NederlandReview

    Ervaringen Ziggo

    Ook besparen op je televisie abonnement? Er zijn verschillende aanbieders van telefoon, mobiel, televisie en internet. Daarom is het soms lastig om erachter te komen welke aanbieder het goedkoopste is. En daarnaast is de goedkoopste aanbieder niet altijd de beste aanbieder. Soms is het verstandiger om wat meer te betalen per maand zodat je wel bepaalde service kan verwachten. Daarnaast heeft iedereen andere eisen. De één wil liever de mogelijkheid tot online film kijken. Terwijl de andere interactieve HD tv weer belangrijk vind. Is dit allemaal wel mogelijk bij Ziggo? En wil je weten hoe een alles in 1 pakket bij anderen bevalt en of ze tevreden zijn over de verleende service? Lees dan hieronder de reviews over dit bedrijf.

    Over Ziggo

    Ziggo is een aanbieder van verschillende diensten. Het bedrijf is ontstaan doordat verschillende bedrijven samen zijn gekomen. Eerst zijn @Home, Casema en Multikabel samen gekomen. Dit resulteerde tot de naam Zesko. Vervolgens is 2008 de naam veranderd in Ziggo. In 2014 is Ziggo gefuseerd met UPC. Ziggo biedt iedere klant een netwerk aan wat voor 97% uit glasvezel bestaat. Alleen het laatste stuk bestaat uit een coax-kabel. Ziggo heeft hierdoor het grootste glasvezelnetwerk van heel Nederland.

    Diensten

    De diensten van Ziggo zijn erg veelzijdig. Je kan kiezen uit verschillende pakketten. Deze pakketen zijn onder andere TV, TV en internet, alles in 1 of je stelt zelf het gewenste pakket samen. Daarnaast zijn er nog extra internet diensten te verkrijgen. Denk hierbij aan wifispots of online film kijken. Er kunnen extra zenders toegevoegd worden en je kan zelf bepalen hoe snel je internet moet zijn. Ziggo biedt zelfs de mogelijkheid tot het houden van een ‘driegesprek’. Je kan dan bellen met meerdere personen.

    De consumentenbond legt uit hoe je de ziggo horizon box installeerd (how to video)

    Klachten

    Heb je klachten over Ziggo? Dan zijn er verschillende contact mogelijkheden. Op de website staan drie verschillende telefoonnummers die gebeld kunnen worden. Deze nummers zijn beschikbaar van 7.00 tot 23.00 uur. Het telefoonnummer voor Ziggo abonnees is geheel gratis. Evenals het telefoonnummer voor klanten van Ziggo Zakelijk. Daarnaast is er nog een telefoonnummer voor niet-leden. Dit is een 0900 nummer en valt onder een normaal tarief. Er is een apart telefoonnummer te vinden voor mensen die graag willen werken bij Ziggo en een nummer voor persvoorlichting. Zelfs het adres van het hoofdkantoor is op de pagina te vinden. Ziggo mail behoort ook tot de mogelijkheden. Als je klikt op het e-mail adres op de pagina wordt je eerst door gelinkt naar de ‘klantenservice pagina’. Hier vind je verschillende kopjes waar je vraag over kan gaan. De mogelijkheid bestaat dan om het probleem op te lossen zonder gebruik te maken van de e-mail. Er is zelfs een ‘storingschecker’ om te kijken of dat misschien de reden is van jouw Ziggo storing. Klachten kunnen ingevuld worden via een klachtenformulier. Afhankelijk van de klacht neemt Ziggo dan telefonisch of via de e-mail contact met je op.

    Heb jij al ervaringen met Ziggo en wil je deze met ons delen? Laat dan je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over Ziggo van consumenten die beoordelingen schrijven over televisie, internet en interactieve tv op NederlandReview.nl!

    Ziggo
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (24)

    6,8
    63% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7,6
    Service
    rating
    6,6
    Prijs
    rating
    6,4
    Leveren
    rating
    7

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    ziggo zakelijk

    4 dagen geen tv internet en telefoon en nog steeds niet opgelost elke dag een Sms dat het de volgende dag is opgelost kantoor ligt stil medewerkers van Ziggo weten zogenaamd van niks ( in opdracht waarschijnlijk ) maar actie nul Het is nu 2 oktober , het dorp Oostknollendam gaat weer lezen en spelletjes doen De voormalig CEO Rob Shutter had ons gewoon gezegd dat Ziggo miet capabel is om dit snel op te lossen

    Door: Koen van Velzen 01-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    best tevreden

    Ik ben eigenlijk best tevreden met Ziggo. Ze waren voor mij een van de goedkoopste aanbieders en het was snel geïnstalleerd allemaal. En ik heb behoorlijk veel zenders, dus dat is prima. Ik ben nu een paar maanden geabonneerd en alles gaat goed voor mij hier.

    Door: Ben-alm 15-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Ziggo komt afspraken niet na, weigert accurate oplossing

    Ziggo monteur komt na afspraak niet opdagen bij een 93 jarige oude deel demente vrouw om de helpen met zwak signaal naar overschakeling van analoog naar digitaal. Geen enkel sms, mail of wat dan ook voor het niet komen opdagen van de monteur aldaar.
    Terwijl Ziggo van de situatie op de hoogte was, ook de volgende dag(en) geen reactie van Ziggo waarom de monteur niet is komen opdagen. Na contact leggen moet ze weer 6 uur wachten op een Ziggo monteur afspraak of die wel of niet zal komen en het signaal kan repareren. Anno 2017 is dit een belachelijke zienswijze van een bedrijf Ziggo, dat ze het niet zo nauw nemen met klanten. Aan de telefoon werd 25 euro geboden voor het ongemak, geen enkel excuus. Uit ervaring weet ik ook dat een Ziggo monteur zogenaamd alles weet en de oorzaak zoekt in alles behalve in de spulletjes van Ziggo. Dus wat klantvriendelijkheid, je wordt genaaid door dit bedrijf. Nieuwe klanten van Ziggo let op !!!!! Beter is Zig en Go away.

    Door: M. van Limburg 26-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Ziggo als enige direct internet afsluiting

    De enige partij die voor mij binnen een paar dagen internet kon regelen.

    Ik ben net verhuisd en had natuurlijk direct internet nodig. Want wie kan er nog zonder tegenwoordig? daarom was ik erg verbaasd toen een paar andere bedrijven gewoon doodleuk zeiden dat ik een week of zelfs twee weken moest wachten. Dat is toch niet normaal??

    Alleen Ziggo kon mij snel internet bieden, daarom was voor mij de keuze makkelijk en heb ik voor Ziggo gekozen. Het was inderdaad snel afgesloten en alles werkt inmiddels naar behoren. Dus ik ben tevreden. Echt raar dat ze de enige waren.

    Door: Marlies 01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Ziggomonopool hoeft geen moeite te doen voor haar klanten

    Als er geen speciale dingen zijn levert Ziggo snel en goed Internet. Maar oh wee als er iets gebeurt of ze je een keer moeten helpen met iets moeilijker dan een upgrade van je pakket.
    De ene na de andere medewerker. Foute voorlichting, geen oplossingen bieden behalve nog meer collega's en nummers en als het script niet meer werkt ronduit vervelend antwoorden. Nog beter, met een zeer ontevreden klant aan de lijn zeggen dat je uitstekende dienstverlening hebt geleverd. Ik word er niet blij van.

    Door: Anoniem 28-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    SPIJT (sluit NOOIT ziggo af)

    Wat hebben wij een intense spijt van het afsluiten van een ziggo abbonoment. Eerst hadden wij kpn, nooit problemen mee gehad. We hebben nu ongeveer 2 jaar ziggo omdat mijn vader formule 1 wilde kijken en dit kon met ziggo sport. ELKE week hebben wij wel iets met ziggo. Continu storingen. Dan bel je ziggo, zijn ze mega onvriendelijk aan de telefoon, wordt er een monteur gestuurd en 3 dagen later exact hetzelfde probleem. Wéér een storing. Continu gezeur met de mediabox, zenders die het niet doen, beeld dat vast loopt, programma’s niet kunnen terug kijken enzv. Als er gezeur met de mediabox is was het helemaal lekker, dan deden ook de tv’s boven het niet. En daar betaal je dan een flink bedrag voor elke maand. Wij hebben ziggo inmiddels al wel 30 keer aan de telefoon gehad de afgelopen 2 jaar. Er is nog nooit een oplossing gekomen, totaal geen betrokkenheid van ziggo. BAH!! Vandaag hebben mijn moeder en ik acie ondernomen. Wij zetten ons abbonoment per direct stop. Hier willen wij NIET voor betalen.

    Door: Britt 07-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Strond

    Ik heb niks anders dan ellende gekregen door die kut ziggo, je betaald 60eu in de maand om vervolgens 3 zenders te kunnen kijken die het doen en laten we maar niet beginnen over videoland of netflix want hij laad gewoon niet. En als ik dan maar netflix wil gaan kijken op mijn telefoon loopt de wifi ook nog is vast, al met al Ziggo is strond waard. Echt spijt dat ik bij jullie zit

    Door: Norah 25-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Gratis films bij Ziggo

    Heel leuk dat je allemaal gratis films krijgt bij Ziggo.
    Handig voor als er niks op tv is. En het zijn ook gewoon recente films! Dat had mijn vorige tv aanbieder niet...

    Door: E. Harris 22-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Twee jaar storingen. Kabel in straat oorzaak en Ziggo wist het.

    Dit heb ik naar Ziggo klantenservice gestuurd. Dit bericht is gericht aan Robin Clements (directeur klantenservice) Lees en huiver.

    Geachte Robin Clements,

    Ik heb zojuist een collega van u aan de lijn gehad met betrekking tot het oplossen van een kabelprobleem, betreft mijn Ziggo huisaansluiting.
    U kunt weten (lees dossier) dat mijn kabel al jaren problemen geeft en dat zou opgelost worden middels een nieuwe kabel in de straat.
    Een en ander is in werking gezet werd me weken geleden medegedeeld. Tot mijn verbazing leer ik van VIB (de kabel reparateur) dat het wel tot september kan duren voordat het probleem is opgelost.
    Op mijn vraag waarom dit zo lang duurt werd geantwoord dat ligt aan de gemeente. Even later word me medegedeeld dat de aanvraag naar de gemeente niet eens is gedaan. Dat ligt aan Ziggo aldus Yvonne van VIB.

    Het traject toestemming tot graven van de gemeente is dus nog niet begonnen. Bovendien is de prioriteit van de storing van 3 naar 4 gegaan. Dat betekend dat het ineens minder erg is en dat het nog langer kan duren.

    Het signaal word per dag meer onstabiel. Ik heb soms helemaal geen tv of internet of telefoon. Zoals al eerder aangegeven dit probleem loopt al twee jaar.

    Ik vind dat Ziggo een ongelofelijk slechte klantenservice heeft en dat vaak word gedaan alsof het probleem bij de klant ligt. Ook nu word er geen (lees snelle) oplossing geboden, ook al heb ik zo nu en dan helemaal geen signaal. Maakt het jullie werkelijk niets uit dat iemand tientallen jaren Ziggo en daarvoor Home klant is ?. Ik laat nog buiten beschouwing dat ik al jaren een uitgebreid abonnement heb. Is het echt de bedoeling dat klanten via sociale platformen, internet, Tv en andere media moeten ventileren hoe beroerd julie met klanten omgaan. Klanten maanden (jaren) met een bekende storing laten zitten is ronduit schandalig.

    Ik heb gisteren een mail proberen te sturen maar kreeg deze weer terug met het bericht dat ik geen mail kan sturen naar Ziggo.contact@********.nl Waarom sturen jullie dan wel een mail vanaf dit adres als ik er niet op kan antwoorden. Weer zeer frustrerend.

    Kom op Ziggo, zo moeilijk is dit probleem niet. Doe er a.u.b. wat aan, en graag binnen normale termijn.

    Met vriendelijke groet,

    Zojuist met een aardige mevrouw van Ziggo gesproken (toevallig?). Deze heeft namens Ziggo haar verontschuldiging aangeboden en beloofd eea zo snel mogelijk op te lossen. Word vervolgd, maar zoals aangegeven is dit wel vaker beloofd. Deze keer eens zien of het werkelijk opgelost word.

    Het vervolg....

    Zoals ik al dacht. Deze aardige mevrouw heeft me belooft me terug te bellen. En dat gebeurd dus niet. Eind vorige week een andere collega gesproken. Deze keer uit Groningen. Ook deze vind de situatie vreselijk en beloofd dat eea snel word opgelost. Hij zou me dezelfde dag nog terug bellen over eventuele oplossingen. Ook die heeft niet terug gebeld. Vandaag (1 week later) zelf maar eens gebeld. Tot mijn stomme verbazing krijg ik een knaap aan de lijn die me doodleuk verteld dat zijn collega's niet de waarheid hebben gesproken en dat het nog zeker 1,5 maand duurt voordat problemen zijn opgelost. dat betekend waardeloze tv, slecht of geen internet. Onbetrouwbare telefoon.

    Wat is Ziggo een ongelooflijk slecht bedrijf op het vlak van klantenservice. Ze zijn zo groot dat een klant meer of minder niets uitmaakt. Helaas voor mij zit ik niet te wachten op glasvezel (wat wel zou kunnen) dus ben ik min of meer verbonden aan Ziggo. En eerlijk gezegd geven die ook veel keuze ten opzichte van anderen. Geen idee wanneer mijn probleem word opgelost, dit lijkt meer en meer iets voor een tv programma.

    Door: Hans 09-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    heel tevreden

    Ik ben eigenlijk heel tevreden met Ziggo
    Wij zijn al jaren klant bij ze en hebben geen problemen
    en ik vind het aanbod aan zenders beter dan bij andere aanbieders. maar daar hebben we ze destijds niet eens voor gekozen dus dat is een beetje een gelukje geweest
    wij hebben nog nooit storingen gehad, wel is de televisie soms een beetje langzaam maar dat duurt nooit lang eigenlijk.

    Door: maria kraak 18-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Slecht pakket!!

    Ga je naar ziggo om formule1 te kunnen zien. Loopt de replay continu vast.... en dat probleem us naveen seizoen EN n stop nog steeds niet verholpen. Slecht!!! Overstappen!!! Niet de moeite waard. Weinig formule1

    Door: J 08-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Ziggo gratis gratis gratis

    Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe.
    Ziggo geeft maar gratis extra's gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv..
    films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen..
    Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel..
    of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand.
    Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden... Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo...
    Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden.
    Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding
    normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..

    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra's
    Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen.
    Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn.
    Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.

    Door: Dennis 15-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Goede service

    Na wat slechte reviews gelezen te hebben is mijn ervaring bij ziggo het tegendeel na een verkeerde communicatie zeer beleefd en aardig te woord gestaan, en bellen je ook terug als je dat wilt ,dat is bij veel bedrijven wel eens anders .

    Door: ine bartels 23-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Veel meer zenders

    Veel meer zenders dan bij andere systemen die je verkrijgt met een alles-in-één-pakket!
    Veel meer waar voor je geld

    Systeem is soms tikje langzaam, maar dat vind ik niet erg omdat je er zoveel voor terug krijgt!

    Door: Corinda 10-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Televisie systeem van Ziggo beter dan die van KPN en Telfort!

    wat ik heel handig vind aan het televisie systeem van Ziggo is dat het opnemen veel secuurder gaat dan bij het televisie systeem van KPN en Telfort. Dat hadden we eerst.

    Bij dat andere systeem neemt hij veel te veel eromheen ook op, dat is vast voor de zekerheid ofzo maar gewoon best onhandig want dan moet je heen en weer spoelen.

    Nou bij het Ziggo systeem hoeft dat niet, want het past gewoon precies.

    Gisteren had ik Winter's Bone opgenomen, want dat begon pas laat (00.00 ofzo!), en dat was heel goed gegaan. Het stond er precies op en de HD kwaliteit was ook top!

    En ze hebben veel meer zenders dan Telfort en KPN ook volgens mij, zoals BBC First en Ziggo Sport.

    Goed televisie systeem dus!

    Door: A. Kemper 27-09-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Formule 1

    Fantastisch dat formule 1 weer terug is in nederland met olaf mol!! Toppakket zo!

    Door: Karel 23-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Geen klachten, vooral Ziggo Sport is goed!

    Geen klachten over Ziggo van onze kant!
    Alles werkt zoals het moet en we zijn blij met Ziggo Sport, dat is beter dan al die andere Sportzenders!

    Door: Van der Meij 11-06-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Verouderd systeem digitale televisie

    Het systeem voor digitale televisie dat Ziggo levert, is hopeloos verouderd.
    Als je drukt op het knopje 'gids' dan duurt het ongeveer een half uur (!!) voordat je die gids krijgt.
    Bij andere systemen, bijvoorbeeld van Telfort, is dat gewoon direct in beeld.
    Heel raar dat dit zo slecht is, het is namelijk ideaal voor tv kijken.
    Ook al is de rest goed, voor mij is zoiets een reden om te kiezen voor een andere aanbieder.

    Door: Ferdinand de Glas 24-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5
    rating

    Max Verstappen kijken op tv dankzij Ziggo Sport!!

    Volgens mij kun je alleen maar naar de Formule 1 kijken als je bij Ziggo zit, want die zenden dat gewoon gratis uit voor eigen klanten. Wij hebben daardoor afgelopen zondag gezien hoe hij voor het eerst had gewonnen, supergaaf!!!
    Als we niet Ziggo hadden gehad, was dat niet gelukt. Dus bedankt, Ziggo! Zo maak je tevreden klanten! Eerst had ik geen mening over Ziggo, het deed het gewoon maar verder niks, maar nu ga ik het echt aanraden.

    Door: Hartog 20-05-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Veel duurder

    Sinds UPC Ziggo is geworden, is alles veel duurder

    Ik begrijp niet dat dat zo maar mag, maar baal er behoorlijk van!!

    Door: Laura Vermeulen 16-11-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Schrijf zelf een review over Ziggo

    Uw beoordeling