eDreams
Alle reviewseDreams
Alle reviews (257)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Flight tickets
During a phone call in the afternoon last Monday I requested the customer service team to ignore a change request I did in the Morning. The customer service clerk confirmed to me that the change will not processed and assured me multiple times that I shouldn't worry at all. I check my phone and the changes were in fact still processed, so I was lied against! Then they charge almost EUR 1500,- on my credit card without me authorizing the payment. When confronting them with it they take no responsibility at all!? Please stay away from this company you can't trust their customer service and word.
vliegtickets
ticket omboeken of terug betalen ging allemaal niet persoon aan chatbox begreep er niets van en gaf foute antwoorden (translate) niets was mogelijk gewoon je geld kwijt, bij vliegmaatschappij zelf nagevraagd omboeken was gewoon mogelijk ,maar werd dus door edreams tegengehouden, ze kunnen beter naam wijzigen in exit dreams
Vliegtickets
Samen met een vriendin retour tickets gekocht. Later kreeg ik een mail dat de reservering is geannuleerd, omdat de betaling zogenaamd was mislukt. Het bedrag was WEL afgeschreven en werd niet gecontroleerd door de bank. Na ontzettend veel moeite contact gekregen via de chatbot met een echt persoon, die persoon was onvriendelijk en gaf nutteloze antwoorden. Persoon zei dat het geld binnenkort zou worden teruggestort, kon niet verklaren hoe dit is gebeurd, en kon geen bewijs geven dat we het geld terug kregen. De bank zegt dat het onwaarschijnlijk is dat dit bedrag nog terug komt. Nog later weer een mail gekregen dat de betaling mislukt was, ze zeiden dat het bedrag niet zou zijn afgeschreven. Dit was dus wel zo, en is nu kwijt!
Vlieg tiket
Beste mensen niet gebruiken deze site om vlieg rise te kopen , ze zijn gewoon oplichters en service is gewoon verschrikkelijk . Dus raad ik niet aan , oppassen !
Tickets gekocht bij een stel oplichters WAARSCHUWING
Na een mailtje of 100 en vee telefoontjes na 3 jaar nog steeds geen tichets terugbetaald zie artikel hieronder en boek niet bij dit bedrijf
Na zeven jaar nog steeds klachtenstroom over boekingssite eDreams
Zeven jaar nadat de ACM al waarschuwde voor het Spaanse reisbedrijf regent nog steeds klachten over boekingssite eDreams. Dat blijkt uit het programma Max Vakantieman.
Het online reisbureau met hoofdkantoor in Barcelona biedt onder andere goedkope vluchten, accommodaties en autoverhuur aan. Uit veel berichten van klanten blijkt dat eDreams niet goed bereikbaar is (klanten komen terecht in een callcenter in India waar medewerkers hen ook niet verder kunnen helpen) en toezeggingen doet die het bedrijf doet niet waargemaakt worden.
Sommigen wachten al minstens anderhalve jaar op terugbetaling van geannuleerde vluchten. Vaak heeft de desbetreffende luchtvaartmaatschappij het geld allang teruggestort aan eDreams, maar het komt vervolgens niet bij de klant terecht.
Kosten voor vluchten en accommodaties worden soms dubbel of zelfs driedubbel afgeschreven door het bedrijf. Wat eDreams ook doet, is vluchten aanbieden die helemaal niet bestaan. In 2014 heeft luchtvaartmaatschappij RyanAir hier een rechtszaak over aangespannen en deze uiteindelijk in 2020 gewonnen.
De vereniging voor ondernemers in reizen ANVR wil het ergerlijk dat er door Nederlandse toezichthouders nog niet is ingegrepen.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwde in 2014 al voor de Spaanse reisaanbieder. De tickets van deze aanbieder kwamen toen als goedkoopste uit de bus op vergelijkingssites. Maar tijdens het boekingsproces op de website kwamen er kosten bij waar de consument niet omheen kan en waarvan de hoogte vooraf niet gemeld werd.
Datzelfde jaar oordeelde de Reclame Code Commissie al dat verschillende reclameuitingen van eDreams in strijd waren met de Reclamecode Reisaanbiedingen. Het bedrijf reageerde niet op deze uitspraak. Ook op diverse verzoeken van ACM heeft het bedrijf niet gereageerd.vliegtickets naar Fuerteventura
In 2021 had ik 2 vliegtickets naar Fuerteventura met annuleringsverzekering gekocht via Edreams.
Eén week voor vertrek werd bij mij een ernstige ziekte gediagnosticeerd en ik annuleerde deze reis.
Telefonisch contact opgenomen waarin mij van alles beloofd werd.
Zelfs met een doktersverklaring en een aangetekende brief, die ongeopend terug werd gestuurd, heb ik nooit een reactie van Edreams gekregen.
Schandalig behandeld dus.
Gelukkig heeft Interpolis mijn tickets vergoed.
Ik adiviseer iedereen om goed na te denken om via Edreams iets te boeken.Cheapticket van Ryan Air
eDreams adverteert op internet met cheap tickets en ik koos op hun site voor Ryan Air. Vervolgens een reservering doorlopen met extra kosten voor koffer en twee zitplaatsen. Totaal 600 euro. Na betaling komt de factuur met het ticket van Ryan Air van 425 euro, inclusief koffer en zitplaatsen. Bemiddelingskosten van eDreams 170 euro (40%). Dat er bemiddelingskosten zijn, is niet vreemd al zijn ze hier wel extreem hoog. Het manipuleren van tarieven van Ryan Air voor koffer en zitplaatsen wel: zo kwam men namelijk op die 600 euro! Kortom, je wordt bedrpgen waar je bij staat. Iets anders dan oplichting kan ik er niet van maken. Volgende keer: direct bij de vliegmaatschappij boeken, want een 'cheap ticket' is dit met alle 'bemiddelingskosten' niet meer.
Tickets
Vliegtickets besteld met verzekering en alles erbij want ik wil geen gezeur onderweg.
Vervolgens geen bevestiging gekregen.
Paar keer met die stomme chatbot gechat.
Even later krijg ik bericht van mijn bank dat het geld is teruggestort. Nooit een reactie van ze gehad.
Wat een waardeloos bedrijf is dat!Flight ticket - changing dates failed. Money lost.
Their flight changing policy is unclear, you need to confirm by phone after you have requested it online (when I requested it online, I was told that I would pay a fare difference of 20 euros, 2 days later that became 250 euros). In 3 days I lost 225 euros which I will never see back. There was a mistake in my Prime membership which they were not willing or able to change, so I lost by that 54 euros. Very unreliable, hard to solve your problems, inconsistent service system. Extremely frustrating. I will never recommend edreams or use it myself. I got a refund of 18 euros (the flight company would have given me 80. They kept 60 for themselves for "cancellation fee").
vliegticket
absoluut niet betrouwbaar ze namen mijn geld en vertraagden 5 dagen toen was er geen ruimte meer in het vliegtuig ik kon niet gaan ze zijn oplichterij
Vlucht
Je betaald voor vlucht met incheck en extra koffer. Maar vervolgens wordt vlucht geannuleerd en ben je al je geld kwijt. Geld krijg je niet terug.
Contact is niet mogelijk, op geen enkele manier kun je contact krijgen. eDreams geeft veel onzekerheid en stress en bederft vakantie pret.
Tip: boek rechtstreeks bij Vliegmaatschappij zelf, dan weet je zeker dat het goed is en je kunt altijd contact maken als dat nodig is.Vlucht
Slechte site, niet userfriendly. Als je een maand doorklikt qua je boeking, blijft hij op de vorige maand staand. Moest een ticket voor maart hebben. Als je dus 1x niet op let, book je op deze manier al gauw een verkeerd ticket. Zit nu dus vast aan een ticket voor 02-03 ipv 03-03. Verder checkte ik al mijn data. Daarna kan je onmogelijk verder geholpen worden. Ze doen er alles aan om niet telfeonisch bereikbaar te zijn en hun app is alleen vriendelijk vor het reizen zelf.
Ik koop hier nooit meer een ticket, ze zijn niet vriendelijk genoeg voor hun klanten met problemen. Naar mijn idee is je enige optie een nieuw ticket kopen en pech hebben.Vliegtickets
Had dinsdag een vlucht geboekt via eDreams naar Dubai. Aan het vliegveld kreeg ik te horen dat er een visum nodig zou zijn. Ik kon deze aanvragen maar zou niet op tijd in orde zijn wat dus wil zeggen dat ik mijn vlucht ging missen. Ik ben toen meteen naar mijn account op eDreams geweest en kon perfect nog mijn vlucht annuleren, ookal was dit binnen een halfuur voor vertrek vlucht! Super!!! Want had helemaal geen verzekering genomen. Het geld staat vandaag al terug op mijn rekening. Sowieso voor herhaling vatbaar!!
Vliegtickets met annuleringsverzekering
Tickets vanwege sterfgeval moeten annuleren. Edreams geeft geen annuleringsbewijs af omdat tickets niet refundable zouden zijn. De bijbehorende annuleringsverzekering eist zo n bewijs. Dus dubbel gepakt: geen teruggave van tickets enverzeletingskosten!! Grote oplichtersbende! Edreams amper bereikbaar, alleen via fake app, die standaard robotantwoorden geeft. Hier niet bij boeken!!!!
Vliegtickets
Vlucht was 3x gewijzigd tot het niet meer mogelijk was om connecting flight te halen. Nieuwe tickets gekocht maar wacht al anderhalf op refund. Wel toegezegd via telefoon en mail maar nog geen cent gezien.
Airline tickets
No full refund was given, even though the flight was cancelled and the airlines emailed to provide the full refund for the cancellation.
No human support, emails through their app never get answered.
A scam company, please bewareExactly the same story here! Indeed a big scam!
Vlucht Eindhoven - Katowice polen
Edreams zou voor mij het inchecken regelen. Twee dagen voor vertrek kreeg ik idd het bericht per mail dat dat gebeurd was met daarbij de boarding cards voor mijn vlucht. Op het vliegveld bleek dat ik niet ingecheckt was en dat ik 80 euro moest bijbetalen om alsnog in te checken.
Op mijn vraag om een toelichting wordt simpelweg niet gereageerd. Zo kost de vlucht toch mooi ff 80 euro meer.
Nooit meer edreams dus..Ticket
Don't be fooled by the cheap prices, trash of a website, trash of a costumer service, stay away.
Alles
Slechte ervaring met eDreams . Mijn vlucht was geannuleerd door luchtvaart, maar bij eDreams was niet zo. Ik bellen, email gestuurd geen antwoord. Met pijn en moeite kunnen annuleren laaste dag. Moet ik 20 procent inleveren terwijl ik ook reisverzekering had. Ik ben meer dan € 600,- verloren. Is niet door mij geannuleerd. Heel slecht.
Vliegtickets Amsterdam-Genua
Bijzonder slechte ervaring deze keer. Tijdens het betalingsproces steeg de prijs plotseling fors. Heel vervelend zijn ook de pop-ups waarin gemaand wordt snel te boeken omdat de prijzen stijgen!
Anderen bekeken ook

Wil je een keer op vakantie naar Groot-Brittannië of Ierland en ben je er nog nooit geweest? Wat zijn de leuke plekjes om te bezoeken, en waar...

Heeft u een hotel nodig waar uw wensen vervuld zullen worden voor een scherpe prijs? Dan bent u bij nl.citizenm.com aan de juiste adres. Heeft u me...

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Oad reviews, meningen en beoordelingen! Wat anderen van Oad zeggen! Oad bestaat al vele jaren. Door de jaren heen hebben ze hun dienstenpakk...
U heeft wel uw geld terug ontvangen op uw rekening? Ik zit nu in het zelfde en moet 72 uur wachten. Vandaar nu mijn vraag en hulp of ik mijn geld überhaupt terug zal krijgen.