Corendon

Alle reviews

Corendon

28% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (32)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie Ideal Panorama mamaris

    Vakantie geboekt van 29juli tot 10 augustus via corendon Idail Panorama in mamaris op de site van corendon stond dit hotel mooi op de foto’s en de referenties waren ook goed dus boekte deze vakantie. Daar aan gekomen was dit minder mooi en goed als op de site zelf vragen om handdoeken en wc papier bed verschonen dit werd gedaan om de 3 dagen door het personeel niet normaal vind ik het eten was koud niet te eten zeer slecht contakt gezocht met Ferry van corendon viel niet mee te praten wij moesten niet zeuren te gek vind ik het zwembad vieze rand er in tegels kapot te weinig parasols ranzige wc bij het zwembad animatie was ook slecht we zijn misleid door corendon in het echt niet zo als op de site verwacht van corendon wel een schade vergoeding aha van Eijndhoven uit boxtel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakket reis

    Het is lastig om ergens te beginnen.

    Na jaren zoals zoveel mensen eindelijk weer vakantie plannen gemaakt. De vraag kwam op met wie gaan wordt het weer Tui of Sunweb met beide prima ervaring of toch eens met Corendon die directeur maakte wel een heel betrouwbare indruk. Het werd Corendon na veel zoeken en vergelijken gingen we voor…. Anlaya naar all-inclusive resort….. met een prima beoordeling een 7.9 is toch niet niks en aangeboden door Corendon. Het vertrek was op 13 Juni en we gaan voor 10 dagen nu werden als gewaarschuwd voor de wachttijden op in ons het Eindhoven airport en ja hoor bingo en nog eens de pech dat het vliegtuig één uur vertraging had maar we hebben vakantie.Na een reis van in ons geval 6.15 aankomst 23.15,in een toestel wat niet van Corendon was slecht comfort, kan je spreken van een lange dag. Moet wel zeggen dat de begeleiding van de man van Corendon die ons opving bij de transverbus en meereed Uitstekend was.Maar eenmaal bij hotel aangekomen was ons eerste kennismaking een knetterende ruzie tussen klanten en receptie personeel waarna het receptie personeel met elkaar ruzie kreet. Maar goed gegevens ingevuld en begeleid naar onze kamer 4112. Al bij onze eerste indruk vroegen wij ons al af waarom er 4 bedden inde kamer stonden wat alles wat kleiner leek. Toen de badkamer het toilet zag er niet uit heb ter ondersteuning foto’s gemaakt de badkamer deur was niet bepaald schoon. Gelukkig ook positief nieuws de bedden waren oké. De deseptie bereikt zijn toppunt met iets waarom je all-inclusive boekt het ontbijt de lunch en het avondbuffet. Absoluut onder de maat aanbod niet op temperatuur of nog erger bakken leeg. Tekort bestek geen bediening met betrekking tot drankjes aan tafel geen toetjes zoals kwark,ijs yoghurt echt verbijsterend. Wij hebben op 14 Juni met u contact in Alanya gesproken en om een oplossing gevraagd die wilde graag kijken of hij iets voor ons kon betekenen maar moeten wel eerst €35 administratie kosten betalen voor deze bemiddeling. Er is ons een andere kamer aangeboden in het complex met uitzicht op de afvalcontainers die hebben we afgeslagen. En wat u hostess in Alanya betreft,die kwam met oplossingen waar wij honderden euro’s moesten bijbetalen wat wij niet hebben aanvaard. Uitkomst wel zijn in het hotel blijven zitten maar ergens anders gaan eten en we geprobeerd om er toch nog iets van te maken. Maar beste Corendon verwijder dit hotel van jullie site het is een anti reclame Voor Julie organisatie doe hier iets mee om teleurstellingen voor anderen te voorkomen. Wij willen benadrukken dat wij geen klagers zijn maar deze ervaring gaat ons echt een brug te ver.
    Groet Henny en Aat de Vries
    Radijsveld 10
    5351LG Berghem

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al in mamaris

    De reisleider verdi maakt ruzie en laat de mensen niet uit praten .
    Een klacht is maar een menimg.hoor je dan het eten is koud de kamers worden super slecht schoongemaakt
    Ales is kapot te oud voor woorden.
    Wc word niet schoongemaakt
    Het personeel achter de bar is het enige goede aan ideal panorama mamaris.

    N8et met corendon gaan zijn heel slecht

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie rhodos

    Bij aankomst in Rhodos werd ons bij de transfer bus verteld door onze reisleidster, Margarita, dat onze hotelkamer overboekt was en dat we dus 2 van de 7 nachten in een ander hotel moesten verblijven. We hebben direct aangeven dat we het heel apart vinden dat dit zo wordt medegedeeld en dat we graag een klacht wilden indienen. Het hotel had een lagere rating dan het hotel dat we geboekt hadden en het zag er een stuk gedateerder uit. Daarnaast hebben we gevraagd of we hiervoor gecompenseerd zouden worden, haar antwoord was dat we waarschijnlijk 2 nachten gratis airco zouden krijgen. Hiervan hebben we direct aangegeven dat we daar niet mee akkoord zouden gaan, daar we geen behoefte hebben aan airco (anders hadden we dat er wel bij geboekt). Ze ging eerst achterhalen of het een fout was van het hotel of Corendon en zou ons nog op de hoogte brengen. Toen we afgezet werden bij ons “nieuwe” hotel, schrokken we van wat we aantroffen. Het leek wel een motel. De kamer stonk naar riool, het waren 2 losse eenpersoonsbedden, de douche was te klein, de stoelen waren van plastic en ons uitzicht was op een hek en een oude vriezer. Vier dagen kregen we eindelijk een berichtje dat het de fout was van het hotel en dat ze ons zouden compenseren met gratis airco 2 nachten, iets waarvan we al heel duidelijk hadden aangegeven niet mee akkoord te gaan. Margarita gaf aan dat de eigenaar zei dat er waterschade was, waardoor we onze kamer niet eerder in konden en het enige was we konden krijgen was of die airco, of 20 euro compensatie vanuit Corendon of 40 euro reistegoed en dat dat het meest was, omdat het niet de fout van Corendon was. Echter had de eigenaar tegen ons gezegd dat we pas om 1 uur in de kamer konden, omdat de gasten er om 11 uur uit gingen en de kamer daarna schoongemaakt moest worden, waterschade was een leugen dus. Na een aantal keer aan te geven bij de reisleiding dat we vinden dat we slecht geholpen werden en dat een ander stel ook een overboekte kamer had en dat zij een upgrade kregen naar een luxer hotel, met gratis ontbijt en hun studio bij het geboekte hotel geüpgraded werd naar een appartement, kregen wij als reactie “ik zal het doorsturen naar de clientenservice”. Uiteindelijk op eigen houtje naar de eigenaar gegaan en gevraagd om een waardige compensatie. Al vrij snel stelde hij 50 euro voor, terwijl volgens Margarita had zij er alles aan gedaan en ging hij echt niet meer geven dan 2 nachten airco. Vervolgens is Margarita achter onze rug om naar de eigenaar gegaan om op een nieuw klachtenformulier te schrijven dat wij compensatie hebben gekregen en dus niets meer van Corendon zullen krijgen, terwijl wij nogsteeds niets tevreden zijn met hoe Corendon ons heeft behandeld in deze situatie en dat we eerder tegengewerkt werden, dan geholpen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Familiereis

    Corendon wijzigt vluchtijden 4 weken voor vertrek net na de rest betaling te hebben voldaan. Hoogst vervelend omdat we express bepaalde vlucht tijden hadden geboekt i.v.m. onze dochter van 10 maanden. Inmiddels begrijp ik via de vele reviews online dat Corendon dit niet sporadisch doet maar structureel..
    En zodra je hier contact over opneemt geeft men brutaal aan dat het zo werkt en dat dit in de kleine lettertjes staat.
    Als jullie zo klantvriendelijk zijn dan licht je je klanten hier op voorhand over in, niet achteraf.

    Dat weet iedereen rich dat de vluchttijd kan veranderen! Dat kan zelfs nog 24 uur voor vertrek. U bent overduidelijk niet op de hoogte. Lees u in zou ik zeggen inplaats van dit soort rare reacties te plaatsen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis curacao

    Helaas bestaat de optie 0 sterren niet. Altijd zonder problemen bij corendon kunnen boeken. Afgelopen maand hadden wij een geboekte vakantie inclusief huurauto in curacao. Voor deze locatie waren 2 opties, met huurauto of zonder huurauto. Wij hebben deze 2 opties met elkaar vergeleken. Met huurauto zou ongeveer 400 euro duurder zijn. Leek ons een goede deal. Op curacao aangekomen bleek de huurauto niet gereserveerd. Eenmaal thuis hebben wij een klacht ingediend. Hier beweerde de klachtenservice dat wij betaald hebben voor een reis zonder huurauto, omdat het systeem zou weten dat deze niet beschikbaar was. Ze vinden dat als wij beweren dat de trip op dezelfde datum zonder huurauto goedkoper was, dat wij dat moeten bewijzen. Welke debiel gaat nou elke andere optie vastleggen als eventueel bewijs? Oftewel ze willen onze gemaakte kosten niet volledig dekken, terwijl dit hun fout is. Nooit meer dit shit bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zonvakantie

    Erg slechte eerste ervaring.

    Vakantie geboekt naar Curaçao, alles via de site van Corendon geregeld met het idee dat we ons dan nergens zorgen over zouden hoeven te maken. Hierbij zat dus ook de huur van een auto. Wanneer we bij het autoverhuur aankomen vragen ze ons om een creditcard. Deze heb ik in bezit echter neem ik hem nooit mee. Dit was volgens de papieren die we vanuit Corendon gehad hadden ook niet nodig. Toch was het niet mogelijk om de auto te huren door alleen het creditcard nummer te geven voor de borg.
    Vervolgens hier te horen gekregen dat we het geld voor de huur terug zouden krijgen via Corendon. Met deze gedachten een andere auto gehuurd bij een zaak waar het wel mogelijk was om met contanten de borg te betalen.
    Wanneer we met Corendon gebeld hadden bleek dat dit niet terug betaald kon worden. Dit omdat het in de kleine lettertjes vermeld zou hebben staan. Als we dit via de telefoon geboekt hadden zou dit wel vermeld worden werd me verteld. Heb je dus helemaal niks aan. Jammer dat er slecht gecommuniceerd word en dat Corendon nog niet bijna mee wil denken over een juiste oplossing.
    Andere vakanties altijd via TUI geboekt, hier worden problemen als dit altijd netjes afgehandeld. Eerste en laatste keer dus dat dit via Corendon gebeurt!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Corendon

    Nadat mijn vader op 6 juni te horen kreeg dat hij 5 omleidingen moest ondergaan (openhartoperatie), ben ik gelijk begonnen met het annuleren van de reis. Nou enige vorm van coulance kent deze firma Corendon niet!
    Na ruim drie maanden van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijg je onderstaand als antwoord!

    Beste heer W.
    Wanneer een reis geannuleerd wordt, kunt u alle kosten die samenhangen met de geannuleerde reis claimen bij uw verzekering.
    Met vriendelijke groet / With kind regards,
    Caroline 
    Cliëntenservice / Quality Control Team
    Corendon International Travel B.V.

    En daar moet je het maar mee doen.
    Rijk worden over de ruggen van onze zwakke ouderen!
    Mensen, wordt nou eens wakker en boek je reis gewoon met een bonefide organisatie.
    Boehhh Corendon.

    Logisch toch! Hier heeft Corendon niets mee te maken. Voor annuleren zijn er annuleringsverzekeringen. Regel gewoon uw zaken beter

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 studenten op reis na hun eindexamen.

    Wat een leuke vakantie had moeten worden, is geëindigd in een nachtmerrie. Gevangen genomen in een hotel op Mallorca vanwege een positieve Coronatest-uitslag en de hulp van Corendon is nergens te bekennen. Een grote mond aan de telefoon als je in paniek vraagt om hulp, dat is alles wat onze kinderen kregen. Ronduit waardeloos, schandalig en respectloos wordt er met ze omgesprongen!! In de gevangenis in Nederland heb je waarschijnlijk een beter bestaan dan daar. Niemand die zich erom kommert. Stuur je kind hier nooit heen en zeker niet met Corendon!!!!!!!! Ze zijn geen ster waard.

    Als je zo nodig tijdens een pandemie op vakantie moet dan weet je dat je problemen kan krijgen. Schuif dit niet af op een reisorganisatie. Met uw gevangenis.... En dan nu huilen...kom op zeg, je wist wat je deed, moet je ook niet huilen achteraf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis

    Een paar weken geleden een pakketreis geboekt naar Tenerife met Corendon. De dag daarna werden wij gebeld door corendon dat corendon een foutje had gemaakt op de website en dat we nog €530 bij moesten betalen we konden bij betalen of anders annuleren, annuleren was voor ons geen optie omdat wij ook al een aantal andere dingen op tenerife hadden geboekt zoals een huurauto en dagjes weg wat niet meer geannuleerd kon worden.

    We hebben een paar keer gebeld met Corendon over hoe dit fout heeft kunnen gaan, de medewerkers aan de telefoon hadden hier niet een heel duidelijk antwoord op en gaven aan dat we maar even een mailtje moesten sturen naar de klachten afdeling als we het er niet mee eens waren.

    Na 1,5 week hadden wij nog steeds geen reactie op onze mail en hebben we geprobeerd te bellen naar het nummer van de klachtenafhandeling, ook hier kwamen we niet heel veel verder want als je het nummer van de klachtenafhandeling belt word er een bandje afgespeeld met de zin: als je een klacht hebt kun je deze indienen op de website.

    Eindelijk na 2 weken kregen wij een mail terug van de klachtenafhandeling met hierin schreven ze dat ze dit gewoon mogen doen volgens de ANVR voorwaarde, ook hadden ze hierbij een link meegestuurd waar wij de voorwaarde terug konden lezen. Beetje jammer dat als je de link aanklikt dat de website niet bestaat...

    Kortom: dit is hoe corendon met zijn vaste klanten om gaat, wij boekte ieder jaar met corendon maar dit was de laatste keer. Nooit meer boeken bij corendon.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pakketreis

    Betalen na 1 jaar voucher niet terug.
    Andere reisbureaus betaalden wel uit.
    Verzinnen allemaal smoezen.
    Houden zich niet aan de wet.
    Verleden jaar al met zelf testen, toch vliegen,Corona hotel enz.
    Is niet te vertrouwen ook niet als er wat in het buitenland met je zal gebeuren.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reis (4x)

    Corendon echt nooit meer, mensen pas toch op. Zoals uit alle media blijkt is dit echt de meest onbetrouwbare organisatie in deze vervelende tijd. Ze communiceren en informeren zo ontzettend slecht. Ze houden zich niet aan de afspraken. Ze filteren de recensies op hun facebooksite (je ziet alleen de goede beoordelingen, een bedrijf dat dat doet is gewoon NIET te vertrouwen). Wees gewaarschuwd en boek hier niet. Wij hebben gelukkig ons geld (of in ieder geval een deel ervan, vorig jaar veel te laat terug gekregen) Het bedrag dat we zouden krijgen uit coulance omdat ze ons al foutief geïnformeerd hadden en onterecht een coronavoucher gegeven hadden terwijl dat in ons geval juridisch helemaal niet mocht hebben we natuurlijk nooit gekregen. (zelf vóór 16 maart 2020 geannuleerd, annuleringskosten betaald en dan nog geld tegoed, dat gewoon binnen 10 werkdagen terug betaald had moeten worden, werden 10 vervelende en vermoeiende maanden) Corendon wijzigt voorwaarden zonder klanten te informeren. Corendon is niet onder de indruk van de wetten die hier gelden, Corendon houdt zich niet aan afspraken niet met de klant, maar nog veel erger ook niet met ANVR/SGR waar ze zo lang naar verwezen hebben. Wat een slecht en naar bedrijf. Ik ben blij dat ik eieren voor mijn geld gekozen heb en dat voor ons de stress lang geleden al is opgehouden, maar ik hoop dat iedereen die dit leest daar wat mee kan, want deze ellende moet ophouden ook voor u! Ga hier niet boeken!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantie naar Samos, waardeloze service Corendon!

    Met corendon naar Samos gevlogen. Hier zat het transport ook bij in, vanaf het vliegveld tot aan het hotel was ongeveer 10 minuten. Mede reizigers kregen de verkeerde bus aangewezen waardoor zij 1,5 uur in een bus hebben moeten zitten met hun 2 kleine kinderen.
    Daarop volgend een excursie geboekt, een dag op een mooie boot. Reisleiding was hier ook aanwezig, bij navraag over de prijs en hoe de daginvulling eruit zag, kregen we als reactie 'je hoeft niet mee'. Overigens de afspraak gemaakt dat ze hier om 17.00 uur weer zou staan zodat we onze ervaring konden delen. De boot leek wel een vissersbootje, waar we overigens wel op zijn gegaan, omdat we dit hadden geboekt met mede reizigers. De tocht ging nergens over en was het geld absoluut niet waard dus wij keken uit naar 17.00 uur, zodat we de reisleiding konden aangeven dat de tocht het geld niet waard was. Geen reisleiding te bekennen.
    Vlucht terug, daar staat de reisleiding, ze gaf aan dat we alsnog een formulier konden krijgen maar we moesten eerst even inchecken, je voelt hem al aankomen, ze was plotseling verdwenen.
    Mail gedaan naar Corendon over de manier van omgaan met klanten, ook dan wordt van het kastje naar de muur gestuurd, er wordt mij benoemd dat er emoties meespelen en de reisleiding het beste met ons voor had. Met zichzelf, is mijn mening. Losstaand van de emoties en de frustraties en irritaties, is deze service gewoon waardeloos. Nooit meer Corendon voor mij.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reis Zakynthos

    Alleen maar minpunten voor Corendon. Zeer klantonvriendelijk, slechte service, oplichting etc.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    pakketreis

    Wat een stelletje dieven zijn ze daar bij die Corendon!!!! We hadden een vakantie geboekt naar Turkije, 8 dagen, voor een totale reissom van € 929.50, van 5 t/m 12 mei. Vanwege de dreigende coronacrisis hebben wij op 16 maart jl geannuleerd, dit omdat wij niet het risico konden nemen om daar om wat voor reden dan ook in quarantaine komen te zitten. Want op 22 mei zou de zoon van mijn reispartner trouwen. Keurig gebeld, dame aan de lijn zei dat we konden annuleren, en dat dat ons 15% van de totale reissom zou kosten, in dit geval € 140.00. Netjes een bevestigingsmail van gehad, maar geld krijgen ho maar!! Bel ik vandaag maar eens op, en blijkt dat ze ´ in deze moeilijke omstandigheden helemaal geen geld meer terugstorten" !!!!!!!! Ik ben me toch pissig!!!! Ja ik kan wel een voucher krijgen voor dat geld, nou echt niet! Je denkt toch niet dat ik nog een keer zaken ga doen met die dieven?!! Het was me toegezegd! Hebben ze gewoon lak aan!! Nu ben ik dus € 326.00 kwijt voor een vakantie die in totaal nog geen 1000 euro zou kosten, maar die we niet gaan maken! De ratten! Dus, als er iemand overweegt om ooit eens met Corendon op vakantie te gaan, DOE HET NIET!!!! Het zijn eerste klas oplichters!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Veel betaald voor niets


    Zo boos en teleurgesteld!
    Ivm met het coronavirus 3x contact gehad met vragen. Ze konden nergens antwoordt op geven. Tenzij het kort, bot en onbeschoft was. Kreeg alleen maar te horen, dat is nog niet van toepassing dus dat weten we nog niet. Laatste dag voordat ik het laatste deel moest betalen weer contact gehad. Een reis met 8 personen kost toch flink wat spaargeld. Mijn vraag ging over annuleren of omboeken naar een later moment. Omboeken ging bijna net zo duur kosten als annuleren werd mij medegedeeld. Ja, dan maar annuleren. Mijn schoonzus zat met hetzelfde, zij zouden met 3 personen 3 dagen later vertrekken. Zij ook contact opgenomen, en wtf ze konden gratis omboeken! Wat een klootzakken. Puur omdat er aan ons (8 personen) natuurlijk lekker geld aan te verdienen was, werd ons deze optie niet geboden. Geen woorden voor, wat zijn wij teleurgesteld in Corendon

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    No aankoop

    Corendon Vliegvakanties you are liars!!!! people, they are announcing on their website that it is possible to buy a trip for monthley payment!!!! When you fill in you details and clicking OK, you get the fact that you cannot buy this trip with monthley payment and you automatically get that you have made some booking. CORENDON then send you a note that you have made a reservation and ask to pay some part of money. A few days later I get call from CORENDON employee and I explained to him that there was an error and please make cancel my booking. Everything seems to be over and employee say fine you booking is canceld,I wish to him nice day and our conversation was ended. After 4 months I receive an invoice with € 246, they say that I did not cancel my reservation and no one call to me by phone. I contacted the CORENDON administration, they spoke to me disrespectfully, told me to pay if not they handing my amount to the collecting agency and they will get in contact with me. I have proof that they called me. I sent them a photo with their numbers from my phone,but Corendon say thats not a proof and you must to pay this bill. People please share this post and do not ordering any trip from this fraudsters!!! I'm adding screanshoot from my phone with them nummber

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    DRAMA BEDRIJF!!!!

    Corendon,

    Graag wil ik mijn ongenoegen uitspreken over onze vakantie in Cyprus.
    En dan met name over de vliegreis heen en terug.
    Over het verblijf in Cyprus zelf valt niks te verwijten, dit was kort gezegd; super!

    Maar de vliegreizen heen en terug waren op zijn zachtst gezegd een drama....

    Op de heen reis met vluchtnummer CAI 802 op 24 mei j.l. met vertraging op vertraging wat uiteindelijk resulteerde op een vertraging van ruim 3 uur van de aankomst tijd naar heel veel gehaast van het personeel van Corendon, dit blijkt uit dat toen er eindelijk een Boeing 737-800 kwam en we er nog net niet in geduwd werden in een smerig toestel waar in in etensresten zat en de flesjes op de grond moest weg werken om mijn tas op de daarvoor bestemde plek onder de stoel voor mij moest neerleggen.
    Vervolgens heb ik de snelste demonstratie gehad die ik naar al mijn vliegreizen ken gehad, dit blijkt uit gehaast en gestresst personeel met al reddings vesten aan toen er mensen nog bezig waren op zichzelf te installeren op hun (niet schoongemaakte) plek.

    Naar een snelheidsrecord van afwikkeling/afraffeling van procedures snel naar Antalya om daar de eerste passagiers te dumpen en vervolgens weer een race tegen de klok snel naar Cyprus doorvliegen.... Om daar te horen te krijgen naar de landing dat we "maar" 2:58 uur vertraging hadden en dus geen recht hadden op vergoeding.... Toen viel het kwartje, was die haast toch niet voor niks! Corendon had er alles aan gedaan om geen claims te krijgen, maar niet na gedacht over dat ze mensen vervoeren en geen onzinnig iets dus. Schandalig....

    En als je denkt dat het dan eenmalig is kwam er een vervolg op de terug weg met vluchtnummer CAI 802 of toch CAI 801 of wacht was het nou CAI 867 affijn we gingen uiteindelijk weer in een Boeing 737-800 van Corendon, en bij het inchecken werden onze stoel nummers nog even gauw verwisseld wat resulteerde in verdeelde plekken van mij, mijn zwangere vriendin en twee kinderen, maar wat schetst onze verbazing.. onze net verwisselde en verdeelde stoel nummers van het personeel van Corendon waren al bezet door mensen die op andere stoel nummers zouden moeten zitten... Daar gaan we weer dacht ik, maar ik had goede hoop dat het personeel het zou oplossen. De oplossing van het personeel was dat wij tijdens het instijgen in dan wel half in het gangpad moesten wachten zodat eerst iedereen kon installeren wat een drama was omdat meerdere mensen gewisselde stoel nummers had gekregen... Dus daar stonden wij ongemakkelijk met zijn vieren als joker in een gang pad tussen de mensen door te wormen plus dat mijn vriendin met haar zeven maanden zwangere buik meerdere keren is gebeukt door koffers en mensen waar die mensen overigens niks aan konden doen....
    Maar toen iedereen zat was het moment eindelijk daar, er zou een oplossing komen, en die was dat de mensen die op onze en nog andere mensen hun stoel zaten mochten blijven zitten en wij maar verdeeld in het vliegtuig mochten zitten.... Super Corendon.... Werkelijk waar super.... NIET DUS!

    En alsof dat nog niet genoeg was vlogen we eerst naar Antalya om daar nog meer mensen op te pikken en door te vliegen naar Amsterdam. Daar zouden we in het vliegtuig wachten zodat die mensen konden instijgen, maar naar veel onduidelijkheden moesten we naar een andere Boeing 737-800 om onze vlucht door te zetten naar Amsterdam en toen begon het feest opnieuw met op stoel nummers zitten, want er kwamen natuurlijk mensen bij die ook graag wilden zitten op hun aangewezen plek en daar gingen we weer met zijn viertjes in het gang pad staan op aanwijzing van het personeel. Naar uiteindelijk een plek te hebben gekregen waren we blij dat we uiteindelijk in Amsterdam zijn aangekomen en dat deze belevenis met Corendon ten einde was gekomen!

    En nu na weken verder, van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, krijgen we een kort berichtje met sorry en ik hoop dat jullie de volgende keer weer voor ons Corendon kiezen.... Echt te slecht voor woorden....

    DRAMA BEDRIJF!

    ik vind t t SUPER BERDIJF waar ook wat mis kan gaan
    super vakantie ge had in Antalya

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlieg/Hotel

    NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Familievakantie side

    Topvakantie in Voyage Sorgun!! Maar.... Corendon flikt het gewoon om ipv vertrek 03.00 in de nacht om te boeken naar 16.30 in de middag met Transavia. Speciaal naar deze tijd gezocht is ook duurder!! Gewoon hele dag vakantie weg, commentaar Corendon : staat in de voorwaarden. Niks geen tegemoetkoming, te bizar voor woorden deze minachting voor je klanten. Zal hier van mijn leven geen € meer brengen. Zo'n commercieel bedrijf en zo weinig empathie, dat kost veel klanten, kun je toch beter een gebaar maken naar je klanten of snap ik het nou gewoon niet??

Anderen bekeken ook

La Casita
23 reviews

La Casita: Ervaringen Olijfbomen zover het oog kan zien, typisch Spaanse avonden met tapas en flamenco, de comfort van een eigen huisje zonder bur...

Golfreizen.nu
4 reviews

Lees nu! De ervaringen van dit bedrijf? Golfreizen is een bureau welke groepsreizen en cursussen organiseert waarbij mensen kunnen golfen en vakant...

Fiets-fun
4 reviews

Leer fiets-fun.nl beter kennen door deze review te lezen. Een goedkope vakantie kun je boeken op fiets-fun.nl. Het is hier mogelijk om een camping ...

Vakantieveluwe.com
12 reviews

Bent u ook benieuwd wat anderen zeggen over Vakantieveluwe? Vakantieveluwe is een website waar u een vakantiehuisje, vakantiewoning, vakantie bunga...

Corendon

Cor en Don klinkt u vast wel bekend in de oren. De twee mannen van de reclames van Corendon. Een vliegtuigmaatschappij die uw vakantie helemaal op maat maakt naar aanleiding van uw wensen en behoeften! Bent u opzoek naar een fijne vakantie, maar weet u nog niet waar u moet boeken. Door middel van NederlandReview kunt u recensies van andere klanten lezen, zodat u weet waar u mee te maken krijgt als u boekt bij Corendon en ook hun onderdeel Maris Life.

Over Corendon
Corendon is een vliegtuigmaatschappij, opgericht in het jaar 2000, die wil dat uw vakantie helemaal aan uw eisen voldoet. Of u nu op zoek bent naar een goedkope vakantie naar de zon of toch liever een verre reis, het kan allemaal bij Corendon. Wordt het Bulgarije, Curacao, Cyprus, Dubai, Egypte, Gambia, Griekenland, Macedonië, Marokko, Portugal, Spanje, Tunesië of toch Turkije? Zelfs als u niet ver van tevoren wilt boeken, zijn er ook scherp geprijsde last minute vakanties. Er is voor ieder wat wils. Jongeren kunnen, in samenwerking met GoFun, helemaal los gaan tijdens een jongerenvakantie. Wilt u toch liever iets rustiger aan doen en bent u een grote golfliefhebber? Corendon biedt ook Golfvakanties aan in verschillende landen en hotels!

Bestemmingen van Corendon
Corendon is op 3 juni 2019 overgenomen door Sunweb. Corendon begon als Turkijespecialist in de reisbranche en biedt inmiddels naast reizen naar Turkije reizen aan naar Noord-Cyprus, Bulgarije, Griekenland, Tunesië, Gambia, Spanje, Egypte, Portugal, Italië, Marokko, Indonesië, Noord-Macedonië, Curaçao, Bonaire, Aruba, Sri Lanka, Brazilië, Verenigde Arabische Emiraten en Thailand.

 

Corendon Hotels & Resorts
Corendon Hotels & Resorts is gestart in 2014 en verzorgt de reizen vrijwel uitsluitend in combinatie met een vliegticket. De Hotels en Resorts behoren niet uitsluitend toe aan Corendon echter onderhoud Corendon wel haar eigen vliegtuigenvloot. De vakanties die Corendon aanbied bestaan vaak uit vakanties van 1 tot 14 dagen al zijn de gemiddelde reizen 8 a 9 dagen. De vakanties welke Corendon aanbied zijn vrijwel uitsluitend zon vakanties, na de naam ziet men daarom ook een geel/orange 'zon' terug in het logo. Rondreizen, stedentrips en cruises zijn ook in het assortiment te vinden naast de resort vakanties. De vakanties zijn meestal inclusief een all-inclusief verblijf echter in sommige gevallen is dit niet aan de orde. De cruises vinden over het algemeen plaats in Turkije en Egypte (Nijl cruises). De vliegtuigenvloot van Corendon bestaat uit: Corendon Airlines, Corendon Airlines Europe en Corendon Dutch Airlines. In de vliegtuigenvloot bevinden zich ook enkele Boeings 737 MAX 8 toestellen welke momenteel niet kunnen vliegen in verband met de zeer ernstige veiligheidsgebreken welke aan het licht kwamen na twee vliegtuigongelukken in zeer korte tijd met Lion Air-vlucht 610 en Ethiopian Airlines-vlucht 302.

Diensten van Corendon
Zoals al eerder is vermeld, verzorgt Corendon een vakantie wat helemaal voldoet aan uw wensen. Op de site kunt u zelf aanvinken wat voor vakantie u wilt, waar u heen wilt, hoelang u wilt blijven en in wat voor hotel u wilt verblijven. U kunt uiteraard uw keuze nog specifieker maken, bijvoorbeeld door te kiezen voor een ultra-all inclusive vakantie, een hotel dichtbij het strand of een kindvriendelijk hotel. Corendon zorgt voor scherp geprijsde reizen en zorgt voor een snel en duidelijk overzicht van het aanbod voor uw reis.

Als u vragen heeft staat er op de site van Corendon een uitgebreid aantal veel-gestelde vragen staan, gecategoriseerd in verschillende kopjes. Dit is erg overzichtelijk en zo kunt u gelijk zien waar uw vraag onder valt. Staat uw vraag er niet tussen, is de klantenservice zowel doordeweeks als in het weekend te bereiken via de telefoon.

Klachten
Klachten bij Corendon kunnen worden gemeld door per mail een motivatiebrief met de klacht op te sturen. Tijdens de vakantie moet u contact opnemen met uw reisleider of met Corendon in Nederland als uw reisleider niet aanwezig is. Een klein addertje onder het gras is dat er tijdens de vakantie een melding van de klacht moet zijn gemaakt, anders kan bij thuiskomst de klacht niet in behandeling worden genomen. Corendon geeft verder niet aan waar u terecht kunt met een klacht over de service van de medewerkers. Wij van NederlandReview hebben geen ervaring met Corendon en hebben daarom uw mening hard nodig. Laat weten aan uw mede-inwoners wat uw ervaringen met Corendon zijn! Hoe zijn uw vlucht en vakantie u bevallen? Hoe bent u behandeld tijdens de medewerkers voor, tijdens en eventueel na uw vakantie? Schrijf nu uw review!

Reviews, beoordelingen en ervaringen
Bent u zelf met Corendon op vakantie geweest, met Corendon gevlogen, een cruise gemaakt of heeft u op een andere manier een ervaring met Corendon, deel uw ervaring dan in de vorm van een review. Uw ervaring en review help andere bij het vinden van de juiste aanbieder. Hartelijk dank voor uw review!

Corendon airlines of een hotel geboekt met deze touroperator? Schrijf dan een review. Voor iedereen die nog op vakantie wil, lees hier de ervaringen!

}