Bergzeit

7

Bestellen

6

Service

8

Prijs

6

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Bergzeit

Zoek je een outdoor winkel? Ga je een verre reis maken of op bergvakantie? Heb je hiervoor spullen nodig? Wellicht kun je dan slagen bij Bergzeit. Lees eerst eens wat er over deze onderneming bekend is.


Wat is Bergzeit?


Bergzeit is een outdoor winkel met webshop. Je kan hier alles kopen voor een actieve bergvakantie, buitensport of lange reis. Het bedrijf stelt de beste artikelen van goede merken te verkopen. Volgens Bergzeit ga je uiteindelijk met de juiste outdoor spullen op pad. Er wordt aangeven dat personeelsleden je graag gedegen advies geven. Hiervoor kun je rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je telefonisch doen maar ook via een contactformulier. Op de website lees je details over de producten en worden er tips gegeven over de artikelen. Deze organisatie is door bergsporters voor bergsporters in het leven geroepen. Andere mensen kunnen er inmiddels ook terecht. De medewerkers zijn idolaat van berg- en buitensporten. De spullen worden getest waardoor ze precies weten wat ze moeten verkopen.


Bestellen


Het is mogelijk om binnen een aantal stappen te bestellen. Dit spreekt voor zich als je de website bezoekt. Na het doen van een bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging. Er wordt ook een trackingscode aan je verstuurd. Met deze speciale code kun je jouw bestelling online volgen. Wijzigingen en annuleren kunnen in overleg doorgevoerd worden. Vragen kunnen gesteld worden via de afdeling klantenservice. Betalingen zijn te doen via verschillende betaalmethodes. De betaalwijzen PayPal, Visa, Mastercard zijn hier enkele voorbeelden van. Verzendingen worden voornamelijk afgeleverd door het bedrijf DHL.


Retourinformatie


Zendingen binnen Nederland, België en Luxemburg kunnen gratis geretourneerd worden. De retour moet wel eerst aangemeld worden via het retourenportaal. Vervolgens is het mogelijk om het label kosteloos te downloaden. Het label moet uitgeprint en bevestigd worden. Daarna kan het pakket meegegeven worden aan het verzendbedrijf. Een retournering wordt binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terugbetaald. De betaling gaat naar de rekening waarmee in eerste instantie is betaald. Er kan contact worden opgenomen met de afdeling klantenservice om bestellingen telefonisch te retourneren. Bij zendingen die niet gefrankeerd zijn worden € 18,- aan transportkosten in rekening gebracht. Een op een ruilen behoort niet tot de mogelijkheden. Via de e-mail lees je wat de status is van je retourzending. Er kan eveneens een beroep gedaan worden op het herroepingsrecht.


Klachtenafhandeling


Heb je een defect product ontvangen en wil je een klacht indienen? Het bedrijf geeft aan veel waarde te hechten aan de kwaliteit. Bij gebreke aan een artikel zal je klacht binnen 24 uur in behandeling worden genomen. Zowel de klant als het bedrijf zal zich aan de klachtenprocedure moeten houden. Een klacht moet eerst kenbaar gemaakt worden via het retourenportaal. Geef aan dat het item defect of niet compleet is. Dat wordt gebruikt als reden voor de retournering. In het tekstveld moet de klacht goed beschreven worden. Ze geven aan de klacht zo snel mogelijk proberen op te lossen. Toch kan het soms een aantal weken duren. Via de e-mail blijft je op de hoogte van de status. Vragen over klachten kunnen gesteld worden via het contactformulier. Uit hygiënisch oogpunt moet een product dat retour gaat eerst gewassen worden.


Klantervaringen


Heb je al ervaring met Bergzeit? Heb je artikelen in de webshop gekocht? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Deze kun je delen via een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Retour betaald klant ook bij fout bedrijf

Ik en mijn familie kopen hier wel vaker. Dit maal moest ik uets terugsturen Ivm niet het juiste profuct ontvangen. Sporttas gad geen zijvak. Had nogtans het juiste gewicht/model ingegeven. Hij stond dus verkeerd gemeld op website. Wel erg dat je dan 3,95€ moet terugbetalen voor retour. En label ergens moet laten uitprinten. Want met de scan kan het NIET automatisch bij post nl Dus veel werk voor hun eigen fout. Daar baal ik enorm van en stuur ALLES terug

E

E.m

19-12-2024

0

Roetour door bedrijf schuld= toch betalen

Ik en mijn familie kopen hier wel vaker. Dit maal moest ik uets terugsturen Ivm niet het juiste profuct ontvangen. Sporttas gad geen zijvak. Had nogtans het juiste gewicht/model ingegeven. Hij stond dus verkeerd gemeld op website. Wel erg dat je dan 3,95€ moet zelf bekostigen. Mails worden niet inhoudelijk gelezen= enkel retourlink krijg ik.

E

E.m

19-12-2024

0