Cruisewinkel
Alle reviewsCruisewinkel
Alle reviews (3)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
CRuise
Van boord gestapt bij AIDA cruises. Geboekt via Cruisewinkel.nl, klacht ingediend sinds augustus en nog steeds niet behandeld.
Wij hebben geboekt bij een Nederlandse maatschappij. Dus hadden wij ook Nederlandse communicatie verwacht. Helaas was dit volledig in het Duits. Dit ging voornamelijk over de hygiëne aan boord en over PCR test. Ik heb vervolgens met cruisewinkel gebeld en zelfs die wisten niet zeker wat de regels waren. In zowel de daarop volgende communicatie werd gezegd dat er 2 PCR test nodig waren. 1 vooraf voordat je de cruiseterminal bereikt en 1 in de cruiseterminal zelf. Tot zover geen onoverkomelijke problemen.
Wij kwamen vanaf ons vakantieadres in Ibiza met de veerboot aan. Bij aankomst in de terminal werd door de bemanning van Aida gezegd dat we de 1e PRC helemaal niet nodig hadden en dat degene in de hal alleen telt. Hier hadden we dus 150 euro aan uitgegeven. We kregen later wel 100 euro vergoed in dranktegoed door Aida. Ze zeiden dat de uitslag een uur tot anderhalf uur duurt. Wij hebben alleen 3 uur moeten wachten. Dat betekent dat onze hele middag om was door het wachten op de uitslag . Maar nogmaals niet meer dan begrip voor deze situatie. Het inchecken gebeurde vervolgens snel en rommelig. Zo kregen we geen instructies over bijvoorbeeld de veiligheidscheck. Dat moesten we zelf in het duits maar uit de documentatie vissen
Bij aankomst in de hut zien we dat de douche niet goed is schoongemaakt en dat er nog haar ligt in het putje. Daarnaast liggen er meerdere brieven. De reden dat wij deze cruise hebben geboekt waren onder andere de aanwezige restaurants. We hadden in totaal 9 keer een restaurant geboekt. Alleen was zowel het sushi restaurant als het luxe restaurant gesloten en gingen ook niet meer open (zie de brief in de bijlage). Als we dit al hadden geweten voor de reis hadden we alles geannuleerd. We waren namelijk aangewezen op het buffet, steakrestaurant en schnitzelrestaurant. Terwijl wij op zoek waren naar goed vervoer en goede restaurants. Dit is vervolgens gemeld aan de receptie alleen die deden niets anders dan sorry zeggen zonder met een oplossing te komen.
Na deze tegenslagen en teleurstellend buffet hadden we zin om in de eerste haven om van boord af te gaan en de stad te ontdekken. Lekker te gaan eten. Bij het verlaten van de boot werden we tegengehouden. Je mag niet van boord. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. We zijn volledig gevaccineerd. We kregen toen pas te horen dat je alleen van boord af mag bij het boeken van een excursie. Dergelijke belangrijke informatie niet goed vermelden bij het aanbieden van de reis op je website, verwijzen naar Duitse documentatie en na het stellen van telefonische covid vragen. Vind ik onbegrijpelijk. We hebben die dag snel gekeken of er nog excursies waren. Voor die dag was alles al vol. En niet alleen Olbia maar ook voor Rome was alles zo goed als vol. Alleen nog excursies van boven de 150 euro pp waren nog vrij.
We waren die dag gebonden aan de boot en tot onze grote verbazing waren alle zwembaden dicht. Er waren netten overheen gespannen en later kwamen we er achter waarom. Het water was vies. Gevolg mijn vriendin heeft al 1,5 week oorontsteking en ik heb een week met een ontstoken oog gelopen.
Na Olbia hadden we besloten dat als het zwembad weer dicht was (met 40 graden) dat we def. van boord zouden stappen. Ondanks alle kosten die we hebben moeten maken, om onze reis te vervolgen, hebben we dit gedaan.
Zoals je wel kunt lezen voelen wij ons belazerd. Zowel in de informatievoorziening van Cruisewinkel.nl als de maatschappij Aida. We hebben een officieel klachten formulier die ik in de bijlage heb gedaan. Net als de foto’s van het gesloten zwembad. Als wij het wisten van de restaurants, zwembaden en het niet vrijwillig van boord af mogen hadden wij deze reis nooit maar dan ook nooit geboekt.boekingsnummer 2653703
Dit was een cruise voorzien in volle coronatijd nl 25/09/2020 Probeer jullie al de hele week te mailen of te bellen, tot op heden zonder resultaat. Misschien met dit schrijven wel, kan ik het betaalde bedrag nog gebruiken voor een cruise in 2022, laat eens iets weten aub
Groetjes
G.van Looncruisereis aanraders?
Ik wil al heel lang op een cruisereis want dat lijkt mij zo heerlijk.
Maar ik wil niet dat het schadelijk is, dus niet naar Venetië.
Heeft iemand ervaringen voor mij met waarheen en of cruisewinkel goed is? Ik zie dat ze heel veel mooie reizen aanbieden.
Dank je wel.
Anderen bekeken ook

Tussen alle grote reisorganisaties die Nederland rijk is, is daar Dagboekreizen.nl, een kleine en intieme reisorganisatie die schitterende reizen b...


Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

Het is werkelijk ongekend? Heb jij het al gehoord of gezien? Het is goed om te weten wat er allemaal mogelijk is en kan bij dit bedrijf. Ontdek het...