Barceló Hotels & Resorts

8

Bestellen

4

Service

6

Prijs

4

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Barceló Hotels & Resorts

Weet jij al waar je volgende vakantie naartoe gaat? Zodra je een bestemming hebt uitgekozen ga je natuurlijk op zoek naar een goed hotel om in te verblijven. Het zou kunnen zijn dat Barceló Hotel Group het soort hotel is wat je zoekt. Maar hoe ruim zullen die kamers in het echt zijn? Waar zullen de hotels gelegen zijn? Wat voor faciliteiten zul je in het hotel aantreffen? Zal het lastig of juist makkelijk zijn om een hotelkamer te boeken via de Barceló Hotel Group website? En hoe zal de klantenservice van Barceló Hotel Group omgaan met eventuele klachten of andere problemen die je tegenkomt? Alleen mensen die wel eens een hotel bij Barceló Hotel Group hebben geboekt kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om een idee te krijgen van hoe Barceló Hotel Group nou echt in elkaar zit. Hun eerlijke beoordelingen, cijfers, meningen en ervaringen zullen je een goed beeld van Barceló Hotel Group kunnen geven.


Over Barceló Hotel Group

Barceló Hotel Group is een hotelketen. Deze hotelteken bestaat uit wel liefst 230 hotels verdeeld over 20 verschillende landen. Het bedrijf is meer dan 85 jaar geleden opgericht en ze bestaan dus al een hele tijd. Het eerste hotel was en is nog steeds gelegen in Palma de Mallorca. Naast hun hotels hebben ze ook nog eens 685 reisbureaus in 22 landen. Drie generaties lang heeft Barceló Hotel Group aan de familie Barceló toebehoord. Nu bestaat de hotelketen uit vier verschillende merken: Barceló Hotels & Resorts, Allegro Hotels, Royal Hideaway Luxury Hotels & Resurts en Occidental Hotels & Resorts. Je kunt de hotels vinden in Griekenland, Portugal, Cuba, Turkije, Mexico, Egypte, Bulgarije, Duitsland, Aruba, Ecuador, Costa Rica, Panamá, Italié, Guatemala, Dominicaanse Republiek, Marocco, Spanje en nog vele andere plekken. Er zijn dus veel verschillende bestemmingen waar je uit kunt kiezen. Ieder hotel is voorzien van wifi en je krijgt een welkomstcadeau en een gift voucher zodat je je meteen welkom zult voelen in hun hotels.


 


Diensten van Barceló Hotel Group

Je kunt heel gemakkelijk een hotel boeken via de website van Barceló Hotel Group. Ze willen graag je bestemming weten en wanneer je in en uit wilt checken. Natuurlijk willen ze ook weten wat voor soort kamer je wilt en hoeveel personen er in die kamer zullen verblijven. Daarna zullen ze je laten zien welke kamers er in die periode beschikbaar zijn. Ook heeft Barceló Hotel Group een klantenservice die je kan helpen als je wat advies nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Barceló Hotel Group

Heb je al eens eerder een hotel bij Barceló Hotel Group geboekt? Dan ben jij de beste persoon om ons meer over deze hotelketen te vertellen. Hoe was je verblijf? Was alles goed geregeld? Was de kamer schoon en ruim genoeg? Hoe makkelijk was het nou echt om een kamer te boeken via hun website? En wat kun je van de klantenservice van Barceló Hotel Group verwachten als je ze nodig hebt? Schrijf een Barceló Hotel Group review en laat ons weten wat jouw mening over deze hotelketen is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

Hotel. Barcelo Carmen Granada

The hotel was full booked and therefore iwe got an old not restaurated room. I did a booking in Februari, at least the hotel could send me a mail that the hotel was full, i could have booked an other. I slept 01 night in the old room and i am waiting for the moment at the reception where they promised me an upgrade to a superior room. I am waiting, on my holiday, it is my 30ste honeymoon anniversairy. So I hope the hotel is gone do something about it. I'm only 03 days here and i like to see granada and not the reception of the hotel.

K

Kristof De Cloet

12-05-2019

0forum