8

8

8

8.5

100%

BestHotelOffers

Bent u op zoek naar de ervaringen van mensen die eerder met BestHotelOffers een kamer hebben geboekt? Dan zit u hier aan het juiste adres. Via NederlandReview vindt u het volledige overzicht aan recensies over deze boekingssite. Dat is natuurlijk wel zo fijn als u zelf van plan bent om via deze site een vakantie te regelen. Door te kijken naar de ervaringen van andere mensen met besthoteloffers krijgt u een goede indicatie van bijvoorbeeld de betrouwbaarheid en de gebruiksvriendelijkheid van een website. Iets wat zeer noodzakelijk is in de moderne online wereld.

Visie van BestHotelOffers

Een hotel boeken waarin letterlijk alle prijzen duidelijk zichtbaar zijn. Dat is de visie van BestHotelOffers. Natuurlijk zijn er inmiddels heel veel verschillende websites waar u een hotel, appartement of vakantiehuis kunt boeken. Zoveel zelfs, dat deze website niets anders doet dan alle zoekresultaten van deze grote collectie boekingssites in één duidelijk overzicht te plaatsen. Het grote voordeel daarbij is dat de website niet alleen de totaalprijs van de kamers laat zien, maar ook hoe de prijzen zijn opgebouwd. Iedere boekingssite vraagt namelijk een bepaalde vergoeding van een hotel voor iedere kamer die ze namens hen weten te verhuren. Een ideale business natuurlijk, waarbij de boekingsfee per website nogal uiteen kan lopen. Hierdoor kan de situatie ontstaan dat je voor exact dezelfde kamer op de ene website meer betaald dan bij de andere. Hoog tijd om daar iets aan te doen, dachten ze bij BestHotelOffers.

Diensten van BestHotelOffers

Het idee achter de website is daarbij niet verschillend van de meeste andere boeking websites. Je vult in waar je een hotel of kamer wilt boeken en op welke datum. Bijvoorbeeld in Rome van 7 februari tot 10 februari. Vervolgens komt de machine op gang. De website gaat automatisch bij alle aangesloten boekingssites, en dat zijn er meer dan honderd, informeren welke kamers zij in de aanbieding hebben voor Rome op deze specifieke data. Je komt daarbij automatisch op een lijst terecht die zo is gesorteerd dat het hotel met de beste recensies bovenaan komt te staan. Vervolgens kun je echter makkelijk de volgorde wisselen en bijvoorbeeld kijken naar het hotel of het park met de goedkoopste prijs, of met een bepaald aantal sterren. Het bijzondere van BestHotelOffers is dat je vervolgens ook ziet welke boekingssite welk tarief vraagt voor dezelfde kamer. Uiteraard kies je dan de goedkoopste en zo kun je veel geld besparen bij het boeken van je vakantie. Het prijsverschil tussen de goedkoopste en duurste site om een hotel te boeken kan wel oplopen tot 80 procent van de totale prijs.

Volgens BestHotelOffers zijn dit hun sterkste punten:
-    De mogelijkheid om meer dan 100 boekingssites tegelijkertijd te bekijken
-    Vergelijkt prijzen voordat u ook echt boekt
-    Zoekt in de database van meer dan 500.000 hotels
-    Gegarandeerd de laagste prijs garantie

Klachten over BestHotelOffers

Natuurlijk kan het voorkomen dat een boeking niet helemaal goed uitpakt als je hem boekt. Belangrijk bij een website als BestHotelOffers is dat je dan vervolgens goed weet waar je terecht moet met een klacht. Het punt is namelijk dat de website zelf geen kamers verhuurt, maar alleen de data verzamelt van alle aangesloten boeking websites. Op het moment dat u op een bepaalde kamer klikt gaat u dus ook van de website af en komt terecht op een van de boekingssites waar u vervolgens een kamer kunt huren. Gaat er vervolgens iets mis, of bent u niet tevreden, dan is het dus belangrijk dat u een klacht indient bij de site waar u de boeking hebt gedaan. BestHotelOffers heeft daar namelijk geen invloed op. Het enige wat u bij BestHotelOffers kunt doen is aangeven dat een bepaalde website niet aan uw eisen doet of heeft voldaan. Als er meerdere klachten binnenkomen kan BestHotelOffers eventueel besluiten om resultaten van deze website niet langer meer te laten zien.

Heeft u zelf ervaringen met BestHotelOffers?

Laat ze dan vooral achter op NederlandReview. Zo helpt u ook andere mensen om een fijne en ongestoorde vakantie te boeken.

Lees de reviews van echte klanten van BestHotelOffers! Is dit wel een betrouwbare vergelijkingssite om een hotelkamer te boeken? Wat doen ze met klachten?

10

Alle reviews (4)

Perfect!

BestHotelOffers zoekt in de meeste grote booking sites tegelijk. Je kan er dus met alle redelijkheid van uitgaan dat je de beste prijs ertussen zal zien staan. Ik gebruik het regelmatig en ben elke keer tevreden.

Joost

07-03-2017

0

Prijzen van hotels vergelijken

Doordat je hier prijzen van hotels kunt vergelijken, ben je uiteindelijk goedkoper uit. Ik wist al welk hotel ik wilde boeken (had deze gevonden op een andere website) en ben hier even prijzen gaan vergelijken. Dat maakte echt veel geld uit, en dat voor hetzelfde hotel!

Rita Jochems

04-02-2017

0

Leuk hotel via Best Hotel Offers

Via Best Hotel Offers leuk hotelletje gevonden voor een mooi prijsje. Makkelijk boeken op deze website en de keuze was goed.

U

Una Engelhart

30-01-2017

0

Zeker niet altijd het beste aanbod

BestHotelOffers heeft af en toe zeker leuke aanbiedingen, maar het is lang niet altijd zo dat het ook echt de goedkoopste aanbieding is. Heb nu al regelmatig gehad dat ik op andere websites voor minder geld in hetzelfde hotel terecht kon, dus ik vind de naam wat omstreden. Maar ik moet wel toegeven dat er soms zeker leuke aanbiedingen tussen zitten. Het is wel de moeite om het in de gaten te houden zeg maar. Heb nu één keer een hotel geboekt hier en alles was keurig geregeld. Geen addertjes onder het gras voor wat betreft de prijs en het hotel was dik in orde.

Jildou Mast

18-01-2017

0