Budget Alles-in-1
Alle reviewsBudget Alles-in-1
Alle reviews (39)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Budget alles-in-1
Kan al twee maanden geen tv kijken. De software van het modem werd geupdate en sindsdien heb ik geen tv mee. Er werd een nieuw tv-kastje geleverd, so far so good, maar mijn probleem was niet opgelost. De conclusie was dat het waarschijnlijk aan het modem lag, dus zou er een nieuw modem opgestuurd worden. Na talloze telefoontjes (en uren in de wacht te hebbe gestaan) heb ik nog steeds geen nieuw modem. Het probleem? Vaag! Er wordt gemaild naar KPN en die moeten een terugkoppeling geven zodat er een nieuw modem opgestuurd kan worden maar dat gebeurd steeds. Ondertussen hoor ik helemaal niets. ik word niet op de hoogte gehouden. Als ik bellen is er alle begrip dat ik niet blij ben maar ondertussen gebeurd er niets. Onbegrijpelijk dit. Ben er dan ook helemaal klaar mee.
Budget alles in 1
Na een overstap van een dure en klantonvriendelijke provider ben ik al enkele jaren klant bij jullie. Dit tot volle tevredenheid, geen storingen meer, goed werkend internet en een bereikbare klantenservice.
Toen vorige week mijn verbinding weg viel was het vermoeden dat mijn modem stuk was. Daags erna werd al een nieuw modem geleverd. Toen daarmee het probleem niet was opgelost stond er 2 dagen later een monteur op de stoep. Deze constateerde dat het niet het modem was , maar een vermoedelijke kabelbreuk ivm graafwerkzaamheden in de straat. Daar de lijn van KPN is werd deze ingeschakeld. De man van KPN stond de dag erna al op de stoep om polshoogte te nemen. Helaas kon men ivm het weekend pas op maandag met de werkzaamheden beginnen. KPN is 2 dagen bezig geweest met het herstellen van een kabel waar niet 1 maar 3 breuken in zaten. Gisteren is de verbinding hersteld. In totaal heb ik 8 dagen geen verbinding gehad. Dat lijkt( en is) lang, maar alsnog snel gefixt gezien de schade.
Heel hartelijk dank en complimenten voor jullie snelle en klantvriendelijke reactie, vanuit Budget, en ook KPN. Ik raad jullie ten zeerste aan!Budget alles in 1 internet
Ik ben al jaren bij NLE wat nu Budget alles in 1 is. En naar volle tevredenheid. De overstap is door hen geregeld, vragen kon via whatsapp of een forum en dat is iets minder direct maar ik heb zelden hulp nodig gehad. De service is prima en iedere keer als een contract afloopt, krijg ik weer een nieuwe aanbieding. Heb ik in het verleden nooit gehad bij het paradepaard van de internetaanbieders waar ik het dubbele betaalde. Dat is een keuze die je maakt. Qua internet en snelheid, levering maakt het allemaal niet uit. Ik ben heel erg tevreden en hou zo elke maand weer wat extra s over.
Ik schrijf deze review omdat me wel wat negativiteit op viel. Het is ook zo dat mensen zelden een positieve ervaring delen maar wel van de hoogste toren blazen als er iets niet goed loopt. Vandaar ook mijn ervaring: stap vandaag nog over, het is de moeite waard.Budget Alles in 1
Tot nu toe zeer tevreden. Overgestapt vanuit KPN waar we ook tevreden waar. We kregen spullen die we zo aan konden sluiten aangezien het precies hetzelfde werkte. Levering en respons erg snel. We besparen nu flink per maand en we hebben er op dit moment vrijwel dezelfde kwaliteit als met KPN.
Misschien dat we over een paar maanden anders denken. Vanwege alle slechte vind ik wel dat ze een goede recensie verdienen!internet+bellen
Zelf ivm. de corona toestand het fibermodem en de normale modem ge installeerd. Binnen 10 min. klaar en binnen een kwartier werkte alles, ook de juiste snelheid 50/50. Dus prima in orde.
Overstap dus een fluitje van een cent. Over centen gesproken, bespaar nu zowat 20 euri in de maand dus.(zat bij KPN).
Ben blij de stap gezet te hebben, krijg binnen kort ook energie van ze.All in one, 3x mobiel ,energie
Contract all in one loopt af in september,ik kreeg nu een verleng aanbod tot mijn grote verbazing 12.50 duurder???. Zelfs als je een nieuw contract wilt,dus voor nieuwe klanten is het 46,50 en de 1e maanden 17 euro. Heel vreemd want ik als bestaande klant begrijp dat ik die 1e maanden niet voor 17 krijg, maar ik zit ineens op 52,50 als verleng aanbod. Nou die hoef ik dus niet,ik stap over.
intermet en tv
Is nu voor de zoveelste keer storing niemand berikbaar om te vragen wat het probleem is en ja goedkoper als kpn maar de rest drama ga weer terug naar KPN ben er nu klaar mee
Alles in 1
Nu het is aan gesloten draait het op en top en een goede kwaliteit.
Zelfs microsoft voor ondersteuning op afstand vloog met de muis over het scherm en vond de verbinding goed.
Dit alles met een draadje uit de muur naar de Experia Box.
Het team van hun doet er alles aan om het goed voor elkaar te krijgen.
Top.alles in 1 pakket plus Foxsport
Sinds 1 februari 2020 abonnee bij Budget, vanaf het begin ging alles prima. De installatie was zo gepiept en storingen heb ik tot de dag van vandaag nog niet gehad. Ik weet dat in het begin alles een beetje stroef liep, maar dat is niet meer.
Alles bijeen een prima provider die tot de betere behoort.Budget alles in 1
Alles perfect geregeld. Vooraf via mail duidelijke instructie, wachtwoorden en aflevergegevens ontvangen. Installatie was een fluitje van een cent. Ga ruim 120 euro per jaar besparen en ben erg bij met het welkomsgeschenk (google nest met extra wifi-punt).
Ik ben erg tevreden.alles in een pakket was veel goedkoper voor mij
alles in een pakket was veel goedkoper voor mij dus ik ben hier blij mee
zocht eigenlijk alleen aanbieding voor internet maar heb uiteindelijk alles gewoon in een pakket gedaan want dat was veel goedkoperBudget alles in 1
Overgestapt naar budget alles in 1. Na overstap kon ik nergens mijn contract vinden. Hiervoor contact opgenomen met de klantenservice. Deze zei dat alles in orde was. Ze zou me doorverbinden om mijn contract naar me toe te mailen omdat de website niet goed werkt. Wordt er opgehangen alsnog geen contract wat ik in kan zien. Dit na ongeveer 20 minuten in de wacht te hebben gestaan. Vervolgens krijg ik tijdens mijn bedenktijd van 14 dagen al de eerste rekening. Deze rekening is al voor een maand later. Ook zitten hier aansluitkosten bij die gratis zouden zijn. Na weer lang in de wacht te hebben gestaan zeggen ze dat het foutief op de website vermeld staat en dat ze die aansluitkosten gewoon rekenen. Dit wordt ook niet meer verrekend. Als het me niet bevalt kan ik een andere provider zoeken. Wel hebben ze toegezegd dit op de website aan te passen. Al met al een erg rommelige start van budget alles in 1
Geen
The worse company.
They submitted a request on my behalf and without my consent to my current service provider and created a lot of trouble.Buget alles in 1 thuis!
Helaas hebben hun een maand niet kunnen afschrijven van de rekening, je krijgt gelijk een boete en wordt afgesloten. Je betaald direct alles maar het kan hun niks schelen want ze laten je gewoon na betaling en bewijs van betaling gewoon dagen lang gewoon afgesloten en zeggen er niks aan te kunnen doen. Ik voel me zwaar opgelicht want ik betaal en moet toch nog zeker een week wachten voor ze me weer aansluiten. Ook hun facturatie systeem deugd niet. Normale bedrijven sturen een factuur en krijg je een aantal dagen en soms zelfs 2 weken de tijd om te betalen maar bij hun zit de vervaldatum van elk factuur maar 2 dagen verder dan het aanmaakdatum van het factuur!!! En na 2 dagen vergeet het maar gelijk 15 euro erboven op. Zo wil ik ook rijk worden. Ik vindt het stelletje oplichters!! Ik heb al 10 keer gebeld en ook elke keer wordt er weer wat anders verteld ...ene keer o mevr alles is al betaald stuur maar een mail met bewijs en we maken het in orde, andere keer hangen ze gewoon op in je oor terwijl je aan het wachten bent dat ze de een en ander uitzoeken... en op het laatst zegt er een het maakt niet uit of u bewijs van betaling heeft gestuurd het zal nog 3 dagen gaan duren voor ze alles weer in orde maken....dus ik betaal voor jan met de korte achternaam!!! Dit bedrijf is bagger!!
Gewoon. Niet. Doen.
ALS JE OOK MAAR IETS VAN DIT BEDRIJF ZIET LANGSKOMEN.. REN!
Want je gaat echt spijt krijgen.
Wij hebben barslechte internet (4 mb per seconde als we geluk hebben) en soms ook überhaupt geen internet. In ons huishouden word er ook online gewerkt dus elk mens snapt dat je hier een goede internetverbinding voor nodig hebt. Nja elk mens, behalve Budget dus. Ondertussen zijn we 4 maanden, 3 monteurs en tientallen klantenservice medewerkers verder en nóg moet ik deze review uploaden via mijn eigen 4G.
Besef ook even dat er maandelijks nog steeds doodleuk €41 word afgeschreven. Voor wat?! Voor saus, elke euro aan dit bedrijf is teveel ik zeg het je. Wij hebben ontzettend veel omzet misgelopen door deze afzetters.
Alle aansluitingen, kabels en netwerk statussen zijn bij ons prima in orde dus het probleem ligt bij budget elke monteur die geweest is heeft dit bevestigd en nóg moet er nu nog ééntje komen (nummer 4) om nog even te zeggen dat het allemaal niet werkt. En daarna pas kan het contract kosteloos ontbonden worden.
Je word als consument gewoon genaait waar je bij staat, echt niet normaal.
Wij gaan er in iedergeval alles aan doen om bij deze lui weg te gaan. Dit probleem heeft ons inkomen meer dan gehalveerd.
Nogmaals DOE HET NIET.Internet tv abonnement
PAS OP: ZOEK VERDER. NIET MEE IN ZEE GAAN.
Eerst kregen wij ontzettend smerig materiaal toegestuurd. De vliegenpoep zat er nog op. Ook bleek het materiaal niet te werken.
Tweede installatiebox werkte wel en was schoon (NIET NIEUW) tot wij een stroomstoring kregen en het modum met geen mogelijkheid aan de praat kregen: vlak voor het weekend. Budget gebeld en ze konden niks voor ons doen en wij moesten maat accepteren dat er niks anders op zit dan een weekend zonder tv en internet. Geen enkele oplossing of tegenmoedkoming vanuit Budget.
Uiteindelijk hadden wij eindelijk internet en tv. Bleek dat wij een internet snelheid hadden van 2 down 4 up. Meerdere keren gebeld met de klantenservice. Er kon wel wat aan gedaan worden maar dat kost uiteraard waarschijnlijk geld. Gemeld dat ons aansluitpunt nog geen 2 jaar geleden is vernieuwd en deze altijd goed heeft gewerkt.
Uiteindelijk zat er niks anders op dan een monteur laten komen. Wel met de afspraak dat wij op de hoogte wouden worden gesteld als wij daadwerkelijk kosten gingen maken.
Monteur kwam, ontzettend aardig en eindelijk goed internet. Monteur gevraagd wat de kosten zullen zijn en tot mijn grote vreugde meldde hij dat de kosten voor Budget zullen zijn.
2 weken later viel een factuur op de mat. 55 euro waarvan 15 euro voorrijkosten!?!?
Klacht ingedient bij Budget waarna ik een vrij aggresieve response kreeg. Op hun respons geregeerd en mijn bewijs zoals gevraagd bijgevoegd. 4 WEKEN geen reactie gekregen. Uiteindelijk nog een klacht ingediend om te vragen of ze mijn vorige klacht verder wouden behandelen...
Een paar dagen later ben ik gebeld door Budget, iemand van de klachtenafdeling. Hun vinden dat ze jn hun recht staan, geen enkel medeleven of tegemoedkoming.
Later teruggebeld met de vraag of ik een betalingsregeling kon treffen voor het bedrag. Ik ben het er namelijk nog steeds niet mee eens en wil voor ik mijn geld overmaak weten wat mijn rechten zijn. Een beralingsregeling kan pas als het bedrag onzettend ver is opgelopen. Ik had tot de 23ste om te betalen.
In de avond willen wij tv kijken..blijkt onze tv op de 16de te zijn afgesloten... volgende dag gebeld. ik had ze immers de dag ervoor nog aan de lijn gehad. Natuurlijk vind budget de afsluiting ook terrecht en mocht ik niet willen betalen word mijn internet ook afgesloten. Waar de dag ervoor nog de 23ste werd genoemd was het nu de 20ste maar dat valt in het weekend werd er gezegd..... het moest voor het weekend op hun rekening staan.
Ik heb de factuur uiteindelijk betaald en wacht nu nog steeds op TV........
NIET MEE IN ZEE GAAN.Ervaring 1jaar budget thuis
Slecht bedrijf. Zij maken de fouten en bij bellen doen ze alsof zij de klant helpen in de klant zijn voordeel. Excuses aanbieden ho maar. Het enigste wat zij kunnen is geld van je rekening afschrijven ook al is het contract afgelopen. Dan nog geen excuses en met pijn en moeite toegeven dat het hun fout is. Zij zijn niet de goedkoopste maar wel de slechtste. Regelmatig modem moeten resetten en storingen. En dan nog dreigen met extra kosten om te betalen terwijl je geen contract meer heb. Niet bij budget beginnen een klotezooi daar.
M. Roemerongeoorloofd geld afschrijven
Wat een waardeloze firma. Sinds de start al problemen met aansluiten en levering en nu opgezegd en wordt er tot aan het eind van het contract zomaar het geld afgeschreven. Dames en heren, er is geen nieuw contract afgesloten maar er is vorig jaar verlengd. Dit staat immers in de mail die jullie sturen. Bij verlening is er na en jaar een opzegtermijn van 1 maand, staat nota bene op jullie eigen site.
Onvriendelijk behandeld vanaf dag 1 en nu weer dit.
Gelukkig ben je in Nederland beschermt als consument tegen dit soort firma's dus als er geen oplossing komt, zien we elkaar voor het bankje.Internet & tv
Contract opgezet maar buget heeft achter grond weer èèn jaar verlengt op die manier meer geld binnen krijgen.
Gebeld naar klantenservice: helaas we kunnen NIET terug draaien!
Is dat niet soort oplichterij?Dit is oplichting
Aanmaningen Budget Alles in 1
Gisteren heb ik inmiddels de 4de of 5de, nu laatste aanmaning, gekregen om een nog openstaande factuur van 51,50 euro te betalen. Dit bedrag heeft betrekking op de maand oktober jl. Het contract bij BAIE is echter op 28-09 jl. officieel gesloten en beëindigd, ook volgens de klantenservice van deze bende. Ik heb hierover de afgelopen periode tenminste al 4 x een medewerker van deze 6de klas amateurclub, over aangesproken, die mij met excuses vertelde dat deze facturen en aanmaningen onterecht waren en ik dit bedrag dus NIET hoefde te betalen. Een aantal weken geleden heb ik hierover voor de zoveelste keer telefonisch contact met dit rampbedrijf gehad. Het is zelfs zo, dat ik na al die telefoontjes al had voorspeld, dat ik desondanks toch weer een aanmaning zou ontvangen. En jawel hoor, op 04-11, was het weer zover. Ditmaal gaat het over de laatste aanmaning ! Het begint nu echt surrealistische vormen aan te nemen. Jullie zullen begrijpen dat het kookpunt bij mij inmiddels is bereikt en op hetzelfde moment het stoom uit m'n oren komt. Het zou inmiddels zelfs op je lachspieren moeten gaan werken. Mijn broers reageerden met "stelletje prutsers" en "zoveel domheid. Je zou er een kaarsje voor moeten opsteken". Vandaag volgt het laatste telefoongesprek. De toonzetting van dit gesprek zal navenant zijn. De les, die ik hierover zelf heb geleerd is : laat alles schriftelijk, bijvoorbeeld via mail, bevestigen. Zwart op wit ! Mocht je vanwege de inmiddels bizarre bureaucratische, communicatieve en organisatorische puinhoop, weer een aanmaning ontvangen, dan kun je ze met die mail om de oren slaan. Had ik het laatste telefoongesprek met die gasten maar bewaard. Ik heb namelijk een app op mijn tablet staan, een tablet, waarmee ik ook kan bellen, die alle in en uitgaande telefoongesprekken opneemt. Zo te downloaden via Playstore. Einde van dit relaas van een volkomen beduusde en bijna doorgedraaide ex-klant ! Gr. Frank.
Energiecontract
Ondanks een aantoonbaar lager energiegebruik en een vast contract met vaste prijzen.
Wordt mijn maandbedrag niet bijgesteld.
Het meest irritante is dat de klantenservice onbereikbaar is.....
Anderen bekeken ook

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

De grootste kosten die je per maand maakt zijn ongetwijfeld je maandelijkse vaste lasten. Iedereen zou deze vaste lasten wel graag omlaa...

Pricewise is een vergelijkingssite op het gebied van vier categorieën: - Energie; - Autoverzekeringen; ...

Budget alles-in-1 stelt goedkope service te bieden op het gebied van internet, tv en bellen via het KPN-netwerk. Ga jij na het lezen van de reviews...
Ik ben al weken op zoek naar een mogelijkheid om contact te krijgen met Budget Alles in 1.
Helaas lukt me dat niet. De oorzaak daarvan is mij niet bekend en ik kan het ook niet achterhalen.
Ik heb problemen met mijn internet/e-mail.
Mijn abonnement is 27 augustus 2019 ingegaan.
Aansluitadres is Montgomerylaan 174, 2625PT te Delft.
Ik ken Uw contactgegevens als: - Aert van Nesstraat 45, 3012 CA te Rotterdam (daar bent U met de "noorderrzon" vertrokken) - Reguliersdwarsstraat 58, 1017 BM te Amsterdam (Post wordt als "onbestelbaar" geretourneerd) - E-mail: klanten@nlex.nl (dit adres reageert niet) - Telefoon: 088-7307307. De wachttijd is minimaal 20 minuten. - U reageert ook niet op het ingezonden contactformulier -
Hoe kan ik contact met U krijgen?