10

10

10

10

100%

GITAARTABS

Heb jij altijd al gitaar willen leren spelen? Wellicht is Gitaartabs dan een interessant platform voor jou. Bekijk via deze pagina van NederlandReview welke ervaringen er bij Gitaartabs bekend zijn. Je leest hier louter en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.

Wat is Gitaartabs?

Gitaartabs is een online platform waar je gitaar kunt leren spelen. Dit platform richt zich zowel op de beginnende gitaristen alsmede de ervaren gitaarspelers. Je kunt online gitaarlessen volgen waardoor je volgens de bedenkers binnen 'no time' zult leren om zelf gitaar te spelen. Je hebt de keuze uit allerlei gitaarcursussen. Derhalve kun je ook een keuze uit duizenden gitaartabs maken. Zo kun je uiteindelijk je favoriete nummers leren spelen. Via Gitaartabs leer je eveneens om noten te lezen, akkoorden te spelen en de basistechnieken van het gitaar spelen in het algemeen.

Er worden je diverse technieken en stijlen aangeleerd. De gitaarlessen zijn stuk voor stuk gemaakt door ervaren docenten van het conservatorium of andere ervaren lesgevers. Via dit platform kun je allerlei soorten gitaarles volgen. Er worden lessen aangeboden voor starters en gevorderden. Normaal gesproken zijn de kosten € 15,95 per maand. Op het moment van schrijven kun je het leren voor € 1,-.

Gitaarlessen

Je kunt een abonnement afsluiten voor verschillende soorten gitaarlessen. Welke toegang je krijgt tot liedjes, gitaartabs en akkoordenschema's hangt af van het abonnement dat je zult kiezen. Via het platform heb je de optie om voor een klein bedrag een abonnement af te sluiten. Ben je er niet van overtuigd dat gitaarles echt iets voor jou is? Dan kun je een scherp geprijsd proefaccount lidmaatschap afsluiten. Zo kun je het zelf uitproberen om te kijken of het iets voor je is. Via het proefabonnement heb je toegang tot alle gitaarlessen, akkoorden en liedjes. Dit is volgens de mensen van Gitaartabs een ideale manier om gitaar te leren spelen. Volgens de medewerkers van deze organisatie is het eenvoudig om een lidmaatschap af te sluiten. Je kunt hier zowel akoestisch als elektrisch gitaar leren spelen.

Online gitaarles

Er wordt ook aangegeven hoe een online gitaarles er uit ziet. Ze laten weten dat alle ProTabs met de hand geschreven zijn. Dit is gedaan door professionele en ervaren gitaarspelers. Er wordt gewerkt met een handige online media player. Deze online media player zorgt volgens Gitaartabs voor een goede interactiviteit. Zo kun je onder andere iedere tab of noot terugspoelen, versnellen en vertragen. Volgens de bedenkers is deze methode om gitaar te leren spelen nog nooit zo makkelijk geweest. Beginners kunnen probleemloos leren om gitaar te spelen.

Via het platform is te lezen dat er genoeg uitdaging in zit voor de gevorderde muzikant. Dit is mede zo door het feit dat de lessen door professionele en conservatorium gitaristen worden bedacht. Gevorderden gitaristen willen graag tijdens een online gitaarcursus professionele technieken leren. De gevorderden gitaarlessen kunnen daar volgens Gitaartabs een belangrijke rol in spelen. Je kunt via het platform onder andere improvisatietechnieken leren. Je kunt ook leren hoe je op een funky manier en via allerlei licks gitaar kunt spelen.

Heb je al ervaringen bij Gitaartabs? Heb je al een cursus via Gitaartabs gevolgd? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen? Ben je ondertussen een ervaren gitaarspeler geworden? Zou je het andere mensen aanbevelen om via Gitaartabs aan een cursus deel te nemen? De gebruikers van NederlandReview stellen het op prijs als jij je visie over Gitaartabs deelt op deze pagina!

10