Bungalow.net

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Levering

40%

Zou hier weer kopen

Bungalow.net

Op zoek naar een vakantiehuisje in het buitenland of eigen land? Zin om dit keer niet in een hotel te verblijven maar je iets meer in de natuur te begeven? Dan zit je bij Bungalow.net zeker goed! Je vindt er heel wat vakantiehuisjes in verschillende landen. Wat klanten vinden van het aanbod en de kwaliteit van de vakantiehuisjes van bungalow.net lees je op deze pagina!  
Heb je zelf ervaring met Bungalow.net? Laat dan zeker een reactie achter op deze pagina! Zo help je anderen bij het maken van een beslissing en weten ze meteen wat ze mogen verwachten.  


Over Bungalow.net 

Bungalow.net werd in 1996 opgericht en biedt vakantiewoningen aan in Europa via het internet. De werknemers van Bungalow.net zijn steeds op zoek naar de leukste vakantiehuizen op de mooiste plekken van elk land. Bungalow.net heeft een eigen audiovisueel team die heel Europa afreist om de vakantiewoningen en hun omgeving op beeld vast te leggen. Het hoofdkantoor van Bungalow.net bevindt zich in Willemstad in Curaçao. Ze hebben ook nog kantoren in Nederland, Duitsland en Roemenië. Bungalow.net staat garant voor een snelle service en vakantiehuizen die persoonlijk geïnspecteerd worden.  




Diensten van Bungalow.net 

Bij Bungalow.net kan je vakantiehuizen boeken in heel wat landen zoals Nederland, Luxemburg, Duitsland, Italië, Frankrijk en Tsjechië. Bungalow.net heeft ook enkele thema's op haar website staan zodat je snel en gemakkelijk een vakantiehuisje vindt voor de perfecte gelegenheid. Je kan kiezen uit de volgende thema's: aan het strand, aan het water, in de natuur, in de bergen, wintersport en romantisch. Je vindt er niet alleen vakantiehuizen maar ook appartementen, villa's, groepsaccommodaties en vakantieparken.  


Vragen of klachten voor Bungalow.net 

Heb je vragen of een klacht over Bungalow.net? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via de telefoon, een online contactformulier, e-mail of je kan ook altijd langsgaan in het kantoor in Zwolle. Bungalow.net heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!  


Schrijf je eigen review!
Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Bungalow.net? Heb je er een leuke vakantie kunnen boeken? Hebben ze je er goed geholpen? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de kwaliteit en de service van Bungalow.net. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing! 


Vakantie te boeken bij Bungalow.net? Ben je van plan om een vakantie te boeken bi van de reviews op NederlandReview! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op NederlandReview! 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

Vakantie huisje le hameau de cannessis

Helaas verschilt de reservering die je doet bij bungalownet met de werkelijkheid. Ervan uitgaand dat er in de reservering handige weetjes staan zoals beddengoed wat inclusief is en je er ter plaatse achter komt dat het niet zo is. Ondertussen betaal je €20 voor beddengoed wat niet overeenkomt met de reservering ? goed begin van de vakantie toch? Ondertussen bungalownet gesproken met de vraag of wij de mail nog eens terug zouden sturen en of we morgen nog maar eens terug willen bellen… word vervolgd dus….

M

Marijn

24-07-2023

0forum

Weekend weg

Ik heb maandag via booking.com een bungalow bij Vlugtenburg geboekt. Hierbij moest ik de creditcard gegevens indienen voor de totale betaling van circa 470 euro. De betaling en boeking verliep vervolgens via bungalow.net. Dinsdag kreeg ik de melding dat de creditcard geweigerd was en dat ze het bedrag niet konden afschrijven. Meteen contact opgenomen met bungalow.net en op hun advies met de creditcard maatschappij. Hier bleek ook geen verzoek van afschrift binnengekomen te zijn. Dit teruggekoppeld en tevens een nieuwe creditcard ingevoerd. Hierna geen reactie ontvangen vanuit bungalow.net. Vanmorgen kreeg ik via de booking.com de melding dat de reservering geannuleerd was? Daarop moeten wachten tot bungalow.net telefonisch bereikbaar was. Daar gaven ze aan dat het automatisch geannuleerd wordt bij weigering betaling. Al erg bijzonder dat dit binnen 1.5 dag na boekingsdatum gebeurd. Ze zou navragen of dit terugggedraaid kon worden en dit telefonisch terugkoppelen. Kreeg ik 2 uur later de mail dat de annulering definitief is en dat ik maar bij de site van Vlugtenburg moest reserveren? Hier zijn de prijzen circa 400 euro duurder? Wederom gebeld naar bungalow.net. Nu kwamen ze met de reden voor annulering dat het park het bedrag te laag vindt en dat het daarom geannuleerd is. Dit zou de schuld zijn van booking.com en niet van hun? Haar gezegd dat ik boek voor dat bedrag wat aangeboden is en dat ze gister naar eigen zeggen het gehele bedrag hebben geind bij de creditcard en dat de dag erna ineens de prijs te laag is? Tevens bieden ze wederom deze accommodatie aan op booking.com maar nu voor 300 euro meer?! Hen aangegeven dat dit een belachelijke manier van zaken doen is en dat ik een klacht indien. Daarna contact proberen te krijgen met booking.com, echter na meer dan een half uur in de wacht gestaan te hebben nog niemand kunnen spreken. Al met al lijkt dit op een zware oplichting door een prijs aan te bieden, het geld al al willen schrijven en bij negatief resultaat vanuit hun kant te annuleren zodat je een duurdere prijs moet boeken.

N

Nicole

05-01-2022

0forum

Chalet Frankrijk

Ons verblijf was ontzettend oud, vies en totaal niet zoals de foto's op de website. We hebben dit gelijk gemeld via de chat omdat de telefoonlijn al was afgesloten. Vervolgens hebben we een uitgebreide mail gestuurd met foto's en een filmpje. Er zou contact worden opgenomen met de manager van het verblijf. Ik heb meerdere malen gevraagd of er al meer informatie bekend was met uiteindelijk niet eens meer een reactie. Totaal geen service. Het lijkt wel alsof ze klachten net zolang voor zich uitschuiven tot je het zelf bent vergeten. Ik raad dit echt iedereen af.

M

Manon

06-09-2021

0forum

huur vakantiehuisje Den Ham

Ronduit onbetrouwbare organisatie. In ons geval heeft men een geldige huurovereenkomst (obv bevestigingsemail en financiële afschrijving) eenzijdig geannuleerd omdat de prijs nog niet aangepast was voor het Paasweekend (€708 ipv €478). Vervolgens is men niet bereid en ook niet in staat om dit op een eerlijke en tijdige manier op te lossen. Waardeloos. Ik zou even verder kijken.

K

KvI

27-03-2021

0forum

Vakantiepark Hof van Zeeland

Op 31 april heb ik op grond van informaties van LiveChat een reservering gedaan voor Crocus huisje 10 t/m 17 mei 2020. Volgens LiveChat zal ik 428 euro betalen voor een week in inclusief kosten voor mijn hond. Toen ik de QR code gescand heb blijkt dat ik 478,30 betaald heb. Binnen 15 minuten heb ik via email aangegeven dat mijn reservering een misverstand is en dat ik wil maken van herroepingsrecht om de reservering annuleren/ongedaan maken. Op de website van dit bedrijf zijn de algemene voorwaarden niet te vinden en ook geen het modelformulier voor herroeping.De klantenservice heeft mij geen informatie toegestuurd over herroeping mogelijkheden. De klantenservice heeft de volgende dag mijn reservering geannuleerd maar ik heb geen mededeling ontvangen over terugbetaling van mijn geld. Onacceptabel, vind ik. Bungalow.Net maakt alles aan om een potentiële klant te loken en bij problemen blijven vragen over geld onbeantwoord.

A

Alexander.P

02-05-2020

0forum