Dresslily

4

Bestellen

2

Service

6

Prijs

2

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Dresslily

Wie weet ken je Dresslily wel al van de advertenties op Facebook en andere social media, en heeft het je interesse gewekt. Maar krijg je wel een beetje kwaliteit voor die prijs? Of wordt er iets volledig anders dan wat op de foto staat geleverd? Lees het hier in de reviews van ervaringen van vorige klanten en laat je adviseren. En als je straks jouw bestelling binnen hebt, schrijf dan snel een recensie met jouw mening en beoordeling.

Fashionista met een budget

De trends veranderen continu en als modebewust persoon, wil je daar in meegaan. Ieder modeseizoen is het dus een kwestie van oud eruit en nieuwe trend erin. Daarnaast heb je natuurlijk nog de seizoenskleding, want de zomerkleding is gewoon wat koud in de winter, en de winterkleding te warm in de zomer. Die bikini, of zwemkleding in het algemeen, en de wintersport zijn niet helemaal compatible zeg maar, laat staan stijlvol. Dus dat wordt weer kleding shoppen. Hoogste tijd voor een nieuwe broek, trui, shirt, blouse, jurkje, rok en sokken. Al dan niet plus-size, want dat aanbod wordt gelukkig ook steeds groter. Daar hoort natuurlijk ook bijpassend schoeisel onder, want hakken, sneakers, laarsjes, sandalen of ballerina’s zijn ook keuzes die je dan maakt. Hetzelfde geldt voor de haaraccessoires, hoedjes, caps, sieraden, zonnebrillen en welke tas er aan je schouder hangt. Of wie weet overweeg je een keer een pruik, want outdoor ga je ook in stijl. Daarnaast wil je ook je huis up-to-date hebben met de laatste woonaccessoires, lampjes, keukenbenodigdheden, het nieuwste douchegordijn voor in de badkamer, versiering, en laten we elektronica met USB-aansluitingen en Wifi niet vergeten. Als mama ben je verder helemaal gelukkig met passende moeder-kind-combinaties en DIY (hobby). Dan is het prettig te weten dat er betaalbare artikelen op de markt zijn.

Dress up, glam up, party dress en cosplay

Er zijn gelegenheden dat je even alles uit de kast wilt trekken. Vaak is dit ook letterlijk het geval in de zoektocht naar het juiste outfit in de kledingkast. Uiteraard eindigt deze queeste in de aanschaf van iets nieuws, want je kunt natuurlijk niks leuks vinden. Daarbij maakt het weinig uit of het nu om de feestdagen, een verjaardag, chic jubilieum, feest, gala, trouwerij, festival of con gaat. Feit is dat je extra je best wilt doen voor die ene speciale gelegenheid, ook als deze regelmatig blijkt. Wie weet draag je voor de gelegenheid wel make up of nepwimpers. Als cosplayer kunnen gelegenheden helemaal in de kosten lopen, want een goede cosplay is vaak behoorlijk aan de prijs. Als je bepaalde onderdelen van je kleding, party dress of kostuum, voor een voordelige prijs kunt scoren. Neem bijvoorbeeld haarextensions en weaves, omdat dit karakter net een andere kleur heeft dan de rest.



Kleding, accessoires en pruiken kopen bij DressLily

Dit is een van de internationale webwinkels waar je voor een volledig outfit terecht kunt. Naast het assortiment is er ook nog een clearance, waar je voor een leuke discount (korting, goedkoop) items kunt kopen. Bestellingen vanaf 42 euro worden gratis verzonden. Naar eigen zeggen, zijn ze betaalbaar, bezorgen ze snel, verpakken ze professioneel en hebben ze een Best in Class Customer Service. In de klantenrecensies lees je of deze mening gedeeld wordt.

Reviews van ervaringen: goedkoop of duurkoop?

Doe je met het aanbod van deze webwinkel een heel seizoen of mag je al blij zijn als je er voor het einde van de dag nog aan hebt? Hoe handelt de klantenservice in geval van klachten, problemen en retouren? Wat zijn de meningen over de kwaliteit van de items? Wordt deze kledingwinkel gezien als place to be voor fashionista’s? Aanrader of afrader? Is de kleding net zo stijlvol en modieus als op de modellen? Is er iets dat toekomstige klanten moeten weten over de maatvoering, want hoe vallen de maten eigenlijk? Antwoord op deze en alle andere vragen, vind je in de recensies. Wil je zelf ook graag jouw mening met ons delen? Schrijf dan snel jouw beoordeling.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (1)

jurkjes en een bikini

bestelling nooit gehad, heb het pakket steeds gevolgd maar hij is nooit langs geweest maar dat stond er wel. ik was de hele dag thuis maar nooit iemand aan de deur gehad. Dresslily blijf volhouden dat dit wel is gebeurt en er werd daarnaast gezegd dat het daarna na postpunt is gebracht wat het dichtstbij is, ik zou een mail hebben gekregen volgens Dresslily dat mijn pakket daar ligt en waar het ligt maar die mail heb ik nooit gekregen dat heb ik zelfs nog extra nagekeken. Verder heb ik nog naar het DHL en DPD punt gebeld. er was aangegeven dat mijn pakket terug gestuurd was naar het bedrijf waar het vandaan kwam. Dresslily zegt hier in de eerste plaats niks van te weten. Later blijkt het toch waar te dat het ergens heen gestuurd is maar het is niet gestuurd naar Dresslily zelf. ze geven aan dat dit in de rederij is in hun magazijn. Dresslily verteld mij dat ik $8 moet betalen om mijn pakket nog eens te laten versturen dit moet VOOR 14 juli dit vertellen ze mijn op 14 juli zelf. ik vraag of ik mijn geld terug kan krijgen volgens Dresslily is dit niet mogelijk aangezien het pakket word vernietigd, dit vinden wij best raar hier op stellen wij de vraag waarom zou je zulke goede kleding vernietigen dit kan je ook gewoon nog eens verkopen. Dresslily reageert hier niet op. ik vraag ze mijn adres na te kijken dit vraag ik op 14 juli en dan blijkt het te zijn dat ze het verkeerd hebben ontvangen ik bevestig dat het fout is en vraag ze het te veranderen omdat ik het 100% zeker goed heb ingevuld dit hebben wij een paar keer nagekeken. Verder vraag ik ze een factuur te sturen van de $8 zodat ik dit kan betalen dit vraag ik op 15 juli. 16 juli (vandaag) kreeg ik een bericht van Dresslily dat gaat als volgt: Helaas is de tijdslimiet voor het opnieuw verzenden van uw pakket verstreken, uw pakket is vernietigd. Helaas heeft u ons een verkeerd en onvolledig adres opgegeven, dit is bevestigd door uw antwoord hierboven en in uw adresopmerkingen. Nogmaals, het spijt ons te horen dat u uw pakketten niet heeft ontvangen. Begrijp alsjeblieft dat we het pakket naar het juiste adres hebben verzonden dat je tijdens het afrekenen hebt opgegeven. We herinneren alle klanten er vriendelijk aan om hun bestel- en leveringsinformatie te controleren voordat ze hun bestelling bevestigen. Houd er rekening mee dat in dergelijke gevallen ons leveringsbeleid niet van toepassing is. Het spijt ons dat we in dit geval geen compensatie kunnen bieden. We raden u aan contact op te nemen met uw plaatselijke postkantoor voor verder onderzoek en een klacht. Dank u voor uw begrip en steun. mijn vraag was HOE kan ik naar een postkantoor gaan als er nooit is bevestigd welk postkantoor mij pakket is heengegaan? kort samengevat ik ben mijn geld kwijt gewoon 66 euro de prullenbak in!! super zonde en ik snap niet waarom ze het hebben vernietigd Chanel & Tanja

C

Chanel & Tanja

16-07-2021

0