Simplesurance

6.6

Bestellen

4.9

Service

6.2

Prijs

5.2

Levering

38.7%

Zou hier weer kopen

Simplesurance

Een fietsverzekering, of een verzekering voor je mobiele telefoon; het kan allemaal bij Simplsurance (vorheen bekend als Klikzeker). Simplesuranceis gespecialiseerd in verzekeringen voor allerhande zaken die je in eerste instantie misschien niet zou verzekeren. Toch zijn fietsen tegenwoordig erg waardevol, en ook de aanschafwaarde van mobiele telefoons worden steeds hoger. Reden genoeg dus om ook deze te verzekeren.

Over Simplesurance

Simplesurance is een van oorsprong Duits bedrijf dat nu ook in Nederland snel groeit. Een verzekering afsluiten bij Simplesurance gebeurt veelal via de website waar je het product aanschaft. Simplesurance is namelijk een online verzekeraar.  Voor fietsland Nederland is Simplesurance met zijn gerichte fietsverzekering een uitkomst.

Diensten

Bij Simplesurance kan je voor veel verschillende soorten verzekeringen terecht. Zo kan je denken aan:
-    Smartphone-, of iPhoneverzekering
-    Tabletverzekering
-    Laptopverzekering
-    Fietsverzekering
-    Pedelecverzekering
-    Cameraverzekering





Simplsurance (vorheen bekend als Klikzeker) biedt verzekeringsproducten aan met een vaste looptijd, daarnaast worden ze niet automatisch verlengd. Het enige wat je nodig hebt om een verzekering af te sluiten is een e-mailadres en een omschrijving van het gewenste verzekeringsproduct. Afsluiten kan via de webshop waar het product word aangeschaft, maar het kan ook via Simplsurance zelf.

Simplsurance gaat verder dan de gemiddelde verzekeraar door meer dingen te dekken. Beschadigingen, bedieningsfouten en verlies van het product is allemaal verzekerd. 
Inwoners van Nederland kunnen hun apparaten zoals mobiel en camera verzekeren op Simplsurance, inwoners van Duitsland via schutzklick.de. Helaas kan je niet via Simplsurance verzekeren als je in een ander land woonachtig bent.

Klachten

Over Simplsurance zijn vrijwel geen klachten te vinden. Dit kan goed, maar ook slecht zijn. Een klacht die gaande is is een weigering om uit te betalen omdat het product in kwestie tweedehands zou zijn. Dan zou er toch op zijn minst bekend moeten zijn hoe dit product de verzekering is ingegaan. Verder is er vrijwel niets te vinden over Simplsurance.

Heb jij een ervaring met Simplsurance en wil je die graag delen? Vergeet dan niet hier je review achter laten.    


 


Eenvoudig online verzekeren of een ramp? Wat vindt u? Lees ervaringen of beoordeel zelf Simplsurance op eigen risico, kortingsbonnen of service. Lees alle ervaringen bij NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (62)

tablet geannuleerdtablet gekocht bij otto

we kochten een tablet bij otto maar hebben op tyd geanuleerd maar wel verzekerd en betaald .We hebben de verzekering op tyd geanuleerd maar ons geld terug krijgen ho maar steeds krijgen we te horen dat de iban rekening niet klopt vreemd want het geld id van dezelfde rekening gegaan dat was in 2 min klaar groet P.Schriemer

P

P.Schriemer

19-01-2022

0

Telefoon verzekering

Slechte ervaring mee! Niet betrouwbaar. Ik beveel het niemand aan om een verzekering bij Simplesurance af te sluiten. Het duurt weken voordat je je opgestuurde apparaat weer terug hebt. Ze werken met niet-originele onderdelen (bv Apple) waardoor je problemen krijgt met je opgestuurde apparaat. Ze reageren pas weken later op mailtjes. Als je belt zeggen ze dat ze er op de mail terugkomen. Ik zit met een iPhone met een niet-werkend touchscreen. Mijn ingediende klacht wordt niet serieus genomen. Per mail word ik aan het lijntje gehouden met allemaal zogenoemde oorzaken, een reservekopie, een bepaalde app etc. Elke keer moet ik weer een nieuw filmpje opsturen waarin ik laat zien dat mijn scherm niet werkt. Dit doe ik ook netjes. Weken later krijg ik een mail met weer een ander idee wat het zou kunnen zijn. Uiteindelijk mocht ik mijn mobiel weer opsturen. Toen kreeg ik het weer teruggestuurd (wat dus weken duurt) met de melding dat ze niks konden vinden. Niks? ik zit met een mobiel waarvan het scherm niet werkt. Het probleem doet zich voor sinds dat Simplesurance het heeft gerepareerd, dus ik weet dat het aan de reparatie of gebruikte onderdelen ligt. Goedkoop is duurkoop, doe het niet!

A

Amber

29-12-2020

0

Telefoonverzekering

Top service, supersnel!

T

Tes

28-04-2020

0

2 april 2018

Waardeloos! De beloftes komen ze niet na. Het verschil letterlijk maar euro en dan hebben ze gelijk een excuus om 40,- meer te vragen , voordat ze het in behandeling gaan nemen. Dit is echt te belachelijk voor woorden!

B

Bella

26-03-2020

0

verzekering iPhone X

Waardeloos! , De beloofde bedragen worden niet uitgekeerd. Ik had mijn telefoon niet in mijn jaszak mogen dragen :( OMG!! Mijn Advies koop hier niet! Ze beloven gouden bergen maar komen ze niets na als je telefoon werkelijk waar word gestolen. Sterker nog men durft ook nog te zeggen dat ik maar moet bewijzen dat ik mijn telefoon niet ben verloren! Belachelijk

J

Jee

11-08-2019

0

CLAIM INGEDIEND

het is belachelijk hoelang het duurt als je telefoon gestolen is je krijgt 500 keer dezelfde vragen maar oplossen homaar nooit meer hier verzekeren

V

vanessa

14-05-2019

1

Slechte service

Telefoon eind 2018 opgestuurd ter reparatie. 2 weken later (wat al gek is) pas te horen gekregen dat pakketje zou zijn aangekomen. Echter was het pakketje wel aangekomen maar zonder telefoon.... Dus onderzoek met koeriersdienst (DHL) zou 8 weken duren. Inmiddels zijn we 12 weken verder en beloven ze elke keer dat het binnen 2 weken wordt opgelost. Wat nu dus nog steeds niet is gebeurd. Klikzeker/Simplesurance beroept zich telkens op de schuld van de koeriersdienst en neemt totaal geen verantwoordelijkheid naar haar klanten toe. Belachelijk dat je ook voor diefstal verzekerd (+/- €100 extra)en dat ze niet over gaan tot uitkeren van de diefstaldekking terwijl je het nu toch blijkt dat die gestolen is... omdat die niet onder mijn hoede gestolen is... Als ik jullie mag adviseren zou ik liever 50€ extra voor een verzekering betalen en zorgen dat ook het reparatiecentrum in NL zit i.p.v. in Duitsland. Koop hier nooit weer wat!!

B

Bram

26-03-2019

0

Hele snelle en volledige service!

Nadat ik hier vele reviews had gelezen over de service van Simplesurance en het feit dat er veel telefoons 'verdwijnen' tijdens de verzending naar het hoofdkantoor, stond het zweet mij in de nek. Ik heb meerdere telefoontjes gepleegd om er zeker van te zijn dat zij op de hoogte waren van het feit dat ik mijn telefoon ging opsturen en dat ze ervoor zouden zorgen dat hij aan zou komen. Na weken twijfelen heb ik mijn telefoon op donderdag-middag dan toch op de post gedaan. De dinsdagavond daarna kreeg ik bericht dat mijn telefoon gerepareerd was en alweer was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik mijn telefoon weer zo gloed als nieuw mogen ontvangen! De service en levering waren top en het eigen risico was ook ontzettend laag in vergelijking tot de kosten voor de reparatie. Misschien komt het doordat ik ze zo vaak heb gebeld, maar bij mij is alles goed verlopen en ik zou Simplesurance om die reden zeker aanraden.

A

Anna

04-03-2019

4

Waardeloos

Telefoon opgestuurd voor reparatie, nu zeggen ze dat de telefoon nooit is aangekomen. Wordt er van je verwacht dat je nog 8 weken zonder telefoon kan en dan gaan ze pas over naar diefstal. En dat voor een telefoon van +/- 900€. Ik ga hier nooit meer wat verzekeren!!

B

Bram

03-01-2019

4

telefoon verzekerd

ik zat eerst bij ze met klikzeker en nu overgestapt naar simplesurance vind het fijn dat mijn telefoon goed is verzekerd en alles was netjes geregeld

S

sanne

29-12-2018

0

pakketje ontvangen zonder telefoon

Onze telefoon ingestuurd naar Kliczeker voor beoordeling inzake schade. Zij zeggen dat ze een lege doos ontvangen, terwijl het verzendbewijs van PostNL duidelijk gewicht met telefoon aangeeft. Ze onderzoeken dit probleem al twee maanden zonder tot een oplossing te komen. Daaaag telefoon van €500 incl. vezekeringskosten. Wat een oplichters

B

Bettina

19-11-2018

3

Goede service

Dat was heel goed service en snel. Bedankt.!!

K

Khaled

11-11-2018

0

slechte bedrijf geen sevice

Na heel wat jaren klant te zijn met verschillende apparaten, heb ik ze nu voor het eerst nodig gehad mij telefoon was gevallen alles door lopen kwam ik er achter dat je eigen risico van 50 euro, werd niet vermeld toen ik de verzekering afgesloten heb maar goed dat betaald en op gestuurd na een week weer de telefoon terug gestuurd toen weer in gebruik genomen. heb ik de pech dat me telefoon in me tas doet haal hem er uit en op een of ander manier beeld scherm kapot helaas ik weer 50 euro eigen risico betaald en op gestuurd telefoon weer gemaakt terug gekregen. toen later kreeg ik een mail dat ze mij verzekering opzegt vindt gewoon belachelijke heb meerdere verzekeringen lopen al heel wat jaren klant nooit wat gehad en dan wordt je zo behandeld.En ze zijn zeer slecht bereikbaar als je belt krijg je steeds een Engels sprekende persoon die zegt dat Nederlandse collega er niet is of dat die ziek is enz ik denk wel 10 keer gebeld en elke keer weer een ander smoes Echt nooit meer dat ik daar een verzekering afsluit.

J

jessica

06-11-2018

0

Al 3 weken bij de reparateur maar nog steeds niet terug.

Op internet gezocht naar een geschikte telefoonverzekering voor mijn nieuwe Iphone 7. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Klikzeker.. Dit was heel gemakkelijk af te sluiten en ik was voorstander van een eenmalig bedrag. Nu liet ik mijn telefoon thuis flink vallen waardoor ik erg blij ben met de verzekering. Het bestellen is ontzettend makkelijk en de werknemers van Klikzeker zijn ontzettend vriendelijk. Het enige vervelende... mijn telefoon is nu al 3 weken weg en ik heb nog steeds niks gehoord over de stand van zaken.. Ik was ontzettend tevreden over de service en de prijs is ook niet verkeerd alleen het terugkoppelingsproces is waardeloos. Ik weet niet wanneer ik mijn telefoon terug kan verwachten en waarom het zo lang duurt. Het mailcontact duurt lang en de reacties zijn onduidelijk (wel vriendelijk). Ik wil gewoon mijn telefoon terug en had hem voor 100 euro meer liever ergens anders laten maken waar ik hem wel direct terug krijg. Als ze je iets meer op de hoogte houden en uitleggen waarom het wat langer duurt is het prima maar dit gebeurt niet. Ik zou daarom niet meer kopen bij Klikzeker.nl - Het is goedkoop t.o.v. andere telefoonverzekeringen maar dat is het wachten niet waard.

B

Bart

30-10-2018

1

Geweldig, heel snel en goede service

Toen ik mijn oneplus 5t had gekocht had ik hem meteen verzekerd bij klikzeker. na ongeveer 9 tot 10 maanden liet ik mijn mobiel vallen en had een hele grote barst in mijn scherm. Die avond heb ik dat nog opgegeven bij klikzeker en kon hem de week daarop al opsturen (naar tsjechie). Voor de zekerheid ging ik hier reviews lezen en tot grote schrik zag ik hoeveel lage cijfers mensen gaven. Na veel twijfelen heb ik hem toch maar opgestuurd. Ik had een mailtje gestuurd naar klikzeker hoelang het ongeveer zou duren en ze zeiden ongeveer 2 weken. Op donderdag 4-10 stuurde ik hem op en heb hem vandaag (9-10) al in huis! En ja hoor hij zag eruit als nieuw. Er zat een formulier bij wat ze allemaal hebben vervangen en dat was veel meer dan alleen het scherm, volumeknop, camera, moederbord, etc. al met al raad ik het zeker aan! Ze waren zeer snel en antwoorden goed op mijn vragen.

P

Pizza_s391

09-10-2018

0

Geen verzekering hier afsluiten

Ik had voor drie leden van ond gezin een verzekering voor de telefoon. Dit was een verzekering voor 2 jaar. Mijn dochter heeft in die periode twee keer haar glas moeten laten vervangen. De andere twee hebben nooit iets gehad. Na de tweede keer werd mijn dochter zo uit de verzekering gegooid. Dat mag volgens de kleine lettertjes.... dan kun je dus net zo goed geen verzekering aflsuiten en gewoon zelf je glas betalen. Ben je goedkoper uit!!!! Als klap op de vuurpijl bleek ook nog dat ze geen goed glas erop hadden gezet en niet alle schroefjes terug hadden geplaatst. Heb het alsnog zelf moeten regelen. Boeven zijn het!!!!

N

N. van Heeswijk

04-10-2018

0

betalen graag uitkeren ho maar

het afsluiten van de verzekering ging gemakkelijk en snel en als het betalen van de verzekering. onlangs al 3x mijn S9+ aangemeld voor reparatie omdat deze eenmaal is gevallen. netjes alle papieren opgestuurd maar al 3x afgewezen. 1x was het slijtage (WTF) 2x waarom ben je na de eerste keer niet nog een bij ons aan gaan kloppen (afwijzing) 3x papieren kloppen niet dus we kunnen je niet helpen. en dat terwijl het gewoon compleet is aangeleverd zoals gevraagd. al met al gewoon een grote oplichterij SCHANDALIG!!!!

G

Guus van Esch

24-09-2018

0

verzekering dekt schade niet door nieuw bedachte voorwaarde

Sinds november 2017 heb ik mijn nieuwe Iphone verzekerd via Klikzeker. Onlangs heb ik mijn telefoon laten vallen waarbij het scherm beschadigd is en daarom contact opgenomen met Klikzeker. Ik heb het toestel voor 432 euro gekocht (zoals uit aankoopnota blijkt) en daarom voor een waarde tot en met 500 euro verzekerd. Zij beweren nu echter dat mijn telefoon onderverzekerd is en dat ik een verzekering boven de 500 euro moet nemen voordat de valschade vergoed kan worden. Dit omdat (letterlijk geciteerd) 'momenteel deze iPHone 7 bij Coolblue nog €629,- kost '. Ik vind het oplichting dat het scherm van mijn Iphone nu niet gerepareerd kan worden door klikzeker omdat mijn telefoon volgens hun 'onderverzekerd' is.

E

Ellen Makker

07-09-2018

0

Miskoop van het jaar

Ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij Klikzeker. Snelle afhandeling, eenvoudige procedure. Betalen gaat prima. Nu is het glas van mijn telefoon defect. Tot mijn grote verrassing moet ik mijn telefoon opsturen naar een adres in Duitsland. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn bij Samsung met schermen, dus waarschijnlijk en ik een maand of langer mijn zakelijke telefoon kwijt. Even goed om te weten: er is geen adres waar je het in Nederland naartoe kunt brengen en kan wachten op reparatie (zoals dat bij elke willekeurige winkel in Nederland kan). Ik krijg geen vergoeding van de reparatiekosten en kan ook geen vervangend toestel krijgen. Betalen, betalen, maar uitkeren ho maar. Toch goed om te weten voordat je deze verzekering afsluit.

W

Willem

31-08-2018

0

Voor mij nooit meer verzekeren bij klikzeker

Ik ga nooit meer mijn telefoon laten verzekeren bij deze maatschappij. Ik was verzekerd alles inclusief diefstal, nu was mijn telefoon gestolen op vakantie dus ik wilde geld claimen bij klikzeker. Na meerdere berichten te hebben gestuurd, krijg ik te horen dat ik maar 250 euro terug zou krijgen. Terwijl de telefoon mij 600,00 euro had gekost en hij pas 8 maanden oud was. Waardeloos dus, voor diefstal of verlies heeft deze verzekering geen nut. En heeft het mij uiteindelijk alleen maar geld gekost.

V

Vita Lutters

22-08-2018

0