10

10

10

10

100%

Bookstothefuture.com/nl

Wil je positief aan de slag met jouw toekomst? Dan zijn de toekomstboeken van Books to the Future wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.

Wat is Books to the Future?

Via Books to the Future is het mogelijk om toekomstboeken te bestellen. De missie van dit bedrijf is om mensen positief te laten denken over de toekomst. Ze willen dat de band tussen jou en je dierbaren nog sterker wordt. De boeken moeten het mogelijk maken om op leuke wijze doelen te stellen. Ook kun je voorspellen en meer aandacht besteden aan de viering van een bijzonder moment. In totaal kunnen er 5 verschillende toekomstboeken besteld worden. Via de pagina ‘begin nu’ kun je per boek meer details lezen. Ook wordt er aangegeven welke prijs er voor de aanschaf betaald moet worden.

Waarom opgericht?

Dit concept is zeker niet zonder reden bedacht. In het leven kijken personen vaak achteruit in plaats van vooruit. Dit kan zorgen voor vervelende emoties zoals schaamte, spijt en verdrietig zijn. Books to the Future wil dat personen met een positieve blik naar de toekomst kijken. Dit positivisme willen ze eveneens overbrengen naar het boekenvak in het algemeen. Vandaar dat ze de naam ‘Books to the Future’ bedacht hebben.

Vragen in de boeken

We kunnen ons voorstellen dat je wilt weten welke vragen er in de boeken gesteld worden. De vragen zijn volgens deze onderneming vaak grappig en positief. Ook zitten er diepgaande vragen tussen. Ze moeten ervoor zorgen dat jij over dingen na gaat denken. Een van de slogans van dit bedrijf is: schrijf een mooie toekomst met je papieren tijdmachine! De vragen zelf zijn grofweg onderverdeeld in categorieën, doelen en voorspellingen. Er is ook ruimte voor open berichten. Op de homepage worden enkele voorbeelden vermeld. Op dit moment is het niet mogelijk om eigen vragen toe te voegen.

Bestelinformatie

Bestellingen zijn binnen een aantal stappen te realiseren. Je mag zoveel boeken bestellen als je zelf graag wilt. Ga je invullen met je vriendengroep? Dan is het volgens dit bedrijf wel zo leuk als iedereen een eigen exemplaar heeft. Tijdens het bestelproces kan er wel maar één afleveradres worden doorgegeven. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, Visa en Mastercard. Voor alle betaalmanieren kun je het beste een kijkje nemen op de website van dit bedrijf.

Verzendinformatie

Je kan zelf een bezorgdatum kiezen. Op dit moment hebben ze de ontvangstdatum ingesteld op maximaal één jaar vanaf vandaag. Dit komt omdat ze denken dat er genoeg gebeurt in een jaar en ze het bedrijf Books to the Future continue verbeteren. Als ze succesvol zijn willen ze ook boekproducten introduceren die je verder in de toekomst kunt ontvangen. Denk bijvoorbeeld aan drie jaar of vijf jaar. Ga je in de toekomst verhuizen? Voordat het boek naar je wordt verstuurd zal je leveringsadres worden gecontroleerd. Je zal hiervan tevoren een e-mail over ontvangen.

Ben jij al klant bij Books to the Future? Heb je via deze organisatie weleens toekomstboeken besteld? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Hoe heb je de boeken ervaren? Wat vond je van het bestelproces en service? We waarderen het enorm als je je visie deelt via een review op deze pagina.

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

10