NederlandReview

    Ervaringen Lidl-reizen

    Waarom zou u kopen bij dit bedrijf:  Lidl-reizen? Lidl-reizen is opgericht voor alle klanten en bezoekers van de Lidl. Als u vaak naar de Lidl gaat dan kunt u de posters wel zien op de ramen van de meest mooie vakanties. Lidl-reizen biedt tal van reizen en vakanties aan. Het gaat vooral om:

    •    goedkope vakanties
    •    autovakanties
    •    zon vakanties
    •    verre vakanties
    •    stedentrips
    •    busreizen
    •    cruises
    •    vlieticket aanbieders
    •    hotel aanbieders

    Het is mogelijk om op Nederlandreview.nl te lezen wat anderen van Lidl-reizen vinden. Hierdoor kunt u sneller een beslissing maken om wel of niet uw vakantie bij hun te gaan boeken. Het is natuurlijk goed om een compleet beeld te hebben van een bedrijf, voordat u er een reis gaat boeken. Bekijk daarom hun website en lees de reviews en beoordelingen over hun op Nederlandreview.nl. Natuurlijk kunt u hier ook een review of beoordeling achterlaten om zo anderen te helpen. 

    Over Lidl-reizen
    Lidl-reizen is een onderdeel van de Lidl groep. Lidl staat bekend om haar goedkope en betaalbare producten welke toch goed zijn. Misschien heeft u de reclames op de televisie wel eens gezien waar hun verse groenten altijd (jaar na jaar) in de prijzen vallen. 

    Diensten van lidl-reizen
    Lidl-reizen richt zich op een groot aantal verschillende soorten vakanties. Het gaat hierbij vooral om: 
    •    goedkope vakanties
    •    autovakanties
    •    zon vakanties
    •    verre vakanties
    •    stedentrips
    •    busreizen
    •    cruises
    •    vlieticket aanbieders
    •    hotel

    Klachten, tips en complimenten over en voor lidl-reizen
    Misschien heeft u een tip of een compliment voor Lidl reizen? Dan kunt u deze telefonisch, per post of via de mail achterlaten bij hun. Hier zijn ze natuurlijk zeer blij mee. Hoewel Lidl reizen niet van ontevreden klanten houdt, zijn ook de klachten welkom bij hun. Op die manier is het namelijk mogelijk voor de Lidl reizen om hun dienstverlening te verbeteren en om ervoor te zorgen dat u ook echt een tevreden klant bent. Alle klachten zijn daarom ook van harte welkom bij de Lidl reizen. Natuurlijk worden alle klachten serieus genomen en gezocht naar een passende oplossing. 

    Uw mening over lidl-reizen
    Heeft u wel eens een reis geboekt via Lidl reizen? Dan zien we graag uw mening, review en beoordeling terug op Nederlandreview.nl. Op die manier kunt u anderen helpen om een goed beeld te krijgen van deze organisatie en om te beslissen om er wel of niet een vakantie te boeken. Goede, slechte en neutrale reviews en beoordelingen zijn allemaal van harte welkom. Schroom daarom niet en laat uw bericht achter op Nederlandreview.nl.

     

    Ervaringen over lidlreizen naar bv Duitsland, Italie of Turkije? Goedkope reizen die ook goed zijn? Lees of u hier kunt boeken door ervaringen te lezen van vakantiegangers die u voorgingen! Zodat u precies weet waar u aan begint.

    Lidl-reizen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (18)

    7,2
    61% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,4

    Service

    6,2

    Prijs

    8,8

    Leveren

    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    lidl klanten service maakt zijn naam niet waar

    Martha 11-07-2018

    Op 4 juni 2018 hebben wij een 8 daagse reis gemaakt naar Moldavië Roemenië met lidl reizen.Bij boeking kon je een excursie boeken naar de wijnkelders Cricova in Moldavië 39 euro per persoon wat een hoogtepunt zou zijn voor ons daardoor de keuze voor deze reis.Wat zou plaats vinden op zondag 9 Juni tijdens de reis.De dag er voor werd medegedeeld met een vaag smoesje dat het geen doorgang kon vinden want het zou gesloten zijn om veiligheids redenen.Wij waren slecht met 6 personen die dit geboekt en betaald hadden. We moesten ons boeking nummer achter onze namen zetten en zouden dan meteen ons geld terug krijgen .
    Heb lidl reizen klanten service paar keer gebeld of ik dat geld terug kon krijgen ,het antwoord dat moet van uit Duitsland gebeuren en daar in zijn ze laks,wij hebben daar geen invloed op.
    op 4 Juli om 09.18 uur per mail .
    Geachte mevrouw Wij hebben het nogmaals aan de administratie doorgegeven dat ze u het bedrag van de wijnkelder twv 78,- terugbetalen.
    Zij gaven aan dat ze het gingen overmaken, dit gebeurt in Duitsland dus duurt een paar dagen langer dan vanuit Nederland.
    Met vriendelijke groet
    Vera van Kempen
    Klantenservice Lidl-reizen
    Tot op dit moment 11 Juli een week later nog geen geld terug gehad terwijl je van uit Duitsland ook met een dag geld kunt overmaken en ontvangen.
    Heb ook lidl -service center nederland gebeld, die zeiden wij zijn geen partij in deze, want lidl -reizen is onafhankelijk.Wel vreemd want in elk lidl filiaal liggen de brochures om reizen in te zien en te boeken, zo veel moeite en reclame voor onafhankelijke partij.
    Ik vind het walgelijk dat geld terug gave zo lang moet duren is toch kwestie van enkele dagen en niet al van af 9 Juni wachten op mijn geld .
    Wat vreemd is ik moet wel betalen naar lidl-reizen Nederland ,maar terug krijgen moet van uit Duitsland.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    9 nachten zuidtirol/toscane/gardameer

    Cor Bremmers27-06-2018

    ons eerste hotel Argentum Zuid Tirol een hotel om heel gauw te vergeten met een gastvrouw die niet betrouwbaar is, bij aankomst gaf ze te kennen maar eerst onze kamers te gaan bekijken en de koffers maar in de lobby te laten staan?? wij voelde al nattigheid, en ja hoor wij waren met 2 stellen, een kamer was matig, en een kamer was een bezemkast, de trukje was dat wij terug kwamen voor een upgrade naar het nieuwe gedeelte van het hotel, ze had immers zo gaf ze te kennen een wurgcontract met LIDL en moest het hebben van de drankomzet??? de gastvrouw was niet voor rede vatbaar en zeer onvriendelijk, ze gaf aan dat het alleen maar slechte zou worden en wij maar gauw tevreden moesten zijn. wij hebben inderdaad een upgrade gedaan a € 30,00 per nacht maar de de toon was gezet. het eten zeer matig en voor het dessert moest bij betaald worden.gelukkig was het hotel Villa Maria in de Toscane heel leuk, en ook ons hotel Albergo Sole aan het Gardameer goed en hebben wij op de eerste 3 dagen na nog genoten van onze vakantie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Nooit weer

    Eric van Schuppen24-05-2018

    Alleen maar minpunten. Op onze rondreis “Betoverend Roemenië en Moldavië” een reisleidster die die naam niet verdiend. Regelmatig waren we te vroeg voor een bezichtiging waardoor we lang moesten wachten, excursies en stadsrondritten gingen niet door wegens tijdgebrek, toegezegde fotostops vervielen, tijdens een stadswandeling wilde ze bidden waardoor we 25 minuten op haar moesten wachten, haar Nederlands is zo slecht dat 1824 1842 werd en 7.30 uur half zeven. Door de reisleidster is deze reis compleet mislukt. Niet boeken dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Heerlijke goedkope reis

    S. van Hem27-01-2018

    Heerlijke reis gehad, het was wel erg koud, maar dat los je dan op met gluhwein.
    De omgeving was prachtig, we hebben veel kunnen wandelen.
    Via de Lidl hebben we een erg mooie deal gekregen. Je moet er dan nog wel zelf je feestje van maken, maar dat was voor ons geen enkel probleem. En van het bespaarde geld konden we mooi aan de gluhwein.
    Ik vond het overigens prima geregeld. Je moet er wel goed bijblijven zelf, maar dat is meestal zo.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Nog niet eens geweest maar nu al geen zin meer....

    Sjoerd Kuipers30-09-2017

    Afgelopen week een reis Fins Lapland geboekt met allerlei bezigheden. Tijdens het boekingsproces blijkt dat er diversen opties bijgeboekt kunnen worden. Echter niet online. De reserveringsaanvraag gemaakt, zonder verificatie!, blijkt dit definitief te zijn zonder dat je dit kostenloos kan beëindigen. Terwijl je je reis dus ook niet naar wens compleet hebt kunnen maken met diverse opties.

    Hierover gebeld met Lidlreizen. Voor een ieder, mocht je JENS aan de telefoon krijgen, vraag naar een andere medewerker....
    Eerste opmerking dat ik graag van te voren het totaalbedrag wilde weten kreeg ik direct op onvriendelijke wijze te horen dat de boeking reeds definitief is en dat annuleren kosten met zich mee zou brengen van ruim 30% van de reissom, in ons geval een kleine 1000 euro. Terwijl de boeking en de samenstelling van de reis nog niet eens voltooid was!!!! Toen ik aangaf dat dit in strijd is met de consumentenvoorwaarden van de ANVR had ik ongelijk volgens hem. Hierop gevraagd naar een leidinggevende en dat bleek JENS zelf te zijn. Lidlreizen spreekt zelf van een bindende boekingsaanvraag. Terwijl voor een onomkeerbare boeking de term definitieve boeking gebruikt dient te worden. Nu was het immers nog een aanvraag! Op verdere vragen omtrent de uitbreidingen wist JENS geen antwoord. Als ik het niet eens was met het eea. moest ik me wenden tot De Jong Intra reizen. Deze partij verwijst me weer terug.

    Na veel telefoontjes, mailtjes en de kracht van Sociale media kreeg ik dan eindelijk de toelichting van de extra opties en de bijbehorende kosten. Deze vervolgens bijgeboekt wat resulteerde in een nieuwe bevestiging en nota. Ook hier staat duidelijk op vermeld dat de boeking pas definitief is na het voldoen van de aanbetaling. Echter stonden hier niet alle bijgeboekte opties op. Aangezien Lidlreizen me doorstuurt naar De Jong Intra en deze laatste de factuur verstuurd, heb ik hen benaderd voor de onvolledigheid van de nota. En of het een standaard antwoord is, ik moest weer contact opnemen met Lidl reizen........

    Na wat aandringen heb ik een leidinggevende van De Jong Intra reizen gesproken. Ze kon me niet helpen omdat de boeking via Lidl reizen was gedaan. Maar aangezien De Jong Intra de nota verstuurd heb ik met deze partij van doen. Na een keer of wat uitleggen begrepen mevrouw dat ze me niet weer met een kluitje het riet in moest sturen. Ze zou het gaan uitzoeken..... Na enkele minuten werd ik terug gebeld, er was een fout gemaakt..... GOH dat wisten we nog niet.

    Mijn intentie was niet de reis te annuleren, maar je wilt een totaalbeeld, met alle bijbehorende kosten voordat iets definitief is. Los van het feit dat de site in strijd is met de voorwaarden, onduidelijk is en echt misleidt is het meest vreemde nog wel dat er zonder enige vorm van verificatie vanuit wordt gegaan dat het definitief is. Dus met iemand zijn adres kan je die persoon opzadelen met een geboekte reis van Lidlreizen in samenwerking met De Jong Intra reizen die alleen tegen betaling van een enorm bedrag onomkeerbaar is.

    Bedenk goed voordat u bij deze partijen boekt. Het is misleiding in de reinste vorm en beiden partijen wijzen elkaar aan.

    Boek je een reis van dik 3000 euro en dan krijg je dit. Voor mij nooit meer!

    En als iemand me aan de gegevens van JENS kan helpen, ik wil graag een reisje voor hem boeken, de fijne vent.....

    Tom Dorsman10-01-2018

    Beste Sjoerd..... Ik herken hier iets....heb voor 4 personen een rondreis naar Italie geboekt met eigen vervoer. moest wel 2x het hele boekingsproces door lopen want ik kon maar voor twee personen tegelijk boeken, maargoed daar is overheen te komen. Na de boekiing kreeg ik de volgende dag de factuur met de hotels....althans een soort van, de genoemde hotels staan in de provincie....waar wordt niet verteld....dus zoeken op internet naar datgene wat je nu eigenlijk heb geboekt kan niet.....zag dat het meerendeel 3 ster hotels zijn dus gebeld met Lidl....kunnen jullei mij zeggen welke hotels we waar krijgen, plus wat kost een upgrade naar vier sterren hotels..... Welke hotels we krijgen kunnen ze niet zeggen....en een upgrade naar 4 sterren is niet mogelijk.....volgende dag weer gebeld eerste persoon aardige medewerker wist niets maar een iemand anders zou me zeker kunnen helpen. Oke verbind me maar even door dan, deze persoon wist ook niets maar zou zortgen dat ik de volgende dag een mail zou krijgen met uitleg......je raad het al...GEEN MAIL. ja wat nu, ik moet de eerste termijn nog betalen, zit te twijfelen of ik dat wel zal doen, heb recht om koteloos te anuleren immers de wet kopen op afstand is hier van toepassing, maarja ik boek niet voor niets een reis, ik wil gewoon op vakantie. Kortom de eerste ervaring met Lidl reizen is niet goed, We zullen zien .

    Martha11-07-2018

    Ik herken veel van je verhaal Sjoerd,de klanten service van Lidl reizen is inderdaad een aanfluiting en de naam niet waard.Zei zijn er echt niet voor hun klanten,En geven andere de schuld.Ik heb mijn verhaal nu ook op deze pagina gezet heden 11 Juli want ik heb het geld van een excursie rondreis Roemenië Moldavië die gepland stond op 9 Juni en door de reisleiding met een smoesje geen door gang kon vinden . Die ik betaald heb nog steeds niet terug.Zou meteen terug betaald wordenHet antwoord van de medewerkster bij Lidl reizen daar zijn ze laks in.Je gelooft het bijna niet dat een klanten service dit antwoord kan geven.Inplaats dat ze daar werk van gaan maken.Voor mij nooit meer Lidl reizen.

    Martha11-07-2018

    Ik herken veel van je verhaal Sjoerd,de klanten service van Lidl reizen is inderdaad een aanfluiting en de naam niet waard.Zei zijn er echt niet voor hun klanten,En geven andere de schuld.Ik heb mijn verhaal nu ook op deze pagina gezet heden 11 Juli want ik heb het geld van een excursie rondreis Roemenië Moldavië die gepland stond op 9 Juni en door de reisleiding met een smoesje geen door gang kon vinden . Die ik betaald heb nog steeds niet terug.Zou meteen terug betaald wordenHet antwoord van de medewerkster bij Lidl reizen daar zijn ze laks in.Je gelooft het bijna niet dat een klanten service dit antwoord kan geven.Inplaats dat ze daar werk van gaan maken.Voor mij nooit meer Lidl reizen.

    Martha11-07-2018

    Ik herken veel van je verhaal Sjoerd,de klanten service van Lidl reizen is inderdaad een aanfluiting en de naam niet waard.Zei zijn er echt niet voor hun klanten,En geven andere de schuld.Ik heb mijn verhaal nu ook op deze pagina gezet heden 11 Juli want ik heb het geld van een excursie rondreis Roemenië Moldavië die gepland stond op 9 Juni en door de reisleiding met een smoesje geen door gang kon vinden . Die ik betaald heb nog steeds niet terug.Zou meteen terug betaald wordenHet antwoord van de medewerkster bij Lidl reizen daar zijn ze laks in.Je gelooft het bijna niet dat een klanten service dit antwoord kan geven.Inplaats dat ze daar werk van gaan maken.Voor mij nooit meer Lidl reizen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Hotel Tausend Berge pas op

    Peter21-09-2017

    Via Lidl reizen een autovakantie geboekt naar het het Sauerland Hotel Tausend Berge op zich gunstig aanbod.
    Helaas moest ik dit annuleren en verzocht ik binnen twee weken na de boeking om te annuleren.
    Dan blijkt dat niet mogelijk te zijn. Heel vreemd want volgens de algemene voorwaarden art 13 zou je zelfs tot een week voor afreizen bij een autobvakantie 80% van de betaalde som terug krijgen bij annuleren. Niet dus ?
    Ik heb zelf maar het hotel gebeld want dit was inclusief ontbijt en eten dus lijkt mij dat tenminste een deel voor het eten wordt terug betaalt ! De hoteleigenaar is zeer bod werd afgepoeierd met de mededeling dat hij daar geen tijd voor had ?
    Ook Lidl reizen gaf geen enkele medewerking. Heel kwalijk dit is makkelijk geld verdienen. Ik raad deze snelle goedkope trips via Lidl dus af.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Rommelig maar leuke goedkope vakantie

    Gerard11-09-2017

    de organisatie is een beetje een rommeltje wat betreft administratie

    MAAR we hebben uiteindelijk wel voor heel weinig een hele leuke vakantie gehad.
    We zouden voor de prijs zeker nog een keer boeken, want het is gewoon erg goedkoop en ze hebben leuke bestemmingen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    rondreis Italie

    Sonja26-08-2017

    Wij hebben een rondreis Italie geboekt bij Lidl-reizen. Voor ons vertrek was er gedoe over het eerste hotel, waar we zouden verblijven. Dit is in een week drie keer keer gewijzigd en daags voor vertrek kregen we het juiste adres. Gelukkig was het niet hotel Lorenz, waar de recensies heel slecht van zijn. We zijn zelf ook even daar geweest voor het eten van een pizza en kunnen ons iets voorstellen bij de recensies. wat ook vervelend was dat we pas in het het eerste hotel de namen kregen van de volgende hotels. Zo kun je je van te voren niet voorbereiden op de reis. Gelukkig waren de volgende twee hotels wel dezelfde als degene die staan beschreven op de site van de Lidl. Maar goed; alle hotels zijn ons goed bevallen, goede service, goede kamers, goed eten. Je zit niet super de luxe, maar dat weet je. Het ligt er ook aan wat je verwachtingen zijn van een vakantie. Ik zou wel Lidl aanraden om na te denken of ze nog bij Hotel Lorenz een contract willen aangaan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Onverwacht goed

    Erik salden07-05-2017

    Net zoals velen denk ik hadden wij dit een geprobeerd. Van tevoren de recensies gelezen van de hotels en deze waren verschillend. Eigenlijk gingen wij ervan uit dat hetbtegen zou vallen. Echter......we zijn sinds gisteren terug en het was echt fantastisch afgezet voor het geld wat men betaald. Goede hotels, goed eten en alles was super schoon. Wij zijn zeurpieten voor wat betreft hygiene en eten maar dit zou en ga ik weer doen.

    Jose09-06-2017

    Welke reis heb je gemaakt?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    wel ok

    Henriette30-04-2017

    mwa..op zich ok. Reis was kwa kwaliteitsprijsverhouden OK. Als je niet zoveel te besteden hebt is dit echt wel een optie. Maar ik ga niet nog eens.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Weinig geld te besteden dan ok

    Tiny 27-06-2016

    Wij kunnen niet zo vaak op vakantie
    Sommige mensen hebben nou eenmaal meer of minder dan andere mensen te besteden.
    Met Lidl kunnen we wel af en toe er tussen uit.
    Er is best wel wat aan te merken toch op de service en op hoe de reis wordt ingericht.
    Maar met weinig geld te besteden kun je niet zo heel veel kiezen
    En dan is het dus wel fijn dat dit er is.
    Dan maar niet zo duur en chique reizen hoor
    We zijn al lang blij dat het kan af en toe toch

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    goedkoop en gezellig reizen met de Lidl

    Dennis de Vries06-06-2016

    sommige mensen gaan dan zitten zeuren dat de service niet zo goed is enzo omdat het een goedkoop bedrijf is nou ja dan moet je toch ergens op inleveren soms?!! Maar ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad, we hebben nu al drie keer een reisje geboekt bij Lidl en altijd ging alles eigenlijk best wel prima. Soms een beetje kneuterig qua service, bijvoorbeeld in de informatievoorziening of als je contact hebt, maar zeker niet zo erg als sommige mensen beweren en nogmaals; je betaalt toch ook minder?! Met 'duurdere' reisorganisaties heb ik soms veel slechtere ervaringen gehad dan met onze vertrouwde Lidl dus die prijs zegt ook zeker niet altijd alles dacht ik zo! Ik zou in ieder geval gewoon aanraden om met Lidl op vakantie te gaan, want ze zijn goedkoop en ze leveren mooie reizen. En je hoeft echt niet altijd met de bus hoor haha, wij doen dat wel steeds want dat kan ook reuzegezellig zijn!! En wij zijn steeds ook niet zo heel ver gegaan qua afstand dus dan is dat helemaal niet zo probleem en dan heb je toch een leuke vakantie voor niet te veel geld. Dus voor de mensen met een kleine portomonnee en die gewoon een gezellige vakantie willen raad ik deze zeker wel aan!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Niet te geloven!

    Klaas Heertjes09-03-2016

    Niet te geloven, maar wij komen net terug van een 15 DAAGSE reis bij Cappadocië (turkije) op een BOOT! We hadden 7 dagen in vier-sterren hotels en 7 dagen op een boot in een hele mooie hut. En dat alles voor 499 euro per persoon. We hadden er niet teveel van verwacht omdat het zo goedkoop is dat het bijna te mooi is om waar te zijn. En ook omdat we een beetje bang waren dat ALS er iets fout gaat, lidl vaak niet thuisgeeft (dat hoor je vaak met problemen in de supermarkt van ze, dat ze gewoon geen antwoord geven). Dus maar geprobeerd om het proberen. En wat blijkt: niks in minder waar! Potverdikkie, aangenaam verrast door Lidl. Prima boot, prima hotels, reisbescheiden waren duidelijk en HEEL VEEL van turkije gezien. Nog nooit zo goedkoop op vakantie geweest. Een dikke aanrader!

    mirjam24-06-2016

    Wij gaan in juli ook zo'n zelfde reis maken. Nu heb ik er nog meer vertrouwen en zin in. :)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Niet teveel verwachten

    Hannie T.25-01-2016

    Niet teveel van verwachten. Het blijft lidl he. Veel voor een lage prijs zeg maar. Maar goed verzorgd allemaal. Dus voor iedereen met een kleine beurs een aanrader!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    jaaaaaaa!

    Marjolijn.07-01-2016

    Via de supermarkt zelf kwam ik erachter dat ze ook reizen doen tegenwoordig. Wij hebben niet zoveel en dit geeft ons toch de mogelijkheid nog iets van andere landen te zien met mijn kids. Ik ben echt fan en het was supergezellig met iedereen. Veel nieuwe mensen leren kennen en goed verzorgd. Ze letten op je en je hoeft niets zelf te regelen dus dat vind ik wel zo prettig. Ik zal hier zeker weer mee gaan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Bus te laat rotsfeer

    George15-10-2015

    De bus was veel te laat op de ophaallocatie. En iedereen was chagarijnig ook nog daardoor. En we moesten veel te vroeg opstaan. Geen goed begin van een week 'vakantie'!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Top voor nop!

    G & P03-10-2015

    Met weinig geld kun je vaak niet ver. Maar met de Lidl kunnen wij nu toch wat van Europa zien met de bus! Blij mee!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Busreis - doe het niet!

    Inez30-09-2015

    Wat een arme troep, met de bus van de Lidl naar Duitsland op vakantie. En dat is nog niet eens zo ver, het kan dus nog veel erger. Allemaal van die zuchtende, stinkende en rare dingen etende mensen in de bus. Om 10.00 pakte iemand dus een broodje haring uit zijn tas, met uitjes en al! Dan ben je toch niet helemaal lekker?! Goedkoop was het wel, maar ik doe dit dus nooit meer. Wat een armoe

    Rachel09-03-2016

    WIj hadden het juist vet gezellig in de bus Inez, dat jij nou niet mee wilt doen....

    e van den Boomen05-08-2016

    Wat is dit nu voor rare reactie . Kan Lidle toch niets aan doen als er iemand haring met nog wel uitjes erop in de bus eet Je had zelf ook deze gast aan kunnen spreken hierop. Dit kun je ook meemaken met veel duurdere reisorganisaties

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Schrijf zelf een review over Lidl-reizen

    Uw beoordeling