NederlandReview

    Ervaringen Leapp

    Wat anderen van Leapp.nl vinden. Leapp.nl is een bedrijf welke refurbished Apple producten. Je kunt ze kopen met de garantie en de service welke je van een nieuw Apple product mag verwachten. Doordat de Apple producten zo populair zijn is het natuurlijk logisch, dat dit bedrijf ook succesvol is in de verkoop van refurbished Apple producten. Zeker als je weet dat de prijzen nog wat aantrekkelijker zijn dan de nieuwe Apple producten. Het is zeker de moeite waard om Leapp.nl met een bezoek te vereren als je op zoek bent naar een Apple product.

    Heb je al een keer refurbished Apple product gehaald bij Leapp.nl? Ken je ze? Deel dan ook je mening op NederlandReview. Het is goed om te weten dat je hiermee vele anderen kunt helpen.

    Over Leapp.nl

    Leapp.nl heeft een zevental eigen winkels in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Zwolle en Breda. Daarnaast zijn er nog een groot aantal certifield partners. Je kunt naar een fysieke winkel gaan om een refurbished Apple product te halen, maar ook gebruik maken van de website Leapp.nl. Je krijgt er een product met de service en de garantie van een nieuw product. Het kan een refurbishede iPhone zijn, een iPad, Macbook of een iMac. Het zijn allemaal gereviseerde tweedehands producten van Apple uit het bedrijfsleven.
    Ze vinden het belangrijk om een goede service te geven. Rondom reparaties bieden ze snelheid en service.
    De Leapp.nl bedrijfsstructuur is erg plat. Een informele sfeer en korte lijnen zijn er niet alleen voor het plezier op de werkvloer, maar ook voor het belang van de klant. De klant krijgt door de korte lijnen immers veel meer service.

    De diensten van Leapp.nl!

    Leapp.nl is een bedrijf welke gerefurbishde Apple producten aanbiedt. Een helemaal nagekeken iPhone, iPad, Macbook of iMac kun je via de website of in een van de winkels kopen.
    Ook kun je voor reparaties terecht bij Leapp.nl.

    Klachten of tips over Leapp.nl

    Als je nog een vraag hebt of een klacht over een product, een levering of een betaling dan kun je deze melden bij de afdeling klantenservice. Het is belangrijk om je bestelnummer bij de hand te hebben, zodat Leapp.nl je nog sneller en beter kan helpen. Je kunt je reactie geven via de telefoon of per email.
    Ook klachten krijgen ze graag binnen over hun service en product. Het is zo mogelijk voor Leapp.nl om hun dienstverlening te verbeteren. Op een klacht per mail wordt binnen twee dagen een reactie gegeven. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing dan kun je een beroep doen op de geschillencommissie van het Thuiswinkel Waarborg.

    Wat vind jij van Leapp.nl?

    Als je bekend bent met Leapp.nl dan horen we graag van je. Je kunt dan op Leapp.nl je reactie achterlaten. Hiermee kun je de hele wereld laten zien en horen wat je van Leapp.nl vindt. Positieve en negatieve reacties zijn van harte welkom.

    2e hands apple iphone, mcbook of ipad? Blijft het werken en is het een stuk goedkoper? Lees ervaringen van Nederlanders hier!

    Leapp
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (54)

    4,4
    19% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3,4
    Prijs
    rating
    4,8
    Leveren
    rating
    4,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Oplader Macbook

    Rampzalig, kan 4 keer per jaar langskomen in de winkel om een nieuwe oplader te krijgen of kopen. Ene moment is het zonder iets te ondertekenen een nieuwe oplader. Andere moment moet nog net niet de directeur langskomen om een conclusie te trekken wat te doen.

    Door: Jasper 30-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Iphone X

    Drie maanden geleden kocht ik een refurbished IphoneX (van best haalbare kwaliteit) bij Leapp in Utrecht. Aan het begin viel niks op te merken aan de telefoon en hij voelde als gloednieuw, echter na anderhalve maand ging de oplaadpoort stuk. Ik stuurde de telefoon terug naar Leapp voor garantie en tegen mij werd verteld dat de reparatietijd 3 weken zou kosten.

    Na drie weken lang wachten op een reparatie die prima in het tijdsbestek van een half uur gedaan had kunnen zijn belde ik (enigszins gefrustreerd) de winkel op om te vragen waar mijn telefoon bleef. De man aan de andere kant van de lijn vertelde mij toen dat 3 weken maar een richtlijn was en dat het best langer kan duren maar dat hij wel na ging vragen hoe het met de telefoon zat en die dag nog zou bellen of mailen met een antwoord. Dit is echter niet gebeurd en ik wacht nog steeds op mijn telefoon.

    Door: Boet 19-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Slecht product, slechte service.

    Ik kocht 2,5 jaar geleden een Macbook bij Leap. Omdat deze in goede staat was heb ik er 1200 euro voor neergelegd.
    Ik heb veel problemen gehad met de laptop en ben hem meerdere keren kwijt geweest. En dan ook meteen een paar weken... Mijn videokaart was kapot en er zou een nieuwe ingezet worden. Deze is na 1,5 jaar weer kapot! Omdat het buiten de garantie valt konden ze niks meer voor me doen. "Je zal hem ergens anders moeten laten repareren" werd er tegen mij gezegd. Daarna heb ik de klantenservice gebeld omdat ik het totaal niet eens ben over deze service. Daar kreeg ik hetzelfde antwoord en ik kreeg te horen dat dit heel normaal is en dat ze me nergens in tegemoed konden komen.

    Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt bij een berijf. En een videokaart die na na 1,5 jaar al kapot gaat, lijkt me niet de bedoeling..

    Dus, wees dit voor en koop vooral NIET bij leapp. Wat een slechte service!!

    Door: Eva 21-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechtste service en toestellen ooit - Koop NOOIT hier

    Deze toestellen zijn niet refurbished, maar tweedehands, met andere woorden: 2x toestel, 1e defecte microfoon, 2e defecte accu. Accu batterij ontstaat na 4 weken, niks mogelijk qua service. Alleen ter reparatie, waardoor ik dus mijn telefoon weer dagen kwijt ben. Geen optie, want ik heb een eigen bedrijf dus moet bereikbaar zijn. Geen geld terug, want tja, mevrouw, dan had u dat binnen 2 weken moeten aangeven. Ja, haha, toen had ik nog geen problemen.

    Door: Anne 03-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Opgelicht bij Leapp

    Een macbook pro besteld bij Leapp voor €750. Verkeerde informatie doorgekregen, er stonden hele andere specificaties op de site en blijkt dat we een macbook pro uit 2009 hebben gekregen (misschien €175 waard nu) waarvan de accu kapot is. Daarnaast nog een heleboel andere defecten. Enorm slechte en onvriendelijke klantenservice. Nooit meer!!!!!!!!!

    Door: Lo 13-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5
    rating

    Leapp wil kapot toestel niet repareren

    Leapp wil mijn kapotte toestel niet repareren. Het ging kapot ruim binnen de garantieperiode. Ze zeggen dat de volledige garantie is vervallen vanwege een krasje/scheurtje, maar wettelijk gezien is dit niet correct. Ook staat op hun website dat ze schade die daar niet door veroorzaakt repareren. Ik word niet geholpen en krijg onduidelijke mails terug. Ik zit nu al lang met dit probleem.

    Door: Gijs 06-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Schandalig

    Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om een review te schrijven voor een bedrijf.

    - Het zou een lapot zijn met de waarde van 5 sterren. het leek wel op 2 sterren.

    - Na iets minder dan een jaar ging mijn macbook kapot.

    - Reparatie zou niet langer zijn als 3 weken ( duurde bijna 5 weken )

    - 4 contactmomenten gehad met de klantenservice die mij bleven vertellen dat ze met mij contact zouden opnemen indien mijn macbook klaar zou zijn ( na zelf bellen uiteindelijk erachter gekomen dat hij 2 dagen klaar lag )

    - Geen reactie gehad op een email die ik heb verstuurd

    - In de winkel in Amsterdam-Duivendrecht te horen gekregen dat ik maar blij moest zijn dat zij hem nog wilde repareren ( terwijl hij in de garantie valt )

    - In de winkel niet te horen gekregen dat ik maar een review moest schrijven.

    Simpelweg is dit schandalig. Ondanks dat Leapp niet weet dat ik tientallen klanten heb die ik deze week een mail ga sturen om even duidelijk te melden dat leapp het niet waard is.

    Daarbij werk in bij de redactie van de grootste Nederlandse krant die een heerlijk stukje gaan schrijven over het bedrijf Leapp.


    Door: Job de Waal 30-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Niet van gediend.....

    Oplichters met hun 2dehands troep, kringloop gangsters.

    Door: Patrick 24-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Echt onbetrouwbaar en oneerlijk bedrijf

    Ik had mijn laptop voor reparatie van de harde schijf naar leapp in Apeldoorn gebracht, en zou een nieuwe in geplaatst worden door hun reparatieafdeling..
    Echter achteraf, bij een andere erkende Apple-reparateur, bleek dat er een oudere gebruikte harde schijf erin geplaatst was met minder opslaggeheugen, wat ook helemaal geen originele Apple onderdeel was, maar wel voor verkocht.
    Ook was ontdekt door de andere erkende Apple-reparateur, dat tijdens de reparatie mijn laptop leeggeroofd was van goede onderdelen, die totaal niets met de harde schijf te maken hadden, maar wel waren vervangen met oudere onderdelen, die helemaal niet in mijn macbook pro thuis hoorden. Hiervoor had ik geen opdracht gegeven, maar ook niet over geinformeerd.
    Binnen een half jaar had ik problemen met het opstarten en bleek dat 1 van de verwisselde, niet originele Apple onderdeel stuk was. Met dank aan leapp heeft dit grapje mij eerst bij hun € 400,- gekost voor de reparatie samen met alle "oude" onderdelen, en enkele maanden later bij een erkende reparateur nog ruim €700,- om alle verwisselde oude onderdelen weer te laten vervangen voor nieuwe originele onderdelen.

    Natuurlijk heb ik dit bij hun op aangesproken, maar helaas laat men niets van zich horen en ontkennen glashard alle feiten.

    Het is een bedrijf wat alleen maar aan zichzelf denkt, en staan totaal niet open voor oplossingen, maar liegen en bedriegen liever alles aan bij elkaar vast.
    Ik ben door dit bedrijf werkelijk opgelicht en bestolen en kan oprecht zeggen dat leapp een onbetrouwbaar en oneerlijk bedrijf is.

    Door: PS 20-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Toestel al na drie maanden kapot. Reparatie duurt al 7 weken

    Na drie maanden was het toestel al kapot. Nu betaal ik al twee maanden mijn abonnement voor niks. LEAPP komt met een alternatief. Roze telefoon en dat voor een jongen!!!!!!!!! Ze verschuilen zich constant achter de reparateur die zijn afspraken niet na kan komen. Ik wil graag mijn geld terug en dat lijkt mij niet meer dan normaal als je na twee maanden als bedrijf niet kan leveren waar je als klant voor betaald hebt. Goedkoop is hier duurkoop. NOOIT MEET LEAPP

    Door: ekster 27-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Defect toestel

    Zeer slechte service. Defect toestel sinds mei. Wel maandelijks betalen maar toestel ligt ter reparatie al weken bij Leapp. Oplossingen worden niet aangedragen, niet, Nada nop. Bestel hier nooit weer. Tip, die het niet, het is vragen om ellende.

    Door: Reinier 11-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Super!

    Ik ben enorm blij met me mobiel ondanks die gestolen is. Ik had me iphone 6s snel binnen en hij deed het super, alsof ik hem gewoon nieuw uit de winkel heb gekocht.

    Door: Ella 06-09-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Telefoon al drie maanden in reparatie

    Telefoon al 3!!!!! maanden in reparatie. Zeer trage reactie snelheid. Steeds als ik belde werd gezegd dat de tel zsm zou worden gerepareerd en terug gestuurd. Nu drie maanden later nog steeds geen tel. Twee dagen geleden bericht gehad dat de tel niet meer te repareren is en er een nieuwe opgestuurd word (en dat hebben ze niet eerder kunnen zien??). Hebben ze gister een nieuwe tel opgestuurd, maar mijn oude adres. Wij zijn verhuisd en ik heb het juiste adres een aantal weken geleden doorgegeven aan Leapp. Nu telefoon weer retour door de post naar Leapp en wij dus nog steeds geen telefoon. Ongelofelijk dit. Geen wonder dat ze failliet waren. Want als ik de reviews lees ben ik echt niet de enige.

    Door: Wendy 06-09-2018
    Wendy 06-09-2018

    Die twee sterren moeten er allemaal 1 zijn! Foutje.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Leapp nooit meer!!

    Na twee grote fouten met betrekking tot mijn bestelling bij leapp was ik er behoorlijk klaar mee. Op een gegeven moment heb ik mijn nummer achtergelaten zodat ze me zouden kunnen bellen zodra er nieuws was. Met veel moeite en tegenzin wilden ze uiteindelijk dan toch het betaalde bedrag terugstorten. Vervolgens heb ik in een uitgebreide review mijn ervaring met leapp besproken die niet zo positief was. "Eva van leapp" reageerde hierop en wist zelfs te verzinnen dat ik "onjuiste uitingen" had gedaan over het bedrijf, terwijl ik slechts mijn ervaring deelde. Omdat ik niet op deze reactie kon reageren, heb ik via een twitterbericht hierop gereageerd. Meteen werd er naar mijn mobiele nummer gebeld door "Eva van leapp," en zij wist te melden "dat het nu wel een beetje vervelend begon te worden allemaal." Dat is toch niet normaal? Voor mij is het al drie maanden heel vervelend, want ik had, inderdaad, na drie hele maanden nog steeds mijn telefoon niet binnen. Ik vind het ontzettend onbeschoft dat zij mij zomaar opbelt met zo'n reden. Ik heb, net zo goed als al die andere ontevreden klanten, het recht om mijn ervaring te delen. Ik kan niks zeggen over de kwaliteit van de producten omdat ik uiteindelijk niets heb ontvangen, met uitzondering van een hardloophoesje voor de iPhone 5 wat een iPhone 6 Plus had moeten zijn. Wel kan ik alles vertellen over de kwaliteit van de werknemers. Ze kunnen niet eens twee pakketjes uit elkaar houden en de klantenservice snapt het allemaal niet en is nog eens onbeschoft ook.

    Door: Marit 23-08-2018
    Leapp 24-08-2018

    Beste Marit, Dank je voor je bericht. Het is inderdaad een vervelende zaak geweest dat je vader een product had besteld en dat het bedrijf toen failliet is gegaan. Omdat de zending al naar jullie onderweg was via PostNL hebben zij door het faillissement de zending vastgehouden omdat leapp een betalingsachterstand had. Toen het bedrijf opnieuw werd opgericht met behoud van de naam, mochten wij officieel niet de order aan je uitleveren omdat het een aankoop bij een failliet bedrijf betrof. Toch wilden wij wel zorgen dat je alsnog het toestel zou krijgen. Helaas ben je in de opstartfase de dupe geweest van een verwisseling in zending. Dat is een vervelende fout geweest. We hebben in die periode regelmatig prettig contact gehad met je ouders over deze situatie en ons best gedaan om je een toestel te leveren. Omdat jullie op vakantie zouden gaan en wij geen ander toestel meer konden leveren voor die tijd, hebben we je met je vader besproken de koop te ontbinden. Daarna verschenen op verschillende online media berichten van jou waarin onjuiste uitingen werden beschreven, Aangezien wij reageerden op de berichten die je op verschillende media plaatste en jij vervolgens je review verwijderde omdat wij jouw bericht toetsen aan de werkelijkheid, werd het inderdaad vervelend en voelden wij de noodzaak om dat met je vader te bespreken. We hebben ons best gedaan het op te lossen en meer proberen te doen dan bij een faillissement officieel is toegestaan.

    Verified

    M 24-08-2018

    Ben ik het absoluut niet mee eens, wat jullie nu eigenlijk zeggen is dat mijn ervaring en mening "onjuist" is. Op deze site staan erg veel soortgelijke beoordelingen van mensen. Daar reageren jullie toch ook niet op om te vertellen dat hun mening "onjuist" is?

    M 24-08-2018

    Jammer dat het zo gelopen is, ik blijf bij mijn mening en het doel van een recensie schrijven is natuurlijk dat andere klanten het kunnen zien. In elk geval bedankt voor alle moeite.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Leapp en Simpel: Boevenbende?

    Leapp en Simpel: Boevenbende?

    Op 5 februari 2017 heb ik een "sim-only abonnement" afgesloten bij Simpel. Ik kreeg toen een voucher waarmee ik bij Leapp korting zou krijgen op een refurbished iPhone 5s. Zo gezegd zo gedaan.

    Op 23 juli 2018 begon de display van de telefoon strepen te vertonen en werd daarna zwart. Het bleek dat de telefoon op kamertemperatuur goed functioneert, maar zodra hij iets warmer wordt (bijvoorbeeld door lichaamswarmte) dan stopt de display ermee.

    Op 26 juli heropende Leapp zijn deuren weer na een faillissement. Ik ben toen gelijk naar de Leapp winkel in Haarlem gegaan waar ik de telefoon ook gekocht heb. Zij zeiden dat er normaal twee jaar garantie op telefoons zit, maar bij de combinatie met Simpel is de garantie maar één jaar. Ik vraag mij af of dat wettelijk toegestaan is omdat het hier een duurzaam gebruiksartikel betreft.

    Vervolgens zei men bij Leapp dat ze de telefoon ook niet konden repareren, want ze kunnen alleen telefoons repareren die onder de garantie vallen. Ik kreeg toen het advies om maar naar Apple zelf te gaan. In Haarlem zitten de Leapp winkel en de Apple Store bijna naast elkaar dus dat heb ik gelijk gedaan. In de Apple store zei men mij dat het weinig zin heeft om een toestel dat bij Leapp vandaan komt ter reparatie aan te bieden. Als reden werd er gezegd dat Leapp veelvuldig niet-originele onderdelen gebruikt. Als ze bij Apple de telefoon openmaken en niet originele onderdelen vinden dan weigeren ze om te repareren. je krijgt dan wèl de rekening voor onderzoekskosten.

    Mooi is dat. Ik heb een iPhone van 1,5 jaar oud die niet meer goed werkt, niet gerepareerd kan worden door de leverancier en geweigerd wordt door de fabrikant. Bij Leapp wisten ze ook nog te melden dat ik contact met Simpel moest opnemen om het op te lossen. Vervolgens heb ik met de klantenservice van Simpel gebeld. De mevrouw van de klantenservice meldde dat de telefoons door Leapp geleverd worden en dat Simpel daar niets mee te maken heeft.

    En nu? Mag dit zomaar? Mag je op een Smartphone een garantie van slechts één jaar geven? Ik heb mijn correspondentie met Simpel er op nageslagen, maar nergens staat vermeld dat in dit geval de garantie maar één jaar zou zijn bij Leapp. Ook in de correspondentie met Leapp zoals hun factuur, staat nergens iets over garantie vermeld. Volgens mij zijn dit "boevenpraktijken".

    Erda te Lisse

    Door: Erda 26-07-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    Nooit meer

    Geen enkel pluspunt.filiaalmanager super arrogant.toestel gekocht Feb.2017,3x voor reparatie opgestuurd,in Julie 2017 uiteindelijk andere I-phone 5S gekregen,na 11 maanden weer hetzelfde probleem,opmerking filiaalmanager Haarlem,(kunnen wij niets meer aan doen en de garantie is verlopen)terwijl ik nog 2 maanden te gaan heb,garantie gelde voor het oude omgeruilde toestel.
    Pure oplichterij!,

    Door: H.Nieuwkoop 02-06-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Niet tevreden

    Bijna jaar geleden via de Simpel actie een Iphone 5s 32 gb aangeschaft. Leek een mooie deal. Recent deed na een val de zaklantaarn en camera niet meer. Geen moeite genomen om dit via Leap op de garantie te claimen maar dit laten fixen bij een lokaal Iphone repair centre. Die hebben me laten zien hoe belabberd de kwaliteit is en je in feite opgelicht wordt. In de telefoon was te zien dat de waterschade sticker rood was. Deze schade is dus in het vorige leven van de telefoon ontstaan maar was volgens het repair centre voor Leap in elk geval een mogelijkheid om elke garantie aanspraak af te wijzen. Ik weet dus niet of dit zo is maar het is wel opmerkelijk, ik nooit aantonen dat ik dat niet veroorzaakt heb. Het uitvallen van zowel de zaklamp alswel de camera werd al snel duidelijk. In de telefoon was geen van de stekkers vastgezet met plaatjes en de helft van de schroefjes ontbrak. Daarnaast de accu zo sponzig als wat. Kostenloos gerepareerd en hij het doet het weer maar ik koop nooit geen refurbished weer. We zien wel hoe lang die het vol houdt.

    Door: W.Ovelaar 22-05-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    Koop niks bij Leapp

    Eindelijk na alle ellende met de eerste Macbook pro nu een andere gekregen. Deze viel al na 3 dagen uit! Nu kan ik hem weer omkomen ruilen. Met alle kosten en tijd die je moet investeren kun je beter een nieuwe kopen.

    Service is echt waardeloos! Ik zou hier nooit meer iets kopen.


    Door: Kirsten 09-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Prutsers

    200 euro voor een telefoon die uit elkaar ligt en het niet meer doet. Nooit meer zou ik er bestellen.

    Door: Jessie 04-04-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Oplichting!!

    Ook ik ben helaas slachtoffer van mijn goedgelovigheid of, beter gezegd, de oplichtingspraktijken van LEAPP. Ja, oplichting! Mij is verzekerd dat een refurbished IPhone een NIEUWE accu zou bezitten, bij overdracht. Zoals zovelen heb ook ik moeten constateren dat dit slechts een waardeloos verkooppraatje is geweest. Ook mijn IPhone is leeg in een oogwenk. Haalt met een volle accu hooguit een paar uur, zelfs wanneer deze volstrekt niet wordt gebruikt.

    Ik heb een klacht ingediend, waarop ik zeer snel een reactie mocht ontvangen. Telefoon tenminste 10 dagen kwijt en dat zelfs nog onder voorwaarden, is een oplossing volgens LEAPP?! Op vervanging kunnen wachten levert mij alleen al een reistijd op van zo'n 3 uur, om over de kosten nog maar niet te spreken. Dit is (ook) voor mij onacceptabel en de omgekeerde wereld. LEAPP heeft mij, bewust, opgelicht. Wisten dat de accu alleen in hun verkooppraatjes als nieuw zou zijn. LEAPP heeft vele mensen benadeeld. LEAPP mag dit oplossen en geheel op hun kosten en risico. Deugdelijk en snel, anders maar heel gewoon mijn geld terug.

    LEAPP?! Voor mij in elk geval NOOIT meer!

    Door: JvL 12-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Leapp

    Uw beoordeling