Gsmweb.nl

4.3

Bestellen

3.2

Service

5.2

Prijs

3.2

Levering

33.8%

Zou hier weer kopen

Gsmweb.nl

Wat is de mening van anderen over Gsmweb.nl? Op NederlandReview is het mogelijk om een beoordeling of review achter te laten om anderen te helpen. Gsmweb.nl is de grootste onafhankelijke prijsvechter rondom mobiele telefonie van Nederland. Je kunt er de meest voordelige abonnementen afsluiten bij allen grote providers van Nederland.  Zo kun je een abonnement afsluiten bij  T-Mobile, Tele2, Telfort, KPN, Vodafone, Ben, hollandsnieuwe en Simyo. Er worden op de website Sim Only abonnementen en abonnementen met een toestel aangeboden. Er zijn altijd scherpe aanbiedingen op de website van Gsmweb.nl. 

Over Gsmweb.nl

Gsmweb.nl is in 1998 opgericht en verkoopt abonnementen voor mobiele telefonie. Ook worden er smartphones aangeboden en verschillende accessoires.  
Het is een informeel bedrijf waar men no nonsense te werk gaat met alleen oog voor resultaat. Ook zijn er volop bedrijfsuitjes en activiteiten buiten het werk om. Gsmweb.nl is in Amsterdam gevestigd en goed te bereiken via alle vormen van vervoer. 

Diensten Gsmweb.nl

Gsmweb.nl biedt vele verschillende abonnementen aan voor mobiele telefonie. Ze bieden van alle bekende en grote telecomproviders een abonnement aan. Natuurlijk zijn er van alle belangrijke merken smartphones te bestellen op Gsmweb.nl. Het gaat om: 
-    Apple
-    BlackBerry
-    CAT
-    HTC
-    Huawei
-    LG
-    Microsoft
-    Motorola
-    Samsung
-    Sony
Met Sim Only zijn er ook volop abonnement van:
-    T-Mobile
-    Tele2
-    Telfort
-    KPN
-    Vodafone
-    Ben
-    hollandsnieuwe
-    Simyo
Met Toestel zijn er ook volop abonnement van:
-    T-Mobile
-    Tele2
-    Telfort
-    KPN
-    Vodafone
-    Ben
-    hollandsnieuwe


Klachten, tips en complimenten over Gsmweb.nl

Het kan zijn dat er iets misgaat bij een bestelling, een levering of bij iets anders. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Door een klacht in te dienen is het mogelijk om kenbaar te maken waar je niet tevreden over bent. Natuurlijk zal Gsmweb.nl er alles aan doen om je klacht zo goed en zo snel asl mogelijk op te lossen. 



Jouw mening over Gsmweb.nl

Ben jij een klant of een klant geweest van Gsmweb.nl? Dan is het goed om bij NederlandReview je mening achter te laten. Hiermee is het mogelijk om anderen te helpen om sneller en beter een beeld te krijgen van Gsmweb.nl. 
 



Onafhankelijke ervaringen over Gsmweb.nl. Lees alle beoordelingen over pre-paid, sim-only en mobiels die ze aanbieden. Goedkoop en goed? Of juist niet? Lees beoordelingen op NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (71)

Samsung Galaxy S23

Foutieve informatie door klantenservice van gsmweb.nl voor de aankoop heeft er tot geleid dat ik de Samsung promotie ter waarde van 150 euro niet kon aanvragen. Bij contacteren gsmweb.nl weet men plotseling nergens meer van.

H

Hans

17-10-2023

0forum

Iphone 11 refurbished + vodafone red togheter

7 dagen geleden een bestelling geplaatst , een dag later netjes de sim kaart binnengekregen maar wacht nu al een week op de telefoon ookal stond er dat de levertijd 2 dagen zou zijn. Bij contact met gsmweb krijg je 0 zekerheid en hoor je alleen maar dat de 3e partij over de levering gaat van de telefoon, na te bellen met 3e partij werd duidelijk dat dit een probleem is bij gsmweb en dat hun nalatig zijn in zo'n beetje elke stap van het process

L

Leangelo

15-08-2023

1forum

Kpn mobiel

Telefoon was volgens website voorraadig maar 24 juli besteld en nu 4 augustus na veel telefoontjes en mails nog steeds niet ontvange. 1e kerr besteld via gsmweb , maar meteen ook laatste keer

A

Ans

04-08-2023

0forum

Gsm met abo

Ik wacht al een maand op mijn bestelling. Hier zat een cash back op maar nu dus niet meer. Elke dag een andere leugen en nog steeds niks geleverd. Ver bij dit bedrijf weg blijven. Oplochters

O

Olga

12-07-2023

0forum

GSM

Ik heb in maart een Samsung S54 256 gb awesome white besteld met een abonnement bij Tele2. Na diverse telefoontjes krijg ik in plaats van de telefoon een dweilsysteem geleverd. Hierna weer ontelbare telefoontjes gevoerd en het dweilsysteem aangetekend retour gezonden aan GSMWeb. En krijgt nu, inmiddels eind mei, een mail dat het onderzoek is afgerond. Dat postnl zegt dat er daar niets fout is gegaan, wat GSMweb ook zegt dat er bij hun niks verkeerd is gegaan en dat ze het onderzoek niet meer verder behandelen. Dit houdt in dat ik € 180,00 kwijt ben en nog steeds geen nieuwe GSM heb ontvangen. Het ergste vind ik nog dat ik nu als leugenaar neergezet wordt terwijl ik totaal niets verkeerd gedaan heb. Je wordt aan het lijntje gehouden en bellen niet terug zoals afgesproken. Voor je iemand te spreken krijgt duur het minimaal 20 minuten of de verbinding wordt verbroken. En krijg je als antwoord we bellen of mailen maar vervolgens moet je er zelf weer achteraan bellen. Als ze netjes zouden zijn zouden ze in ieder geval die € 180,00 terug over kunnen maken zodat ik ergens anders een GSM kan aanschaffen. Al het bewijsmateriaal heb ik al aangeleverd bij GSMWeb ik wil de door mij bestelde GSM ontvangen dan wel de € 180,00 terug die ik betaald heb voor iets wat ik niet heb ontvangen.

M

marika

26-05-2023

0forum

Iphone plus verlengen abonnement

Verkeerde iphone ontvangen retour gestuurd en geannuleerd met verzoek eu 503 teug te storten op mijn rekening. Een maand en verschillende email en telefoontjes later nog steeds geen geld ontvangen. Tevens mevrouw aan de telefoon gehad die telkens loog . En zei dat het geld binnen 2 dagen op mijn rekening staat, niet dus. Zeer slechte service

J

John

04-02-2023

0forum

Klacht

Telefoonnummer verlengd met toestel. Daarbij accessoires gekocht op 3 November na 3 E-mailberichten waar geen antwoord op komt en al 3x hebben gebelt en telkens 10a 16 wachtenden voor mij nog geen accessoires voor mijn nieuwe telefoon in huis, telkens de smoes de pouwerbank is er niet meer u kunt wel een andere krijgen, dit is binnen 2a 3 dagen bij u, niet dus net weer proberen te bellen 16 wachtenden voor mij, na 11 minuten wachten was ik nog nummer 11, dus mijn poging opgegeven vandaag. Maar wat nu te doen alles netjes op 3 November betaald en er komt maar niets deze kant op, oortjes, oplader, stoot bescherming voor de toestel en natuurlijk de pouwerbank. Wat nu te doen. De telefoon zit nog in het doosje want wil het ook niet beschadigen. Ik bestel hier niets weer. Hoe lang moet men nog wachten

W

Wietse Meijer

12-12-2022

0forum

iPhone 14 pro

Ook hier een iPhone 14 pro besteld, zou 4 a 5 weken levertijd zijn, inmiddels 8 weken verder en er wordt doodleuk verteld dat het nog 2 a 3 weken gaat duren, e-mail wordt nooit op gereageerd en als je belt sta je altijd 40 minuten in de wacht, laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

01-12-2022

0forum

i phone14 pro bestellen

Wat een K.U.T.bedrijf eerst 45 minuten in de wacht staan voordat je iemand aan de lijn krijgt. Dan hebben ze Blackfriday deals die ze dus niet kunnen waarmaken dus trap niet in als ze zeggen we hebben ze op voorraad want dat is niet zo. Zodra ze het contract hebben dan gaan ze je vertellen dat ze morgen leveren uiteindelijk na meerdere malen bellen en natuurlijk wachten kreeg ik te horen afgelopen vrijdag dat ze helemaal geen I-phone14pro op voorraad hebben en dat ik gewoon op de wachtlijst sta. Dan wil ik annuleren en dan geven ze aan dat het minimaal 2-5 werkdagen duurt omdat ze het druk hebben met de Blackfriday deals ja snap ik als je iedereen aan het lijntje houdt. de belofte om slechte recensies te schrijven ga ik waarmaken totdat ze mijn aanvraag annuleren.

C

corina

30-11-2022

0forum

iPhone 14

Slechte website oooooit ik bel al 2 weken achter me telefoon aan en er word elke keer wat verzonnen! BESTEL HIER NIET!!

N

Nora

20-10-2022

0forum

abonnement plus toestel

1 week geleden nieuw abonnement plus toestel afgesloten.( voor mijn vrouw) Abonnement was direct verlengd, maar zit nu al een week op toestel te wachten. Heb inmiddels meerdere Emails en berichten via messenger gestuurd, maar je krijgt geen antwoord.

B

Burema

17-09-2022

0forum

Verlenging incl iPhone

Het is een wonder dat dit bedrijf nog mag blijven bestaan, ik wacht al meer dan twee maanden op een besteld toestel. Het bestellen en daarnaast ook betalen is uiteraard geen probleem. De grootste ergernis is nog de vreselijk onprofessionele klantenservice. Ene Amelita, Caitlyn en nog wat simpele figuren die mij nu al twee maanden van alles beloven en elkaar daarnaast flink tegenspreken. Dinsdag voor de 14e keer gebeld, het toestel zou eindelijk verzonden worden, uiteraard niks ontvangen. Vandaag weer gebeld en er kwam wederom slecht nieuws, het complete gsmweb is wat bij betreft een grote grap. Eerste klas oplichters.

R

Robin

15-09-2022

0forum

Iphone 13

Op 16 augustus een bestelling geplaatst, niets meer gehoord. 4 dagen na de bestelling email gestuurd met wat de status is, geen reactie. 3 dagen daarna als reminder nog een mail verstuurd, weer geen reactie. Net gebeld, ongeveer 20 minuten aan de lijn gehangen, was ik eindelijk aan de beurt, kreeg ik een onvriendelijk personeel aan de lijn. Ze was zo bot en zo opgefokt dat ze geen eens het geduld had om naar mijn verhaal te luisteren. Super slecht geholpen en gevraagd of ze mijn bestelling wilde annuleren. Geeft ze aan dat is niet mogelijk je hebt het zakelijk besteld!?? Kijken in hun systeem is zelfs moeilijk. Maar goed, nooit meer GSMWEB!!

26-08-2022

0forum

Toestel met abonnement

Wel betalen maar krijg geen toestel. Beloven dat verzonden word, maar ze doen niks. Heb nu een contract moet betalen, maar geen toestel??? Oplichters en manipulaties

S

Sabrocca

15-08-2022

0forum

Abonnement met telefoon

Wilde mijn abonnement verlengen en ook een deel van de telefoon betalen, toen ik ging bellen waar de link van ideal bleef, werd duidelijk dat het helemaal niet zeker was wanneer ik mijn toestel zou ontvangen. Het enige wat ik te horen kreeg was dat ik geduld moest hebben. Na een paar uur raakte mijn geduld op, normaal verleng ik mijn abonnement en betaal ik gelijk via ideal en kan ik alles volgen van mijn bestelling. Nog een keer gebeld, het kon zomaar zijn dat de telefoon 2 tot 3 dagenevertijd had, huh reclame vandaag besteld morgen in huis, niet dus, maar erg vriendelijk was het ook niet en ik en niet zo gecharmeerd om afgeblaft te worden en dan gooit die vriendelijke miep ook nog gewoon de telefoon erop. Dat was voor mij de reden om per direct alles te annuleren, maar ook daar zijn ze lui en onbeschoft in, mijn telefoonnummer houden ze nu 2 werkdzgen vsst omdat ze het knopje niet goed kunnen vinden. Echt nooit meer zal ik deze site aanraden of aanklikken, hier heb je geen service en word je echt in de maling genomen, nooit meer@

D

Daisy

12-05-2022

0forum

Mobiel abonnement met galaxy s22

Ik heb 28 maart mijn bestelling goedgekeurd en nogsteeds geen tostel en vandaag heb ik gehoord moet nog 2weken wachten en ok niet garanderen mechien word later

H

H jalali

20-04-2022

0forum

Mobiel bij GSM WEB

Onbetrouwbare partij! Je wordt geacht te betalen voor iets wat je niet krijgt! Geachte, Wij hebben de betaling in goede orde ontvangen. In het systeem is te zien dat het toestel vandaag verstuurd wordt. U zult tussen 18:00 en 20:00 een track en trace code ontvangen. Vertouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nathalie ------------------ Uiteraard vandaag wederom weer meerdere malen contact gehad met de klantenservice en zwart op wit toegezegd gekregen dat het toestel gisteren verstuurd zou worden uiteraard GEEN track and trace ontvangen zoals bovenstaand is toegezegd! Dus na alle waarschijnlijkheid is de mobiel weer niet verzonden?! Hoe vaak wil een partij zijn klanten voorliegen? Wel betaalverzoeken sturen maar NIEMAND van de klantenservice durft met zekerheid te zeggen dat er een mobiel klaar ligt om verzonden te worden. NIEMAND kan je vertellen dat deze daadwerkelijk wordt opgestuurd en dat je deze in een aanzienlijke tijd kunt verwachten. Niemand durft dit toe te zeggen?! Wat klopt hier niet aan? Als niemand je kan vertellen wat die 'korte termijn is?! Ik wacht nu meer dan 2 maande op mijn toestel maar ze hebben de Samsung 22 plus nog steeds niet kunnen leveren! Maar wel al twee keer beloven dat je bestelling er tussen zit. En dan weer met een smoes komen dat er niet geleverd is. Vindt je het gek al klanten achterdochtig worden?! Ze hebben mij nu al twee keer toegezegd dat deze bezorgd zou worden maar nog steeds niks! En het abbonement is al ingegaan. Prima dat er problemen zijn met leveringen maar wees dan wel eerlijk en lieg geen klanten voor!!! Geen fijne en betrouwbare partij! Beloven dingen in hun communicatie maar kunnen ze niet waar maken. Nooit weer!!! Alles behalve betrouwbaar en de klantenservice is heeeeel erg moeilijk te bereiken. Ze kunnen wel optijd de rekeningen versturen terwijl je het product nog niet hebt ontvangen! Schandalig! Vreemde manier van zaken doen!

R

Ria

15-04-2022

0forum

Samsung 22 plus met abbonement

ONBETROUWBARE PARTIJ! JE WORDT GEACHT TE BETALEN VOOR IETS WAT JE NIET KRIJGT! Ik wacht nou al ruim 8 weken op mijn toestel maar ze hebben de Samsung 22 plus nog steeds niet kunnen leveren! Ze hebben mij nu al twee keer toegezegd dat deze bezorgd zou worden maar nog steeds niks! En ik kan straks wel gaan betalen voor mijn abonnement!!! Prima dat er problemen zijn met leveringen maar wees dan wel eerlijk en lieg geen klanten voor!!! Geen fijne en betrouwbare partij! Beloven dingen in hun communicatie maar kunnen ze niet waar maken. Nooit weer! Alles behalve betrouwbaar en de klantenservice is heeeeel erg moeilijk te bereiken. Ze kunnen wel optijd de rekeningen versturen terwijl je het product nog niet hebt ontvangen! Schandalig! En dan gaat het ook nog om maandelijkse bedragen. Vreemde manier van zaken doen!

R

RIA

09-04-2022

0forum

Samsung galaxy s22 ultra

Ik ben absoluut NIET tevreden over GSMWEB! Ik heb 7 weken geleden een pre-order geplaatst en wacht nog steeds op mijn toestel! Mijn simkaart heb ik allang binnen en moet nu betalen voor een abbonement die ik niet kan gebruiken! Ze reageren niet op mijn mails, op hun website staat dat het toestel inmiddels (de hele week al!!!!!) Leverbaar is. GSMWEB, IK WIL MIJN TELEFOON!!!!!!

L

Lommers

07-04-2022

0forum

I phone 13 pro max

OPLICHTERS, Slechtste service ooit , Nooit meer GSMweb

A

A.Hashemi

28-03-2022

0forum