2

2

0%

333Travel

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je een unieke en verre reis kunt boeken? Dan is 333Travel wellicht net het bedrijf dat je zoekt. Lees via NederlandReview wat anderen van dit bedrijf vinden.

Wat is 333Travel?

333travel is een organisatie waar je verre en unieke reizen kunt boeken. Je moet dan denken aan vakanties en rondreizen in landen zoals Thailand, Zuid-Afrika, Indonesië, Japan, Amerika, Canada, Vietnam, Hina, Bali, China, Dubai, India, Kenia, Laos, Malediven, Maleisië, Mauritius, Myanmar, Nepal, Singapore, Sri, Lanka, Tanzania en IJsland. Je kunt bij 333Travel allerlei reizen en vakanties boeken zoals individuele rondreizen, fly drives, strandvakanties, huwelijksreizen en familiereizen. Via de mogelijkheid 'bouwstenen' is het mogelijk om samen met de reisspecialisten van 333Travel een reis samen te stellen. Deze reisorganisatie biedt een uitgebreid aanbod aan van meerdaagse tours en excursies in Azië, Amerika en Zuid Afrika. Daarnaast is het mogelijk om hotels en vliegtickets te boeken. Er is ook een optie om een camper te huren.

Klantenservice

Klanten die een algemene vraag en/of opmerking hebben, kunnen deze stellen via een contactformulier. Het bedrijf geeft aan zo snel mogelijk te reageren. De klantenservice is zes dagen per week geopend. Deze is op zondag gesloten. Er kan ook vrijblijvend reisadvies opgevraagd worden. Dit kan telefonisch via het nummer 0348 - 44 19 51. Reisspecialisten stellen dat ze klanten graag helpen met het op maat organiseren van een droomreis. Via hetzelfde telefoonnummer kan ook vrijblijvend een reisvoorstel en offerte aangevraagd worden. Je kunt ook je telefoonnummer achterlaten en dan wordt er contact met je opgenomen.

Boeken en betalen

Het bedrijf 333Travel vermeld op de website wat er wel en niet is inbegrepen als klanten een reis boeken. Er kunnen individuele rondreizen geboekt worden waarbij vliegtickets, transfers en hotels in de reissom zitten. Er is tevens de optie om rondreizen zonder vliegtickets te boeken. Reserveringen kunnen afhankelijk van de situatie wel of niet gewijzigd worden. Het is afhankelijk van de status van een boeking en de voorwaarden die daarbij horen.

Mocht je als klant een transfer, tour en of accommodatie willen wijzigen bij een bestaande boeking, dan worden er wijzigingskosten in rekening gebracht. Dit bedrag is vastgesteld op € 27,-. Klantgegevens kunnen gewijzigd worden. Mocht je dit willen doen is het mogelijk om je persoonlijke gegevens te wijzigen via je persoonlijke account.

Log hiervoor in, kies in het menu voor 'gegevens' en klik dan op 'wijzigingen doorgeven van mijn persoonlijke gegevens", aan de rechterkant van je beeldscherm. Nadat je daar op geklikt hebt is het mogelijk om direct wijzigingen door te geven. Mocht je willen weten wanneer de reis precies betaald moet worden, dan kun je via de persoonlijke ‘mijn333’ pagina informatie vinden over je reis. Als klant kun je hier ook de factuur inzien, de betalingstermijn checken en de status van de betaling raadplegen. Klanten ontvangen een e-mail bevestiging van iedere betaling.

Boeking annuleren

Een boeking kan onder bepaalde voorwaarden geannuleerd worden. Dit dient ten aller tijde schriftelijk te gebeuren. In de procedure staat dat de annulering gestuurd moet worden naar de reisspecialist waar je de reis hebt geboekt. Op het moment dat de annulering binnen is zal deze door het bedrijf in behandeling worden genomen. Voor de behandeling van de annulering maakt het reisbedrijf gebruik van de ANVR voorwaarden.

Wat zijn klantervaringen bij 333Travel?

Ben je al klant bij 333Travel? Wat zijn jouw bevindingen bij dit bedrijf? Heb je een rondreis via 333Travel geboekt of een andere vakantie? Hoe is de reis bevallen? Ga je vaker bij 333Travel boeken? Zou je andere mensen aanbevelen om een reis via 333Travel te boeken? Laat je mening achter via NederlandReview. Dit het platform waar je onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen kunt lezen.

10

Individuele Superior rondreis Costa Rica

Onze Costa Rica reis verpest door @333travel. We hebben bij 333 travel een individuele Superior reis geboekt voor €11070,00! Van de in totaal 9 accommodaties waren er 3 fantastisch! De rest dramatisch slecht. We hebben letterlijk op een bouwplaats gezeten en sommigen hotels waren zo vies en de kamers beschimmeld en in verval dat we, ondanks dat we geprobeerd hebben eerst in contact te komen met 333travel, we zelf een andere accommodatie hebben moeten boeken. We hebben dagelijks gemaild met 333travel maar zij bleven bij het standpunt dat de accommodaties bij het niveau van deze superiorreis hoorden. We hebben uren moeten wachten op andere mensen in wegrestaurants en in bussen terwijl we toch echt een individuele superiorreis hadden geboekt. Verder heeft 333travel met de transfer de verschillende tijdzones tussen Panama en Costa Rica niet goed verwerkt waardoor we aan de grens stonden zonder transfer en we overgeleverd waren aan allerlei shady figuren die ons probeerde te rippen! Uiteindelijk in één van de goorste bussen ooit naar ons hotel. Nogmaals ondanks dat we echt dagelijks geprobeerd hebben of 333travel ons alsjeblieft wilde helpen ter plaatse en hen gevraagd hebben of ze alsjeblieft voor ons nog tijdens onze vakantie voor andere accommodaties en compensatie voor onze ellende konden zorgen hebben ze dit catagorisch geweigerd! Nooit meer 333 travel en een goed advies onzerzijds boek hier niet! Zodra zij je geld hebben ontvangen laten ze je aan je lot over en in de kou staan!!!

Monica

11-08-2023