Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar nieuwe schoenen? Wil je schoeisel kopen voor iemand anders binnen je gezin? Dan kan het wellicht raadzaam zijn een kijkje bij Vankeekenbodegraven.nl te nemen. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze schoenenwinkel bekend zijn.
Vankeekenbodegraven.nl is de webshop van Van Keeken Schoenen in Bodegraven/Reeuwijk. Deze onderneming staat bekend als een van de betere schoenenwinkels uit de regio. Het assortiment bestaat uit schoenen voor het hele gezin. Er worden ook accessoires zoals riemen, handschoenen en tassen verkocht. Alle mensen zijn welkom om een online aankoop te doen of de winkel in Bodegraven te bezoeken. De schoenenshop bestaat al sinds 1929. Vanaf dat moment werd al ingezet op verkoop van schoenen die van goede kwaliteit zijn en er mooi uitzien. Het bedrijf stelt dat de collectie mede bestaat uit mode van de beste merken. Klanten kunnen door vakmensen geholpen worden zodat ze zeker weten dat ze op lekkere schoenen zullen lopen.
Ga je een online bestelling doen? Dan wil je natuurlijk weten hoe het zit met de levering. In de algemene voorwaarden wordt informatie over leveringen en uitvoeringen beschreven. Zo zal het bedrijf haar best doen om bestellingen zo zorgvuldig als mogelijk te behandelen. Dit geldt eveneens voor het uitvoeren van het proces tot en met de levering. De order wordt afgeleverd aan het adres dat de klant tijdens het bestelproces heeft opgegeven. De bezorging zal zo snel mogelijk plaatsvinden. Toch is de maximale termijn voor bezorgingen vastgesteld op 30 dagen, tenzij er een andere termijn is afgesproken. Als er sprake is van vertraging zal de consument hiervan op de hoogte worden gebracht. De overeenkomst mag in dit soort situaties door de klant ontbonden worden. Het aankoopbedrag zal dan netjes worden terugbetaald. De ondernemer is er verantwoordelijk voor dat de spullen schadeloos en zonder andere gebreken worden afgeleverd.
Ben je ontevreden over de service of product? Klachten worden afgehandeld volgens een speciale klachtenprocedure? Zowel het bedrijf als de consument dienen volgens deze procedure te handelen. Klachten moeten zo snel mogelijk worden doorgegeven. Zorg dat dit volledig en duidelijk wordt aangegeven bij deze organisatie. Nadat je de melding hebt gedaan zal er binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd worden. Het kan voorkomen dat er een langere verwerkingstijd nodig is. Mocht dit zo zijn zal je daar als klant van op de hoogte worden gebracht. Je krijgt dan een indicatie te horen van wanneer je een terugkoppeling kan verwachten. Het is mogelijk een klacht in te dienen via een klachtenformulier. Deze is te downloaden via de website van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht er binnen drie maanden voor beide partijen geen oplossing zijn gevonden, wordt een geschil vatbaar voor de geschillenregeling.
Consumenten hebben de mogelijkheid zich te beroepen op het herroepingsrecht. Inhoudelijk wil dat zeggen dat items binnen 14 dagen geretourneerd kunnen worden, zonder dat er een opgave van reden tot annulering hoeft door te worden gegeven. Er mag wel gevraagd worden naar de redenen om iets terug te sturen. Je bent echter niet verplicht dit door te geven. De bedenktermijn gaat van start op het moment dat je jouw bestelling fysiek hebt ontvangen.
Ben je al klant bij deze schoenenspecialist? Dan lezen we graag wat jouw ervaringen zijn. Heb je een bezoekje aan de winkel gebracht of heb je een online bestelling gedaan? Wat vind je van de kwaliteit en prijs van de producten? We stellen het op prijs als jij je visie deelt via een bedrijfsreview op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!