Profibike.nl

6

Bestellen

6

Service

6.5

Prijs

6

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Profibike.nl

Ben jij of iemand anders uit het gezin op zoek naar een elektrische fiets? Dan kan Profibike.nl weleens een uitkomst zijn. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze onderneming bekend zijn.


Wat is Profibike.nl?


Profibike.nl stelt specialist te zijn op het gebied van elektrische fietsen. Deze organisatie vindt het leuk om iedereen fietsplezier te kunnen bieden. Het bedrijf is in 2015 opgestart. Er werd begonnen als klein familiebedrijfje. Inmiddels is het een grote fietsenzaak. Als je een fiets of toebehoren wilt kopen kan je dat in een van de shops of via de webshop doen. De ‘Experience Centers’, zoals de shops worden genoemd, zijn op werkdagen geopend. De openingstijden staan op de website vermeld. Als je ergens wilt langsgaan hoef je niet verplicht een afspraak te maken. De koffie staat voor alle mensen klaar.


Bestellen


Wil je via de webshop bestellen? Dit is binnen een paar stappen al te realiseren. Klanten kunnen met of zonder account een bestelling doen. Bestellingen kunnen eveneens geannuleerd worden. Als het product nog niet onderweg is, worden er geen kosten aan verbonden. Je zal hiervoor contact moeten opnemen met de klantenservice. Is je order al onderweg? Dan zal je deze moeten weigeren aan de deur. Het pakket wordt dan retour gestuurd aan het magazijn. Je zal het aankoopbedrag teruggestort krijgen. Er kan via diverse betaalmethodes worden betaald. Er kan ook met een nationale fiets bon worden afgerekend.


Verzendinformatie


Heb je online besteld en gekozen voor bezorging? Dan zal je pakket bij je worden afgeleverd door een bezorgservice. Aankopen kunnen eveneens naar het buitenland verstuurd worden. Er wordt niet geleverd op de Waddeneilanden. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven wat de verzendkosten zijn. Orders kunnen eveneens afgehaald worden in een van de shops. Fietsen worden veelal geleverd door eigen bezorgers van het bedrijf. Een fiets wordt honderd procent afgemonteerd bezorgd.


Onderhoud en service


Er worden door deze fietsenboer ook service en onderhoudsdiensten verricht. Er is zelfs een speciale pagina voor ingericht. Het is van belang dat e-bikes en fietsen met regelmaat van een onderhoudsbeurt worden voorzien. Dit zorgt ervoor dat jouw bike goed blijft presteren. Ook worden er slijtages en andere mankementen mee voorkomen. Zo kun je lekker soepel blijven trappen. Als je recht op de fabrieksgarantie wilt blijven behouden, zullen er verplichte onderhoudsbeurten moeten plaatsvinden. Onderhouds- en servicebeurten kunnen aangevraagd worden via de klantenservice.


Retourneren en ruilen


Er wordt aangegeven dat ze hun best doen om klanten zo goed mogelijk te informeren. Desondanks kan het voorkomen dat je niet helemaal blij bent. Voor dit soort situaties is de bedenk fase bedacht. Deze termijn duurt 14 dagen en gaat van start op het moment dat je order door jou is ontvangen. Wil je je aankoop echt terugsturen? Dan kun je je beroepen op het herroepingsrecht. Je zal dan geen reden van opgaaf voor de annulering hoeven door te geven. Er moet wel een herroepingsformulier ingevuld worden. Deze is te downloaden via de website van dit bedrijf. Het formulier mag per e-mail worden verzonden naar klantenservice@profibike.nl.


Klantervaringen


Heb jij weleens iets gekocht in een van de winkels of webshop? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Is dit een betrouwbare onderneming? Wat vind je van de producten en service? Deel alles wat je weet via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat we het grootste platform op het gebied van onafhankelijke en objectieve bedrijfsreviews kunnen blijven.


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Puch esoul

Goede service, duidelijke informatie over de levering, prima ebike kortom zeer tevreden!

J

Joseph johan

09-11-2023

0

Puch ebike

Ik wil klanten waarschuwen voor de aankoop bij zowel deze winkel als ook deze fiets. Dezelfde fiets hebben wij 2 maanden geleden gekocht bij profibike in Dongen, heeft van die 2 maanden 3,5 week terug bij profibike gestaan, waarbij het afhankelijk is van de medewerker die je spreekt welke informatie je krijgt over het defect. De een geeft iets totaal anders aan dan de ander. Na 3,5 week (terwijl reparatie een week zou duren) kregen we de fiets terug en was er niets aan gedaan. Zelfs het slot wat niet goed werkte, werkte nog steeds niet. Enkele weken later brak de voorvork van de fiets na een stevige rempartij. Na enorme schrik ook hiermee terug naar de winkel gegaan, waarbij de winkel direct beschuldigend naar ons als klant wijst "dit kan niet gebeuren, er is vast iets anders gebeurd". Ongelooflijk hoe we als klanten die een nieuwe fiets hebben aangeschaft worden behandeld. Het spontaan afbreken van een voorvork wijst op een een niet deugdelijke product, een materiaalfout en/of een productiefout. Hier wil de winkel echter niets van weten en ons opnieuw op kosten jagen.

F

Familie Bakker

08-11-2023

0

Popal

We visited the Dongen branch and we are really happy with our purchase. We bought a Popal bike for my daughter because we kept seeing the same brand being used by young girls in the region and she loves it! They had a huge selection of affordable ebikes, so I will return to purchase my own. Highly recomend the customer service and value for money.

T

Tiffany

15-07-2023

0

fiets bij Profibike

Waarschuwing dit is de werkelijkheid van Profibike Dit is de werkelijkheid van Profibike als je de fiets binnen wettelijke termijn officieel retour meld, deze e-mail kreeg ik einde van de dag nadat de fiets officieel door het bedrijf zelf is afgehaald en volledig gecontroleerd is zelfs extra per telefoon met ...... zijn de controle stappen volledig uitgevoerd. vervolgens krijg je een afgifte bewijs dat de fiets in goede staat is ontvangen. • alleen in de e-mail waar nu ......... is vermeld is mijn naam verwijderen • Goedemiddag ........., N.a.v. uw retour stuur ik u deze mail toe. U heeft aangegeven uw order met ordernummer ....... te retourneren met framenummer ECC21060078C57 (zie bijlage ‘’Framenummer .......... 1 van 2’’ & ‘’Framenummer ............ 2 van 2’’. U voordoet niet aan enkele voorwaarden, waardoor wij niet het gehele bedrag kunnen uitkeren. Hieronder zal ik deze op een rijtje zetten. De retourtermijn van 14 dagen is verstreken op 15-10-2022. De maximaal toegestane 5km voor het retourneren heeft u overschreden. De totale kilometers die er op staan zijn 193km totaal. Zie bijlage ‘’Retour ......... totaal aantal km 193 ODO’’ De geretourneerde fiets is niet in nieuwstaat teruggekomen. Zie bijlage Retour ‘’.......... aanzicht 1’’, ‘’.......... aanzicht 2’’ en ‘’.......... aanzicht 3’’ Hieronder vindt u nog de verwijzing naar onze voorwaarden. profibike./service/ruilen-en-retourneren/ -> Verwijzing naar de 10% profibike -> Bekijk artikel 8.5 voor een verwijzing naar de verzendkosten van het retourneren van het product. Hieronder zal ik de gemaakte kosten en door ons in minder te brengen voor het terugstorten onder elkaar zetten. 10% van de aankoopsom = €89,90 De gemaakte transportkosten = €70,- Rijklaar maken E-bike = €35,- Dit maakt in totaal een bedrag van €194,90. Wij zullen doormiddel van de volgende berekening (€899 - €194,90) een bedrag van €704,10 terugstorten op uw rekening. Verder wens ik u een prettig weekend toe. Klantenservice Profibike • twee dagen later kreeg ik nog een e-mail van Profibike • Goedemorgen ........., We hebben geconstateerd dat er een slag in het wiel zit en de spaken door de velg geklapt zijn. Het kan niet anders dat er iets geraakt is of dat u flink op een stoeprand geknald bent. Wij zullen dus nog een extra kost van €75,- moeten inhouden voor deze kosten die we gaan maken. Hieronder zal ik alle kosten nogmaals op een rijtje zetten: 10% van de aankoopsom = €89,90 De gemaakte transportkosten = €70,- Rijklaar maken E-bike = €35,- Vervangen velg en spaken €75,- Dit maakt in totaal een bedrag van €269,90. Deze kosten zullen wij inhouden op uw terugstorting. Wij wensen u nog een fijne dag. Klantenservice Profibike • Op de webpagina van Profibike wordt juist gepromoot dat je: GRATIS bezorgen, GRATIS retourneren en GRATIS afstellen (Rijklaar maken) / niet goed = geld terug. Maar dat is niet de werkelijkheid van Profibike

23-11-2022

1