Yves Rocher

6.1

Bestellen

4.8

Service

5.8

Prijs

5.6

Levering

75%

Zou hier weer kopen

Yves Rocher

Steeds meer vrouwen stappen over op plantaardige cosmetica. We worden steeds bewuster van de producten die gebruikt worden in ons eten, maar ook de producten in onze cosmetica en verzorgingsproducten worden steeds belangrijker. We zijn niet langer alleen geïnteresseerd in de werking van onze verzorgingsproducten, maar we willen ook graag meer weten over de diervriendelijkheid en milieuvriendelijkheid. Yves Rocher is op het gebied van plantaardige producten één van de grootste merken. Voor alle klanten die meer willen weten over de cosmetica en verzorgingsproducten van het merk, heeft NederlandReview de beoordelingen en ervaringen verzamelt van andere klanten. Lees de reviews over Yves Rocher en je weet precies wat je van het cosmeticamerk kunt verwachten.
 

Geschiedenis Yves Rocher

In een klein Frans dorpje La Gacilly, in het prachtige Bretagne in Frankrijk, ontstond de passie van Yves Rocher voor de natuur en voornamelijk het plantenrijk. Zijn passie voor planten bracht hem uiteindelijk tot de keuze om botanist te worden. Op de zolder van zijn ouderlijkhuis begint Rocher aan zijn eerste experimenten. Hij combineert verschillende plantaardige oliën en maakt uiteindelijk zijn allereerste schoonheidsproduct. Hij blijft experimenteren en creëert verschillende plantaardige schoonheidsproducten die hij verkoopt in zijn geboortedorpje. De producten van Yves Rocher worden al snel buiten het Franse dorpje bekend en het merk begint langzaam te groeien. 




Nu is het bedrijf onder leiding van de kleinzoon van Rocher, Bris Rocher. Het bedrijf is nu wereldwijd bekend en er zijn meer dan 16.000 werknemers in dienst. De planten worden nog altijd in La Gacilly geteeld en geoogst en de passie van Yves Rocher zal altijd bewaard blijven in zijn producten.


Diensten Yves Rocher

Het merk biedt klanten een uitgebreid assortiment met cosmetica en verzorgingsproducten. Ze hebben alles van make-up tot parfum en van dagcrèmes tot zonbescherming. Yves Rocher is een 100% gegarandeerd plantaardig merk. Ook de verpakking van de producten is milieuvriendelijk en wordt gemaakt van afbreekbare stoffen die gerecycled kunnen worden. Door de eco-tube kan maar liefst 62 ton plastic bespaard worden. Verder is al het papier dat gebruikt wordt door Yves Rocher afkomstig uit duurzaam beheerde bossen en plant het merk bomen terug om ontbossing tegen te gaan. 


Neem contact op met Yves Rocher

Yves Rocher wil klanten het beste kunnen helpen bij vragen of klachten en maakt daarom gebruik van verschillende contactformulieren die door de klanten eenvoudig op de website ingevuld kunnen worden. Er is een contactformulier voor de klantendienst om klachten te melden, er is een contactformulier voor schoonheidsadvies, er is een contactformulier voor meer informatie over de duurzaamheid van het merk en is er een contactformulier om te solliciteren bij het merk. Voor dringende zaken is het echter ook mogelijk om te bellen op het telefoonnummer. Controleer dan wel eerst de openingstijden van de klantendienst. 


Geef jouw mening over Yves Rocher!

Gebruik jij al jaren de plantaardige producten van het merk? Of heb jij Yves Rocher net ontdekt, maar wil je nooit meer anders? Geef dan jouw mening over het cosmeticamerk en vertel over jouw ervaringen met de producten. Werken de schoonheidsproducten echt? Wat vind je van de prijs? En worden bestellingen op tijd geleverd? Schrijf een review en geef jouw beoordeling!


Is de plantaardige cosmetica duur? Wat vinden klanten van de kwaliteit? Lees hier de reviews en beoordelingen van klanten over Yves Rocher.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

Cosmetica yves rocher

Al heel lang klant bij yr. Echter de laatste tijd zeer slechte service. Adventkalender en nog wat besteld.moest vooruit betalen. Echter pakje kwijt. Klantenservice zeer slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord. Uiteindelijk een vlaams sprekende mevr aan de telefoon en ja pakje wordt veel te laat ,incompleet, bezorgd. Tot nu toe geen nalevering, maar ook geen restitutie. Yr ik ben er klaar mee en bestel niet meer. Zeer slechte service.

S

Son exser

15-01-2023

0forum

Telefonisch producten besteld

Ik werd gebeld door consulente yves-rocher en bestelde een product. Na 12 dagen ontvang ik plots een mail met melding van levering met niet-bestelde producten. Ik neem direct telefonisch contact op om de producten te weigeren. Gewenst product blijkt niet meer voorradig te zijn en hadden ze geannuleerd. De nieuwe levering moet ik dan maar weigeren bij bpost... Ik ben benieuwd. Al 30 jaar klant maar ik bestel nooit meer telefonisch! Een schande! Ook klantonvriendelijke klantendienst! ?

C

Christel

17-10-2022

0forum

comme une evidence

producten ok, prijzen te hoog, heel klantonvriendelijk de producten zijn goed, maar toch te hoog voor de prijs. De kortingen zijn niet waarheidsgetrouw. En als er dan een gebrek is, moet je zelf blijven bellen en zelf contact opnemen. want dat initiatief nemen ze niet zelf. mijn post was kwijtgeraakt bij bpost zogezegd fout adres hoewel alles wel juist ingevuld was. Als ik niet had gebeld, hadden ze geen poging opnieuw gedaan zegt de medewerker, en de factuur geannuleerd. Klantendienst kan veel klantvriendelijker voor zo'n bekende winkel. Ook hetzelfde probleem vorig jaar toen 1 product niet voorradig was, geen informatie, niks. ik moet er maar zelf blijven achter vragen en blijven bellen om mijn geld terug te krijgen. een tip: BETAAL NOOIT VOORAF BIJ HEN ALS JE ACHTERAF NIET WIL SMEKEN OM JE EIGEN GELD. echt frustrerend :(

P

pembe

29-04-2022

0forum

Lipstick

Een aanvulling op mijn review hieronder ,de lipstick die niet bij mijn bestelling zat ,niet meer op voorraad was ? is nadat ik een mail gestuurd had naar Yves Rocher hebben ze alsnog een vervangende lipstick gestuurd ? super snelle reactie van Yves Rocher op mijn mail bedankt .

S

Sietske

06-01-2022

0forum

Meerdere producten van lipstick tot crèmes, geurtjes etc

Ik ben al zn 45 jaar trouwe klant bij Yves Rocher bijna altijd naar tevredenheid ☺️ maar nu niet ik heb een bestelling gedaan waarbij de lipstick die ik graag wou ook op voorraad was, er bij de bezorging niet in zat ? dan baal ik omdat er bij de lipstick duidelijk stond op voorraad ? zoek dan een vervangende lipstick zelfde kleur ,prijs en doe die bij mijn bestelling ? met de beschrijving waarom de andere lipstick er niet in zit. Voor de rest niks anders dan lof dat zie je wel hoe lang ik al bij Yves Rocher bestel ?

S

Sietske Dijkstra

03-01-2022

0forum

Slechte service!!! Slechte retourverwerking!

Mega teleurgesteld in Yves Rocher, en dan vooral in de klantenservice. Nooit een antwoord op mijn vragen gekregen, nooit het hele bedrag van retour gestuurde artikelen ontvangen! Er werd gecommuniceerd in gebrekkig Nederlands, alsof het zo uit Google Translate kwam, met hele gekke zinnen en woorden. Geen enkele keer is wat ik vroeg beantwoord. Ik heb dus een artikel niet ontvangen en artikelen retour gestuurd. Maar de helft hiervan is verwerkt. Ik heb een aantal losse bedragen terug gekregen maar uiteindelijk mist er nog steeds een bedrag wat ik niet heb terug gekregen. Niemand kan duidelijkheid geven, ik kan nergens zien wat ze hebben verwerkt aan retouren.Van te voren lijkt het allemaal prima geregeld, ook met de mogelijkheid tot retour. Maar stuur je daadwerkelijk iets terug dan moet je maar zien of je je geld nog terug krijgt. Nooit meer bestel ik hier.

E

Eva

14-09-2021

0forum

Mascara

De producten zijn van goede kwaliteit, maar daar is ook echt alles mee gezegd. Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n slechte en respectloze klantenservice meegemaakt. Niet alleen ging er drie keer wat fout met mijn bestelling, wat ik al opmerkelijk vind. De klantenservice kwam haar belofte keer op keer niet na. Ondertussen heb ik mijn pakket nooit ontvangen en ook mijn geld niet terug gestort gekregen. Ik heb hier meerdere keren contact voor opgenomen. Met andere woorden, ik ga hier NOOIT MEER iets bestellen. Te triest voor woorden.

D

Danielle

29-01-2021

0forum

Diversen

Verkeerde levering, geen contact mogelijk. 50 minuten in de wacht. Dan alles maar retour. Slechte service.

S

Saskia

14-01-2021

0forum

Regelmatig

De producten zijn echt top! Goede producten en een snelle levering. De geuren daarentegen.... zijn me al een tweetal keren flink tegengevallen. Ook een drietal keren flink meegevallen hoor. Maar twee geuren die ik op beschrijving uit had gezocht, vielen echt tegen. Ik werd er zelfs misselijk van. De Klanten service is echter goed. Mijn favorieten zijn monoi en comme un e evidence. En alle verzorgingsproducten!

M

Mirel

06-09-2020

0forum

Shampoo en douchegel

Fijne producten maar waardeloze klantenservice bij de online shop. Door "technische storing" zijn de producten pas na 10 dagen verzonden. Niet alle producten uit de bestelling zijn geleverd (de extra's zijn niet geleverd). Dit maakt de bestelling onevenredig duur. Producten zijn in combinatie met een aanbieding pas aantrekkelijk. Als de volledige bestelling was geleverd, was de prijs uitgekomen op 5 sterren.

M

Marian

28-07-2020

0forum

diverse lotions en make-up

Heb vorig jaar -eigen schuld, dikke bult- twee keer een rekening betaald. Moest van de klantenservice alle afschriften opsturen. Dat heb ik drie keer gedaan: volgens Yves Rocher niet goed leesbaar, en verdere smoezen. Niets gerestitueerd. Deze 26 euro mogen ze wat mij betreft nu houden, maar ze zijn wel een klant kwijt

H

H. Michels

11-06-2019

0forum

Bereikbaarheid

Ben zeer tevreden over de producten, echter niet over de telefonische bereikbaarheid. 2 dagen achtereen een poging gedaan om de klantenservice te bereiken, helaas na totaal 3 kwartier nog steeds geen "lijnende" consulente aan de telefoon, wel een zeer irritant muziekje en de vraag om enkele ogenblikken geduld te hebben. Helaas was na 3 kwartier mijn geduld op. Advies...aantrekkelijke muziek, betere tekst ( mdw zijn in gesprek ipv aan de lijn!) en indicatie van te verwachten wachttijd.

T

Thea Steusel

28-11-2018

0forum

aanbiedingen

ik wacht altijd op de aanbiedingen want dan krijg je veel kortingen ik vind de producten altijd best wel fijn maar zonder aanbiedingen een beetje duur. gelukkig zijn er vaak kortingen :)

A

anne kooistra

17-02-2018

0forum

bestellen Yves Rocher

Lekkere geurtjes en veel fijne producten. Sommige lijnen blijf ik echt bij hangen en bestel ik telkens weer wat van. Ik spaar trouwens altijd even door tot ik aan de gratis verzending van 25 euro kom, wel jammer dat dat niet altijd gratis is.

H

H. Smit

30-01-2018

0forum

goede spullen

niet erg goedkoop maar wel goed spul de cream mascara is echt supermooi en lekker smooth, maar je moet er niet mee in de regen... drama! vind de parfummetjes ook altijd erg lekker!!

K

Kim Vlier

27-01-2018

0forum

Al jarenlang klant bij Yves Rocher

Ik deed mijn eerste bestelling bij Yves Rocher via de postorder toen ik een jaar of 15 was en nog altijd is het grootste deel van mijn make-up assortiment van Yves Rocher afkomstig. Het zijn echt mooie producten en over het algemeen zeker niet duur, vooral als je gebruik maakt van de aanbiedingen. Sommige producten gebruik ik al jaren!

R

Rosa Meijer

20-01-2018

0forum