Nooit, maar dan ook NOOIT meer gsmweb. Ik heb op goede vrijdag 27 november jl nieuw Vodafone abonnement afgesloten met iPhone 11. Blackfriday prijs was goed. Vodafone ook geen probleem, kreeg volgende dag bevestiging van goedkeuring. Maar telefoon was niet op voorraad bij gsm web. Een week later wel kreeg ik bericht en verzendcode van post.nl. Pakket is nooit aangekomen, 100x gebeld naar gsmweb. Die doen alsof het over een pakje boter gaat ipv telefoon van bijna 1000 euro. Geen elke keer krijg je bericht of bezorgdheid van hen, wel een grote mond en geen antwoord. Waarom ze het klantenservice noemen weet ik niet, ze weten niet eens wat dat is! Op 11 januari kreeg ik dan eindelijk n email waarom gezegd werd dat post.nl het pakket officieel had afgeschreven en dat ze zsm een nieuwe gingen sturen. Ik heb meteen op hun website gekeken, bij alle providers inclusief Vodafone was mijn toestel op voorraad. Echter vandaag 22 januari nog geen verzendcode ontvangen dus toch maar weeer gebeld. En weer zeggen ze glashard dat het toestel niet op voorraad is en ik geduld moet hebben. GEDULD na 2 maanden wachten, bellen, post app bekijken!! Het abonnement is 3 weken geleden al ingegaan. Ik was niet bereikbaar. Geen actie van hun, zelf heb ik maar een extra simkaart aangevraagd die ik in m'n oude mobiel gedaan heb, maar abonnementsgeld ben ik wel gewoon k
Geen enkel gebaar of tegemoetkoming. Stuur me liever die 1000 euro verzekeringsgeld die zij van post.nl krijgen. Ik zit met de shit. Weten ze niet de verwachting en plezier van het ontvangen van je nieuwe telefoon. Ze zouden minstens een attentie of zo kunnen sturen ter vergoelijking, alle lol is er wel af zo! En het ergste is ook dat nog steeds niets heb en me serieus af vraag of ik ooit iets zal ontvangen... Treurig!!