The Little Green Bag

6.5

Bestellen

4.7

Service

6.7

Prijs

6

Levering

48.8%

Zou hier weer kopen

The Little Green Bag

Heb je de perfecte outfit maar mis je nog bijpassende accessoires zoals een handtas, sjaal, sieraden of iets dergelijks? Bij The Little Green Bag vind je een ruim assortiment van dit soort artikelen. Hier bij NederlandReview lees je of ze écht leuke dingen te bieden hebben, hoe de levering en de prijsstelling is en of de kwaliteit van de artikelen aan de verwachtingen voldoet. Hier laten andere consumenten namelijk hun ervaringen met bedrijven en winkels als The Little Green Bag achter.  


Over The Little Green Bag

The Little Green Bag volgt de laatste modetrends om ervoor te zorgen dat ze een assortiment tassen, portemonnees, accessoires en portemonnees hebben dat perfect aansluit op de huidige mode. Bij hen kun je voor iedere gelegenheid de passende accessoires vinden. Ook voor mannen kun je bij hen terecht voor het aanschaffen van rugzakken, portemonnees en werktassen bijvoorbeeld. Naast de webshop hebben ze nog een showroom in Rotterdam, en winkels in Rotterdam, Delft en Vlaardingen. Op de website hebben ze ook een ‘inspirations pagina’ waar je ideeën op kunt doen, en een onderdeel ‘shop by occassion’ waar je accessoires voor een specifieke gelegenheid bij elkaar kunt zoeken. Voor een vakantie bijvoorbeeld, of een bruiloft. Ook vind je op de website nog een Blog met verschillende nieuwtjes en onderwerpen. Alle bestellingen worden die voor 21.30 uur worden besteld, worden die dag nog gratis verzonden. Je kunt dit op vele manieren ontvangen, zoals via aflevering bij een pakketautomaat of een Post NL servicepunt etc. Je ontvangt voor iedere euro die je uitgeeft één Baggie. Deze kunnen worden bijgeschreven op The Little Green Card, een spaarpas voor nieuwe klanten. Bij 300 Baggies worden deze omgezet in een kortingscode ter waarde van € 15,-. Houd voor de nieuwtjes van The Little Green Bag ook Facebook, Twitter, Pinterest en de Instagram pagina’s van The Little Green Bag in de gaten.




Diensten

Bij The Little Green Bag kun je allerlei artikelen uit de volgende categorieën kopen:

  • Tassen
  • Rugzakken
  • Laptoptassen
  • Koffers
  • Portemonnees
  • Riemen
  • Sieraden
  • Horloges
  • Accessoires
  • Smartphone cover
  • Schoenen en Slippers
  • New!
  • Sale

Deze categorieën zijn te verdelen in de kopjes: Women, Men, Kids, Luxe en Scandinavian Design. The Little Green Bag voert vele bekende en gekende merken zoals: Cowboysbag, MYOMY, Bulaggi, Tommy Hilfiger, ByLouLou, Herschel etc.


Klachten

Bij The Little Green Bag is zelfs een aparte pagina te vinden met een formulier wat je in kunt vullen wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, of wanneer je een defect hebt dat is ontstaan na gebruik. Je dient er dan wel een foto bij te voegen. Ook kun je deze klacht sturen naar service@thelittlegreenbag.nl. Heel handig! Als je spijt hebt van je aankoop, kun je deze gewoon binnen 14 dagen retour sturen, je krijgt dan je geld, excl. verzendkosten voor het retour sturen weer terug.


Jouw mening

Laat jouw mening ook hier achter op NederlandReview. Andere consumenten kunnen van jouw ervaringen leren en profiteren!


Klantervaringen en reviews, wat zeggen die over The Little Green Bag? Lees ze en je weet of je bij deze webshop voor mode accessoires moet bestellen!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (41)

luiertas

wat een k*t bedrijf is dit. bijna 3 weken geleden heeft mijn partner een luiertas besteld. dit is gedaan met verschillende cadeaubonnen. echter hebben wij nooit een bevestigingsmail ontvangen en hebben wij contact opgenomen. er zou een storing zijn op de website en dit moest uitgezocht worden. we zijn inmiddels 3 weken verder en hebben verschillende keren gemaild en gebeld en het zijn altijd smoesjes of er komt geen antwoord. ook wordt de tas niet geleverd. inmiddels moet ik bijna bevallen.....

E

esther

12-03-2024

0

Winterjas

Wat een waardeloze klantenservice. Al maanden bezig met een klacht , eindeloos gemaild en gebeld. Na 5 mails het verzoek de klacht nogmaals te mailen want ze weten niet waar het over gaat. En vervolgens een antwoord wat niets met mijn klacht te maken heeft. Nogmaals gemaild, krijg geen reactie meer.

M

Meike

04-03-2024

0

Laarzen

In nov iets gekocht en een deel geretourneerd. De UGGS heb ik hier nog met een beschadiging. Er is beloofd hier dezelfde dag op terug te komen. Het is nu 2 jan en is het nog niet opgelost, mijn geld van de retour nog niet terug en de klantenservice is zo goed als onbereikbaar. Was een cadeau voor mijn dochter, extra zuur. O, ja, ben ook beticht van “fraude”, er is me gevraagd een foto te maken van de laars, dit gedaan en volgens hen leek het wel een andere. Belachelijk! Koop hier nooit meer!

F

Faye

02-01-2024

0

Laarzen

In nov iets gekocht en een deel geretourneerd. De UGGS heb ik hier nog met een beschadiging. Er is beloofd hier dezelfde dag op terug te komen. Het is nu 2 jan en is het nog niet opgelost, mijn geld van de retour nog niet terug en de klantenservice is zo goed als onbereikbaar. Was een cadeau voor mijn dochter, extra zuur. O, ja, ben ook beticht van “fraude”, er is me gevraagd een foto te maken van de laars, dit gedaan en volgens hen leek het wel een andere. Belachelijk! Koop hier nooit meer!

F

Faye

02-01-2024

1

Sneakers

Werden nooit geleverd. Ze werken ook met onbekende Franse vervoerder. Winkel is onbereikbaar! Geen contactgegevens op hun website. Enkel whatsapp met robotchat. Maken het onmogelijk om contact te nemen en zorgen op die manier ervoor dat ze klanten kunnen oplichten.

D

Desiree

10-12-2023

0

Schoenen

Drama drama drama! Geen reacties op klachten, mails, belletjes, insta en fb nadat ik een klacht heb ingediend toen scheinen heel snel kapot gingen . Een keer een mailtje van ene Sanne gehad, maar dat heeft ruim 2 weken geduurd en vervolgens wordt het niet opgelost. We zijn weken verder en nog geen antwoord! Hele hele slechte service!

C

Christina

17-11-2023

0

Schoenen

Snelle levering, dat was dan ook echt het enige pluspunt! Ik heb een product retour gestuurd vanwege een andere maat. Deze is aangekomen bij the little green bag op 12 oktober. 20 oktober is het geld teruggestort volgens hun, naar mijn Paypal account. Echter het is nu 9 november en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Er schijnt een probleem te zijn met multi safe pay en Paypal, echter dit probleem moet niet het probleem van de klant worden. Er wordt van alles beloofd. We gaan dit voor je oplossen, je krijgt een mail, maar aan het eind van verhaal lossen zij helemaal niks voor je op! Voor mij de allerlaatste keer dat ik hier iets bestel. Waardeloze service en vooral valse beloftes van de medewerkers.

E

Eva Kemp

10-11-2023

0

Kleding

Prima levering. Alles correct geleverd

J

Jan

28-08-2023

0

Sportschoenen

Gisterenavond sportschoenen besteld en vanmorgen al geleverd. Bedankt voor de goede en snelle levering.

E

E. HUMMEL

23-08-2023

0

Samsonite trolley

Koop hier niet!! Waardeloze service. Online een Samsonite koffer gekocht, die bij afleveren al een defect vertoonde. Online direct gereclameerd, maar geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar, dus uiteindelijk naar de winkel in Delft. Daar kregen we te horen dat het zelf naar met Samsonite moesten oplossen. Wat een absurd slechte service van deze winkel. ———— reactie little green bag—— Bedankt voor het plaatsen van een review. We vinden het erg vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Het is erg vervelend om te horen dat je een beschadigde koffer hebt ontvangen. Samsonite lost de klachten met consumenten zelf op en biedt hier een passende oplossing voor aan. Mocht de afhandeling met Samsonite niet lukken dan horen we graag van je en helpen we je verder. Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Meike The Little Green Bag Bovenstaande reactie ontvangen van Little green bag. Mij. Reactie hierop: 1. Op deze review kan blijkbaar heel snel worden gereageerd, maar als ik een klacht indien bij Little green bag zelf, duurt het anderhalve maand voor ik een reactie ontvang. Heel bijzonder? 2. Ik koop een product bij Little green bag en niet direct bij Samsonite, dus ik verwacht ook van jullie dat jullie dit dan oplossen. Ik word weggestuurd uit de winkel, dat ik zelf met Samsonite contact op moet nemen. Te makkelijk en ongelofelijk laffe manier van oplossen. Nutteloos 120 km gereden.

S

Sebastiaan

18-08-2023

0

Schoenen

Vier weken geleden schoenen besteld en nog niks ontvangen. Gebeld met klantenservice, idd alleen bereikbaar van 10.00 tot 18.00 op werkdagen en na zeer lang in de wacht gestaan te hebben. Meisje zegt dat het voor morgen ingepland staat en belooft erachteraan te gaan en mij op de hoogte te houden, is nu een week geleden en nog niets gehoord of ontvangen. Totaal onbetrouwbaar dus.

E

EvG

08-07-2023

0

2 tops

Terugbetaling duurt erg lang.... als het nog komt. Waardeloze chatbot in klantenservice contact, echt contact komt niet tot stand.

D

Dorthe

04-07-2023

0

Gabor Sneakers

Makkelijk te bestellen. Goede prijs en snelle levering. Super tevreden.

I

I. Senger

08-06-2023

0

veel kleding en schoenen

Ik heb onlangs een zeer teleurstellende ervaring gehad met The Little Green Bag (TLGB). Ik besloot een artikel terug te sturen en ontving de volgende dag een bevestiging van PostNL dat het pakket was afgeleverd. Echter beweerde TLGB dat ze het pakket niet hadden ontvangen. Na 10 lange werkdagen (want TLGB lijkt alleen te communiceren in "werkdagen"), kreeg ik eindelijk het bericht dat ze mijn retourzending hadden ontvangen. Maar raad eens? Geen terugbetaling! Dus opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Na ontvangst van de retourzending vertelden ze me doodleuk dat het nog eens 5-10 WERKdagen kon duren voordat het geld op mijn rekening zou staan. Tja, wat doe je dan? Geduld hebben en de tijd uitzitten... Na de verstreken periode van 10 WERKdagen was er uiteraard nog steeds geen geld op mijn rekening te bekennen. Dus opnieuw contact opnemen met de klantenservice en wat een verrassing, er was een zogenaamde "technische storing" in hun terugbetalingssysteem. Kom op zeg, we leven in 2023! Beschamend dat ze gee betere smoezen kunnen verzinnen. Maar goed, volgens hen zou het nu nog maar 2 WERKdagen duren voordat het geld ècht op mijn rekening zou staan. We zijn nu precies 2 WERKdagen verder, tot op de minuut nauwkeurig, en nog steeds geen geld op mijn rekening. Dit is ronduit belachelijk en onaanvaardbaar. Het lijkt erop dat ze niet in staat zijn om zelfs de meest eenvoudige terugbetaling correct uit te voeren. Als je toch besluit om iets te bestellen bij TLGB kies dan alsjeblieft voor de optie "achteraf betalen". Het is duidelijk dat ze grote problemen hebben met hun betalingssysteem en het zou zonde zijn als je je geld kwijtraakt als ze op een of andere willekeurige WERKdag failliet gaan. Het is beter om je geld ergens anders te besteden waar je wel de service krijgt die je verdient.

K

Kim

24-05-2023

1

Regenlaarzen Guess

Regenlaarzen gekocht en na een paar keer dragen kreeg ik al natte voeten. Blijkt er achterop de laars een verticale scheur te zitten. De klantenservice reageert niet. Dit mag toch niet gebeuren bij laarzen in dit prijssegment. Het zou toch fijn zijn als de klantenservice reageert op mijn klacht. Maar helaas... helemaal geen reactie...

D

Daniëlle Dijkstra

08-04-2023

0

Hat

Terrible customer service. I ordered a hat 21 days ago that supposed to arrive in 2 days and I keep writing them but all the answer I receive is "wait longer" because they didn't sent the product with tracking number . After 16 days they decided to contact postnl (or thats what they say) because there is no answer from them for 7 days now.. I am keep requesting to refund me and sort out the issue with postnl themselves but no. Soon i will be waiting a whole month.. Ridiculous

A

Anna

23-01-2023

0

Kipling bag + sleutelhouder portemonnee

Als ik een 0/5 kon geven was dit nog meer gepast dan een 1/5. Na 2 maanden wachten nog steeds geen pakketje. Meermaals contact opgenomen met de klantenservice en geen verdere informatie gekregen over de status van het pakketje. Na het laatste telefoongesprek met een onbekwame werknemer die de telefoon heeft neergelegd nog steeds niet verder geholpen. Dit zijn dieven die met mijn geld gaan lopen zijn. KOOP HIER NIET!!

C

Chiara

19-01-2023

0

Uggs

Verschrikkelijk bedrijf!! Nooit meer voor mij. bestelling niet compleet ontvangen, beweren dat het wel zo is! betaald voor iets wat je niet ontvangt!! 1ster is al teveel

Y

Yosra kou

10-01-2023

0

muts

informatie op de site klopt niet. Leveringstijden worden niet gerespecteerd.

P

pieter

05-01-2023

0

Crocs

Eerste keer bij hun besteld op zaterdagmorgen. Zondag middag aangeleverd op door mij opgegeven adres. Coop. Bestelproces echt prima. Ook veel mogelijkheden t.a.v. locaties aflevering. Uitzonderlijk goede eerste ervaring!

P

Paul

28-11-2022

0