10

10

10

10

100%

Beagle Geheimen

Heb je een Beagle pup die je goed wilt opvoeden? Heb je al een tijdje een Beagle maar krijg je deze niet goed onder controle? Beagle Geheimen is een E-Book over het opvoeden, trainen en verzorgen van Beagle honden. Frans de Vries is de auteur van dit E-Book. Het online schrijven bestaat uit 219 pagina's. Het boek is alleen digitaal in PDF-formaat verkrijgbaar. Het boek is geschreven omdat een Beagle een consequente en degelijke opvoeding nodig heeft. Om een goed beeld van dit product te kunnen schetsen doe je er verstandig aan de reviews op deze pagina te lezen.

Frans de Vries

Auteur Frans de Vries heeft op het moment van schrijven meer dan 25 jaar ervaring met trainen, opvoeden en verzorgen van Beagle honden. In zijn vrije tijd is Frans de Vries op zoek gegaan naar allerlei informatie over Beagle honden. Iedere vrije minuut werd door Frans gebruikt om zich in te lezen over de Beagle. Vaak las hij boeken waar hij niet geheel tevreden over was. Dit zorgde er mede voor dat hij besloot zelf een boek te gaan schrijven. De meeste boeken gaan in algemene zin over honden en niet specifiek over de Beagle. Dat was voor Frans de Vries ook een reden om zijn kennis te gaan delen met andere Beagle bezitters.

Het boek brengt volgens de uitgever vele voordelen mee als je een Beagle hond hebt. Door het boek te lezen ontdek je hoe je je hond verandert in een lieve hond die ook nog eens gehoorzaam is. Als je net een Beagle hebt gekocht krijg je een goed beeld hoe je op een verantwoorde manier voor hem of haar moet zorgen. Je leest hoe gedragsproblemen zoals opspringen, blaffen en trekken aan de lijn ontstaan en hoe dit voorkomen kan worden. Door het boek te lezen weet je welke stappen je moet nemen voordat je een Beagle koopt. Je zult dan achteraf geen spijt van je aankoop hebben. Je leert hoe je positieve trainingsmethodes kunt toepassen. Je hond zal hierdoor vele gezonde en gelukkige jaren tegemoet gaan. Je voorkomt dat je hond verlatingsangst krijgt en op alles kauwt.

Wat je gaat leren

Je leert hoe je de hond moet aanmoedigen en corrigeren. Je hond zal dingen vele malen sneller leren. Je zult weten welke voeding je aan je Beagle moet geven. Door het lezen van het boek leer je gezondheidsproblemen en emotionele problemen te voorkomen. Lezers leren alles over de raskenmerken van de Beagle. Na het lezen van het boek weet je wat je moet doen om je pup goed de eerste nachten te laten doorbrengen. Je hond zal dan niet urenlang gaan janken. Je lees de belangrijkste regel om je viervoeter zindelijk te maken.

Je kunt een boek eenvoudig online bestellen. De auteur van het boek stelt je privacy erg serieus te nemen. Als je een boek koopt zul je eerst akkoord moeten gaan met de disclaimer. Als je nog een vraag wilt stellen voordat je gaat bestellen, kun je dit online via de website van dit bedrijf doen. Betalingen kunnen op allerlei manieren verricht worden. Op het moment van schrijven betaal je onder andere via iDEAL, PayPal, Visa, MasterCard en/of een reguliere overboeking vanaf je eigen bank. Je betaling wordt verricht aan het bedrijf Blue Sky Marketing. Zij zijn de organisatie achter het boek.

Heb je Beagle Geheimen al gelezen? Verschilt het boek op positieve wijze van andere hondenboeken? Heb jij je Beagle beter kunnen opvoeden? Zou je andere Beagle eigenaren aanbevelen om dit E-Book te kopen? We waarderen het als jij je ervaringen over de Beagle deelt op dit platform. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootse bedrijf op het gebied van objectieve bedrijfsreviews kan blijven.

10