Ervaringen Camptoo

Ben je op zoek naar een camper of caravan? Wil je soms jouw camper of caravan verhuren? Wellicht is Camptoo een goed bedrijf voor jou. Bekijk eerste wat de klantervaringen over dit bedrijf zijn. Dat doe je op deze pagina van NederlandReview.

Wat is Camptoo?

Camptoo is een bedrijf waar je een camper of caravan kunt huren of jouw caravan of camper kunt verhuren. Je kunt je camper of caravan ook delen. Het bedrijf stelt dit te doen op basis van inspirerende en betrouwbare service.

Gebruik van een wc in je camper of caravan

Camper boeken

Het bedrijf stelt dat je via hun website een leuke caravan of camper kunt boeken. Je kunt een caravan of camper kiezen uit de 'voorraad' van het bedrijf. Ze stellen dat je een keuze kunt maken uit een breed kampeeraanbod. Volgens deze organisatie zal dit goed passen bij de door jou geplande kampeervakantie. Camptoo stelt er alles aan te doen om het haar klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo kun je op de website een filter instellen op het gebied van slaapplekken, product types en ophaallocatie.

Caravan boeken

Het bedrijf geeft aan dat je via Camptoo op redelijk goedkope wijze een caravan kunt huren. Via dit bedrijf huur je een originele caravan van een particulier iemand. Je kunt caravans boeken voor korte of lange vakanties. Volgens het bedrijf zijn de caravans eenvoudig te boeken. Veiligheid staat bij het bedrijf hoog in het vaandel. Met die achterliggende gedacht zorgt Camptoo ervoor dat je goed verzekerd en veilig op reis kunt gaan met je caravan. Mocht je een caravan willen boeken via Camptoo, is dat in een paar stappen te realiseren. Je zult direct in contact staan met de eigenaar waar je afspraken mee maakt. Persoonlijk contact is voor dit bedrijf erg belangrijk. Ze stellen je ook graag te helpen mocht je nog vragen of opmerkingen hebben.

Camper of caravan verhuren

Wil jij juist je camper of caravan verhuren? Je kunt vrijblijvend een advertentie plaatsen. Doormiddel van het online toevoegen geven we je eerst een indicatie hoeveel je met de verhuur van je camper of caravan kunt verdienen. Mocht je eerst een gesprek willen voeren met Camptoo dan is dit mogelijk. Een andere mogelijkheid is dat je direct een advertentie plaatst op de website van Camptoo.

Volgens het bedrijf ontvang je na het plaatsen van je advertentie spoedig aanvragen van mensen die je camper of caravan willen huren. In eerste instantie word je caravan bovenaan geplaatst. Mensen die zoekende zijn zullen jouw advertentie direct in een oogopslag zien.

Wetenswaardigheden

Dit bedrijf geeft aan het klanten zo gemakkelijk mogelijk te willen maken. Zo kunnen ze online zelf proberen alles te regelen. Via de zoekfunctie op de website heb je volgens het bedrijf meestal direct een oplossing. Je kunt contact opnemen via een online berichtenservice op de website. Het post- en bezoekadres van Camtoo is: Binckhorstlaan 36 - H0 08, 2516 BE in Den Haag.

Wat zijn de klantervaringen bij Camptoo?

Heb je weleens een bestelling gedaan bij Camptoo? Ben je tevreden over de producten/diensten van Camptoo? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Camptoo? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

Camptoo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (5)

3.2
    60% Zou hier weer kopen!
    3.6
    3.2
    3.2
    2.4

Schrijf zelf een review over Camptoo

Hymer integraal

Ik zocht op reviews om onze camper te verhuren. Met dank aan bovenstaande reacties besluit ik er van af te zien.

Door: Erik07-03-2021
    4.5

Verhuurder

Ik zou het niet doen. Want als een verhuurder de boel vernield terug brengt, dan is camptoo ineens nergens meer te vinden. Als alles goed gaat is het fijn, maar ja het gaat er juist om hoe klantvriendelijk je bent als er iets gebeurd! Camptoo loopt geen enkel risico en jij als verhuurder alle risico’s, dat vergeten ze er bij het begin bij te vertellen 🤥

Door: Karin mob06-03-2021
    4

Camper huur

Bijzonder spijtige organisatie die halsstarrig vasthouden aan de voorwaarden. 3 dagen geleden geboekt voor over een half jaar, op het eerste mogelijke moment contact opgenomen om te annuleren, maar helaas. Kan alleen tegen bijna 500 euro! kosten annuleren. Daarnaast laten ze de eigenaar van de camper opdraaien voor de problemen.

Computer says no organisatie die alleen aan zijn eigen gewin denkt en pakken wat je pakken kan als motto hanteerd helaas.

Niet meer doen dus.

Door: herman03-03-2021
    Erik07-03-2021

Blij met dergelijke reviews

3

huur semi integraal camper

LEES DEZE REVIEW HELEMAAL en overdenk of je het risico van boeken bij Camptoo wilt nemen! We hebben de directie camptoo voor plaatsing review gevraagd contact met ons op te nemen voor overleg: GEEN ENKELE REACTIE ONTVANGEN!! Korte beschrijving: Juli 2020 halen we camper op bij verhuurder. We gaan op pad. Na 165 km staan we aan de kant van de weg vanwege enorme trillingen. Na een bezoek aan de garage blijken er levensgevaarlijke banden onder de camper te zitten. Vervanging was absolute noodzaak! Dit was al ellende, maar na thuiskomst werd het nog erger! Hoe zit het nu? Camptoo hanteert de regel: Schade; een beschadiging aan het Kampeermiddel of aan de inventaris hiervan die niet het gevolg is van reguliere slijtage aan onderdelen die normaliter minder lang mee gaan dan het Kampeermiddel zelf. Dit is uitermate risiscovol voor de HUURDER:  Besef het veiligheid risico!!  Besef hoeveel geld je dit kan gaan kosten. Dit is wat u gebeurd bij schade die volgens Camptoo niet het gevolg is van reguliere slijtage: Verhuurder R.B uit Hillegom heeft gekozen voor de volgende banden: MAXTREK MK700 215/75 R16 107 S De gekozen banden zijn NIET geschikt voor zijn Sunlight Camper uit 2009. De door hem gekozen Loadindex is 107 , derhalve 975 kg per band. De toegestane aslast voor dit kenteken is 2250 kg , derhalve 1125 kg per band. Rijden met de camper is zo wettelijk niet toegestaan! Qua veiligheid en verzekeringstechnisch een onaanvaardbare keuze van Verhuurder R.B uit Hillegom. Verhuurder neemt achter onze rug voor onze thuiskomst contact op met Camptoo. Wat blijkt: wij moeten de ‘schade’ die in onze vakantie plaats heeft gevonden nu volledig betalen. Wij konden niet doorrijden want de banden waren na een schamele 165 km levensgevaarlijk. Even voor de beeldvorming wij hebben 165 km gereden km’s op risicovolle banden. De verhuurder had er 25.000 km mee gereden. Levensgevaarlijk dus met die gekozen banden door verhuurder. Camptoo stelt verhuurder direct in het gelijk zonder enige navraag of controle op banden. Wij proberen het uit te leggen maar er is niemand die onze bewijsstukken serieus neemt. Een bezwaar indienen heeft ook weer risico’s tot een hogere rekening omdat je de banden zelf als bewijs mee had moeten nemen???? Hoe doe je dat op je eerste vakantiedag in een vakantieklare camper?? Camptoo heeft volgens eigen voorwaarden een inspanningsplicht (punt 16.2). Hier is niets mee gedaan, ook nadat wij hun attent gemaakt hadden op de fouten m.b.t. banden. Dit dan na onze vermelding en bewijsstukken nog te gaan controleren, wordt niet gedaan. Controle APK en laatste servicebeurt is dus ook niet gedaan. Immers daar was het gevaar duidelijk mee geworden. Waar is camtpoo voor de huurder? Gevolg:  Veel nutteloos en irritant overleg met Camptoo: service helemaal niets!  Verhuurder lacht zich rot met nieuwe banden die wel veilig en goed zijn! Overigens is verhuurder gelijk met zijn account bij Camptoo vertrokken??? Toch wel opvallend niet?  Huurder zit met ongelooflijke kater, veel stress, rekening van banden (het in vertrouwen voorgeschoten geld is definitief weg voor ons) en een verlies vakantiedag!! Zo oneerlijk en onterecht…  Wij kunnen nog een beetje geluk spreken: gelukkig geen ongeluk, geen gewonden, geen doden. Dat had ook nog gekund. De kosten zijn nog te behappen, maar bedenk wat kan er allemaal kapot gaan wat door Camptoo niet geïndiceerd wordt als slijtage.  Wij willen er niet aan denken. Wees een gewaarschuwd mens en besef wat je voor ellende je op je hals kunt halen!! Wij huren nooit meer bij Camptoo !!

Door: Ingrid30-09-2020
    2

Huur Camper

Zeer ontgoocheld in deze organisatie, ze nemen geen verantwoordelijkheid terwijl je wel via hun een onverzekerd voertuig huurt!! Als je dan in de problemen geraakt moet je je eigen vervoer naar huis regelen en nog eens voor de kosten van het takelen opdraaien! Schandalig!
    Achteraf houden ze nog eens je waarborg in omdat er zogezegd schade is...
    Ik raad daarom ook iedereen af om via hun te huren!!

Door: Reinerd11-08-2020