NederlandReview

    Ervaringen Gsmweb.nl

    Wat is de mening van anderen over Gsmweb.nl? Op NederlandReview is het mogelijk om een beoordeling of review achter te laten om anderen te helpen. Gsmweb.nl is de grootste onafhankelijke prijsvechter rondom mobiele telefonie van Nederland. Je kunt er de meest voordelige abonnementen afsluiten bij allen grote providers van Nederland. Zo kun je een abonnement afsluiten bij T-Mobile, Tele2, Telfort, KPN, Vodafone, Ben, hollandsnieuwe en Simyo. Er worden op de website Sim Only abonnementen en abonnementen met een toestel aangeboden. Er zijn altijd scherpe aanbiedingen op de website van Gsmweb.nl.

    Over Gsmweb.nl

    Gsmweb.nl is in 1998 opgericht en verkoopt abonnementen voor mobiele telefonie. Ook worden er smartphones aangeboden en verschillende accessoires.
    Het is een informeel bedrijf waar men no nonsense te werk gaat met alleen oog voor resultaat. Ook zijn er volop bedrijfsuitjes en activiteiten buiten het werk om. Gsmweb.nl is in Amsterdam gevestigd en goed te bereiken via alle vormen van vervoer.

    Diensten Gsmweb.nl

    Gsmweb.nl biedt vele verschillende abonnementen aan voor mobiele telefonie. Ze bieden van alle bekende en grote telecomproviders een abonnement aan. Natuurlijk zijn er van alle belangrijke merken smartphones te bestellen op Gsmweb.nl. Het gaat om:
    - Apple
    - BlackBerry
    - CAT
    - HTC
    - Huawei
    - LG
    - Microsoft
    - Motorola
    - Samsung
    - Sony
    Met Sim Only zijn er ook volop abonnement van:
    - T-Mobile
    - Tele2
    - Telfort
    - KPN
    - Vodafone
    - Ben
    - hollandsnieuwe
    - Simyo
    Met Toestel zijn er ook volop abonnement van:
    - T-Mobile
    - Tele2
    - Telfort
    - KPN
    - Vodafone
    - Ben
    - hollandsnieuwe

    Klachten, tips en complimenten over Gsmweb.nl

    Het kan zijn dat er iets misgaat bij een bestelling, een levering of bij iets anders. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Door een klacht in te dienen is het mogelijk om kenbaar te maken waar je niet tevreden over bent. Natuurlijk zal Gsmweb.nl er alles aan doen om je klacht zo goed en zo snel asl mogelijk op te lossen.

    Waarom GSMweb zo succesvol is? GSM web legt het zelf uit bij de succesfactoor van RLT7!

    Jouw mening over Gsmweb.nl

    Ben jij een klant of een klant geweest van Gsmweb.nl? Dan is het goed om bij NederlandReview je mening achter te laten. Hiermee is het mogelijk om anderen te helpen om sneller en beter een beeld te krijgen van Gsmweb.nl.

    Onafhankelijke ervaringen over Gsmweb.nl. Lees alle beoordelingen over pre-paid, sim-only en mobiels die ze aanbieden. Goedkoop en goed? Of juist niet? Lees beoordelingen op NederlandReview!

    Gsmweb.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (16)

    4
    25% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3,8
    Service
    rating
    3,2
    Prijs
    rating
    5,4
    Leveren
    rating
    3,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    iPhone 11

    Slechtste service ooit! 3 weken geleden besteld. Nog niets binnen terwijl er op voorraad staat. Nu afgesloten van oude abonnement en nieuwe aangesloten terwijl ik niets heb. Steeds van kastje naar de muur gestuurd. Nooit bestellen dus hier!

    Door: Marjolein 30-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    2 jarige verlenings abonnement met toestel

    OP 22 SEPTEMBER 2019 BESTELDE IK VIA GSMWEB EEN NIEUW 2 JARIG ABONNEMENT MET EEN SAMSUNG S10 TOESTEL. VOLGENS DE WEBSITE IS DIT TOESTEL UIT VOORRAAD LEVERBAAR. INMIDDELS ZIJN WE EEN MAAND VERDER EN ONDANKS VELE BELOFTEN VAN GSMWEB HEB IK NOG STEEDS GEEN TOESTEL. GSMWEB KOMT STELSELMATIG ZIJN EIGEN AFSPRAKEN NIET NA EN HEEFT TOT OP HEDEN NIETS GELEVERD!! WEL WERD EEN WIT TOESTEL AANGEBODEN MAAR DAN MOEST IK EUR 96,00 BIJ BETALEN! ONACCEPTABEL!!

    Door: MARIA 19-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    0639566920

    Lisa heller werkzaam bij kohinoor heeft een relatie met de eigenaar die een vrouw heeft wat ze weet en totaal geen spijt van heeft

    Door: In 01-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5
    rating

    Samsung S10 met abbo verlenging T mobile

    Contact snel geregeld, en nu wachten wachten en nog eens wachten, ga nu proberen het contract te ontbinden daar er nog niets betaald of geleverd is. En het is binnen 14 dagen....... Hopelijk komt het goed al heb ik er een zwaar hoofd in

    Door: Gerard 20-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Mobiel

    Voorradig betekend bij hun tot wel 30 DAGEN WACHTEN OP JE MOBIEL!! Niet doen!!

    Door: Fons 27-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    tja

    Helaas helaas, ondanks er vermeld staat dat toestel op voorraad is etc, wel loopt het abonnement al enkele dagen, de simcard én nieuwe smartphone nog niet in bezit gekregen!...Bijzonder..elke keer een andere reactie op de vraag wanneer de telefoon en bijbehoren nu eens geleverd zal gaan worden... Ongelooflijk dat je een nieuw abonnement afsluit, deze onmiddelijk gaat lopen (betalen dus) maar nog niets toegezonden krijgt zodat je er daadwerkelijk gebruik van kan maken, de telefoon niet daar deze niet op voorraad is..... Ook was er gezegd: diegene die eerder besteld hebben krijgen het toestel als eerste! Mijn vraag: op welke plek sta ik dan? Antwoord: Hiervan hebben wij geen gegevens..Huh????? .. Wil een nieuw abonnement mét bijbehorende telefoon omdat mijn oude telefoon kapot is. Toen werd gezegd: we kunnen u wel alvast de simcard toesturen meneer! Tja.. wat heb ik daar nu aan zonder enige geschikte bruikbare telefoon? Wacht nog steeds op de telefoon mét bijbehoren waarvan het abonnement al loopt waar ik geen gebruik van kan maken maar wél de abonnementskosten van moet betalen.... De communicatie van de medewerkers is vaag naar de klant toe vind ik, de 1 zegt : woensdag krijgen we uw telefoon binnen, vervolgens de andere : vrijdag krijgen we uw telefoon binnen, dan weer een ander: het kan ook maandag worden of zelfs later........ (bel hen dagelijks met mijn vaste huistelefoon), wacht nog steeds op mijn nieuwe smartphone mét bijbehorende reeds geactiveerde simcard. (abonnement loopt , betalen dus..) Update!!! DD 9 mei 2019, vanmorgen een medewerker gesproken nadat ik GSMWEB.nl gebeld heb over de stand van zaken, het volgende: de simcard hebben zij verzonden naar mij toe, als alles goed is zal vandaag de betreffende smartphone bij GSMWEB.nl binnen komen , als dit zo is zullen zij mij deze toezenden! Ook de afspraak met medewerker gemaakt dat zij mij bellen of mailen zal vandaag, ook als de smartphone niet binnen komt bij hen vanmiddag. We gaan het meemaken hoop ik!

    09-05-2019 een mailtje mogen ontvangen:

    Onderwerp: Levering toestel.

    Helaas is de levering voor het door u gewenste toestel uitgesteld door onze leverancier.
    Wij hopen morgen een nieuwe levering te ontvangen van het door u gewenste toestel.

    Zodra uw toestel bij ons is binnengekomen, zullen wij direct overgaan op verzending.
    U ontvangt hiervan tussen 17:00 en 19:00 een track&trace. Doorgaans bezorgd postNL binnen 1 a 2 werkdagen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    En dan wordt deze review aangemeld door GSMWEB bij trustpilot als onrechtmatig of wat dan ook?

    GSMWEB.nl's reden voor het rapporteren van de review:
    Deze review wordt vaak (om de 2 minuten) aangepast en opnieuw geplaatst.

    Ja heb enkele malen de review aan moeten passen (Echt niet om de 2 minuten!) doordat ik enkele schrijffouten ontdekt heb, ook pas ik na elke mail of nieuwe 'informatie' van GSMWEB naar mij toe deze review weer aan met recente informatie, ook is mij per e-mail gewezen op deze review door GSMWEB , zij waren not amused. Helaas ben ik dit ook! Dit door de gehele gang van zaken, empathie is ver te zoeken.

    Door: harm 09-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Onbetrouwbaar bedrijf dat liegt over levertijden

    Op de website staat voor 5 uur besteld de volgende dag geleverd. Trap er niet in, het is niet waar. Ze bedenken divers excuses. Mijn telefoon was na een week nog niet geleverd dus heb ik mijn order geannuleerd. Op trustpilot zeggen ze dat ze me wilden compenseren maar in de vele gesprekken die ik heb gevoerd hebben ze dat nooit gemeld. Ze blijven bewust onhaalbare levertijden publiceren. Het is een onbetrouwbare club.

    Door: Jeroen 07-05-2019
    Dina 31-10-2019

    Hoe heeft u het geanulleerd

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    waardeloos bedrijf

    2 abonnementen besteld met 2 iphones. Alles gaat daar fout, wordt maar 1 simkaart verstuurd, dan raakt er 1 pakket met simkaart en iphone weg bij post.nl en dan wordt er doodleuk verteld dat het onderzoek wel 30 dagen kan duren, dus geen iphone! Dan ineens heb je 3 simkaarten! Voor ons bedrijf dus nooit geen GSMWEB.nl meer. Ik wou nog 2 zakelijke nummers overzetten maar dat gaat dus niet via GSMWEB.nl. Wees gewaarschuwd als je hier gaat bestellen. Ondertussen onze rechtsbijstand ingeschakeld.
    Een negatief bericht achterlaten op hun Facebookpagina heeft geen nut, dit wordt verwijderd!
    Anderhalve week later nog steeds geen telefoon. Op de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort wisten ze niet, dat mag je uitzoeken op de dag van overzetting!
    Op 12 november nog steeds niks binnen, komt "waarschijnlijk" deze week binnen. Als ik alle recensies lees valt het me op dat er wel heel veel telfoontjes verdwijnen bij Post.nl! Toeval??
    Op 20 november nog steeds geen telefoon! Ondertussen is de telefoon 2 maanden geleden al besteld!
    Update 26 november, afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat het toestel verstuurd zou gaan worden, helaas geen track & trace code ontvangen en nog steeds geen telefoon. Als je gaat bellen weet niemand iets en wordt de schuld gegeven aan Black Friday, hopeloos bedrijf!
    En we gaan nog even door, het blijkt dat er op de verzending 23 november een verkeerd etiket is geplakt waardoor de telefoon weer terug naar GSMWEB wordt gestuurd, Wij zijn klaar met dit bedrijf en hebben op advies van onze rechtsbijstand gekozen voor een cashback, hun betalen het verschil van de gewone winkel en GSMWEB. Nu nog maar afwachten wanneer dat gestort wordt! 1 les NOOOOOOOIT meer naar GSMweb, heb dit van mijn leven nog niet mee gemaakt, een bedrijf waar zoveel fout gaat. AMEN!
    Op 3 december nog steeds niets gehoord, als je op Facebook je ongenoegen uit wordt dit verwijderd!
    Ondertussen is de zaak overgenomen door onze rechtsbijstandsverzekering! Zijn wij de stress kwijt. Wees gewaarschuwd als je hier besteld, ga maar googelen, of kijk op klacht.nl, er zijn meer slechte reviews dan goeie.
    Het is nu 14 december en nog steeds geen geld op de rekening, zijn nu dus al vanaf 19 september bezig met GSMweb. Dit bedrijf moet echt aangepakt worden!
    UPDATE 27 DECEMBER
    Nog steeds geen cashback, op 18 december zijn wij gebeld door iemand van GSMweb met excuses nadat T-mobile hun benaderd heeft. Het geld zou binnen 3 dagen gestort worden. S'middags een email met een bevestiging , maar nu werd het al een week. Ruim een week later nog niks ontvangen, gebeld ... 3 x doorverbonden .... de medewerkster die ik aan de telefoon had kon niks vinden..... moe wordt je hier van. De mail maar weer doorgestuurd naar GSM web en T-mobile weer ingeschakeld.

    Door: A Meurkens 29-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Waardeloos, zonde van 1 ster om aan hun te geven

    Jammer dat ik ze 1 ster moest geven want daar zijn ze ook niet geschikt voor vind ik.
    op 10-12-2018 besteld en zou mijn toestel binnen 1 dag thuis ontvangen, dag later mail ontvangen met excuses voor vertraging en dat hij uiterlijk 13-12 geleverd zou worden.
    Het is nu 18-12 niets meer gehoord en toestel is ook niet geleverd. klantenservice gebeld en bleef +- 20min aan de lijn en ze hagen op!!!!
    Ik kwam via een vergelijkingssite bij hen en had niet opgelet bij welke website ik terecht kwam, anders had ik zeker niet besteld want Ik wist van te voren hoe slecht hun service is.
    Enige dat ze tijdje geleden bij mijn vorige bestelling gedaan hadden, was het bedrag van mijn rekening af te schrijven en verder geen nummerbehoud,geen toestel geleverd en ik ben mijn mooi 06 nummer verloren en hij was vrij gegeven door hun selechte service. ....

    Door: Soheil Pourghorban 18-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Beschamend slechte klantenservice

    Zo slecht als de klantenservice van GSMWEB.nl heb ik het nog nooit meegemaakt. Het begon allemaal met het niet nakomen van beloftes zoals deze op de website gecommuniceerd worden. Vervolgens krijg ik telefonisch een dame aan de lijn die er constant om heen draait. Ik besluit om het op de mail te zetten, waarin ik zeer duidelijk doch netjes vragen opstel waar ik graag een reactie op zou willen ontvangen. Ook nu krijg ik geen antwoord op de drie vragen die stel. Vervolgens stuur ik een e-mail waarin ik nogmaals vraag of ik een inhoudelijke reactie kan ontvangen. Daarbij geef ik aan dat ik bereid ben om telefonisch of per e-mail verduidelijking te verschaffen indien gewenst. Na deze e-mail van 28 november stuur ik nog tweemaal een e-mail met navraag van de status, gezien ik geen reactie meer terugkrijg. Vandaag, 15 december besluit ik maar weer te bellen. De heer aan de telefoon vraag om mijn postcode en huisnummer en vraagt waar hij mee kan helpen. Ik refereer naar mijn e-mail's en krijg te horen dat ze door een storing al hun e-mail verkeer zijn kwijtgeraakt (volledig ongeloofwaardig mijn inziens). Ik heb deze collega dan ook duidelijk gemaakt dat ik er verder geen energie meer in ga steken en liever mijn energie steek in het waarschuwen van aspirant klanten. Doe asjeblieft zaken met een andere partij dan GSMWEB.nl. In mijn eigen werkzame functie heb ik ook te maken met online sales, klantenservice en aftersales in het algemeen en wat GSMWEB.nl doet is echt om je voor dood te schamen. Voor mij NOOIT meer.

    Door: Emile 15-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    SimOnly abonnement goedoper

    ik vond het wel relax dat ik voor een paar euro minder per maand dan dat ik elders tegenkwam een simonly abonnement kon afsluiten. Dat was ook goedkoper dan een normaal abonnement, daarom heb ik mijn telefoon los gekocht en dan niet zo'n dure.

    Door: Lianne 03-05-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Nooit bestellen hier!

    Ongelooflijk slecht bedrijf met slechte klantenservice. Heb in september 2x een iphone 7 plus 128gb besteld met een T-mobile abonnement, keer op keer werd er gezegd dat het de volgende week binnen is. Er werd geadverteerd dat het voorradig is. Tot eind november heb ik gewacht en 1 iphone maar omgezet in cashback en werd geadviseerd om te wachten met de 2e. Heb tot 3e week gewacht en probeerde toen ook de 2e maar om te zetten in een cashback. Dit kon echter niet omdat de iphone verzonden was, kreeg ook steeds een betalingsherinnering. Had geluk omdat er niet genoeg geld op mijn rekening stond anders was de 800€ afgeschreven zonder dat er ook maar iets te krijgen. Er worden geen verzend bevestigingen gestuurd! Ik moest zelf achter aan gaan voor een onderzoek bij post.nl. Wacht tot op heden nog steeds op resultaat. Met nummerbehoud ging ook al van alles mis, kon via T-mobile klantenservice nog mijn nummer redden anders was dat ook weer mis. T-mobile service is gewoon top in vergelijking zo'n onkundig bedrijf. Zit dus al half jaar met abonnement zonder telefoon. Heb maar direct bij T-mobile besteld, werd super geholpen en binnen 2 weken Iphone binnen! Je kan niks annuleren bij Gsmweb.nl omdat ze je abonnement gelijk in laten gaan en dan pas je telefoon sturen. Nooit meer bij dit bedrijf bestellen!

    Door: Jay 05-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Wel top

    Mmmmm...anders dan wat onderstaande doet vermoeden heb ik wel goede ervaringen met gsmweb. Ik ben niet zo van de beoordelingen schrijven maar aangezien ze me juist beter geholpen hadden dan nodig (mijn garantie van mobiel was verlopen maar ben toch geholpen, vet goed van ze!) vind ik dat dat hier ook wel even verteld mag worden.

    Door: Riekje 23-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Slechte service.

    Ze helpen je heel slecht als het product al verkocht is.

    Door: Susan Bosman 22-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte service.

    Ongeveer 2 weken zonder abonnement gezeten zakelijk op 2 telefoons. We hadden een nieuwe aanbieding gekregen van GSMweb. Waar we al jaren klant van waren. Aangegeven dat we IPone 5 telefoons hebben( deze zijn al eerder door hun aan ons verkocht dus je denkt dat dit wel bekend is). De kaartjes werden netjes per post verstuurd. Het een abonnement ging in op 28 juli de andere na een speciaal mailtje op 1 oktober. Ik heb verder niet naar het kaartje gekeken. Op 29 juli wilde ik het kaartje omzetten. Helaas deze paste deze niet. Dit kan gebeuren: gebeld voor een nieuw kaartje (ons contact persoon was er niet dus de jongen aan de lijn ging het regelen). Deze werd dus opgestuurd. Gelukkig hadden we de andere telefoon nog. Helaas deze bleek door GSMweb stop te zijn gezet. Dus we zaten zonder zakelijke telefoon (2 dagen!) wat voor mij deze 2 dagen niet werkbaar is. Dus maar 2 dagen eerder vakantie genomen. Op vrijdag moesten we de kaartjes binnen krijgen. Maar niks hoor en je kan s'avonds niet terecht met je vragen. Zaterdag wilden we weg gaan op vakantie dus dit werd al een dag later. Zaterdag gebeld ze konden niet zien of er wat verstuurd was naar ons toe. Dit om dat de particulieren afdeling niet in het zakelijk systeem kan kijken. (Dit is wel wat knullig in een 24 uur economie) dus maar gevraagd of ik maandag met spoed terug gebeld kan worden. Deze mevrouw gaf al wel aan dat het versturen vaak mis ging. Maar niet naar het buitenland zonder mobiele telefoons, oma lag in het ziekenhuis en je wil wel contact kunnen houden. Het werd maandag en terugbellen deden ze niet. Dus maar zelf gebeld. Voor het eerst onze verkoper gesproken met wie wij het abonnement hadden geregeld. Hij wist niks van de verkeerde kaartjes en zei dat ze niet zijn opgestuurd. De verkoper zei van niks te weten dat hij moest bellen en dat de kaartjes niet goed waren. Ze gaven aan dat: Het andere abonnement, dat wij hebben, was stopgezet door ons. Wij hadden begin dit jaar zelf naar onze aanbieder gebeld om het stop te zetten en om te zetten naar prepaid op 28 juli. Wat wij NIET gedaan hadden. Hij vond het zelf ook wel een raar verhaal. (wij zaten juist bij GSMweb om zelf geen gedoe te hebben. En hoe konden wij in januari al weten wanneer ons abonnement ging stoppen. Dus daar kwam het eerste moment waar een goede verkoper gewoon de waarheid verteld. Wij konden op dit abonnement wel beltegoed zetten. Maar we hadden dus geen internet. Hij ging de kaartjes op sturen. Hij kon ze niet met spoed sturen dus het kon 2 dagen duren. We gingen toch maar op vakantie in de buurt van Emmen wat voor ons 220 km rijden is maar we reden wel terug woensdag dit kost je 440 km aan benzine en op de camping moet je om je mail na te kijken 5 euro per dag betalen. Woensdag 5 Augustus was er niks. Aan het einde van de dag gebeld en onze verkoper zag dat het nog bij hun lag. Ik zei dat ik kosten had gemaakt, maar hij ging niet over de schadevergoeding maar ging deze wel voorleggen. Hij begreep het en zei sorry. We spraken af na de vakantie contact te hebben over de vergoeding. Wij besloten weer na de camping te gaan. Mijn ouders die onze vakantie redde brachten het nieuwe kaartje naar ons toe ( weer 440 km en weer extra dagen internet kopen ). Zij kwamen op maandag 10 augustus. Na de vakantie zelf maar weer contact gehad met onze verkoper; hij belde zelf niet naar ons zo als beloofd. Hij kon het nog niet zeggen en hij beloofde weer terug te bellen. Na een tijdje zelf maar weer gebeld. Helaas hij was lekker op vakantie (hij wel). Later hem maar weer gebeld hij wist het nog steeds niet. Hij zei dat hij er niet over ging. Nadat ik gezegd had mijn verhaal op internet te zetten werd ik binnen 20 min teruggebeld door hem. Er was geen vergoeding mogelijk. Wel gaf hij aan dat er fouten zijn gemaakt maar hij liet weten dat deze toch ook echt bij ons lag. Ik kreeg een mail van de Backoffice Medewerker Zakelijk. Beste meneer Jacobs, U heeft vandaag contact gehad met èèn van mijn collega's en aangegeven dat u een schade vergoeding wilt ontvangen. Ik begrijp uit de notities dat u in eerste instantie een verkeerd formaat simkaart heeft ontvangen. Het is mij niet duidelijk waarom u schadevergoeding wilt en ook niet in welke vorm. Het gaat om een simkaart welke al op 28-4-2015 naar u verstuurd. Wanneer u dit eerder kenbaar had gemaakt hadden wij dit direct op kunnen lossen door en ander formaat op te sturen. Ik wilde mijn verhaal ook nog aan haar uitleggen en heb gebeld met GSMweb. Ze beloofde dezelfde dag terug te bellen. U begrijpt het al dit gebeurde niet. Waarschijnlijk staan ze volkomen in hun recht om geen schade vergoeding te geven. Ik vind alleen dat je niet zo met klanten om gaat. Met vriendelijke groet Marcel.

    Door: Marcel Jacobs 22-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    al 15 jaar de goedkoopste??

    Jaja...nou niet dus. Dat dacht ik ook. totdat ik mijn mobiel liet vallen. Toen was ik ineens een klap geld kwijt omdat ik aan dingen vast zat. Kansloos.

    Door: Pieter 18-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Schrijf zelf een review over Gsmweb.nl

    Uw beoordeling