Van Beek Lederwaren

6.7

Bestellen

4.7

Service

7.3

Prijs

6.7

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Van Beek Lederwaren

Heb jij in de webshop van Van Beek Lederwaren de perfecte nieuwe tas gevonden? Of wil je een koffer bestellen voor jouw reis naar Hawaii? Wacht dan nog heel even voordat je op bestellen drukt en lees hier de onafhankelijke reviews van klanten. Wat vinden zij namelijk van de kwaliteit van de tassen? Zijn al je spullen veilig in de koffers? En worden bestellingen altijd op tijd geleverd? Je ontdekt het allemaal in de beoordelingen op NederlandReview. Lees over de ervaringen van andere klanten en kom nooit voor onnodige verrassingen te staan. 


Geschiedenis Van Beek Lederwaren

Een familiebedrijf met een liefde voor lederwaren, dat vind je bij Van Beek. In 1935 werd Van beek opgericht door Wim van Beek. In Zwolle werd een kleine tassenwinkel geopend en drie jaar laten kwam de eerste verhuizing naar de Grote Markt in Zwolle. In de komende jaren werden er verschillende nieuwe filialen geopend en kwamen twee nieuwe generaties in de zaak werken. Nu heeft Van Beek Lederwaren vier verschillende winkels in Zwolle, een magazijn, een speciale outletstore en een webshop. Niet alleen het aantal panden is blijven groeien, ook het assortiment werd steeds uitgebreid. Ze hebben nu alles van tassen tot reis koffers en van paraplu’s tot beurzen.




De categorieën van Van Beek Lederwaren

• Tassen
• Business
• Koffers
• Reistassen
• Rugzakken
• Beurzen
• Billfolds
• Etuis
• Bijoux dozen
• Handschoenen
• Paraplu’s


Diensten Van Beek Lederwaren

De kwaliteit van de producten is altijd het allerbelangrijkste geweest voor Van Beek. De merken die verkocht worden in de winkels worden dan ook speciaal geselecteerd. Het aanbod bestaat uit meer dan 100 verschillend merken, maar veruit de populairste merken zijn Aunts & Uncles, CowboyBag, Myomy, Fred De La Bretoniere en Samsonite. Verder is de verzending vanaf 47,- gratis en zijn er regelmatig acties en aanbiedingen in de webshop te vinden. Volg Van Beek Lederwaren op Instagram om op de hoogte te blijven van de nieuwste producten en kortingen. Betalingen gaan overigens ook veilig en snel met iDeal, MasterCard, Visa, PayPal, AfterPay of American Express. 


Klachten Van Beek Lederwaren

Is er iets misgegaan met de levering? Of was je tas beschadigd? Neem dan contact op met de klantenservice voordat je een review schrijft. Ze kunnen je klacht wellicht naar tevredenheid afhandelen. Op de website vind je een contactformulier dat je kunt invullen of neem contact op via Facebook en Twitter. Voor dringende problemen kun je de klantenservice ook bereiken door te bellen op het telefoonnummer. Heb jij een klacht gemeld? Schrijf dan een review en laat weten of je goed geholpen bent.


Geef jouw mening over Van Beek Lederwaren!

Heb jij voor het nieuwe schooljaar een tas gekocht in de webshop? Of heb jij al jaren een tas van Van Beek Lederwaren? Geef dan jouw mening over de webshop en de producten. Wat vind je van de prijzen? Zijn de lederwaren van de hoogste kwaliteit? En worden bestellingen snel geleverd? Schrijf een review en vertel over jouw ervaringen met Van Beek Lederwaren. Jouw beoordeling kan andere klanten helpen.


Gebruiken ze de beste kwaliteit leer? Wat vinden klanten van de prijs? Krijg je luxe lederwaren? Lees reviews en ervaringen over Van Beek Lederwaren.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Secret wallet

Wat een slecht bedrijf is dit. Een bedrijf dat niet te bereiken is en geen enkele moeite wenst te doen voor hun klanten. Bestellen en je bek houden. Dat is de boodschap van Van Beek Lederwaren. De levering duurde lang, dus ik dacht even mailen. Nooit een bericht terug. Dan maar even bellen. Er wordt nooooooit opgenomen en voicemail kennen ze niet. Dan maar even de chatfunctie. Deze is fake. Altijd offline. Pas na een klacht te hebben ingediend bij het keurmerk een mailtje via het keurmerk ontvangen. Bestelling duurde 10 dagen !!!! Geen enkel excuus ontvangen.

P

P. Vreeke

12-06-2020

0

3 Tumi koffers € 2.750,00

van Beek Lederwaren: Een AFRADER! In april 2019 heb ik bij van Beek Lederwaren een aanvraag gedaan voor de levering van 3 stuks (dure) Tumi Alpha 3 Extended Trip koffers. Tot mijn verbazing heeft de heer Maarten van Beek contact met mij gezocht en mij voor deze 3 koffers een voorstel gemaakt van totaal € 2.750,00. Omdat wij erg veel reizen en hele goede ervaringen met Tumi koffers hebben, heb ik de 3 stuks Tumi's voor € 2.750,00 bij de heer van Beek besteld. Op 9 april zijn deze Tumi koffers geleverd. Wij hebben inmiddels 2 reizen gemaakt en zijn erg tevreden over onze nieuwe Tumi koffers. Helaas bij onze afgelopen reis zijn bij 2 van de 3 Tumi koffers de Tumi kofferlabels van onze koffers gescheurd, het 3e label hing er nadat wij de 3 koffers van de bagageband afgehaald hadden er nog half aan. Dit is een typisch geval van pech en daar kan niemand iets aan doen. Op 15 november 2019 heb ik aan van Beek Lederwaren met name aan de heer Maarten van Beek een mailtje gestuurd en hierin uitgelegd wat ons was overkomen en hem gevraagd om voor 3 stuks nieuwe Tumi kofferlabels te zorgen. Omdat ik steeds niets hoorde van de heer van Beek of van zijn bedrijf heb ik na 2 weken maar nog een mail-reminder gestuurd en mijn ongenoegen over het uitblijven van een reactie van hem hierin kenbaar gemaakt. Uiteindelijk stuurde de heer van Beek op 29 november een antwoord met daarin excuses enz. enz, en hij schrijft mij dat hij er mee bezig is en 'U hoort zo snel mogelijk van ons'....... op 30 december heb ik de heer van Beek maar weer een reminder-mail gestuurd en hem eraan herinnerd dat ik sinds zijn mail van 29 november weer niets meer van hem gehoord heb.........? Het is vandaag 9 januari en nog steeds heeft de heer van Beek of iemand in het bedrijf niets van zich laten horen. Een cursus 'Hoe ga ik (respectvol) met mijn klanten om', lijkt mij op zijn zachtst gezegd hier wel noodzakelijk! Het is mij niet veel overkomen dat ik bij een bedrijf zo ontzettend respectloos ben behandeld en dan in dit geval niet door een medewerker van van Beek Lederwaren maar door de heer Maarten van Beek zelf. Wat een voorbeeld geeft deze man aan zijn medewerkers. Mijn conclusie aan de hand van deze opgedane ervaring is dat het bedrijf van Beek Lederwaren een typisch voorbeeld is van een 'dozenschuiver', je kunt als klant wel bestellen en betalen maar het woord SERVICE is deze mijnheer en zijn organisatie volledig onbekend. van Beek Lederwaren is voor mij een AFRADER!!

H

Henk Oudshoorn

09-01-2020

0

Kofferset gekocht, volgende dag thuis

Snel Goede prijs Snel geleverd

J

Johan de Vries

03-09-2018

0