2.6

2.6

3.1

2.6

18.2%

Otel.com

Bij Otel.com hoeft een hotel boeken niet duur te zijn. Met bestemmingen in meer dan 192 landen kun je altijd goedkoop een hotel boeken bij Otel.com. Komen deze lage prijzen echter met ongewenste consequenties of kun je zonder problemen van een heerlijke vakantie genieten? De beste manier om het antwoord te vinden op deze vragen, is het lezen van de reviews van andere klanten die al een hotel geboekt hebben bij Otel.com. Zij kunnen je alles vertellen over hun ervaringen met de website en de hotels. Je weet dan altijd wat je van de hotels kunt verwachten, zodat je tijdens je reis niet voor verrassingen komt te staan. Lees daarom hier de beoordelingen van andere klanten!

Over Otel.com

In 2004 werd Otel.com opgericht door de MetGlobal groep. Ze zagen dat reizigers vaak te veel betalen voor hotels en besloten een handje te helpen. Otel.com biedt reizigers daarom goedkope hotels, die ze eenvoudig en snel online kunnen boeken. De hotelaanbieder wil zo uitgroeien tot de one-stop-shop voor klanten die op zoek zijn naar de goedkoopste hotel. Otel.com garandeert klanten altijd de laagste prijs, zodat klanten nooit verder hoeven te zoeken naar hotelaanbieders met een goedkoper aanbod. Ze zijn zelfs zo zeker over hun prijzen, dat ze het verschil terugbetalen als jij hetzelfde hotel op een andere website voor een lage prijs vindt.

Diensten Otel.com

Het zoeken van een hotel wordt door de zoekmachine op de website nog makkelijker gemaakt. Kies voor een hotel of stad, vul je aankomst- en vertrekdatum in, laat weten met hoeveel kamers je wilt boeken, geef het aantal gasten door en je bent klaar. De zoekmachine geeft je alle opties en jij hoeft alleen nog maar te boeken. Boek bijvoorbeeld jouw volgende reis naar Barcelona, Londen of Parijs. Als je uit de ruime keuze nog altijd geen keuze kunnen maken, dan kun je de zoekresultaten nog verder filteren. Kies hoeveel sterren het hotel moet hebben, bepaal de maximum prijs, selecteer de faciliteiten die voor jou vereist zijn en kies een plek in de stad waar je het dichtstbij wilt zijn. Makkelijker kan Otel.com het niet maken.

Klachten Otel.com

Is er iets foutgegaan tijdens jouw boeking? Of waren er problemen tijdens de betaling? Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Otel.com. Je kunt op de website meteen de LiveChat gebruiken om met een medewerker te spreken. Het kan echter zijn dat de chat offline is. Je kunt dan gebruikmaken van het telefoonnummer of het e-mailadres. Otel.com is ook te vinden op Facebook en Twitter. Je kunt ook altijd daar je vraag stellen.

Jouw ervaringen met Otel.com

Heb jij een hotel geboekt bij Otel.com om geld te besparen? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten of je makkelijk een reis kunt boeken. Of ben jij net terug van een reis naar Berlijn? Vertel dan over jouw ervaringen tijdens je reis. Geef jouw beoordeling en laat anderen weten of jij vaker een hotel gaat boeken bij Otel.com.

Wat vinden anderen van de hotels met kortingen bij Otel.com? Is het betrouwbaar? Krijg je een luxe kamer? Ontdek het hier in reviews en ervaringen!

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

10

Alle reviews (11)

hotel geboekt in Rimini voor 2 personen.

Mijn Klacht 3 februari 2020 hotel geboekt in Rimini voor 2 personen. Betaald € 376 Dit was voor de Corona uitbraak. Het hotel heeft bevestigd dat zij geen geen kosten in rekening brengen Meerdere bel en mail pogingen gedaan maar ik hoor helemaal niets van de club. Waardeloos.

HC

29-07-2020

0

Hotel Lavoisier Parijs via otel. Com (Trivago) 25-27 juli

Dicht bij aankomst. 25 juli Week ervoor nog vraag printen bevestiging. Post op mat van enkele dagen. Mensen in buurt zeggen hotel al tijden dicht. Tel nr niet beantwoord. Mail niet te vinden.

Esther De Haan

25-07-2020

0

reservering bij Otel.com

Door de corona pandemie kunnen wij niet naar Canada, waar wij via Otel.com een hotel hebben geboekt. Wij hebben de 3 overnachtingen aan Otel.com betaald. Na ons verzoek deze boeking te annuleren wegens Force Majeure weigeren zij dit terug te betalen. Dat terwijl het betreffende hotel zelf wel annuleringen accepteert en terugbetaalt. Op e-mails van ons reageert Otel.com niet. Wij boeken nooit meer bij Otel.com.

Willem van der Craats

16-07-2020

0

Hotel reservering Sardinie

In 2019 voor juni een hotel in Olbia geboekt voor 3 nachten medio juni met gratis annulering. Hun prijs was toen het scherpste maar mijn ervaring is nog minder dan goedkoop is duurkoop. Goedkoop is onbetrouwbaar. Op 28 maart vanwege Corona geplande zelf samengestelde reis met vlucht en hotelreserveringen geannuleerd. Otel.com gemeld geen aanbod te accepteren van een voucher maar geld retour te willen. Zou op terugbetalingslijst worden gezet en binnen 60 dagen geld terug ontvangen.Na verstrijken periode nog niets ontvangen en hierover meldingen gedaan aan hun. Ik heb geen vertrouwen in deze partij meer, mede gezien slechte ervaringen van anderen. Bij andere boekingssites als Booking. com, air B&B en weekend desk had ik geen problemen om mijn rechtmatige geld terug te ontvangen. Ik boekte alles met gratis annuleren tot vlak voor vertrekdatum voor een 3 weekse reis naar Sardinie. Ik adviseer; doe geen zaken met otel.com

M van Grouw

07-06-2020

0

hotel

boek niet bij otel.com het zijn oplichters. ze betalen het hotel niet uit en houden alles voor hun zelf! ik wilde mijn geld terug omdat mijn vakantie niet door ging door het coronavirus. Na vele mailtjes te hebben gestuurd werd er eindelijk gereageerd dat ik niks terug krijg en daar moet ik het maar mee doen..

Wendy

15-05-2020

1

hotel in US

Hotel geboekt in de US via Otel. Nu we niet konden gaan geprobeerd te annuleren. Ze zeiden dat ze geld niet terug kregen van hotel dus niets voor ons konden doen. Contact opgenomen met hotel en die zeggen leugens wij hebben nooit geen geld van Otel gehad. Boek dus echt nooit meer bij hun. Andere hotels gelukkig via Hotel.com geboekt en daar nu al bijna al het geld terug.

Rob

10-05-2020

0