpasar

    Boek je vlieg tickets nooit bij eDreams!
    Vanwege de Civid-19 werd mijn vlucht van Singgapore naar Denpasar geannuleerd door Singapore Airlines, ik begrijp dit volledig en ontving heel mooi en op tijd een e-mail van Singapore Airlines, heel erg bedankt Singapore Airlines.
    Maar ik heb mijn vliegticket geboekt via een reisbureau eDreams en ik wil iedereen adviseren om nooit via eDreams te boeken, het is echt onmogelijk om telefonisch contact te leggen, uren te wachten, uren in de wacht te staan en de telefoon wordt nooit beantwoord.
    eDreams heeft ook geen e-mailadres waar ze bereikbaar zijn, alleen telefonisch, maar je staat uren in de wacht en de telefoon wordt nooit beantwoord.
    Nu is het echt onmogelijk om mijn vlucht op tijd via deze reisagent te annuleren!
    Mijn advies is: boek nooit je tickets bij eDreams!

    Never books your tickets with eDreams !
    Due to the Civid-19 my flight from Singgapore to Denpasar was canceled by Singapore Airlines, I fully understand this and received an email from Singapore Airlines very nicely and on time, thank you very much for this Singapore Airlines.
    But I booked through a travel agent eDreams and I want to advise everyone never book with eDreams, it is really impossible to make contact by phone, have been waiting for hours, on hold for hours and the phone is never answered.
    eDreams also has no email address where they can be reached, only by phone, but you will be on hold for hours and the phone is never answered.
    Now it is really impossible to cancel my flight through this travel agent!
    My advice is ,,, never book your tickets with eDreams!

    Door: Errol 19-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    Vluchten ams mru run retour

    Geen pluspunten. Van vage onduidelijke communicatie tot totaal geen service en zich verbergen. Geen contact mee te krijgen voor annulering en hulp.
    Dit zijn echt de bedrijven waar je ver weg van moet blijven. Niet reserveren niet boeken hier.

    Door: Marcel 18-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over eDreams

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is eDreams een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 76 ervaringen geplaatst over eDreams. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3 gekregen, waarbij 14% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is eDreams actief?

    eDreams is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Hotels, huisjes en campings, Luchtvaartmaatschappijen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van eDreams gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.