Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Bij het horen van Zando zou je kunnen denken aan een dubbelzang van het woordje Zalando, dit komt door dezelfde diensten die zando uitvoert. Deze diensten hebben te maken met het kledingtype en genre waar zando zich op focust, om zo het beste naar de klant toe te leveren.
Zando is opgericht door Rocket Internet AG en heeft zich in korte tijd al snel weten uit te groeien tot een van de grootste modewinkel van zuid-afrika met de investeerders Milicom en MTN. Zando staat bekent als een dochteronderneming van moederbedrijf The Jumia Groep, deze groep controleert voornamelijk bedrijven in Afrikaanse landen.
De enthousiaste mensen en de reviews zijn toch wel de factoren waarom Zando blijft doorgaan, door deze positieve punten helpt het om verder door te groeien tot een succes. Om tot een succes te komen dient de kleding en de service naar wens te zijn en blijven voor de klant.
De werkzaamheden als bedrijf zijn paraat staan voor de klant waar het nodig is, de klanten te woord staan als er vragen zijn, ervoor zorgen dat de 'track & trace' bij de juiste klant terecht komt, en het navragen van beoordelingen om zo te kunnen herformuleren of de klant de ervaringen positief of negatief vindt.
Kleding van Zando staat bekend als een assortiment met verschillende merken kleuren en maten, buiten de kleding om is er ook veel merkkeuze bij de vrouwen en mannen. Buiten het versimpelen van keuzes voor vrouwen en mannen, is het ook makkelijk om je kledingkeuze te maken door het zoeken naar je type kleding die goed bij je staat.
De onderneming heeft in de loop van de jaren vele samenwerkingen aangenomen met onder andere, Jumia Group, Visa, Mastercard en Cash On Delivery. Dit zijn bewuste keuzes voor het veilig stellen van betalingen en klanten een veilig gevoel te geven dat er een goede betaling heeft plaats gevonden. Buiten het veilig betalen zou zonder de samenwerking van Jumia Group het leveren van kleding in Afrikaanse omstreken moeilijker in hand bereik zijn voor Zando.
De visie is natuurlijk het verbreden van de website en meerdere samenwerkingen aangaan om zo de kleding en ervaringen met mensen te delen. Buiten de ervaringen die de mensen willen meegeven, zijn positieve reviews even belangrijk voor het bedrijf om zo door te groeien op de kledingmarkt, maar ook in de ogen van de klanten.
Voorwoord:
Bij het horen van Zando zou je kunnen denken aan een dubbelzang van het woordje Zalando, dit komt door dezelfde diensten die zando uitvoert. Deze diensten hebben te maken met het kledingtype en genre waar zando zich op focust, om zo het beste naar de klant toe te leveren.
De Geschiedenis:
Zando is opgericht door Rocket Internet AG en heeft zich in korte tijd al snel weten uit te groeien tot een van de grootste modewinkel van zuid-afrika met de investeerders Milicom en MTN. Zando staat bekent als een dochteronderneming van moederbedrijf The Jumia Groep, deze groep controleert voornamelijk bedrijven in Afrikaanse landen.
De Diensten:
De enthousiaste mensen en de mooie reviews zijn toch wel de factoren waarom Zando blijft doorgaan, door deze positieve punten helpt het om verder door te groeien tot een succes. Om tot een succes te komen dient de kleding en de service naar wens te zijn en blijven voor de klant.
De werkzaamheden:
De werkzaamheden als bedrijf zijn paraat staan voor de klant waar het nodig is, de klanten te woord staan als er vragen zijn, ervoor zorgen dat de 'track & trace' bij de juiste klant terecht komt, en het navragen van beoordelingen om zo te kunnen herformuleren of de klant de ervaringen positief of negatief vindt.
Het verkoop:
Kleding van Zando staat bekend als een assortiment met verschillende merken kleuren en maten, buiten de kleding om is er ook veel merkkeuze bij de vrouwen en mannen. Buiten het versimpelen van keuzes voor vrouwen en mannen, is het ook makkelijk om je kledingkeuze te maken door het zoeken naar je type kleding die goed bij je staat.
De samenwerkingen:
De onderneming heeft in de loop van de jaren vele samenwerkingen aangenomen met onder andere, Jumia Group, Visa, Mastercard en Cash On Delivery. Dit zijn bewuste keuzes voor het veilig stellen van betalingen en klanten een veilig gevoel te geven dat er een goede betaling heeft plaats gevonden. Buiten het veilig betalen zou zonder de samenwerking van Jumia Group het leveren van kleding in Afrikaanse omstreken moeilijker in hand bereik zijn voor Zando.
De Visie:
De visie is natuurlijk het verbreden van de website en meerdere samenwerkingen aangaan om zo de kleding en ervaringen met mensen te delen. Buiten de ervaringen die de mensen willen meegeven, zijn positieve reviews even belangrijk voor het bedrijf om zo door te groeien op de kledingmarkt, maar ook in de ogen van de klanten.
Call To Action:
Heb je een broek of T-shirt in bezit, zo ja, dan zouden je ervaringen van goede belang zijn om te delen op de website, om ze positieve beoordelingen aan de mensen te vertonen.
Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!