Ervaringen Cruisewinkel

Heb je altijd al op een cruise willen gaan? Dan ben je misschien wel op zoek naar een rederij of andere vakantieaanbieder die dat voor je kan regelen. ‘Één van die reisbureaus die misschien aan aanmerking komt is Cruisewinkel Maar wat zaal een cruise bij deze aanbieder nou precies inhouden? Waar zul je heen kunnen met één van hun cruises? Hoe zal het leven aan boord van zo’n cruiseschip zijn? Zal het makkelijk zijn een cruise te boeken via de website van Cruisewinkel.? En wat voor een klantenservice kun je verwachten als er iets niet helemaal goed gaat tijdens de boeking of de reis zelf? Hier kun je alleen achter komen via reizigers die al eens met een cruise van Cruisewinkel zijn mee geweest. Werp een blik op hun eerlijke reviews om te ontdekken of Cruisewinkel echt zo mooi is als de plaatjes op hun website. Hun beoordelingen, ervaringen en meningen kunnen de keuze wel of niet bij Cruisewinkel te boeken iets makkelijker maken.

Over Cruisewinkel

Cruisewinkel is een reisbureau dat zich richt op cruisen. Het bedrijf is gestart in 2006. Ze vonden dat het aantal cruisepassagiers in Nederland sterk achterliep bij landen als Amerika en de rest van Europe omdat de manier van boeken in Nederland nog steeds in handen was van traditionele reisbureaus. Daarom wilden ze een manier bieden om online een cruisereis te boeken. Dat is Cruisewinkel geworden. Je kunt hierbij kiezen voor verschillende rederijen zoals Royal Caribbean Cruises, Costa Cruises, MSC Cruises, Seabourn, Holland America Line, Celebrity Cruises en nog veel meer. Heb je al een bepaald schip in gedachten, dan kun je kiezen voor de Koningsdam, Riviera, Norwegian Escape, Seven Seas Navigator en nog andere schepen. Er zijn verschillende mooie bestemmingen waar je heen kunt gaan. De Oostzee, IJsland, het Panamakanaal, Zuid-Amerika, Noorderlijk Europa en Alaska zijn maar een paar van de voorbeelden. Bekijk hun website om alle mogelijkheden op een rijtje te zien.

Cruisen saai? Cruisewinkel denkt van niet.

Diensten van Cruisewinkel

Je kunt via de website van Cruisewinkel heel gemakkelijk een cruisereis boeken. Ze willen graag je vroegste vertrek en laatste terugkomst weten zodat ze de mogelijkheden in die periode voor je op een rijtje kunnen zetten. Misschien is het ook handig om alvast een vaargebied of rederij te selecteren als je stiekem al ergens een voorkeur hebt. Ze hebben namelijk meer dan 5.000 cruises, dus anders is het lastig zoeken. Verder heeft het cruisebedrijf nog een klantenservice waarmee je contact kunt opnemen als er tijdens of na je boeking iets niet helemaal naar wens gaat.

Klachten, Complimenten en Tips voor Cruisewinkel.nl

Heb jij al eens een cruisereis geboekt via Cruisewinkel? Dan willen wij alles weten over jouw eigen cruise met één van hun rederijen. Hoe makkelijk was het om een cruise te boeken? Heb je genoten van de cruise? Hoe mooi was het cruiseschip? Waren alle beloofde faciliteiten aan boord aanwezig? Wat heb je allemaal gezien? En had je iets aan de klantenservice van Cruisewinkel toen er iets mis ging? Laat een Cruisewinkel review achter en vertel ons wat jouw mening over Cruisewinkel echt is.

Cruisewinkel

10

10