NederlandReview

    Ervaringen eDreams

    Zoek jij ook het goedkoopste vliegticket naar jouw vakantiebestemming, maar wel bij een betrouwbare vliegmaatschappij? Kijk eens op eDreams. Deze ticketvergelijkingswebsite is tegelijkertijd online reisbureau en biedt de meest efficiënte manier om de goedkoopste vliegtickets te vinden naar jouw vakantie- of werkbestemming te vinden. Maar hoe weet je of eDreams wel betrouwbaar is? Geeft de website de juiste vliegticketprijzen aan of blijkt het uiteindelijk veel duurder te zijn dan beloofd? NederlandReview geeft je de antwoorden. Lees hier betrouwbare recensies en ervaringen van klanten die jou voorgingen en hun vliegtickets boekten via eDreams, zodat je goed geïnformeerd en met een gerust hart jouw aankoop kunt doen. Laat ook jouw mening achter in een review zodat andere Nederlanders die bij eDreams een vliegticket of reis willen gaan boeken kunnen profiteren van jouw ervaringen en kennis.

    Over eDreams

    eDreams is een Spaanse organisatie gevestigd in Barcelona en wereldwijd actief in 43 landen met verschillende websites per land. Het bedrijf eDreams is in 1999 opgericht als online reisbureau en vergelijkingssite om het breedst mogelijke aanbod van vluchten, hotels en vakanties op maat aan te kunnen bieden tegen de goedkoopste prijzen. Oprichter Javier Perez-Tenessa Block werkte voordat hij eDreams begon als satellietontwerper voor EADS en werkte voor McKinsy en in Silicon Valley bij Netscape en AOL. In 2015 nam Dana Dunne eDreams over als CEO.

    De ‘e’ van eDreams betekent dat alle diensten van eDreams online worden afgehandeld en je jouw droomvakantie kunt waarmaken via hun website. Maar of het daadwerkelijk een droomsite is waar je de allergoedkoopste vluchtopties te zien krijgt en tegelijkertijd kwaliteit nog gegarandeerd is, dat kun je in de recensies op NederlandReview lezen of zelf laten weten in een recensie met jouw mening!

    Waar betaal je voor met je vliegticket?

    Diensten

    eDreams combineert voor jou als klant op hun vergelijkingssite alle beschikbare data over honderdduizenden vliegroutes, 450 vluchtmaatschappijen, 40.000 bestemmingen, maar ook over meer dan een miljoen beschikbare hotels. eDreams verzamelt ook de reizen en tickets met kortingen voor je. Je kunt zoeken op bestemming, datum van je reis, aantal personen en je kunt erbij invullen of je een hotel wil en met hoeveel personen. Voor de autoverhuur kun je ook de datum en bestemming invoeren. Let wel, de bestuurder moet tussen de 25 en 70 jaar oud zijn.

    eDreams zet zichzelf niet alleen als vergelijkingssite voor goedkope vliegtickets neer, maar ook als reisbureau. Daarom kun je een persoonlijk vlucht-en-hotel-pakket bij eDreams online bestellen dat op maat gemaakt is naar jouw wensen. Let op, dit gebeurt allemaal online of telefonisch en er is geen reisbureau op lokatie waar je heen kunt. Je kunt op de website van eDreams alles in één keer boeken, van vliegticket tot hotel en zelfs autoverhuur en betalen met creditcard. Dit kan op je thuiscomputer, maar ook met de eDreams app uit de Appstore voor op je smartphone.


    Service en klachten

    Als je klachten hebt of vragen over de service van eDreams dan is het niet makkelijk een contactgegevens te vinden. Alleen in de algemene voorwaarden staat een e-mailadres:
    klantenservice@edreams.com en een adres in Barcelona met telefoonnummer 0034 935088558.

    Wat is jouw ervaring met het boeken via eDreams?

    In 2014 waarschuwde de Autoriteit Consument en Markt (ACM) voor eDreams, omdat ze goedkope vliegtickets beloven, maar niet de onvermijdelijke kosten die erbij komen tijdens het boeken vermelden. Is dit nog steeds een probleem of ben jij helemaal tevreden over de service en informatievoorziening van eDreams? Schrijf een review met jouw mening en ervaring en laat het achter op NederlandReview!

    Kun je goedkoop en veilig vliegtickets boeken bij eDreams? Lees hier betrouwbare reviews van klanten en laat ook jouw mening achter!

    eDreams
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (129)

    3
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3.6
    Service
    rating
    2.2
    Prijs
    rating
    3.4
    Leveren
    rating
    2.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over eDreams

    Uw beoordeling

    Vliegtuigtickets Mykonos

    Vliegtuigtickets van België naar Mykonos en van Mykonos naar Napels. We proberen al heel de tijd de klantenservice te bereiken, dit zonder antwoord. Als ik verder scroll op deze pagina merk ik dat iedereen is opgelicht. Klantenservice niet te bereiken, reizen lastminute geanulleerd, een pure schande. Wij vliegen normaal zondag op. ik hoop oprecht dat dit bij ons niet het geval gaat zijn, maar ik vrees ervoor. PURE OPLICHTERIJ, LAAT U NIET VANGEN

    Door: Sarah03-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Recensie

    Mohed from the customer server helped me very good and efficient thank you for it

    Door: Monique cabral Da Silva08-05-2018
    Wil Rutten17-02-2020

    Edreams is onbereikbaar zowel qua mail om een autobotsing te cancellen want ik kreeg geen 10nummerig boekingsnummer en ook telefonisch niet na 37 minuten wachten!! Diepe , diepe onvoldoende en niet voor het eerst!!

    sid03-03-2020

    wat een klote bedrijf je krijgt niemand te pakken die je te woord kan staan stond bijna een uur aan de lijn niemand.. mensen koop hier geen tickets

    Mena12-03-2020

    Wat een waardeloos bedrijf, tig keren gebeld met verschillende telnrs van customer service, helaas pindakaas. Vlucht gecancelled door Ryanair, geld overgeboekt naar Edreams. Helaas tot nu toe geen terugbetaling van Edreams. Vreemde geval is dat de terugboeking €50,- lager is. dan het bedrag wat ik overgeboekt had naar Edreams. Eenmaal Edreams nooit meer.......

    M. Sahin12-03-2020

    1 groot oplichtersbende, zodra je hebt betaald is er niemand meer bereikbaar. 2 weken probeer ik contact te krijgen, maar zonder resultaat. Zelfs de belofte dat ze je tetugbellen is er niet bij. Voor mij edreams is weg dreams.

    Sandra24-03-2020

    Na 6 dagen bellen en bellen en in de wacht staan, eindelijk iemand te pakken gekregen die ook nog eens slecht verstaanbaar engels praat. Ze doen er alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken om te cancellen en je geld terug te betalen.

    bert02-04-2020

    Ik ben ook al bezig geweest maar nog niks gehoord, je kon het annuleren en dacht dat het klaar was, maar nee je ziet niks en hoort niks, het zijn gewoon oplichters. ik heb ook een behoorlijk bedrag over gemaakt maar ik denk dat we er naar kunnen fluiten. ik ga denk ik de geschillen commissie in lichten en kijken of die er wat aan kunnen doen. maar ook wij boeken daar ook niet meer, en wat Ryanair betreft verwacht ik ook dat zij dat terug betalen, dit is over macht en hier kunnen wij ook niks aan doen. Engeland is ook al in lockdown dus daar komen we ook niet binnen.

    Jan12-04-2020

    Flight Cancelation voor 22/4 ontvangen via e-mail. 2 opties waarvan optie 2 rebooking is. Deze gebruikt en nieuwe datum ingevoerd dit op 9 April. Op 11 April eenzelfde e-mail ontvangen, opnieuw ingevuld en verzonden. eDreams blijft hameren op Vouchers waarbij eDreams dan voor 'bewezenn dienstverlening' € 50 p.p berekent. **dit staat in de Terms & Conditions die eDreams hanteert. Het bedrijf hanteert een ontmoedigingsbeleid bij het plegen van telefoontjes dit door zogenaamde 'high volume' van telefoongesprekken die het bedrijf ontvangt, volslagen nonsens!! De 'beroemde' helpdesk c.q. customer service center waar eDreams naar verwijst is een fabel. Na het nodig zoekwerk een 'WERKEND' telefoonnummer in de USA gevonden met een doorkies menu waar je na het invullen van je boeking reference uit veel opties kunt kiezen, uiteindelijk de juiste optie gevonden waarna het volgende doorkies menu aan je wordt gepresenteerd. Na het kiezen van de juiste optie in dit menu begint het lange wachten. Je krijgt uiteindelijk een medewerker aan de telefoon met een zwaar 'Indiaas' accent, deze vraagt je boekingsnummer, e-mail (zonder de NL spelling te controleren) en moet je dan doorverbinden. Weer heel lang wachten en opnieuw een andere medewerker aan de telefoon, deze vertelt dat hij (en dat was ook hoorbaar) op straat liep in INDIA! Hij kon mij niet verder helpen maar wel doorverbinden, en jawel heel lang wachten. Dan een mevrouw aan de telefoon die eerst buiten loopt (verkeerslawaai / windruis) weer alle vragen stelt die al eerder zijn gesteld en dan moet doorverbinden met 'het team' wat de rebooking kan maken. De medewerkster van dit rebooking team kon dit niet, belt u over 4-5 uur maar terug. Zo gedaan en na alle keuzeminus te hebben doorlopen en na 3 medewerkers en lang wachten bij het telkenmale doorschakelen zegt de verantwoordelijke mevrouw dat zij geen prijs heeft van de luchtvaartmaatschappij (die ik zelf online op mijn laptop had staan), het is lachwekkend als het niet zo dieptriest was gelet op de huidige omstandigheden en de verschrikkelijke COVID 19 crisis. Terugbel afspraak gemaakt voor 9 am hier in de USA, uiteraard werd ik niet teruggebeld, na 1 uur wachten zelf maar weer gebeld en alle menu's afgeluisterd. Na de gebruikelijke wachttijd en het frequente doorverbinden komt de medewerkster aan de telefoon. Heeft uiteraard geen gegevens, geen prijs voor de tickets (herboeken bij Air Canada). Alle gegevens verstrekt en dan begint de OPLICHTING, hoe wilt u vliegen?, eh hoezo toch herboeken via de zojuist (en al vele malen ervoor) opgegeven route. U wilt over Montreal?, nee gewoon over Toronto (beide routes worden nu nog gevlogen door Air Canada), even kijken, I put you on hold is that OK, ja doe maar ik wacht wel) na 10 minuten stilte wordt gevraagd of ik niet over Toronto wil vliegen want,....dat zijn 2 stopovers en dan kost het ticket heel veel meer. Oeps wat zegt u??, de regel is toch hoe meer stopovers hoe goedkoper?,...Oh excuse me sir zegt de mevrouw, I will look again, na weer lang wachten zegt de mevrouw 'mijn geboortenaam' en vervolgens I am sorry but I cannot offer you anything it is very expensive. ** voor de meelezer, online zie ik de, weliswaar nieuwe boeking, (dus geen herboeking) die ik gedurende 15 minuten aflopend zelf zou kunnen maken bij Air Canada waarbij de ticket prijs per persoon ruim € 900 GOEDKOPER is dan de Indiase medewerkster van eDreams mij kan aanbieden. Op vraag hoe ze dan aan de prijsopgave komt en het verschil met mijn op mijn laptop meelopende Online boeking blijft het antwoord schuldig. Het aanbod is om a.s. Dinsdag 14/4 terug te bellen want dan zal de luchtvaartmaatschappij wel een lagere ticketprijs aanbieden. Het bedrijf eDreams is een 'lachertje' waarbij medewerkers zelfs in de huidige dieptrieste periode geen enkele service kunnen/willen verlenen en ook aan welbewuste OPLICHTING proberen te doen. Van alle e-mails, seat availability / prijs van de tickets heb ik foto 's en een korte video gemaakt als bewijs. Op het Internet wemelt het van klachten over het bedrijf eDreams, wellicht zit er een goede advocaat tussen de klagers of is er een advocaat die op basis van no cure no pay wil helpen om dit bedrijf en de eigenaren in persoon aan te klagen en verantwoordelijk te stellen voor alle misstanden. Zeker de huidige zwaar misplaatste handelswijze van het bedrijf wat toch ook een ZORGPLICHT heeft t.o.v. haar klanten die massaal in de steek worden gelaten, is reden om er voor zorg te dragen dat dit bedrijf wordt gestopt. Klagers kunnen ook bij de luchtvaartmaatschappijen reacties insturen over eDreams en haar medewerkers, bij de IATA, bij de EU, in NL bij economische zaken en volgens de Terms en Conditions van eDreams vallen betalingen zoals onder andere gedaan met een American Express Card onder Amerikaans recht. ** De € 50 kosten die eDreams rekent staan in de Terms & Conditions eDreams,......... droom lekker van uw onbezorgde vakantie/vlucht, eDreams....een nachtmerrie waaruit je snel wilt ontwaken!

    Musa13-04-2020

    14 maart vlucht ging niet door ivm corona moest zelf bij flypgs anuleren. Deze betalen de bedrag terug naar rekening waar deze overgemaakt is dus naar edreams. Tot nu toe geprobeerd contact op te nemen voor terug betaling maar helaas . Afwachten wanneer het terug geboekt wordt , zeer slechte klanten service

    Urban 29-04-2020

    Ook wij tickets gekocht met annuleringsverzekering “welke reden dan ook” Een nummer gebeld, uiteraard gesloten en dan blijft het zelfde ingesproken verhaaltje zich herhalen, want annuleren MOET via een medewerker. Maar die zijn niet bereikbaar. Hoop dat ik ooit een van deze oplichters achter in de ambulance krijg. Meteen ze laatste rit. Vies wat ze doen. Ik zou ze het liefst iets lelijks toewensen, maar “helaas” ben ik mens mens. Edreams ga lekker zo door ...

    Bribri29-04-2020

    3 mei vlucht naar Antalya wordt geannuleerd door Sub Express. In mail staat dat travel agent, edreams, de volledige som moet terug betalen. Edreams is niet bereikbaar. Via fb is het een robot die je telkens naar Sun Express. Ook geen medewerker aan de lijn te krijgen. Een bende oplichters zijn dat. Niet waardig om travel agent genoemd te worden!!!

    Ridate15-06-2020

    6 mei vlucht naar Portugal wordt geannuleerd door Transavia, E dreams moet voucher of tickets terug betalen .Tot nu toe niets gezien of vernomen zijn onbereikbaar. Kleine troost is dat we niet de enigen zijn die zo bedonderd worden door deze onbetrouwbare site

    Gulal 06-07-2020

    Dus moeten we comtact nemen met edreams maar nee hoor een muziekje van weet ik niet hoe lang aan de telefoon waarvoor ik 1 euro per minuut moet betalen ! Makkelijk geld verdienen is dit!!

    Noor12-07-2020

    Echte oplichters nooit boeken via EDREAMS.

    Tonny Van13-07-2020

    vele malen contact willen maken maar geen email adres en aan de telefoon alleen een muziekje. Geld kwijt ,op lichters

    Ashkan20-07-2020

    Reis naar Antalya 15 jullie gecanceld ,geen contract mogelijkheid ook niet met email telefonisch meer dan 50 minuten ook niet , onbetrouwbaar en officiële dieven meer dan 1700 euro is weg !!??

    Robert Badeloe24-07-2020

    Wij hadden ook geboekt via eDreams in februari. Door de virus uitbraak is onze reis niet doorgegaan. Ik worstelde ook met contact leggen mer eDreams en hun Bot. ieder keer werd ik verwezen naar de vliegmaatschappij. Zij geven aan dat de vlucht geannuleerd is (ruim een maand terug) en boekings geld is ook teruggestort naar eDreams. En dat wij refund via eDreams moesten regelen. Ik ben met de bot gaat spelen en op gegeven moment heb ik de optie: talk to human agent. Die had ik gekozen door een online formulier in te vullen (boekings nummer, e-mail en welk onderwerp) en dan word je in de wacht gezet (op de site in het zelfde dialoog van de BOT). het duurde iets meer dan een uur en ik had een agent in de chat die mijn refund in orde heeft gemaakt. So far so good. Nu wachten op het geld :-)

    Robert Badeloe24-07-2020

    als je in de BOT chat intoetst: talk to agent krijg je dit: OK, to speak to a human agent you'll need a valid booking reference. Share your booking and the topic of your query in the form below. Please be aware that our agents are prioritising bookings departing within the next 7 days. Click dan op Fill Form. Na het invullen van je gegevens wacht ongeveer een uur (door de drukte moet je wachten). Daarna reageert de agent op de chat.

    Robert Badeloe29-08-2020

    op 24-7 had ik contact met edreams. Vorig week geld teruggestort gekregen.

    Xander23-10-2020

    grootste oplichters. Ik had een reis geboekt met annuleringsverzekering. Ik kon helaas niet gaan vanwege een operatie. Edreams geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Meerdere emails verstuurd, maar geen antwoord. Hoor ik later dat de vlucht sowieso was geannuleerd. Geld terug gevraagd, maar nu na 8 maanden nog steeds niets. Meerdere keren gebeld. Ik hoor allemaal beloftes dat het betaald zal worden en dat ze werk van maken. Toch gebeurd er niets en als ik weer bel begint het proces opnieuw.

    Manon Eeken15-02-2021

    Ik heb al meerdere mensen gesproken die problemen hebben om hun refund terug te krijgen. Ik ben zelfstandig reisagent en wil best kijken of ik kan helpen.

    A Bulduk06-03-2021

    Vorig jaar tickets gekocht bij edreams.nl en voor honderden euro’s opgelicht door Edreams.nl. Vlucht is geannuleerd door COVID-19 noch geld noch voucher ontvangen vele malen gemaild en gebeld zonder resultaat. Help!! De overheid en reisbranche moeten deze malafide organisaties verbannen binnen de NL reisbranche.

    alfons en marina26-03-2021

    na al die negatieve recencies heb ik ook een slecht gevoel voor onze reis op 29 mei naar kusadasi,de vliegtickets zijn voorhanden heenvlucht met corendon en terug met sun express,enkel volgens een co bedrijf involatus moeten we nog on-line inchecken in brussel,hopelijk lukt dat,het hotel moeten we ter plaaste afrekenen(rond de 460 euro)de vlucht koste een 350 euro,iemand die deze reis ook gereserveerd heeft?krijg e- dreams niet aan de lijn en zeantwoorden ook niet op een e-mail,dus hopen dat de reis doorgaat!

    Gulhan17-04-2021

    Heeft iemand A.U.B. een telefoon nummer voor mij waar ik naar kan bellen?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    vliegtickets

    Vliegtickets gekocht , vlucht geannuleerd . Tickets terugbetaald . Bedankt

    Door: noeninckx20-07-2020
    ashkan almaneih20-07-2020

    Mijn reis is gecanceld ,met e-dreams telefonisch contact of email is onmogelijk of blijf je onbeantwoord of meer dan 60 minuten achter de lijn en opeens lijn is weg!!!!!! Waardeloos en onbetrouwbaar meer dan 1700 euro weg!!!!!!!!

    Roland11-08-2020

    Wat een vreselijk bedrijf, zo hou je veel klanten over, er is geen contact mogelijk. ook geen reactive per mail, niet boeken bij dit bedrijf.

    YILMAZ01-09-2020

    13 april moest ik naar IZMIR vluchten maar vlucht ging niet door ivm corona moest zelf bij THY annuleren. Deze betalen de bedrag terug naar rekening waar deze overgemaakt is dus naar edreams. Tot nu toe geprobeerd contact op te nemen voor terug betaling maar helaas . Afwachten wanneer het terug geboekt wordt , zeer slechte klanten service

    Ruud 10-09-2020

    10-9-2020 OplichtersAir nooit boeken ik 270 euro kwijt Net wat andere zeggen niet te berijken dat tuig snap niet dat daar nou niks aan gedaan kan worden drama

    Boikhizzou19-09-2020

    Oplichters telefonisch contact oplichters onmogelijk telefonisch contact vlucht geannuleerd geen e-mail geen geld vlucht Nador Maroc Amsterdam Schiphol

    Ilse14-10-2020

    Onze tickets nog altijd niet terugbetaald. Heeft iemand misschien een werkend telefoonnummer hiervoor?

    Karwan 15-03-2021

    Onze tickets is geannuleerd door reisbureau zelf en mijn geld zijn weg nooit ma nooit meer boeke via eDreams mensen die zijn Gwen oplichters

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Tickets

    Lang verhaal kort een nachtmerrie.
    €1600 tickets geboekt. Email dat reservering is mislukt, vervolgens doodleuk hele bedrag van mijn rekening afgehaald!
    Geld is nig steeds niet terug.

    Door: Gokhan Kurkcu01-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vluchttickets

    Verschrikkelijke ervaring. Tickets (vlucht heen en terug) betaald maar enkel een boekingsreservering ontvangen, de eigenlijke bevestiging was er niet. Getracht met hen in contact te komen, is onmogelijk. Via internet of de app kom je op een chat-robot, daar kan je contact met een agent vragen, vervolgens minstens een half uur wachten maar wanneer de tijd om is krijg je opnieuw de robot die de wachttijd verdubbelt enzovoort. Nooit krijg iemand te spreken, wij hebben dit een hele dag geprobeerd, tevergeefs.

    Door: Michelle31-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Flight Tickets

    Your customer service team is a joke - i've been waiting for a refund over a year now for a flight that was cancelled due to Corona. I've been told by Edreams and arlines that i will get full refund officially like 5 times and still waiting. Please sort your process out and listen to your customers complaints.

    Door: James24-07-2021
    Davy25-07-2021

    Same here

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    vliegtickets


    Service is shit. Nul, Geen contact mee te krijgen.
    Die enkele ster die minimaal te vergeven is verdienen ze niet.

    Door: H.Kuipers24-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Brussel-quebec

    Ticket geboekt voor 21/07. Kon die dag niet inchecken. Edreams bleek op eigen initiatief mijn vertrekdatum verplaatst te hebben naar 22/07. Heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen. Zijn totaal niet bereikbaar voor enige vorm van hulp nadien. Op hun app staat nog steeds 21/07 als vertrekdatum en 'flight on time'!!!

    Door: Guilliams22-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    tickets

    This is a nightmare. Bought 4 return tickets for Amsterdam Perth Australia april 2020. Of course cancelled due to Corona. Now almost 18 months later no refund, hours of waiting for someone to answer my call. This is the worse travel agent or whatever they are, ever !!

    Thousands of euros down the drain!! DO NOT EVER BUY TICKETS HERE!!!

    Door: Waheeda Shadood15-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Tickets naar Munchen - weg geld garantie

    Dit bedrijf is een schrikkelijke service partij die ze helemaal moeten affikken. Dit soort bedrijven moet je verbieden.

    Contact maken lukt gewoon niet en een refund van tickets lukt ook niet ; dus weg geld. Wij probeerden een refund te regelen van de KLM maar ho maar. Niet boeken; zijn gewoon zwendelaars.

    Door: P.T. Jorritsma08-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Vliegtickets

    Verschrikkelijk bedrijf. NIET boeken!

    Betaald met iDeal en vervolgens werd er gezegd dat mijn reservering niet voltooid kan worden... geld kon ik vervolgens naar fluiten. Online helpdesk-robot werkt niet naar behoren en ook de telefoonnummers zijn niet bereikbaar, je staat uren in de wachtrij zonder daadwerkelijk iemand aan de lijn te krijgen.

    Door: Julia05-07-2021
    F A21-07-2021

    Ik had zondag 18 juli voor 2 personen vliegtikets voor oktober heen en terug apart geboekt van amsterdam -antalya en return via konya. Kreeg na een paar uur uur dat mijn reservering binnen is gekomen en verwerkt zou worden. Na het lezen van alle slechte ervaringen en de onmogelijke contactservice dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Maar heel onverwacht heb ik een mail gekregen dat mijn boeking is geannuleerd, niet verwerkt kan worde , en de bankmachtigingming ook geannuleerd zou worden. NA controleren van mijn bankgegevens zag ik dat de betalingen terug zijn betaald via Adyen. Maar ik merkt dat je hier absoluut geen last minuut tickets moet halen bij een bemiddellingswebsite. Misschien had ik gelukt omdat ik 2 maanden van te voren heb geboekt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    eDreams booking reference: 6820260529 - Airline booking reference: ASUCZQ

    Dont trust eDreams, I booked flight on december 2020 and they cancelled it by January 2021 DUE TO COVID. Its been already 6 months now but holysh** i havet get my ticket back yet.

    So gentle advice dont trust eDreams and dont book tickets from them to overcome a hell lot of stress...

    Ps: eDreams booking reference: 6820260529 - Airline booking reference: ASUCZQ

    Door: Gowdhaman Jayakumar29-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Ticket

    Dit bedrijf werkt met een chatbot. Programma begrijpt niet veel dus vraagvje om een agent/medewerker. Dit duurt meer dan 15 min maar voor die tijd krijg je automatisch weer de chatbot. Weer vragen om agent, weer alle gegevens opnieuw invullen en dan...... hetzelfde rondje. Keer op keer. Waardeloos

    Door: R berg28-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Ticket naar bestemming

    Alles ging goed met tickets kopen...
    Maar toen 24 uur geen bevestingsmail gekregen..
    3 dagen later...niks
    Naar de maatschappij bellen en zeiden dat mijn vlucht is geannuleerd.

    Maar niks gehoord over de annulering.
    Service wat een slechte service nooit bereikbaar slaat *** nergens op.

    MENSEN NOOIT OP EDREAMS KOPEN (heel veel spijt)

    Door: Mohamed16-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vliegtickets

    Slechte service
    Vindt niet leuk dit
    als iemand naar hun belt is onmogelijk om contact met hun te krijgen
    Ze helpen je niet
    En ze laten je wachten en wachten voor niks

    Door: Hocine15-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is eDreams een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 129 ervaringen geplaatst over eDreams. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is eDreams actief?

    eDreams is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Hotels, huisjes en campings, Luchtvaartmaatschappijen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van eDreams gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.