NederlandReview

    Ervaringen eDreams

    Zoek jij ook het goedkoopste vliegticket naar jouw vakantiebestemming, maar wel bij een betrouwbare vliegmaatschappij? Kijk eens op eDreams. Deze ticketvergelijkingswebsite is tegelijkertijd online reisbureau en biedt de meest efficiënte manier om de goedkoopste vliegtickets te vinden naar jouw vakantie- of werkbestemming te vinden. Maar hoe weet je of eDreams wel betrouwbaar is? Geeft de website de juiste vliegticketprijzen aan of blijkt het uiteindelijk veel duurder te zijn dan beloofd? NederlandReview geeft je de antwoorden. Lees hier betrouwbare recensies en ervaringen van klanten die jou voorgingen en hun vliegtickets boekten via eDreams, zodat je goed geïnformeerd en met een gerust hart jouw aankoop kunt doen. Laat ook jouw mening achter in een review zodat andere Nederlanders die bij eDreams een vliegticket of reis willen gaan boeken kunnen profiteren van jouw ervaringen en kennis.

    Over eDreams

    eDreams is een Spaanse organisatie gevestigd in Barcelona en wereldwijd actief in 43 landen met verschillende websites per land. Het bedrijf eDreams is in 1999 opgericht als online reisbureau en vergelijkingssite om het breedst mogelijke aanbod van vluchten, hotels en vakanties op maat aan te kunnen bieden tegen de goedkoopste prijzen. Oprichter Javier Perez-Tenessa Block werkte voordat hij eDreams begon als satellietontwerper voor EADS en werkte voor McKinsy en in Silicon Valley bij Netscape en AOL. In 2015 nam Dana Dunne eDreams over als CEO.

    De ‘e’ van eDreams betekent dat alle diensten van eDreams online worden afgehandeld en je jouw droomvakantie kunt waarmaken via hun website. Maar of het daadwerkelijk een droomsite is waar je de allergoedkoopste vluchtopties te zien krijgt en tegelijkertijd kwaliteit nog gegarandeerd is, dat kun je in de recensies op NederlandReview lezen of zelf laten weten in een recensie met jouw mening!

    Diensten

    eDreams combineert voor jou als klant op hun vergelijkingssite alle beschikbare data over honderdduizenden vliegroutes, 450 vluchtmaatschappijen, 40.000 bestemmingen, maar ook over meer dan een miljoen beschikbare hotels. eDreams verzamelt ook de reizen en tickets met kortingen voor je. Je kunt zoeken op bestemming, datum van je reis, aantal personen en je kunt erbij invullen of je een hotel wil en met hoeveel personen. Voor de autoverhuur kun je ook de datum en bestemming invoeren. Let wel, de bestuurder moet tussen de 25 en 70 jaar oud zijn.

    eDreams zet zichzelf niet alleen als vergelijkingssite voor goedkope vliegtickets neer, maar ook als reisbureau. Daarom kun je een persoonlijk vlucht-en-hotel-pakket bij eDreams online bestellen dat op maat gemaakt is naar jouw wensen. Let op, dit gebeurt allemaal online of telefonisch en er is geen reisbureau op lokatie waar je heen kunt. Je kunt op de website van eDreams alles in één keer boeken, van vliegticket tot hotel en zelfs autoverhuur en betalen met creditcard. Dit kan op je thuiscomputer, maar ook met de eDreams app uit de Appstore voor op je smartphone.


    Waar betaal je voor met je vliegticket?

    Service en klachten

    Als je klachten hebt of vragen over de service van eDreams dan is het niet makkelijk een contactgegevens te vinden. Alleen in de algemene voorwaarden staat een e-mailadres:
    klantenservice@edreams.com en een adres in Barcelona met telefoonnummer 0034 935088558.

    Wat is jouw ervaring met het boeken via eDreams?

    In 2014 waarschuwde de Autoriteit Consument en Markt (ACM) voor eDreams, omdat ze goedkope vliegtickets beloven, maar niet de onvermijdelijke kosten die erbij komen tijdens het boeken vermelden. Is dit nog steeds een probleem of ben jij helemaal tevreden over de service en informatievoorziening van eDreams? Schrijf een review met jouw mening en ervaring en laat het achter op NederlandReview!

    Kun je goedkoop en veilig vliegtickets boeken bij eDreams? Lees hier betrouwbare reviews van klanten en laat ook jouw mening achter!

    eDreams
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (50)

    3
    10% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3,8
    Service
    rating
    2,4
    Prijs
    rating
    3,4
    Leveren
    rating
    2,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    ticket Hanoi - Hué

    Boekte een ticket voor Hanoi - Hué. naderhand bleek familienaam niet te kloppen. Er ontbrak een s
    Door eDreams verwezen naar de vluchtmaatschappij. Maar ja als je belt krijg je te horen dat zij duizenden telefoontjes per dag krijgen. Advies: bel later terug. Pats wordt opgegooid.

    Contact met eDreams gezocht. Na lang wachten contact. Helaas op dat moment even van mijn plek. Daarna wederom verwijzing naar Vliegmaatschappij. Ook daar weer hetzelfde.

    eDreams voorgehouden dat zij wel een aparte telefoonnummer zullen hebben waarmee zij als reisbureau eenvoudiger contact zullen krijgen.

    Boek NOOIT meer bij eDreams.
    Bedenk wat je doet.

    Door: Gerrit13-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    ticket naar Rome via Lissabon (405,00€) return

    Kreeg van edreams een vluchtwijziging. Scheelde maar 5 minuten later dan geplande tijd. Maar geen wijziging voor gecanceld flight!

    06.00 H van Faro naar Lisbon. Vlucht gecanceld de 22e sept van 08.55H naar Rome. Kreeg een voucher van 10€ voor een meal en een voucher van 6€. Compensatie voor de volgende vlucht om 13.15H naar Rome. Bijna 7 uur op het vliegveld Lissabon rondgehangen./cancellation.

    Waarom niet van te voren deze vluchtwijziging. Scheelde me dan wel een paar uur slaap.Vlieg so wie so niet meer met TAP en zal ook nooit meer boeken met edreams. Ik woon in Portugal, kan niet eens bellen op de 0900 5010501 in Nederland.

    Hoezo goedkoop????

    Mijn advies: niet meer boeken via edreams en niet vliegen met TAP want dan heb je altijd delay of je vlucht wordt gecanceld.



    Door: hannah nanlohy26-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Ticket Ljubjana

    Nemen nooit op reageren niet op vragen over gecancelde vlucht

    Door: Marco Goeijenbier25-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Ticket air maroc

    Gebruik en boek nooit via deze site!!! Onbetrouwbaar, niet bereikbaar en reageren niet op mails of berichten. Ik moest ticket terugreis veranderen; had premium service erbij genomen (en betaald) om dit te kunnen doen, echter werkt totaal niet. Opgegeven gratis nummer was van Jaguar Nederland en niet meer in gebruik, mails naar het opgegeven email adres worden niet beantwoord. Om te veranderen moest ik een ander telefoonummer gebruiken waarbij ik uren in de wacht stond zonder iemand aan de telefoon te krijgen.Uiteindelijk zelf nieuw retour ticket moeten kopen. Nooit meer!!

    Door: Nathalie Roche16-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Auto gehuurd Catania Airport

    Afgelopen woensdag zou ik mijn huurauto op het vliegveld van Catania kunnen afhalen bij Interrent. Toen ik aan de balie kwam werd ik zeer onvriendelijk benaderd. Dit terwijl ik in hun systeem bekend sta heb reeds vaker een auto bij hun gehuurd. Aangezien ik op de huurbevesting met mijn roepnaam Maggy en niet mijn doopnaam Margreth stond kreeg ik geen auto. Ik heb meer dan 1,5 uur edreams proberen te bereiken telefonisch dan wel per mail maar ze blijven onbereikbaar. Moest daarom zonder auto vertrekken. Daarop heb ik een mail gestuurd naar edreams waarop ik tot op heden zaterdag nog steeds geen reactie heb gekregen. Ik raad dus iedereen aan ga nooit met dit bedrijf in zee.

    Door: Maggy Cobben14-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    vliegtickets

    MISLEIDEN CONSUMENT!
    Zelfde verhaal als vele zie ik. Hoop betaald voor koffers en de keuze voor zitplaatsen in de veronderstelling voor de heen en terugreis, blijkt dat het alleen de heenreis betreft. eDreams heeft onze koffers voor de heenreis en de keuze voor zitplaatsen goedkoper ingekocht dan dat wij aan eDreams betaald hebben en het verschil in hun zak gestoken. Vervolgens zadelen zij de consument nog even op met het regelen van de koffers en zitplaatsen keuze voor de terugreis die uiteraard nog wel even betaald moeten worden. En eDreams zelf is alleen bereikbaar door een virtuele assistent, slimme jongens daar ;-). Kortom, eDreams? Eens maar nooit weer!

    Door: Sven W04-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    4-7-2019

    MISLEIDEND! ze zijn snel met de afhandeling en zo ook de afschrijving. Tickets geboekt blijken ze 60 Euro duurder te zijn dan gereclameerd! GELD KRIJG JE NIET TERUG, JAMMER DAN!
    Schandalig dat een bedrijf op deze manier haar winst behaalt door haar misleidende teksten. Nooit meer via Edreams!!!

    Door: bessems04-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    3 tickets plus 3 koffers

    Op de website 3 tickets 3 koffers geboekt. Eenmaal aangekomen op de airport zegt de balie medewerker dat Edreams de koffers niet heeft geboekt. Half uur staan wachten en uiteindelijk moesten we nog een keer betalen, anders zouden de koffers niet meegenomen worden. We hebben vervolgens weer betaald voor 3 koffers (ongeveer 70 euro omgerekent).

    Via een bon die we mee hebben gekregen zouden we ons geld later terug kunnen vragen. We hebben een bon gekregen waarop het bedrag vermeld staat maar de baliemedewerker heeft de fout gemaakt om 2 koffers op de bon te vermelden i.p.v 3 koffers. Daarom vind Edreams het niet nodig om het bedrag terug te geven. De beredenering van Edreams is waardeloos aangezien er duidelijk bewijs is dat we twee keer hebben betaald voor de koffers.

    Na bijna een maand hier achteraan te zitten komt Edreams met een voucher van 50 euro die we kunnen gebruiken. Hoe schaamteloos is dat? Het gaat om een bedrag van rond de 70 euro en je komt als bedrijf met een voucher van 50 euro terwijl zij een fout hebben gemaakt? Alsof we ooit nog tickets via hun gaan boeken...

    We hebben kenbaar gemaakt dat we hier niet eens mee zijn en dan zeggen ze doodleuk dat ze bij hun beslissing blijven en dat ik maatregelen mag nemen als ik dat zou willen. De manier waarop zij met hun klanten omgaan is bizar

    Door: Sandeep30-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Tickets naar Spanje

    Wij hebben zonet tickets besteld naar Spanje inclusief hotel. Nu hebben we bevestiging van het hotel gekregen, maar geen vliegtickets. Iemand meer ervaring hier mee? Ik zie alleen slechte reviews. En bang dat het niet goed gaat komen.

    Door: Manuela Olthof19-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Flights

    I booked return flights from Dusseldorf to Copenhagen. I received confirmation with 2 booking references (different companies for each flight) Then I received a mail to say the first leg had been cancelled but the app said everything was OK. Went to the airline website with the confirmation and the booking was cancelled. I tried eDreams online chat on the website and in the app - it was useless. I called the Klantenservice number (0900 5010501) that number is not in use!! I have also emailed and received no answer.
    They are utterly useless scam merchants. I would not recommend and do not trust

    Door: martin pellegrine19-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    tickets

    tickets betaald via Ideal,maar geen boekingsreservering gehad ,dus ook geen vlucht gehad .bellen mailen maar never geen reactie
    wat een slecht bedrijf

    Door: Francien Andringa02-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Ticket

    Kut bedrijf. Prijs wordt 30 euro duurder bij betaling via Ideal ipv creditcard terwijl er staat €0 voor Ideal betaling.

    Door: b16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    heb ik uiteindelijk niet gedaan want de tickets werden 10% duurder bij het afrekenen terwijl de creditcardbetaling gratis zou zijn.

    PINOKKIO!!

    Door: Ingrid Warnaar04-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    4588231027

    Verschrikkelijk bedrijf! ticket geboekt maar hebben niet eens het fatsoen om te laten weten dat mijn vlucht niet doorgaat. Hierdoor kon ik geen andere vlucht meer boeken. Edreams heeft mijn reis door mijn neus geboord! Onfatsoenlijk, onbetrouwbaar bedrijf. Wachttijden aan de telefoon bedragen minimaal een uur en de mensen zijn onbeschoft.

    Een heel onbetrouwbaar en mogelijk malafide bedrijf.

    BESTEL NIET BIJ ZE!

    Door: Joshua Swart03-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    tickets to sri lanka

    No customer service. No call back, do not book here!

    Door: pietje bel30-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Tickets Retour Tanger

    Ik zou op 10 juli naar Tanger toevliegen. Maar ik kan niet meer! Mijn vraag is of het mogelijk is om iemand anders op mijn plaats te laten gaan: naam wijzigen voor de andere persoon. Of ik zag ook dat ik een mijn vlucht kan annuleren en dan een ticket boek voor dezelfde datum heen en weer zelfde datum: 10 aug terug als retour. En dat ik dan alleen maar het verschil in vlucht betaal. Als de nieuwe vlucht iets duurder is dan de andere. Maar mijn agency heeft mijn vlucht met nog een ander meisje erin geboekt, maar ik zou alleen mijn naam willen wijzigen in die van een ander...

    Door: Talitha Mesters25-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Tickets

    Canceled the reservation after payment through an email in which it was just stated "your reservation has been canceled" nothing more nothing less

    Door: Rares Tatu24-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    vliegreis naar Porto inclusief hotel

    eDreams is nauwelijks bereikbaar. Op de telefoonnummers hang je bijna een uur in de wacht en dan krijg je nog steeds niemand aan de telefoon. Een emailadres is niet te achterhalen, een vestigingsadres ook niet. Uiteindelijk heb ik via de site toch een klacht (zij noemen het algemene feedback) verzonden. Krijg wel een bevestigngsnummer en de melding dat een accountmanager snel contact op neemt. Niet dus. Er gebeurt niets. Wat is het probleem? Ik moest nog stoelen reserveren en handbagage inchecken. Via het 020-nummer lukte het na diverse malen niet om iemand aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk het 044-nummer in Engeland gebeld. Die heeft het geregeld tegen een dubbele tarief van de vliegmaatschappij zelf. Nadat de reservering was geregeld, kreeg ik een code waarop stond hoe ik moest inchecken en stoelen reserveren. Maar dat was dus al gebeurd via het 044nummer. En wat blijkt: er wordt nu EUR 120,- in rekening gebracht in plaats van EUR 60,-. En eDreams is niet bereikbaar. Wat een vreselijk bedrijf, onvriendelijk, geldtillers en niet te bereiken. Dus wees gewaarschuwd: GA NOOIT IN ZEE MET EDREAMS. Op het internet wemelt het van negatieve reviews en dat is niet voor niets.

    Door: Silvia van Dooren20-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Tickets Spanje

    Ik lees veel negatieve reviews van mensen die hun geld kwijt zijn. Het kan opgelost worden is mijn ervaring!

    In mei een vlucht geboekt voor het hele gezin, 700 euro totaal. Onze vlucht was binnen 12 uur na boeken geannuleerd. Er was een mogelijkheid om de heenvlucht om te boeken, maar eDreams gaf in de mail duidelijk aan dat ze geen garantie geven dat de nieuwe vlucht wel door gaat. Het blijkt dat eDreams tickets onder voorbehoud koopt en de (budget) luchtvaartmaatschappij bepaalt of de vlucht door gaat! eDreams neemt hier geen verantwoordelijkheid voor en hebben zich goed ingedekt in de Algemene Voorwaarden. Ze kunnen wel een alternatief bieden maar niet garanderen omdat de LVM bepaalt of er gevlogen wordt.
    Een paar keer gebeld en eindelijk na 45 wachten de klantenservice in India gesproken. Ik heb direct de koopovereenkomst telefonisch verbroken door mijn geld terug te vragen. Ik kreeg geen e-mail bevestiging van de annulering en belde ze iedere dag (vier dagen achter elkaar) om de status op te vragen. Elke keer 30-75min moeten wachten aan de telefoon. Ineens werd na mijn annulering de terugvlucht bevestigd. Nogmaals gebeld en ze noteerden mijn bankrekeningnummer en hebben een bevestiging gestuurd via de e-mail dat ik binnen 10 werkdagen het geld terug zou krijgen. Desondanks dacht ik dat ik naar het geld kon fluiten! Niemand leek geld terug te krijgen volgens reviews! Maar 3 weken later heb ik alles ontvangen, het duurde langer i.v.m. Hemelvaart en Pinksteren maar wat een opluchting!

    Zorg dus dat je telefonisch en via de mail je koopovereenkomst beëindigd omdat de vlucht niet door gaat en je een beroep doet op de ‘’24 uur gratis annuleringsbeleid van eDreams’’. Doe het bij voorkeur binnen 24 uur na aankoop of binnen 1 werkdag. Ook als de termijn is verstreken, geef aan dat zij in gebreke zijn gebleven en blijf contact zoeken. Via creditcard of Paypal betalen is veilig. Via iDeal ben je genoodzaakt het echt via eDreams te claimen zoals ik. De klantenservice is slecht bereikbaar maar de jongens uit India blijven vriendelijkheid en behulpzaamheid.

    Ik wil er geen drama van maken, maar wel ontzettend jammer dat onze vakantie zo verpest is. Zulk stress heb je ook niet nodig vlak voor vertrek. We hadden ons er echt op verheugd na jaren geen vakantie te hebben gevierd. We doen later maar weer een poging, maar dan DIRECT bij een betrouwbare luchtvaartmaatschappij ipv via een derde partij.

    Succes!

    Door: Sam18-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    3 dubbel betaalde tickets naar Turkije, € 660,- door een door eDreams fout verstuurd bericht!

    Door ons geboekte stoelen 2 keer betaald!

    We krijgen op onderstaande mail geen reactie en jullie zijn telefonisch onbereikbaar, dus dan zo, want ik wil die € 660,- terug.

    Beste Rick,
    Ik wil graag nog een keer duidelijk maken wat onze klacht is.
    Inderdaad, we zijn op de hoogte gesteld over de wijziging van ons schema.Maar daarna ook weer via een SMS bericht van jullie, 2 dagen voor onze vlucht.

    Je begrijpt toch wel wat het probleem is geweest? Ik begrijp jullie reactie niet. Met Involatus heb ik niets te maken, die hebben hun werk correct gedaan. En om af te sluiten met excuses voor het ongemak, is ontzettend niet invoelend en klinkt zeer oppervlakkig en standaard. Het stresslevel is namelijk vrij hoog geweest inclusief mijn bloeddruk, dus de vakantie begon erg slecht.

    Even voor de duidelijkheid:

    Op 9 april een wijziging van vluchtgegevens van Involatus.
    Op 24 april, 2 dagen voor vertrek een bericht (zelfs een SMS bericht) van eDreams met weer de oude tijden, dus welke tijden hou je dan aan? Het meest recente bericht!
    Dus de tijden van eDreams, de maatschappij waar we ook bij geboekt hebben!

    Dus jullie hebben de fout gemaakt om niet de juiste tijden naar ons te SMSen 2 dagen voor vertrek!

    Ik neem aan dat, nu je het vast begrijpt, je ook snapt dat ik zwaar pissig ben over het feit dat we door jullie fout € 660,= extra voor onze reis hebben moeten betalen.
    Dus wil ik je weer vragen om dat geld aan ons te retourneren.

    En dan nog een vraag, buiten onze klacht om, waarom doen jullie zo je best om een slechte naam te creëren? Ik lees namelijk veel slechte reviews en ik hoor ze nu ook veel om heen.
    Dat lijkt me toch niet de bedoeling van jullie organisatie. Ook het zeer slecht bereikbaar zijn is een veel gehoorde klacht. Het lijkt me toch niet moeilijk om bij jullie de boel zo te organiseren om er een prima club neer te zetten? Alleen een paar medewerkers bij de telefoon met verstand van zaken zou al heel wat oplossen. Wie is de Nederlandse directeur van eDreams? Ik vraag me af waarom hij/zij niets doet aan zijn,voor mijn gevoel, slechtlopende organisatie. Hij/zij kan dit zo veel beter krijgen. Misschien moet ik dit voorleggen aan Monica Perpiná, de Europese communicatiedirecteur,die zich misschien niet eens zo zeer met de Nederlandse tak bezig houdt.Of misschien moet ik zelfs terug naar de medeoprichter en Marketing Directeur Mauricio Prieto. Ik denk dat hij erg verdrietig van deze situatie wordt.

    Maar goed, mocht je iets niet begrijpen en me willen bellen, dat mag altijd. Mijn telefoonnummer is 06 292 38 070.

    Vriendelijke groet,
    Karin Westhuis

    Door: Karin Westhuis09-06-2019
    Tom van Ooijen30-07-2019

    Ha Karin, jij hebt kennelijk nog ergens een mailadres of telefoonnummer kunnen achterhalen. Kun je mij doorgeven? Ik vlieg, als het goed is, zondag naar Porto... ben benieuwd. Ik hoor het graag groetjesTom

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over eDreams

    Uw beoordeling