Ervaringen Ebookers

Wilt u op vakantie of moet u van werk in een ander land werken? Dan kunt u uw vakantievluchten boeken via de website ebookers.nl. Wij van NederlandReview verzamelen reviews van consumenten die al eerder producten hebben besteld/gekocht van een bedrijf of een winkel.  De consumenten hebben reviews geplaatst over de website ebookers.nl waar je natuurlijk vliegreizen kunt boeken, de beste prijzen voor hotels kunt vinden of u kunt zelfs ook een auto huren voor in de vakantie! De reviews gaan o.a. over hoe de klantenservice omgaat met de klanten, of je de beste prijzen krijgt voor je boekingen, je de beste hotels kunt voor de laagste prijzen en of het een geschikte plek is. Wij zijn een onafhankelijke platform waar consumenten dus zijn of haar meningen kunnen achterlaten over een bedrijf. Met de reviews die zijn geschreven door ons en de consumenten kunnen de toekomstige consumenten beslissen of zij via ebookers.nl zijn/haar reis willen gaan boeken. Wij horen graag uw mening over ebookers.nl zodat we samen de toekomstige consumenten kunnen helpen.

Over ebookers.nl
    Wat is ebookers.nl nou? Ebookers.nl is een website waar je hotels, autoverhuur, stedentrips en vliegtickets kunt boeken. Het doel van ebookers.nl is om de beste en meest gekozen reissite van Europa te worden voor het boeken van reizen op het internet.  Ebookers.nl biedt dus vliegtickets aan van meer dan 200 luchtvaartmaatschappijen. De website Ebookers.nl is een onderdeel van het bedrijf Orbitz Worldwide die actief is in 12 landen in Europa onder andere in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Ierland, Duitsland, Finland, Zwitserland, Oostenrijk, België, Nederland, Zweden, Noorwegen en Denemarken. Sinds juli 2007 is Orbitz Worldwide een beursgenoteerde bedrijf. Ze zijn één van ’s werelds grootste ondernemingen in de reisbranche en voert onder andere de merken Orbitz.com, cheaptickets.com, Hotelclub, Rates to Go, Away.com en ebookers.com

Kent u de website ebookers.nl en weet u er informatie over? Graag willen wij uw reactie weten. Plaats een review!

Diensten ebookers.nl
    Zoals het net werd beschreven in een ander kopje is ebookers.nl een reissite van Europa voor het boeken van reizen op het internet. U heeft categorieën als Vliegtickets, Hotels, Vlucht + hotels, Aanbiedingen en natuurlijk autoverhuur. U kunt vliegreizen boeken voor aan kust of natuurlijk stedentrips. Als u er even lekker tussenuit wilt kunt u goedkope stedentrips boeken via ebookers.nl. Ebookers.nl streeft naar goedkope stedentrips naar heel veel bestemmingen wereldwijd. Via de website kunt u altijd de perfecte combinaties vinden voor de leukste prijzen. Het is dus mogelijk om te vliegen naar grote steden als Bangkok in China, Miami in de Verenigde Staten, Kopenhagen in Denemarken, Madrid in Spanje en nog veel meer! U kunt de rest via de website zien.
    Heeft u onlangs of ooit een reis geboekt via ebookers.nl? Hoe was uw reis en hoe verliep uw reis? Plaats een review! We willen er graag meer over weten.

Heeft u een klacht die u wilt indienen of een vraag die u wilt stellen aan de website ebookers.nl? Dan is dat mogelijk om via de klantenservice op de website van ebookers.nl uw vraag te stellen. De klantenservice is veilig betrouwbaar en is 24 uur beschikbaar.

Heeft u ooit een vraag gesteld? Hoe werd u daarop beantwoord en verliep het goed? Laat een review achter!

Ebookers, een goed idee? Lees duizenden ervaringen van Nederlanders zodat u voorbereid op reis gaat! Lees beoordelingen bij NederlandReview.nl

Ebookers

8

8

8,6

6,6

8,6

Zorgeloos op vakantie gaan

Gerben Wolters23-02-2017

Na twee vakantie met Ebookers kan ik met zekerheid zeggen dat deze organisatie er echt voor zorgt dat je zorgeloos op vakantie kunt. Het eerste jaar alleen een vlucht en een hotel geboekt, maar afgelopen vakantie toch ook maar een auto gehuurd. Op deze manier hadden we wat meer mogelijkheden en dat is zeer goed bevallen. Bij het boeken kregen we via de chat hulp van de medewerkers en dat maakte het bestellen voor ons (inmiddels allebei de 70 gepasseerd) een stuk makkelijker. De prijs wordt natuurlijk wel hoger met een auto erbij, maar het verschil was wat ons betreft te verwaarlozen. Volgend jaar gaan we zeker weer via Ebookers onze vakantie boeken, want hier kun je echt zorgeloos op vakantie!!!

8

Complete vakantie geboekt met alles erbij

Mirna Bosch01-12-2016

Waar je bij veel reisorganisaties enkel de vlucht en het verblijf kunt boeken, is het bij Ebookers ook mogelijk om er direct een auto bij te boeken. Dat is voor ons ideaal, want zonder auto kunnen we niet bijzonder veel. Mijn man is namelijk niet meer al te goed te been. Het vliegen wil nog wel, maar grote afstanden lopen zit er helaas niet meer in. Ebookers is dan ook zeker een uitkomst voor ons. De service was perfect en mijn man kreeg, zonder extra kosten, een plek met extra beenruimte. De prijs is wat aan de hoge kant, maar je hebt wel alles tegelijk geboekt.

6

alles bij dezelfde partij vlucht, hotel en zelfs de auto.

gerard11-07-2016