Cruisewinkel

Alle reviews

Cruisewinkel

67% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (3)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    CRuise

    Van boord gestapt bij AIDA cruises. Geboekt via Cruisewinkel.nl, klacht ingediend sinds augustus en nog steeds niet behandeld.

    Wij hebben geboekt bij een Nederlandse maatschappij. Dus hadden wij ook Nederlandse communicatie verwacht. Helaas was dit volledig in het Duits. Dit ging voornamelijk over de hygiëne aan boord en over PCR test. Ik heb vervolgens met cruisewinkel gebeld en zelfs die wisten niet zeker wat de regels waren. In zowel de daarop volgende communicatie werd gezegd dat er 2 PCR test nodig waren. 1 vooraf voordat je de cruiseterminal bereikt en 1 in de cruiseterminal zelf. Tot zover geen onoverkomelijke problemen.

    Wij kwamen vanaf ons vakantieadres in Ibiza met de veerboot aan. Bij aankomst in de terminal werd door de bemanning van Aida gezegd dat we de 1e PRC helemaal niet nodig hadden en dat degene in de hal alleen telt. Hier hadden we dus 150 euro aan uitgegeven. We kregen later wel 100 euro vergoed in dranktegoed door Aida. Ze zeiden dat de uitslag een uur tot anderhalf uur duurt. Wij hebben alleen 3 uur moeten wachten. Dat betekent dat onze hele middag om was door het wachten op de uitslag . Maar nogmaals niet meer dan begrip voor deze situatie. Het inchecken gebeurde vervolgens snel en rommelig. Zo kregen we geen instructies over bijvoorbeeld de veiligheidscheck. Dat moesten we zelf in het duits maar uit de documentatie vissen

    Bij aankomst in de hut zien we dat de douche niet goed is schoongemaakt en dat er nog haar ligt in het putje. Daarnaast liggen er meerdere brieven. De reden dat wij deze cruise hebben geboekt waren onder andere de aanwezige restaurants. We hadden in totaal 9 keer een restaurant geboekt. Alleen was zowel het sushi restaurant als het luxe restaurant gesloten en gingen ook niet meer open (zie de brief in de bijlage). Als we dit al hadden geweten voor de reis hadden we alles geannuleerd. We waren namelijk aangewezen op het buffet, steakrestaurant en schnitzelrestaurant. Terwijl wij op zoek waren naar goed vervoer en goede restaurants. Dit is vervolgens gemeld aan de receptie alleen die deden niets anders dan sorry zeggen zonder met een oplossing te komen.

    Na deze tegenslagen en teleurstellend buffet hadden we zin om in de eerste haven om van boord af te gaan en de stad te ontdekken. Lekker te gaan eten. Bij het verlaten van de boot werden we tegengehouden. Je mag niet van boord. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. We zijn volledig gevaccineerd. We kregen toen pas te horen dat je alleen van boord af mag bij het boeken van een excursie. Dergelijke belangrijke informatie niet goed vermelden bij het aanbieden van de reis op je website, verwijzen naar Duitse documentatie en na het stellen van telefonische covid vragen. Vind ik onbegrijpelijk. We hebben die dag snel gekeken of er nog excursies waren. Voor die dag was alles al vol. En niet alleen Olbia maar ook voor Rome was alles zo goed als vol. Alleen nog excursies van boven de 150 euro pp waren nog vrij.

    We waren die dag gebonden aan de boot en tot onze grote verbazing waren alle zwembaden dicht. Er waren netten overheen gespannen en later kwamen we er achter waarom. Het water was vies. Gevolg mijn vriendin heeft al 1,5 week oorontsteking en ik heb een week met een ontstoken oog gelopen.

    Na Olbia hadden we besloten dat als het zwembad weer dicht was (met 40 graden) dat we def. van boord zouden stappen. Ondanks alle kosten die we hebben moeten maken, om onze reis te vervolgen, hebben we dit gedaan.

    Zoals je wel kunt lezen voelen wij ons belazerd. Zowel in de informatievoorziening van Cruisewinkel.nl als de maatschappij Aida. We hebben een officieel klachten formulier die ik in de bijlage heb gedaan. Net als de foto’s van het gesloten zwembad. Als wij het wisten van de restaurants, zwembaden en het niet vrijwillig van boord af mogen hadden wij deze reis nooit maar dan ook nooit geboekt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    boekingsnummer 2653703

    Dit was een cruise voorzien in volle coronatijd nl 25/09/2020 Probeer jullie al de hele week te mailen of te bellen, tot op heden zonder resultaat. Misschien met dit schrijven wel, kan ik het betaalde bedrag nog gebruiken voor een cruise in 2022, laat eens iets weten aub
    Groetjes
    G.van Loon

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    cruisereis aanraders?

    Ik wil al heel lang op een cruisereis want dat lijkt mij zo heerlijk.
    Maar ik wil niet dat het schadelijk is, dus niet naar Venetië.

    Heeft iemand ervaringen voor mij met waarheen en of cruisewinkel goed is? Ik zie dat ze heel veel mooie reizen aanbieden.

    Dank je wel.

Anderen bekeken ook

Dagboek reizen
5 reviews

Tussen alle grote reisorganisaties die Nederland rijk is, is daar Dagboekreizen.nl, een kleine en intieme reisorganisatie die schitterende reizen b...

Emirates
3 reviews

Emirates: Jouw garantie voor de ultieme ervaring in de lucht. Aan het kijken voor een vliegreis of vliegvakantie en wil jij weten hoe anderen ...

Tururi.org
3 reviews

Kijk! Wist je dit al over dit bedrijf? Tururi.org  is een bedrijf wat zich richt op het aanbieden van vakantie reizen. Denk hierbij aan verre ...

CanadaPLUS
3 reviews

Het is werkelijk ongekend? Heb jij het al gehoord of gezien? Het is goed om te weten wat er allemaal mogelijk is en kan bij dit bedrijf. Ontdek het...

Cruisewinkel

Heb je altijd al op een cruise willen gaan? Dan ben je misschien wel op zoek naar een rederij of andere vakantieaanbieder die dat voor je kan regelen. ‘Één van die reisbureaus die misschien aan aanmerking komt is Cruisewinkel Maar wat zaal een cruise bij deze aanbieder nou precies inhouden? Waar zul je heen kunnen met één van hun cruises? Hoe zal het leven aan boord van zo’n cruiseschip zijn? Zal het makkelijk zijn een cruise te boeken via de website van Cruisewinkel.? En wat voor een klantenservice kun je verwachten als er iets niet helemaal goed gaat tijdens de boeking of de reis zelf? Hier kun je alleen achter komen via reizigers die al eens met een cruise van Cruisewinkel zijn mee geweest. Werp een blik op hun eerlijke reviews om te ontdekken of Cruisewinkel echt zo mooi is als de plaatjes op hun website. Hun beoordelingen, ervaringen en meningen kunnen de keuze wel of niet bij Cruisewinkel te boeken iets makkelijker maken.

Over Cruisewinkel
Cruisewinkel is een reisbureau dat zich richt op cruisen. Het bedrijf is gestart in 2006. Ze vonden dat het aantal cruisepassagiers in Nederland sterk achterliep bij landen als Amerika en de rest van Europe omdat de manier van boeken in Nederland nog steeds in handen was van traditionele reisbureaus. Daarom wilden ze een manier bieden om online een cruisereis te boeken. Dat is Cruisewinkel geworden. Je kunt hierbij kiezen voor verschillende rederijen zoals Royal Caribbean Cruises, Costa Cruises, MSC Cruises, Seabourn, Holland America Line, Celebrity Cruises en nog veel meer. Heb je al een bepaald schip in gedachten, dan kun je kiezen voor de Koningsdam, Riviera, Norwegian Escape, Seven Seas Navigator en nog andere schepen. Er zijn verschillende mooie bestemmingen waar je heen kunt gaan. De Oostzee, IJsland, het Panamakanaal, Zuid-Amerika, Noorderlijk Europa en Alaska zijn maar een paar van de voorbeelden. Bekijk hun website om alle mogelijkheden op een rijtje te zien.


Diensten van Cruisewinkel
Je kunt via de website van Cruisewinkel heel gemakkelijk een cruisereis boeken. Ze willen graag je vroegste vertrek en laatste terugkomst weten zodat ze de mogelijkheden in die periode voor je op een rijtje kunnen zetten. Misschien is het ook handig om alvast een vaargebied of rederij te selecteren als je stiekem al ergens een voorkeur hebt. Ze hebben namelijk meer dan 5.000 cruises, dus anders is het lastig zoeken. Verder heeft het cruisebedrijf nog een klantenservice waarmee je contact kunt opnemen als er tijdens of na je boeking iets niet helemaal naar wens gaat.

Klachten, Complimenten en Tips voor Cruisewinkel.nl
Heb jij al eens een cruisereis geboekt via Cruisewinkel? Dan willen wij alles weten over jouw eigen cruise met één van hun rederijen. Hoe makkelijk was het om een cruise te boeken? Heb je genoten van de cruise? Hoe mooi was het cruiseschip? Waren alle beloofde faciliteiten aan boord aanwezig? Wat heb je allemaal gezien? En had je iets aan de klantenservice van Cruisewinkel toen er iets mis ging? Laat een Cruisewinkel review achter en vertel ons wat jouw mening over Cruisewinkel echt is.

}