NederlandReview

    Ervaringen Booking.com

    Wel eens online een vakantie of hotelovernachting geboekt? Dan heb je waarschijnlijk wel eens van Booking.com.com gehoord. Of je nu eens wilt overnachten in Barcelona, Seoul, New York, Boston, Londen, Kuala Lumpur, Mexico City, Lissabon, Berlijn, Katowice, Amsterdam, Las Vegas, Taipei of Stockholm: op Booking.com.com vind je tal van hotels, motels en andere slaaplocaties om uit te kiezen.

    Over Booking.com

    Booking.com werd opgericht in 1996. Het is vooral een website voor het boeken van een overnachting in een hotel, appartement, resort, villa, hostel, B&B, guesthouse in welke stad of dorp of regio je maar wilt: er staan locaties in meer dan 226 landen en gebieden op. Het aanbod is enorm. Evenals het aantal bezoekers, zelf zeggen ze dat er iedere dag meer dan 1.200.000 nachten worden gereserveerd via Booking.com. De website is beschikbaar in meer dan veertig talen. Om jouw verblijf nog beter te maken, biedt Booking.com tal van extra functies zoals een App voor iPhone, iPad en Android, Autoverhuur, hulp bij vluchten en restaurantreserveringen

    BOOKING.COM GEEFT KLANTEN SCHIMMELKAMER EN BEVEILIGKEES GOOIT ONZE SPULLEN IN GRACHT | #BOOS S03E06

    Diensten van Booking.com

    Via de website van Booking.com kun je gemakkelijk een hele reis of alleen een enkele overnachting boeken. Je vult de plaatsnaam in, de datum (check-in en check-out) en wat specifieke wensen en off you go! Meestal is een waslijst met mogelijke overnachtingslocaties het volgende scherm. Deze kun je indelen op prijs, locatie of beoordeling. Beoordelingen genoeg over de verschillende locaties! Heb je eenmaal ergens overnacht, dan vraagt Booking.com of je even wilt laten weten hoe het hier eigenlijk was. Een betrokken bedrijf dus: ze willen graag van de echte gasten horen hoe zij deze producten eigenlijk beoordelen. Want dan kunnen toekomstige gasten een betere keuze maken, gebaseerd op de ervaringen en meningen van de gasten die hun voor gingen. Net zoals NederlandReview, dus! Ook hier verzamelen we reviews, opdat jij een betere keuze kunt maken. Op deze pagina zetten we de schijnwerpers op Booking.com zèlf: hoe gaan zij om met reizigers die hotelovernachtingen boeken op hun site?

    Booking.com laat bezoekers vaak profiteren van allerlei extra kortingen. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een speciale dagaanbieding, een last minute of een zogenaamde Secret Deal. Daarvoor moet je wel eerst een account aanmaken, maar dan kan het zomaar zijn dat je ineens vele malen goedkoper uit bent!

    Klachten, complimenten en tips voor Booking.com

    Heb jij wel eens geboekt met Booking.com? Waren er problemen met een locatie? Bracht het hotel ineens extra kosten in rekening, was de shampoo op of wisten ze helemaal niet van een reservering? Hoe ging Booking.com om met dergelijke problemen? Zijn ze behulpzaam of doen ze alsof hun neus bloedt? En wat als je klachten over Booking.com zelf hebt? Kunnen ze daar tegen, doen ze er wat aan? Laat het weten op NederlandReview en help de volgende bezoeker een weloverwogen keuze te maken voor of juist niet voor Booking.com!

    Op zoek naar een hotelovernachting? Is Booking.com een betrouwbare reisorganisatie om bij te boeken? Hoe kom je aan de speciale kortingen? Lees de reviews!

    Booking.com
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (36)

    4.2
    33% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.6
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Problemen met hotel (achteraf kosten in rekening gebracht), opgelost door Booking!

    Problemen gehad met een hotel in Amerika. Dat had ons achteraf extra kosten in rekening gebracht en zelfs al van onze credit card afschreven en we wisten niet eens waarvoor! Heel belachelijk.

    We hebben contact gezocht met Booking en die hebben het helemaal voor ons rechtgezet. Contact opgenomen met het hotel, om uitleg gevraagd of wat dan ook, en we hadden het geld binnen een paar dagen weer terug van het hotel.
    Dat noem ik service!

    Heel prettig om te weten dat Booking helpt wanneer het hotel streken probeert uit te halen! Ik was al fan van Booking wegens het gemakkelijke boeken en het onuitputtelijke aantal hotels dat zij op hun website aanbieden, maar nu ik weet dat het met de service hier ook goed gesteld is, kom ik al helemaal zeker terug!!

    Bedankt, Booking!

    Door: H.03-02-2017
    klacht06-03-2020

    Kamer via hotel vaak goedkoper dan via boekingssite Nieuws|Consumenten die zoeken naar een goedkope hotelkamer doen er goed aan om verder te kijken dan sites als Booking.com, Expedia.nl en Hotels.com. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat hotels hun kamers regelmatig goedkoper aanbieden via hun eigen site dan op de gespecialiseerde boekingssites. Joyce Donat Joyce Donat , Woordvoerder Gepubliceerd op: 27 februari 2020 hotel-laagsteprjisgarantie De Consumentenbond vergeleek van 30 hotels in Amsterdam, Groningen, Berlijn en Parijs de prijs op boekingssites en op de hotelsite. Veertien keer was de standaard tweepersoonskamer bij het hotel zelf het goedkoopst. Expedia.nl bood 8 keer de goedkoopste kamer, Booking.com en Hotels.com elk 7 keer. Meestal was het prijsverschil maar een paar euro, maar soms liep het verschil op tot tientallen euro’s. Zo bood een hotel in Amsterdam een kamer aan voor €178 per nacht, terwijl die op Booking.com €217 kostte. Een prijsverschil van bijna €40. Verkooptrucs Boekingssites geven hun bezoekers een gevoel van schaarste door meldingen te plaatsen als ‘nog maar 1 kamer op deze site’. Vaak zijn er wel meer kamers beschikbaar, net even anders of met andere (annulerings)voorwaarden. Soms is er inderdaad nog maar 1 kamer, maar plaatst het hotel de volgende dag weer nieuwe kamers op de boekingssite. Europese Commissie Ook doorgestreepte prijzen en speciale aanbiedingen moeten consumenten verleiden om te boeken. Maar hoe kortingen precies tot stand komen, is vaak onduidelijk. De Europese Commissie is hierover in gesprek met Expedia.nl en Hotels.com. Booking.com heeft al toegezegd uiterlijk half juni de informatie over prijze

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    huisje in Drenthe

    Huisje in Drenthe geboekt. Normaal gaan we verder weg maar door corona blijven we dit jaar dichter bij huis.

    Wist eigenlijk niet dat Booking ook in Nederland zo uitgebreid is. Ik had het alleen voor het buitenland gebruikt.

    Handig dat je overal op kunt filteren en dat het aanbod zo groot is. Daardoor makkelijker kiezen. En je vindt zo meestal wel een aanbieding.

    Wij hebben nu een lief huisje geboekt voor maar 66 euro per nacht, Ideaal en heel goedkoop.

    Door: Gerard Buys04-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    drie dagen van te voren hotel annuleren

    heeel erg handige (nieuwe??) functie op booking: dat je kunt annuleren tot 3 dagen van te voren ofzo! Wij willen binnenkort naar Berlijn, maar wachten nog een beetje op een goedkope vlucht, maar ja die hotels vliegen weg, of nou ja, de leuke dan he.... dus die hebben we maar vast geboekt, en dan kunnen we dat later nog gewoon aanpassen en in de tussentijd wachten we op een goedkoop vliegtuig naar Berlijn

    je bent Nederlander of je bent het niet he......

    Door: Marissa l21-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Hotel New York

    we gaan binnenkort naar New York en hebben ons hotel geboekt bij Booking.com, gewoon omdat ze het grootste aanbod hebben. Hotels zijn echt duur in New York, we hebben een van de goedkoopste gekozen.... Nog steeds best duur, maar ok. Wel lekker centraal, midden in Manhattan, dat is toch wel belangrijk. Ik vind het handig dat je hotels op de kaart kunt selecteren hier.

    Door: Lydia Reeuw18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Boeking appt. bij Booking.com

    Ik boekte een appartement in Landhaus
    Schlossberg in Medebach, Sauerland. Mooie foto’s en “uitzicht over de bergen”. Toen we aankwamen bleek het om een donkere kamer te gaan op de parterre, met zicht op een grasveldje. Foto’s kwamen niet overeen met de realiteit. Eigenaresse claimde niet verantwoordelijk te zijn voor de foto’s, verschool zich achter Booking.com. Vervolgens bleek Booking lange tijd onbereikbaar, en eenmaal in contact deelde Booking mee dat de eigenaar verantwoordelijk is voor de foto’s. Geen enkele poging het probleem op te lossen, gewoon een koele afwijzing. Geen coulance. Na vele jaren klandizie, met vele boekingen, heb ik afgehaakt bij Booking.com. Het is een geldmachine geworden met een servicedesk zonder toegevoegde waarde. Schande!

    Door: Roel Berends03-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Hotel

    NH Hotel in Utrecht geboekt. Boeking bleek niet te zijn gelukt,. Waarom is niet bekend. Maar ik had wel tijdens het boeken betaald! . Contact opgenomen met Booking.com. en daar vertelde ze mij dat de betaalde € 200,- binnen 2 weken zou worden terug gestort. Vond ik lang, maar goed het is niet anders. Inmiddels zijn we een maand verder maar ik heb mijn geld nog steeds niet!

    Door: E Fritzsch03-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Extra korting hotel Wenen door account

    We hadden een mooi hotel gevonden in Wenen, maar twijfelden over de prijs.
    Toen we een account hadden aangemaakt, kregen we extra korting op dit zelfde hotel.
    Toen hebben we maar gauw geboekt...

    Ze hebben erg veel aanbod en de prijzen zijn lager dan op andere websites, vooral dus als je een account aanmaakt.

    Door: Felicia Joris25-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    gewoon de beste boekingssite

    Tegenwoordig boek ik al mijn overnachtingen waar dan ook ter wereld bij Booking.com
    Ze hebben gewoon het grootste aanbod en altijd wel een aanbieding.

    Ook al vind ik het design een beetje hysterisch en druk, toch blijf je terugkomen: het is gewoon de beste boekingssite die er is nu.

    Door: Antoin van Leeuwen09-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Ideale plaats hotelkamers boeken

    Ideale plaats om hotelkamers te boeken. Volgens mij is het aanbod nergens zo groot, waar je ook heen wil.
    De goedkope kamers zijn soms wel een beetje erg sloeber, maar goed daar kies je dan zelf voor...
    Veel plaatjes en foto's en informatie ook.

    Door: Harrie Karter31-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    kamer boeken Barcelona

    kamer geboekt voor een hotel in Barcelona.
    speciale aanbieding, daardoor lage prijs.

    maar van al die meldingen op de site en pop-ups ben ik niet gediend.

    ik wil ook niet lid worden voor speciale aanbiedingen

    Door: Joris Casteel10-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Vakantie Spanje

    Ik ben zeer onheus racistisch bejegend door een Booking.com medewerker genaamd Martijn F, deze meneer wilde mijn vakantie niet annuleren omdat ik Moslim zou zijn en volgens deze meneer zijn Moslims achterlijk wat ik eigenlijk een heel frapperende uitspraak vindt

    Door: Meneer Abdulhakim22-07-2020
    Meneer Abdulhakim22-07-2020

    helemaal mee eeens

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Vakantie La madelana

    Ik ben Daley Paalvast, een 25 jarige jongen wonend in Almere.

    Mijn vriendin en ik hebben in januari 2020 vol vreugde zitten rondneuzen voor vakanties deze zomer. Na lang zoeken zijn we terecht gekomen bij de website "www.booking.com" waar een vakantie is geboekt naar het zonnige La Maddalena in Italië bij een accomodatie genaamd "Green Design Apartment". Er is geboekt voor een verblijf van 13 dagen voor de periode 20-06 t/m 03- 07 wat ons een bedrag van 1256,50 euro heeft gekost.

    Tijd gaat voorbij, het Corona virus neemt zijn grijp op de wereld en hier beginnen de problemen! We proberen op 20-04-2020 contact op te nemen met de klantenservice van booking.com om te kijken of het onder de omstandigheden mogelijk is om onze vakantie te annuleren. Dit is een nog vrij prettig telefoon gesprek waarin uitgelegd word dat booking.com op dat moment nog niks voor ons kan betekenen maar dat ze wel contact op kunnen nemen met de accomodatie zelf om te kijken of ze op uitzondering ons kosteloos willen laten annuleren. Het antwoord wat we op dit verzoek hebben gekregen is nee, wel willen ze een voucher aanbieden. Hier gaan we niet mee akkoord, wachten graag de situatie af omdat booking.com ons verteld tijdens het telefoon gesprek dat als het voor ons zo dicht mogelijk op de vakantie zelf niet mogelijk is om daar te komen, ze ons zullen helpen.

    We wachten en wachten tot wij een email krijgen van de vliegmaatschappij waarbij we geboekt hebben, Transavia. Hierin staat dat onze vlucht naar Italie vanwege de Corona maatregelen is GEANNULEERD. Op dit moment kijken we gelijk of er nog andere vluchten mogelijk te boeken zijn naar dezelfde bestemming maar die zijn er niet. Niks vliegt, geen enkele maatschappij en het is voor ons onmogelijk om op het vakantie eiland te geraken.

    Daar gaan we weer, bellen vol hoop met booking.com. Waarom niet? Ze hebben immers gezegd dat ze ons zouden helpen als we er niet kunnen komen. Helaas blijkt niks minder waar te zijn... Meerdere telefoon gesprekken zijn gevolgd omdat ik de hoop niet opgeef en de nadruk blijf leggen op het feit dat we niet op bestemming kunnen komen door een geannuleerde vlucht en we geen voucher willen omdat we bang zijn deze niet optijd kunnen verzilveren.

    Op dinsdag 16-06 een laatste keer bellen met www.booking.com, alle hoop is naar de grond gezakt en met flinke tegenzin bel ik om toch de voucher te accepteren zodat ik m'n geld niet kwijt ben. Meneer van de klantenservice neemt op en vraagt gelijk om de annulering door te sturen als bewijs, iets wat nog geen enkele andere medewerker heeft gevraagd! Uitgelegd dat hij dat nodig heeft om voor een restitutie te zorgen. Meneer heeft daarna ook voor ons met de accomodatie gebeld, en komt terug met zeer verrassend nieuws. De accomodatie geeft aan na oktober dit jaar dicht te gaan, dus de voucher die booking.com me eerder door mijn strot probeerd te duwen zou na die periode nutteloos worden! Schandalig!

    Met kleine hoop dat deze medewerker het probleem voor ons zou oplossen wachten we maar tot hij terug beld. Niks meer van gehoord...
    Dag hard voor gewerkte centjes... Achtergelaten met ongeloof dat zo'n groot bedrijf zo weinig voor hun trouwe klanten kunnen doen.

    Door: Daley Paalvast18-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Racisme

    Ik ben onheus racistisch bejegend door een Booking medewerker genaamd Martijn F

    Door: Abdelhakim Poppers07-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Geen en zal dat ook nooit meer doen

    Schaamte.

    Glenn Vogel, commesarissen en
    aandeelhouders moeten zicht diep schamen.

    8 MILJARD uitkeren aan de aandeelhouders en toch de hand ophouden.

    Wees een vent en stort de NOW terug.

    Dit soort bedrijven hebben volgens de Volkskrant geen bestaansrecht.

    Zonder vriendelijke groet.

    Martin Laimbock

    Door: Martin Laimbock25-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Accomodatie April Dublin

    Een bedrijf die de benen neemt, wanneer de problemen de kop opsteken

    Booking.com een bedrijf die zich op de kaart zet als degene die het voor iedereen makkelijker te maken om de wereld te beleven. Echter, als de problemen om de hoek komen kijken is Booking.com spoorloos.

    12 maart was een zwarte dag in de geschiedenis aangezien er officieel sprake was van een pandemie. Naar aanleiding hiervan publiceerde Booking.com een bericht op hun website dat als er sprake is van officiële reisbeperkingen er een mogelijkheid is om een restitutie te krijgen zelfs als het een niet-terugbetaalbaar boeking betreft. Te mooi om waar te zijn, wat achteraf ook zo bleek.

    Aangezien Ierland op 27 maart op slot ging (luchthaven dicht & vanaf die dag is het verboden om meer dan 2 km van je verblijfadres te reizen, meer bevoegdheid voor agenten om dit bewerkstelligen) heb ik een kijkje genomen op Booking.com hoe voor restitutie in aanmerking kan komen. Het advies op de website luidde neem eerst contact op met de derde partij. Dit heb ik ook gedaan met een kopie naar Booking.com met een verzoek om hier ook te bemiddelen aangezien er verkeerde contactgegevens verstrekt zijn. Het telefoonnummer is namelijk alleen bereikbaar als iemand een Ierse simkaart in zijn telefoon heeft. Nooit een reactie hierop gekregen en de communicatie met de derde partij was zeer onplezierig en onprofessioneel.

    De derde partij heeft namelijk alles in werking gesteld om ervoor te zorgen dat het geld geïnd zal worden ten koste van mensenlevens. De derde partij weigerde meer informatie te geven m.b.t. corona beleid, wou geen enkel standpunt nemen of het mogelijk is om 27 april de boeking door te laten gaan, facturaties werden op zo een wijze gedeclareerd dat wij niet in aanmerking kwamen voor een restitutie bij onze verzekering. Kortom, bij elke vraag werden wij verwezen naar e niet-terugbetaalbare voorwaarden.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij geprobeerd om met Booking.com in contact te treden. Op de website en Facebook Messenger werken er alleen robots. Wanneer er telefonisch contact wordt gelegd met de juiste gegevens krijg je te horen van een robot dat andere klanten voorrang hebben en wordt de verbinding verbroken. De enige optie was een publieke post op hun Facebook. Pas na 2,5 week kreeg ik een reactie die samengevat luidde dat er geen officiële reisbeperkingen naar Ierland zijn en dat de reis gewoon doorgezet kan worden. Er was geen mogelijkheid op deze mail te beantwoorden, om deze reden heb ik nog een keer toegelicht op Facebook dat uit mijn persoonlijke ervaring ik kan vaststellen dat Ierland helemaal op slot zit. Tot vandaag (4 dagen nog steeds geen reactie bovengenoemde).

    Kortom, aangezien Booking.com geen positief vooruitzicht ziet m.b.t. corona heeft het bedrijf besloten om de benen te nemen.

    Komt het verhaal jou bekend voor of ben je het mee eens dat Booking.com verantwoordelijkheid moet dragen, deel het bericht dan.

    Door: Ag17-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Booking heeft een trouwe klant verloren

    Ik ben jaren trouwe klant bij Booking geweest, gewoon accomodaties gehuurd zonder problemen en ik heb nooit de klantenservice hoeven contacteren dus ze hebben een makkelijke aan me gehad. Nu heb ik 1 keer een probleem gehad met een zeer slechte accomodatie waar we na 2 nachten weg zijn gegaan, en we worden totaal niet geholpen. Ik schreef een slechte review over de accomodatie en de eigenaar vertelt in de reactie allerlei leugens over de kwaliteit van het appartement en de manier waarop ik het zou hebben achtergelaten. Compensatie is helaas niet mogelijk, zegt Booking. Ik walg ervan dat ik 1 keer in al die jaren om hulp heb gevraagd, en gewoon in de steek word gelaten. Ze hebben een trouwe klant verloren, voortaan boek ik direct bij accomodaties en mijn accounts ga ik verwijderen.

    Door: Nienke Valk15-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Overnachtingen Parijs

    Waardeloze organisatie. Je wordt telefonisch en per mail van kastje naar muur gestuurd..app werkt niet.. hotel blijkt gesloten. In app krijg je adviez te bellen, bel je moet je naar website. Ongelofelijk slechte service

    Door: Avt06-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    booking

    Kamer via hotel vaak goedkoper dan via boekingssite
    Nieuws|Consumenten die zoeken naar een goedkope hotelkamer doen er goed aan om verder te kijken dan sites als Booking.com, Expedia.nl en Hotels.com. Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat hotels hun kamers regelmatig goedkoper aanbieden via hun eigen site dan op de gespecialiseerde boekingssites.

    Joyce Donat
    Joyce Donat
    , Woordvoerder
    Gepubliceerd op:
    27 februari 2020

    hotel-laagsteprjisgarantie
    De Consumentenbond vergeleek van 30 hotels in Amsterdam, Groningen, Berlijn en Parijs de prijs op boekingssites en op de hotelsite. Veertien keer was de standaard tweepersoonskamer bij het hotel zelf het goedkoopst. Expedia.nl bood 8 keer de goedkoopste kamer, Booking.com en Hotels.com elk 7 keer. Meestal was het prijsverschil maar een paar euro, maar soms liep het verschil op tot tientallen euro’s. Zo bood een hotel in Amsterdam een kamer aan voor €178 per nacht, terwijl die op Booking.com €217 kostte. Een prijsverschil van bijna €40.

    Verkooptrucs
    Boekingssites geven hun bezoekers een gevoel van schaarste door meldingen te plaatsen als ‘nog maar 1 kamer op deze site’. Vaak zijn er wel meer kamers beschikbaar, net even anders of met andere (annulerings)voorwaarden. Soms is er inderdaad nog maar 1 kamer, maar plaatst het hotel de volgende dag weer nieuwe kamers op de boekingssite.

    Europese Commissie
    Ook doorgestreepte prijzen en speciale aanbiedingen moeten consumenten verleiden om te boeken. Maar hoe kortingen precies tot stand komen, is vaak onduidelijk. De Europese Commissie is hierover in gesprek met Expedia.nl en Hotels.com. Booking.com heeft al toegezegd uiterlijk half juni de informatie over prijze

    Door: klacht06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Accomodatie Bonaire

    De beloofde en bevestigde beloning is ineens geannuleerd met onduidelijke redenen. Pure oplichterij!

    Door: Max Westdorp16-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Hotel Parkhotel Valkenburg

    Heb geboekt en ben via hun in Valkenburg geweest in het Parkhotel. We hadden een actie dat er 40,- werd terug gestort. Eind december kreeg ik bericht om dit te claimen. Bij inloggen bleek deze 19 december te zijn verlopen!? Vervolgens contact gezocht alle info gegeven. Krijg ik een mail terug of ik de info wil mailen?! Nog maar een keer gedaan. Vanaf dat moment niet thuis en reageren niet meer! Slechte communicatie en komen de afspraken niet na.

    Door: Olaf29-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Booking.com

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Booking.com een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 36 ervaringen geplaatst over Booking.com. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 33% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Booking.com actief?

    Booking.com is vooral actief in de categorie Vakantie en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Goedkope vakanties, Zonvakanties & All-Inclusive, Bijzondere reizen, Vakanties binnen Nederland, Stedentrips, Hotels, huisjes en campings

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Booking.com gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.