Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar onderhoudsartikelen voor de auto of fiets? Dan is het wellicht een idee om Zirqa.nl eens te bezoeken. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over deze webshop en bijbehorend bedrijf. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Via Zirqa.nl kun je onderhoudsproducten kopen voor auto’s en fietsen. De producten zijn onder te verdelen in automative, fiets en smeermiddelen. Neem voor het gehele assortiment zelf een kijkje op Zirqa.nl. Via de website worden ook voordeelbundels, bulk en andere acties aangeboden. De webshop is van het bedrijf Zirqa, welke niet fysiek bezocht kan worden, om producten te kopen. Deze kunnen alleen online aangeschaft worden. Ieder te bestellen product staat op de site vermeld met een foto en bijbehorende productbeschrijving. Ook wordt getoond welke prijs er betaald moet worden.
Wil je een of meerdere producten online bestellen? Dan is dit binnen een aantal stappen te realiseren. Er kan besteld worden als gast of geregistreerde gebruiker. Als je kiest voor registratie krijg je een account. Je moet dan eerst inloggen om vervolgens een bestelling te doen. Accounthouders hebben eenvoudig inzage in de bestelhistorie. Ook hoeven ze bij een nieuwe bestelling niet opnieuw het afleveradres in te voeren. Betalingen kunnen op meerdere manieren gedaan worden. Een aantal van de betaalwijzen zijn iDEAL, Visa, Mastercard en PayPal. Alle betaalopties staan op de website en worden getoond tijdens het bestelproces.
Bestellingen wordt zo snel mogelijk verwerkt. Orders die op werkdagen voor 23:59 uur geplaatst worden, kun je de volgende dag in huis verwachten. Met uitzondering van vrijdag, dan moet de bestelling voor 16:00 uur gedaan zijn. Op feestdagen wordt niet geleverd. Leveringen naar de Waddeneilanden of andere landen nemen meer tijd in beslag. Je kunt je pakket niet ergens afhalen.
Wil je afzien van de aankoop? Dan is het net als bij andere online shops mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 14 dagen. Binnen deze fase hoef je geen reden voor de annulering door te geven. Vervolgens heb je 2 weken de tijd om iets daadwerkelijk terug te sturen. Als er aan de retourvoorwaarden wordt voldaan, zal het gehele orderbedrag worden teruggestort. Een retour moet aangemeld worden via info@zirqa.nl. Je krijgt vervolgens een retourlabel toegestuurd. Producten kunnen hierna gratis geretourneerd worden. Als alles klopt kan je binnen 2 weken de terugbetaling ontvangen.
Het kan gebeuren dat dingen niet gaan zoals verwacht. Soms wil je dan een klacht indienen. Er wordt verzocht om klachten per e-mail kenbaar te maken. Je kunt het volgende e-mailadres gebruiken: info@zirqa.nl. Het bedrijf gaat vervolgens aan de slag met het bedenken van een oplossing. Als er iets voorgesteld wordt waar je je niet in kunt vinden ontstaat er een geschil. Deze geschillen kunnen aangemeld worden bij de Stichting Webwinkelkeur. Sinds een aantal jaar kunnen klachten ook gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Er is een privacybeleid van kracht. Dit beleid is te lezen op de pagina ‘privacy policy’. Hierin wordt beschreven hoe er met de informatie van websitebezoekers en klanten wordt omgegaan. Er wordt aangegeven dat er veel waarde wordt gehecht aan de privacy van klanten. Aangegeven wordt dat gegevens worden verwerkt voor de verbetering van dienstverlening. Daarnaast stellen ze nauwkeurig om te gaan met informatie welke jij doorgeeft. Wat jij invult is bijvoorbeeld noodzakelijk om jouw pakket te kunnen bezorgen door een transportbedrijf. Er worden geen dingen gedeeld met andere externe partijen.
Ben je klant bij Zirqa.nl? Heb je hier weleens een aankoop gedaan? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Ben je tevreden over de producten? Wat vind je van de service en het bestelproces? Ga je hier vaker iets kopen? We waarderen het als je je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!