Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
75% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar die leuke oogschaduw van Maybelline? Of wil je graag die lipgloss van Rimmel maar kan je ‘m in de winkel niet meer vinden? Misschien heeft Blisso dan wel wat jij zoekt! Wat voor ervaring hebben klanten met deze webshop? Is de prijs-kwaliteitverhouding goed en realistisch? Is de klantenservice van goede hulp? Lees het hier bij NederlandReview!
Blisso is een webshop waar ze allerlei soorten make-up verkopen. Het assortiment dat bestaat uit meer dan 5000 producten strekt zich van lippenstift, mascara en foundation tot gezichtscrèmes, lippenbalsem en nagelverzorging. Dit zijn voornamelijk producten die niet meer in de winkels te koop zijn, maar ook nieuwere producten. De producten die er te koop zijn, zijn van bekende merken zoals Maybelline, Essie, Rimmel, Revlon, Real Techniques en Ecotools. Maar, wat vinden de klanten van Blisso?
Krijg je geen genoeg van Blisso? Blijf op de hoogte van alle acties en aanbiedingen en meld je aan voor hun nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste bestelling! Ook kun je ze volgen op Facebook, Twitter of Instagram.
Als je al je producten hebt gevonden, kun je ze gaan bestellen. Bij Blisso kun je betalen met iDEAL, Mastercard, Visa, Bancontact/Mister Cash, KBC, Belfius, ING Homepay, PayPal, Klarna achteraf betalen of Afterpay achteraf betalen. Als je je bestelling voor 23:00 uur plaatst, wordt deze de volgende werkdag bij je afgeleverd. Als je in België woont, dien je je bestelling voor 18:00 uur te plaatsen om deze de volgende dag afgeleverd te krijgen. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €2,95 en binnen België €3,99. Vanaf €30 worden er binnen Nederland geen verzendkosten in rekening gebracht, en vanaf €40 ook niet in België. Als je bestelling verzonden is kan je via de Track & Trace code bijhouden waar je pakketje zich op dat moment bevindt en hoe laat je ‘m thuis kunt verwachten.
Ben je niet tevreden met je product? Dan heb je het recht om binnen 14 dagen je product te retourneren.
Als je vragen hebt over de producten van Blisso, kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan je doen door het contactformulier in te vullen, door een mailtje te sturen naar service@blisso.nl of door te bellen naar 085 – 30 300 13.
Heb je een klacht of opmerking? Dan kun je in eerste instantie contact opnemen met de klantenservice. Ook kun je de klacht schriftelijk indienen.
Stuur je klacht naar:
Blisso
T.a.v. afdeling klachten
Postbus 126
6600AC Wijchen Nederland
Ook als je nog geen ervaring hebt met Blisso zit je hier goed! Oriënteer je op verschillende bedrijven in deze branche en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Als je besluit een bestelling te plaatsen bij Blisso, wees dan niet bang om hier zelf ook een review achter te laten!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Hele fijne oogschaduw, en snelle levering ! Heel erg jammer is dat DHL het in de verkeerde brievenbus heeft gedeponeerd ! ?
N Mes
23-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Op 13 mei heb ik een bestelling geplaatst bij Blisso ter waarde van ongeveer €40,-. Ik zag dat dit verstuurd zou worden met DHL en omdat ik al eerder problemen heb gehad met de bezorging van DHL op mijn thuisadres (Amsterdam), koos ik ervoor om het naar mijn ouders in Zeeland te sturen om geen risico te lopen. Op zaterdag 15 mei zou dit bezorgd worden volgens de track and trace code. Dinsdag 18 mei was ik thuis om de brievenbus legen. Tot mijn verbazing zat er een briefje in de brievenbus met het bericht dat de bestelling in de kliko zat. In de kliko!! Wie gooit er een pakket in de kliko! Deze kliko was geleegd en mijn pakket is dus verloren gegaan. Ik nam contact op met Blisso en degene die ik sprak was erg vriendelijk. Blisso heeft een onderzoek opgestart bij DHL en ik zou binnen 3 dagen een reactie ontvangen. Omdat ik al eerder problemen had met DHL beloofde de medewerker dat ze mijn pakket opnieuw ging versturen met PostNL. Super goede service, dacht ik. Vandaag heb ik echter te horen gekregen dat de bezorger heeft verteld dat ikzelf een briefje op de deur zou hebben geplakt met de vraag of het pakket in de kliko gelegd kon worden. Niet te geloven dat ik hiervan beschuldigd wordt. Ik heb er nota bene voor gekozen om het naar een veilige plek te sturen omdat ik eerder problemen heb gehad met DHL en dan zou ik aan de bezorger vragen om het in de kliko af te leveren? Wij wonen op het platteland met een grote tuin, schuur en manege en hebben buren die op de afleverdatum thuis waren. Al zou ik neerzettoestemming hebben gegeven dan zou dit in de schuur of in de tuin ergens zijn en zeker niet in de kliko. Echter,door mijn ervaring met DHL zou ik dit NOOIT vragen, maar altijd het pakket bij een DHL punt af laten geven. Maar dit is nog niet alles! Blisso kiest ervoor om een betalende klant niet te geloven en de aansprakelijkheid niet op zich te nemen waardoor ze me verplichten te betalen. Koop hier NIET, je bent je geld kwijt als er iets misgaat met de verzending!
Desi de Busser
14-06-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Dikke 10 voor dit bedrijf. Nog nooit zo’n goede service meegemaakt.
Anneke Meekel
12-04-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal