DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)

5.2

Bestellen

3.1

Service

4.2

Prijs

3.3

Levering

30.6%

Zou hier weer kopen

DELTA TV & Internet (via breedbandwinkel)

Wat vinden klanten van de telecom-diensten van DELTA TV & Internet? Lees hier alles over de ervaringen van klanten. Je wilt natuurlijk zorgeloos naar al je series en films kunnen kijken. Je wilt ook zeker weten dat je internet altijd werkt. De beoordelingen van de klanten op NederlandReview zullen je dan helpen om meer zekerheid te krijgen over de diensten van DELTA TV & Internet. Zo kun jij een verstandige keuze maken voor jouw TV, internet en telefonie. 


Over DELTA TV & Internet

DELTA is natuurlijk bekend als de energieleverancier uit Zeeland. Het bedrijf hecht veel waarde aan groene energie en kijkt altijd naar de toekomst. DELTA TV & Internet is dan ook uitgegroeid tot een bedrijf dat niet alleen gas, water en licht levert. Ze leveren nu ook telecom-diensten. Ze bieden klanten een telecom-dienst waarbij internet, TV en telefonie apart of in een pakket aangeboden wordt. DELTA energie verbindt mensen met de wereld, maar nu zijn klanten door DETLA TV & Internet ook met elkaar verbonden. 


 


Pakketten

– TV & Internet: Dit pakket bevat meer dan 60 zenders, waarvan 27 in HD; een gratis TV-module (CI+); de optie om op meerdere schermen tv te kijken en live TV op smartphone, tablet, laptop en PC binnen Nederland.
– Alles-in-1 Instap: Dit pakket bevat dezelfde extra’s als TV & Internet, maar heeft ook een gratis WiFi-punt en je kunt onderling gratis bellen.
– Alles-in-1 Premium: Dit pakket biedt hetzelfde als het Instap-pakket, maar je kunt nu ook programma’s opnemen en programma gemist en begin gemist terugkijken met de DETLA TV-App.
– Alles-in-1 Super: Het laatste pakket biedt hetzelfde als het Premium pakket, maar heeft meer dan 95 zenders en klanten hebben nu ook toegang tot het DELTA Pluspakket.


Diensten DELTA TV & Internet

De verschillende pakketten hebben allemaal hun eigen voordelen, maar er zijn een aantal diensten die DELTA aan alle klanten beloofd. DELTA heeft het snelste internet van Zeeland, je krijgt altijd gratis digitale TV-apparatuur en gratis installatie. Alle TV-abonnementen zijn inclusief kabel waar verder geen settopbox voor nodig is. DELTA zegt de minste storingen te hebben en er is altijd de mogelijkheid je zenderpakket uit te breiden. Mocht je ervoor kiezen een alles-in-1 pakket te nemen bij DELTA TV & Internet, dan hoef je nooit bang te zijn dat TV-kijken of bellen invloed zal hebben op de snelheid van je internet.  


Klachten DELTA TV & Internet

Heb je een klacht voor DELTA TV & Internet of eventuele vragen? Neem dan altijd direct contact op. Op de website vind je op de contactpagina alle gegevens. Je vindt hier ook de veelgestelde vragen en extra informatie die je misschien al meteen op weg kan helpen. Kun je hier de informatie niet vinden, dan kun je van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 of in het weekend van 09:00 tot 21:00 bellen op telefoonnummer 0118-22 55 00.


Of je kunt bij DELTA langsgaan.
Poelendaelesingel 10
4335 JA Middelburg 


Jouw ervaringen met DELTA TV & Internet

Maak jij gebruik van de telecom-diensten van DELTA? Schrijf dan een review over jouw ervaringen van DELTA TV & Internet. Zijn er vaak storingen en worden de storingen snel verholpen? Is de klantenservice makkelijk bereikbaar? Is het aansluiten van alle apparatuur eenvoudig en snel gegaan? Geef met jouw beoordeling antwoord op al deze vragen. Nieuwe klanten zullen jouw mening op prijs stellen.


DELTA TV & Internet heeft telecompakketten voor TV, internet en telefonie, maar wat zijn de ervaringen van klanten? Lees hier hun reviews en beoordelingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (49)

Delta internet en TV

Ongeveer 2 jaar geleden aangemeld voor glasvezel bij delta. Sindsdien niks meer vernomen. Op mailtjes geen reactie. Via chat lukt het wel eens. Heb alles geannuleerd. Daarna wel meteen reactie en wel telefonisch met de dreiging van een afkoopsom. Heb toen aangegeven een jurist in de arm te nemen. Uiteindelijk hebben ze de annulering geaccepteerd(via email). Dat is de schandalige werkwijze van DELTA. Wees gewaarschuwd!!!!

J

Janus

16-02-2024

1

Glasvezel

Contract afgesloten.. nu na een jaar gaan ze aanleggen. Stroomkabel geraakt halve dag geen stroom. Klantenservice intetnet en bellen zegt je moet bij Delta fiber zijn. Detlta fiber zegt je moet bij energie zijn. Delta energie zegt ook je moet bij fiber zijn. Schade viel mee omdat stedin snel was en we de 3 vriezertjes (hond, moestuin, aanbiedingen) dicht hebben gehouden. Maar koelkast waren wel wat etenswaren kapot na 5u geen stroom. Kwalijkste is dat het contract nog niet gestart is en je wordt nu al van het kastje naar de muur gestuurd en het was al een leugen dat je perse bij hun contract moest hebben voor glasvezel aanleg.. het had sowieso worden aangelegd.. diensten waren niet verplicht. Nu al spijt..

A

AmandaH

18-08-2023

0

Internet glasvezel

Glasvezel van Delta? Niet doen! 1,5 maand later nog steeds niks geregeld. 3 monteurs langs geweest, tuin ligt nog open. Bij elkaar minimaal 4 uur gebeld. waarvan 2,5 in de wacht gestaan. Delta, delta netwerk, caiway, liander, ik heb iedereen al gesproken.. Ik weet inmiddels ook wat een patchkabeltje is... Net klantenservice gebeld, ik wilde opzeggen, maar ook dat blijkt niet te kunnen...

P

Patrick

08-12-2022

0

internet

Kan al bijna 5 dagen niet internetten, problemen met IP adressen bij hun, geen oplossing, maar kan geen websites openen. Altijd wat...en we kunnen niet wisselen want hangen aan deze partij vast via glasvezel buitenaf, waar we ook nog extra voor moeten betalen..Lang wachten klantenservice om vervolgens verbroken te worden of afgescheept met u krijgt wel mail wanneer het opgelost is...

J

Jolande Clumpkens

08-10-2022

0

Geen

M

M

25-05-2022

0

Glasvezel alles in 1, 100x drama

Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven. 100 x spijt. Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld. Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen. Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv. En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken! Waardeloos bedrijf.

A

Abram

23-05-2022

0

60

Zeer slecht servers ze doen het om geld en tonen geen respect

W

Wesley

30-03-2022

0

Delta tv en internet

Regelmatig slecht beeld via interactieve tv...nog slechten dan met de dikle beeldbuis van vroeger...jammer...ze adverteren over heel Nederland maar zelfs in zeeland zelf hebben ze het nog niet ondercontrole

R

Rob

08-03-2022

0

Delta Fiber

Het liefst gaf ik geen één ster. Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz. Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken. De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!

J

Jet Gunst

10-02-2022

0

Glasvezel

Bij levering al veel problemen. Nu weer lange storing en een steeds vastlopen beeld. Dat vastlopen is ze irritant zeker dadelijk bij Olympische spelen. Kun je net het spannende deel missen. Doe er iet me aub.

M

Moorman

04-02-2022

0

Glasvezel tv

Xo blij dat ik weg ben bij Delta. Dit bedrijf loopt 100jaar achter vergeleken met andere providers. Terug naar Ziggo, alles werkt soepel. Glasvezel is een perfect product, maar alleen in combinatie met een goede providers.

N

Nico van Wijk

01-01-2022

0

delta glasvezel

Vanaf 24 september aangesloten op glasvezel. Alles werkt goed, behalve de tv. Het tv-signaal is nu al voor 4e keer gestoord geweest door "updates", die 3 of 4 uur duren, precies op zaterdagavond als niemand van delta aanwezig is om te helpen. Je hebt dan geen beeld, alleen de mededeling dat je je internetverbinding moet controleren en opnieuw proberen. Hoewel financieel alles correct is afgewikkeld(bij de overstap van coax op glasvezel van dezelfde maatschappij) ergeren mij toch die storingen. Ik eis een ongestoorde ontvangst, daar betaal ik voor. In het algemeen is zo dat telefonisch contakt met de helpdesk vaak niet mogelijk is of heel lang duurt. Chatten lukt soms. Hoewel ik niet vervelend en negatief wil zijn beveel ik Delta zeker nog niet aan bij anderen. Zijn dit beginnersfouten of blijft dit zo?

B

Bart de Jong

22-12-2021

0

overname caiway->Delta TV en internet

Door de overname van Caiway blijken (zeer )veel programma's op NPO2 niet meer terug te zien. Ook op andere NPO's komt dit voor. Wel de abbonementen verhogen, maar beschikbare terugkijk mogelijkheden verminderen. zeer slecht. Het is dat ik niet naar een andere TV/internet provider kan, anders zou ik onmiddelijk overstappen. ik maak momenteel gebruik van de glasvezel. Advies: kijk naar betere provider en TV-aanbieder.

W

w h

18-12-2021

0

Internet/TV

Het bestellen van een pakket gaat via de telefoon heel handig en begripvol. Leuke medewerker waar goed mee te praten viel. Maar dan: een week voor de oplevering nog geen ROUTER ontvangen. Dus bellen. Ai... daar gaat wat mis. Maar in plaats van snel een oplossing bedenken (nog tijd genoeg voor immers). Vertellen ze me doodleuk dat op de dag dat het contract ingaat ze de router zullen versturen. Dat ik aangeef dat ik daardoor een paar dagen geen internet zal hebben is als praten tegen een muur. Ze kunnen niets beslissen, ze mogen niet beslissen. Als je een leidinggevende wilt spreken (dat kan bijna nergens meer want juist dat zijn mensen die niet met klanten kunnen omgaan) kan dat technisch niet. Knap he? Voor een communicatie bedrijf... Begin er niet aan!

H

Haico

16-11-2021

0

interneten digitale televisi

de duure oplossing voor een instabiel en verouderd verhaal elke prijsvechter op het kpn netwerk leverd gemiddeld genomen meer stabilitijd constantere leverering voor aanmerkelijk minger geld kort gezegt, nooit aan beginnen

A

A. L. de Visser

16-10-2021

0

Tv, internet & bellen

NIET AAN BEGINNEN!! (ervaringsdeskundige) Het is dat ik een ster moet geven, maar ze verdienen überhaupt géén ster.

C

Carien

16-10-2021

0

alles in 1 tv,internet, mobiel abonnement

Er in getuind. Na aan een zogenaamde enquete per telefoon meegedaan te hebben, bleek ik ineens aan een nieuwe provider vast te zitten. Daarover contact per email. Geen respons. Dan maar in zee gegaan met Delta. Wat een ..... bedrijf, storing op internet, storing met TV ontvangst. Na 18 uur nog steeds geen TV ontvangst. Traag . Conclusie : Bagger. Spijt.Trap er niet in.

M

Mevr. S .Verton

04-10-2021

0

aansluiting glasvezel na debacle met coax

Ben in maart klant geworden bij delta fiber , wat een vergissing is dat geweest van mij. niets dan ellende , stistaande tv beelden storingen aardige klantenservice maar wel zonder oplossingen. na de ellende met de coax verbinding dacht ik stap over naar glasvezel helaas is het nog steeds niet aangesloten door bepaalde problemen bij aansluitkast in de wijk geen signaal en mogelijke storing in modem of kabelbreuk tig x gebeld en ze zouden het oplossen maar tot nu toe niets wachten op telefoontjes en. beloftes gehad maar het is gewoon kut wat jammer dat een bedrijf als delta schijt aan zijn klanten heeft hoop op een snelle oplossing

J

jaap hess

04-10-2021

0

Interactieve tv verbinding

Regelmatig problemen met interactieve tv verbinding, beeld staat stil of slaat stukken over. Afgelopen week waren opgenomen programma's slecht te zien of sprongen beelden stukken over. Ik heb meerdere keren klachten gehad dan krijg je een service medewerker aan de lijn die vertel je dat het modem opnieuw opgestart moet worden of je delta tv verbinding met een paperclips moet resetten. Telkens krijg je dezelfde verhalen welke ik allang gedaan heb om verbinding te krijgen, maar dan moet je het nogmaals doen ze denken dat je een beetje achter loop. Krijg nooit iemand meer aan de lijn die werkelijk de zaak goed na kan zien. Begrijp niet dat ze op dergelijke klungelige manier door gaan.

L

L van Prooijen

27-07-2021

0

Compleet delta paket

Geen pluspunten, minpunten: bij storing van ontvangst, geen tv en internet De monteur komt voor de afspraak niet opdagen, zonder bericht Nieuwe afspraak pas na 14 dagen aan de beurt Reactie van delta: sorry sorry en sorry, maar probleem werd daarmee niet verholpen.

C

C.j. Van meer

26-07-2021

0