10

10

100%

Contiki

Zoek je een bedrijf waar je een reis op maat kunt boeken? Wellicht is Contiki wel het bedrijf waar je naarstig naar op zoek bent.

Wat is Contiki?

Contiki is een bedrijf welke zich richt op het organiseren van reizen voor jeugdige reizigers. Het bedrijf is al actief sinds 1962. Je kunt online een zoekopdracht geven. In het zoekveld geef je aan naar welk land je op reis wilt gaan. Werkgebieden van het bedrijf zijn Europa, Azië, USA, Canada, Latijns Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, Oost-Afrika, Noord-Afrika en het midden Oosten. Er worden momenteel meer dan 350 reizen verspreid over zes continenten aangeboden.

Tussen de 18 en 35 jaar

Moet ik echt tussen de 18 en 35 jaar zijn als ik via Contiki wil boeken? Ja, wij zijn gericht op de doelgroep van 18 tot en met 35 jaar. De mensen die met hoop leven en vrijwel voor het eerst de wereld zien. De essentie van waarom we bestaan. Sommige reiservaringen kun je alleen hebben als je jong bent en dat zijn de ervaringen die je hebt met Contiki. Als bedrijf zijn ze zelf ook jong. Het bedrijf laat weten conventies uit te dagen, grenzen te verleggen soms wenden ze zich af door het advies van hun ouders.

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Contiki. Je kunt een vraag/opmerking stellen middels een bericht via Facebook. Daarnaast kun je telefonisch contact opnemen met het bedrijf. Het is ook mogelijk om online een formulier in te vullen. Daarnaast is er een speciale FAQ-pagina. Hier krijg je antwoord op veel gestelde vragen aan het bedrijf. Als de vertrekdatum van je reis of optie voor het delen van kamers gewijzigd dient te worden of er zijn andere wijzigingen die je in een boeking moet aanbrengen, kan het bedrijf je helpen. Bel of mail dan met je Contiki-vertegenwoordiger of neem contact op met het reisbureau waarbij je de boeking uiteindelijk hebt gemaakt.

Wil je weten of er internationale vliegtickets zijn inbegrepen in de kosten van jouw Contiki-reis? Internationale vluchten van en naar de bestemming waar je reis begint en eindigt, niet zijn inbegrepen in de reissom en moeten apart worden gekocht. Mocht het zo zijn dat je rechtstreeks bij Contiki boekt, dan kun je tijdens het boekingsproces nog vluchten toevoegen. Als alternatief kun je deze vluchten onafhankelijk boeken als je wilt rondkijken voor het beste aanbod.

Boekingen

Mocht je meer informatie willen hebben over aanmelden, inloggen of het beheren van je boeking, kun je het beste naar contiki.com/mycontiki gaan. Vanaf die plek kun je je profiel voltooien, uw boekingen en routes op één plek bekijken en chatten met andere reizigers. Je kunt dan chatten met andere reizigers die dezelfde reis hebben geboekt. Documenten om in te zien worden 21 dagen voorafgaand aan de vertrekdatum beschikbaar.

Welke klantervaringen zijn er bij Contiki?

Ben je al klant bij Contiki? Heb je een reis geboekt via deze organisatie? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Door je visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een weloverwogen keuze te maken. Moeten zij wel of geen reis boeken via Contiki? Je mening is ons veel waard. We stellen het dan ook zeer op prijs als jij je ervaringen over dit bedrijf achterlaat via NederlandReview.

10