Aviclaim

5.8

Bestellen

6.2

Service

5.8

Prijs

6

Levering

54.6%

Zou hier weer kopen

Aviclaim

Aviclaim komt sinds 2016 op voor de rechten van vliegtuigpassagiers welke te maken hebben gehad met vlucht vertragingen, annuleringen, gemiste aansluitingen en/of instapweigering. 



In veel gevallen hebben passagiers volgens de Europese regelgeving recht op compensatie die kan oplopen tot €600,00 per persoon, afhankelijk van de vluchtafstand. 

Ergens recht op hebben en het daadwerkelijk krijgen is een wereld van verschil. De grote, machtige luchtvaartmaatschappijen wijzen namelijk veel claims af in verband met buitengewone omstandigheden. In veel gevallen is dit uiteindelijk niet waar en zo'n 95% van de rechtszaken wordt dan uiteindelijk ook door Aviclaim gewonnen. Het is dagelijkse kost om door de afwijs redenen van de luchtvaartmaatschappij heen te prikken en alsnog de rechten van de passagiers te verkrijgen. 

Inmiddels hebben al ruim 10.000 mensen via Aviclaim een claim ingediend, waarvan vele ook reeds met positief gevolg zijn afgerond. 

Aviclaim werkt op basis van no cure, no pay, alleen bij succes houdt Aviclaim 25% van het claimbedrag in. Lukt het niet, dan zijn er geen kosten. Ook niet wanneer bijvoorbeeld een juridisch traject verloren wordt. Daarnaast zijn er geen administratie kosten. 

Een claim indienen kan gemakkelijk en snel via de website, e-mail of chat. Ook is telefonische ondersteuning mogelijk. Na het invoeren van de vluchtgegevens hebben we een aantal (vlucht) documenten van de passagier nodig, daarna kunnen we aan de slag en hoeft de passagier alleen maar af te wachten. Gemiddeld is een claim binnen 2-3 maanden afgehandeld. Echter, wanneer we een rechtszaak moeten starten duurt het gemiddeld 6-12 maanden, soms zelfs langer. Gedurende het gehele proces houden we de passagier op de hoogte van de ontwikkelingen.   


Heb jij ervaring met Aviclaim? Deel die dan met een review!

 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

vergoeding geannuleerde vlucht

na een last minute gecancelde vlucht en de ingediende claim via Aviclaim kregen wij na 8 maanden eindelijk bericht dat we de rechtszaak tegen Transavia hebben gewonnen en het volledig geclaimde bedrag zouden terugkrijgen (-de kosten voor Aviclaim). vervolgens ontvinden wij maanden lang hetzelfde geautomatiseerde bericht dat Transavia niet betaald zou hebben kregen wij na een hoop stennis gemaakt te hebben opeens binnen 5 dagen een bedrag op onze rekening gestort. Dit bedrag komt niet overeen met het toegekende bedrag. Na overleg geeft aviclaim aan dat door Transavia de bagage niet vergoed wordt en dat het bedrag hierdoor opeens lager is guitgevallen. Na de vraag om bewijs te overleggen zoals bijv. de uitspraak rechtszaak waarin dit is besloten, geven ze aan dit niet te mogen delen. Louche manier van zaken doen als je het mij vraagt. Houden het geld onnodig lang vast en keren vervolgens ook minder uit dan toegekend, als klant wordt erg in de mailing genomen!

I

ilse

22-08-2023

0

Geannuleerde vlucht

Onderweg naar het vliegveld Eindhoven werd vlucht geannuleerd door WizzAir. Via Aviclaim claim gestart. Deze werd vrij snel afgehandeld en geld werd toegezegd. Inmiddels 14 maanden verder, ca 15 telefoontje en loze beloftes door Aiviclaim nog steeds geen geld ontvangen. Zogenaamd een procedure gestart maar niemand weet iets als je belt. Beloftes dat ik wordt teruggebeld komen ze nooit na. Kortom, Aviclaim is nog slechter als WizzAir qua afhandeling afspraken....

S

Sasa Ostojic

06-07-2023

0

Vertraging bij aankomst

Het is enige jaren geleden maar Corendon weigerde de claim, een andere "claimer "liet het ook afweten maar via AviClaim kreeg ik WEL een vergoeding. Prima werk !

H

Henk

06-06-2022

0

Ijsland trip

De claim voor onze geannuleerde groepsreis is door Aviclaim keurig afgehandeld.

S

Sander

10-02-2021

0

Kosten vliegticket retour

Ik heb Aviclaim ingeschakeld omdat het mij niet lukte om de ticketprijs van een wegens corona geannuleerde vlucht terug te krijgen. Ik werd steeds aan het lijntje gehouden. Aviclaim is het wel gelukt en nog vrij snel ook. Informatie over kosten is helder. Prima dus.

J

Jan Leo de Hoop

10-02-2021

0

Claim ticketkosten

Prettig en zeer professioneel bedrijf. Claim is keurig afgehandeld en geld retour. Had het zelf niet beter gekund. Dank Aviclaim!

J

J.E van der Steur

10-02-2021

0

claim

volledige bedrag terug! dank

E

EDWARD WIELENS

10-02-2021

0

vergoeding ticketkosten

een claim bij Icelandair voor terugbetaling niet gehonoreerd. dankzij Aviclaim toch recht op retour van ticketkosten! top.

M

Martin Robaard

10-02-2021

0

Machtiging teruggave reissom

Aviclaim belooft een procedure te starten tegen de reisorganisatie. Wat zij doen is afwachten totdat de reisorganisatie overgaat tot restitutie om vervolgens hun 15% aandeel te pakken.

B

Bob

16-10-2020

0

Zakkenvullers!

Aviclaim plaatst zichzelf positief in het nieuws, maar is vooral bezig met zakkenvullen. Zeggen een zaak met succes afgerond te hebben, en sturen doodleuk een factuur, terwijl Transavia zelf allang tot terugbetaling van de wegens Corona geannuleerde vlucht is overgegaan. Als je dan vraagt om bewijsmateriaal van de door hen gevoerde 'zaak' blijft het stil, en wordt er een betalingsherinnering gestuurd. Bellen is ook geen succes, er wordt alleen maar gehamerd op de Algemene Voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan.

M

Marianne

11-09-2020

0

Teruggave reiskosten Corona voucher

Het juridische traject zou officieel pas starten nadat ik op een link in een e-mail zou klikken om mijn gegevens te controleren. We hebben met dit klikken gewacht omdat we in de media hoorden dat geld teruggave voor de Corona voucher plotseling wel weer mogelijk was. Na een rechtstreeks teruggave bij KLM te hebben aangevraagd hebben we gemaild met Aviclaim of het nog wel zinnig was om van start te gaan met een juridisch traject. Zij gaven aan dat het zeker zin had want volgens hun zou deze rechtstreekse teruggave nog heel lang gaan duren, dus na ca. 2 weken wachten en aarzelen toch maar de link geklikt. We ontvingen enige tijd daarna van Aviclaim een bevestiging dat ze waren begonnen, maar hoorden ook kort daarop dat dit proces ook nog heel lang kon gaan duren (wel 6-12 maanden). Nog geen week later betaald KLM ons gewoon rechtsreeks het volledige bedrag uit? en dat tijdens de vakantieperiode. We brengen Aviclaim op de hoogte dat we het geld rechtstreeks hebben ontvangen dankzij onze eigen aanvraag voor teruggave. Zij wisten hier uiteraard niks van, maar volgens hun zeggen doen luchtvaartmaatschappijen dat vaker om hun juridische zaak te ontkrachten. Mmm oh ja Aviclaim, waarom gaf je dan in de eerdere e-mails aan dat het heel lang zou gaan duren? (is een beetje verkeerd voorspiegelen van de situatie en riekt zelfs naar misleiding). Boem, direct daarna ook een mail terug met factuur dat we de volledige "succesfee" moeten betalen. Snap best dat Aviclaim wat centjes willen zien voor de tijd die ze er in hebben gestoken, maar het volledige bedrag eisen? en dat voor niet (volledig) vervulde diensten die al op een misleidende basis zijn begonnen...Daarom nog voorgesteld de helft te betalen om een steentje bij te dragen voor hun administratieve zaken.Hierop een negatieve reactie en zelfs dat we dingen hadden gedaan die we niet hadden mogen doen??(het aanvragen een teruggave voor aanvang van een juridisch traject) en dat we gewoon de volledige fee moeten betalen. Met tegenzin maar betaald, omdat we natuurlijk liever geen zaak willen beginnen tegen advocaten :-) LET DUS OP!! Zodra je je bij Aviclaim online aanmeldt zit je er al aan vast. Ook al staat er in meerdere mails dat het juridische traject nog niet is begonnen en heb je nog geen definitief akkoord gegeven. Je kan vanaf dat moment dus zelf ook helemaal niks meer ondernemen en bent volledig aan ze overgeleverd. We zijn hierdoor nu dus honderden euro´s kwijt voor een teruggave die anders zonder Aviclaim ook was gebeurt.

S

Sjoerd van Heummen

21-08-2020

1