2.9

3.2

3

27.1%

Pathé Thuis

Het is vrijdagavond. Je wilt iets ondernemen maar eigenlijk niet je huis uit. Had je maar een bioscoop in je eigen huis.

Door Pathé Thuis wordt deze droom realiteit. Met deze service kan je de nieuwste films gewoon thuis op je bank kijken. Het plezier van de bioscoop met de comfort van je eigen huis. Bij Pathé Thuis betaal je per film. Want je wilt waarschijnlijk alleen betalen voor wat je écht kijkt. Een account aanmaken is volledig gratis. Je betaalt simpel via iDeal, creditcard of Paypal per film die je wilt kijken.

Klinkt te mooi om waar te zijn? Op NederlandReview kan je de beoordelingen en reviews van andere klanten lezen. Op deze manier check je makkelijk of andere gebruikers goede ervaringen hebben. Zo kan je met een gerust hard je account aanmaken en die nieuwe comedy kijken die je nog niet had gezien. Laat ook jouw mening achter als je al wel gebruik hebt gemaakt van Pathé Thuis. Zo kunnen toekomstige klanten profiteren van jouw ervaringen.

Over Pathé Thuis

Iedereen kent natuurlijk de bioscoopketen Pathé. Al jaren is Pathé de meest geliefde, grootste en meest vooruitstrevende bioscoopketen van Nederland. Pathé is in 1898 opgericht in Frankrijk door de gebroeders Pathé. Inmiddels bestaat de bioscoopketen al meer dan 120 jaar en hebben ze filialen verspreid door België, Frankrijk, Zwitserland, Noord-Afrika en natuurlijk Nederland.

De gebroeders Pathé vonden dat films een mooie manier was om verhalen te vertellen. En zonder hun passie waren bioscopen niet zoals ze nu zijn, met 3D-brillen, grote schermen en veel kleuren. Zij geloofden toen wat het bedrijf nu nog steeds geloofd en wilt voortbrengen: de wereld wordt een stukje mooier als je je even afsluit van de dagelijkse sleur door je onder te dompelen in alle emoties die horen bij film.

Door Pathé Thuis is dit nu nog makkelijker. Met de service van Pathé Thuis beleef je nu keer op keer weer de nieuwste films in je eigen thuisbioscoop.

Wekelijks vult Pathé Thuis nieuwe films toe aan het assortiment, direct uit de bioscoop. Zo kijk je altijd naar de nieuwste films, van Oscar winnende arthouse films tot de grootste blockbusters.

De service is beschikbaar op meerdere apparaten. Je kan kijken op je laptop, tablet of telefoon maar ook op je Apple TV, Smart TV, Xbox One, Playstation of Android TV. Ook kan je via een Google Chromecast of Apple Airplay makkelijk de film streamen van je telefoon of tablet naar je televisie.

Jouw ervaring

Pathé Thuis is er trots op dat ze deze innoverende manier van films kijken in je eigen huis naar jou toe kunnen brengen. Kunnen zij toch nog iets verbeteren? Of ben je juist tevreden over de service? Twijfel niet om een review te schrijven en te plaatsen op NederlandReview. Of lees de al bestaande beoordelingen en reviews van klanten die jou voorgingen.

10

Alle reviews (59)

Heb Films betaald maar op mijn manier en niet met I Deal waar ik binnen een week aanmaning s kosten had en direct al geblokk eerd en mag geen films meer kopen Ze willen eerst 10 euro van mj vangen waar ze geen recht op hebben en dreigen nu met een incasso bureau Waardeloos en klantonvriendelijk bedrijf die mensen zoals ik die veel films huren en kopen weg

Dol

20-10-2023

film tegoed wordt niet terug betaald

Sinds februari 2023 probeer ik €26,10 (mijn film tegoed) terug betaald te krijgen. Ik had tv via kpn met een pathé account. Kpn stopte daarmee, dus ik wilde het geld terug dat ik op mijn account had gestort. Te weten €26,10. Heel veel mail en beloftes later (februari-oktober) heb ik nog steeds niets ontvangen. Heel triest deze ‘klantvriendelijkheid’

I

Imke

17-10-2023

Film huren dmv cadeaukaart

Voel me enorm oogelicht. Je krijgt een cadeaukaart waar de gulle gever 11,99 voor betaald heeft. Hiervoor kun je 2x een film huren, ook als je films huurt van 3,99. Dan steekt Pathé dus bijna de helft in eigen zak. Vervolgens bleek na het kijken van 1 film het tegoed voor de tweede film gewoon verdwenen! Kortom, pure afzetterij; nooit doen die cadeaukaart!

P van Harten

25-09-2023

film

Slechte connectie met nog slechter klanten service. Beter een andere app te gebruiken.

Brianna

22-08-2023

Kadobon

Wat een troep Een bon gekregen, wil ik een film kijken op de tuner van kpn Staat er dat ik de code eerst via de app moet inwisselen doe je dat kan je dit kut film alleen op je telefoon kijken Wat een puinhoop en het ergste is dat ik nu bij deze ballen tent in het systeem sta want je moet natuurlijk een account aanmaken omdat je iets krijgt Als ik ook maar iets aan mails van dit bedrijf ontvang dan hebben ze echt een juridisch probleem

Martijn Tromp

06-08-2023

Film gekocht, problemen met geluid

Pathé Thuis geeft geen geluid bij het afspelen van externe speakers, terwijl andere apps als Netflix, NPO e.d. hier geen last van hebben. Ook werkt het geluid bij de trailer in hun app wel, maar de film níet. Dit probleem heb ik aangemeld bij de klantenservice. Het viel mij direct op dat de klantenservice standaard antwoorden gaf. Ik kreeg een link met mogelijke oplossingen, terwijl ik zélf al die link had gestuurd dat dit niet werkte. De klantenservice erkende het probleem, gaf aan dat ik een film ook kon kijken zonder externe boxen. Tja, daar heb je die dure thuisbioscoop niet voor gekocht. Het afspelen van geluid via externe speakers (via audio out) met de geadverteerde 5.1 geluid lijkt mij een basis functionaliteit. De eerste film die ik kocht via Pathé Thuis en dat is ook de laatste.

Rem

06-08-2023

John wick 4

De film loopt telkens vast, het geluid loopt achter, slecht beeld terwijl ik HD heb besteld. Het kijkt zo kut dat ik hem weer heb afgezet na 6 minuten. Dus ik heb letterlijk 1 euro per minuut betaald voor bagger. Hier koop ik niet meer en zou het iedereen afraden die het van plan is maar eerst ervaringen wil lezen.

Mark

03-08-2023

Kadokaart gebruiken (NIET DOEN !!)

Ik dacht dat dit de oplossing was om met je gezin naar een film toe te gaan als het je uit komt. Dus ik heb een kadokaart gekocht. Echter wat blijkt nu als je thuis bent en een film wilt gaan kijken: 1) de nieuwste bioscoop films zijn niet aanwezig, daar moet je nog een paar maanden na release op wachten. 2) Per kado kaart kun je maar 2 films bekijken van max. € 5,99 per stuk. Dat wil zeggen dat als je 2 films uitkiest van €2,99 per stuk (jawel de meeste zijn ouder die er op staan) je eigenlijk maar een bedrag van €5,98 hebt gebruikt. Helaas ziet men dit dus niet zo want men kan per kadokaart maar 2 films huren ongeacht de kosten onder de €5,99. Dus kun je beter geen kaart kopen en gewoon een film direct huren met je ideal. Dit was voor mij de eerste keer maar ook meteen de laatste want deze films zijn ook wel te vinden op Netflix of Videoland naar mijn idee omdat ze toch echt al wel ouder zijn dan wat er op dit moment in de bioscoop draait.

John van Gerwen

03-07-2023

Pathé thuis film huren

Nooit aan beginnen!! Na het bekijken van onze eerste film die we via IDEAl voldaan hebben een 2e poging gewaagd om een vervolgfilm te kijken wat steeds niet lukte door verschillende foutcodes. Door de foutmelding konden we geen film kiezen en niets selecteren. Hiervoor wel rekeningen gekregen die ik dus niet ga betalen als ik ze niet heb kunnen kijken. volgens de meneer die we via de chat spraken hebben we wel degelijk 2 films bekeken. Niet dus!!!! 5 minuten en 34 minuten. Je reinste onzin en volledig onterecht. Na hier een discussie via de chat over te hebben gehad ook nog als leugenaar te worden weggezet ben ik helemaal klaar met Pathe thuis! Vervolgens hebben ze de facturen doodleuk doorgezet naar een incassobureau waardoor de kosten nog verder oplopen! Echt een hele slechte service! Als ik iets bekeken heb moet ik ervoor betalen, helemaal terecht maar dit is pure onrecht!! Gewoon echt niet doen dus!

Davijan van Ginkel

31-05-2023

1forum

films

Niet kopenn!!!!! Zonde van het geld. Kan het nooit bekijken door een fout code. films zijn belachelijk duur. Niet doen!

Mees b

10-05-2023

Pathe Thuis

Een paar dagen geleden een film gehuurd. Die zou ik voor 30 dagen kunnen bekijken maar een paar dagen later stond hij al niet meer in mijn lijst. Contact opgenomen met de klantenservice en ik zou hem gestart hebben en dan heb je nog maar 48 uur om de film te kijken. Ik heb dus 5 euro betaald voor een film die ik nooit heb gezien. De klantenservice was bijzonder kortaf en onvriendelijk. Ik moet de film maar opnieuw huren en kon hooguit korting krijgen. Toen ik vertelde dat ik dit slechte service vond werd het gesprek beëindigd en even later kon ik mijn account niet meer in. Hebben ze nou echt mijn account verwijderd omdat ik ontevreden was? Raar bedrijf en zeker de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

Rogier

10-05-2023

Pathe thuis

Wat een waardeloze app. Tweede keer dat ik film ‘koop’ voor op tv en weer geen geluid. Dit is tevens de laatste keer dat ik Pathe nog ga gebruiken. Geldverspilling.

C

Christel

23-04-2023

random film idk welke

ik wou iets laten zien en hij koopt gelijk de film

justin

18-04-2023

1forum

Film gehuurd

Film gehuurd, drankjes ingeschonken, nootjes klaargezet… Heeft de film geen geluid. 45 minuten alles geprobeerd wat Pathe aangaf, maar niks hielp. Wat een teleurstelling! Toen maar voetbal gaan kijken met de visite.

Jango

26-03-2023

Cadeaukaart

Code cadeaukaart bleek niet bruikbaar. Commentaar Pathe; deze is al gebruikt. Niet dus. Gemaild om een oplossing doch Pathe blijkt hiervoor totaal niet ontvankelijk ondanks dat het duidelijk is dat ik de code niet gebruikt heb. Dat vind ik zeer klant onvriendelijk en eigenlijk onbegrijpelijk van Pathé.

Guido

25-01-2023

Pathé thuis

De app EN via de browser werken voor geen meter als je via data verbinding kijkt. Constant om de 20 seconden aan het bufferen. Ook kun je de film niet downloaden om zeker te weten dat je ongestoord kunt kijken en na 48 uur ben je je geld en de film kwijt. Meest kostbare en nutteloze streamingsdienst aller tijden. Doe het niet. Btw ik wil mn 5 euro voor het niet kunnen zien van ome cor terug Pathé.

K

Koen

18-01-2023

.

.

.

17-01-2023

Film gehuurd

Heel gedoe voordat ik mijn film had. Film stopte halverwege. Klantenservice slecht bereikbaar. Grote NEE . Pathe thuis nooit meer voor mij.

Miranda Beusenberg

13-01-2023

giftcard

Nu inmiddels 45 min bezig om deze kaart te activeren lukt niet en de hulp chat sta ik in een wachtrij van een half uur nu geen zin meer in een film.

Edwin Jansen

08-01-2023

1forum

reclame

Blijf maar adverterende e-mails krijgen van Pathe thuis. De link onderaan de e-mail om af te melden werkt niet. Verder ook niet fatsoenlijk te bereiken via telefoon of e-mail. De klantenservice chat heeft steeds storing...

Jorn

05-01-2023