Winparts

5.3

Bestellen

3

Service

5.5

Prijs

3.3

Levering

34.6%

Zou hier weer kopen

Winparts

Voor veel mensen is de auto toch een most prized possession. Je houdt je auto graag netjes en bent altijd voorzichtig als je de weg op gaat. Het is een vreselijk gevoel als er iets kapot gaat. Als je een beetje handig bent met auto’s zijn de meeste onderdelen gelukkig wel te vervangen. Voordat je je auto naar de garage brengt, kun je daarom beter eerst rondkijken in de online shop van Winparts. Ze hebben voor alle automerken onderdelen in de webshop. Het assortiment heeft alles wat stuk zou kunnen gaan in je auto te koop. Wil je eerst zeker weten of de webshop betrouwbaar is? Lees dan de reviews en beoordelingen van klanten die hun onderdelen al in de webshop gekocht hebben.


Over Winparts

De webshop van Winparts heeft het grootste en meest complete assortiment auto-onderdelen in Nederland. Je kunt in de webshop alle onderdelen vinden voor iedere auto. Of je nu een Alfa Romea, Audi, BMW, Ferrari, Ford, Hyundai, Mercedes-Benz, Opel, Renault, Tesla of Volkswagen rijdt. In de webshop vind je nieuwe wieldoppen, dakkoffers, privacy shades, trekhaken of dakdragers. Is er iets kapot aan je auto of zijn bepaalde onderdelen aan vervanging toe? Neem dan een kijkje in de webshop van Winparts.




Categorieën Winparts

– Carosserie & plaatwerk
– Verlichting & lampen
– Remsysteem
– Uitlaatsysteem
– Onderstel & aandrijving
– Koelsysteem & verwarming
– Motordelen & toebehoren
– Filters & vloeistoffen
– Bagage & transport
– Ruiten & toebehoren
– Interieur & bekleding
– Sensoren & elektronica
– Schoonmaken & beschermen
– Camper, motor & fietsen
– Werkplaats & gereedschap


Diensten Winparts

De webshop heeft uiteraard een uitgebreid assortiment auto-onderdelen, maar biedt klanten nog veel meer extra’s. Alle onderdelen die op voorraad zijn, worden meestal de volgende dag geleverd, als je voor 15:00 alles besteld hebt. Op alle artikelen zit een bedenktijd van 14 dagen. Heb je het verkeerde onderdeel gekocht of past het onderdeel niet, dan kun je het altijd binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Je kunt in de webshop veilig betalen met iDeal, Visa, MasterCard, PayPal en Klarna


Klachten Winparts

Is er iets mis met de onderdelen die zijn geleverd? Zijn de verkeerde onderdelen geleverd? Of heb je een vraag of een onderdeel geschikt is voor jouw auto? Neem dan contact op met de klantenservice van Winparts. Om direct advies te vragen kun je de klantenservice bereiken via WhatsApp op 06 29 15 12 60. Je kunt ook contact opnemen door een mail te sturen naar klantenservice@winpart.nl of te bellen op telefoonnummer 0900-040081. Telefonisch is de webshop maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 21:00 bereikbaar. Op vrijdag kun je tot 21:00 bellen en op zaterdag tot 16:00!  


Jouw ervaringen met Winparts

Heb jij auto-onderdelen gekocht in de webshop van Winparts? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de webshop. Nieuwe klanten willen graag meer weten over de betrouwbaarheid van de webshop en de kwaliteit van de onderdelen. Jouw beoordeling kan voor hen het verschil maken. 


Winparts heeft het grootste assortiment auto-onderdelen voor alle automerken. Wat vinden klanten van de kwaliteit? Lees de reviews van echte klanten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (52)

Dakdragers

Voorkom frustratie en bestel ergens anders! Informatie die ze geven klopt niet. Er staat duidelijk "Op werkdagen voor 21:00 uur besteld is morgen in huis". Maar volgens de klantenservice is dit indicatief. Als het indicatief is zet dit er dan bij! Is de productinformatie dan ook indicatief? Dat is wel heel makkelijk zaken doen zo. Oplossing is er niet. Ze geven alleen aan dat ze een 30-dagen leverplicht hebben. Maar daar kan ik weinig mee. Gewoonweg slecht!

R

Rob

19-07-2023

0forum

onderdelen

Ik heb onderdelen besteld op 26 juni,4 juli is het bij jullie retour gekomen omdat DHL in gebreke is gebleven,gisteren gebeld en de onderdelen zouden vandaag verstuurd worden wat dus ook weer een leugen blijkt te zijn,mocht ik dinsdag 11 juli geen onderdelen hebben ontvangen of mijn geld terug op mijn rekening dat schakel ik mijn rechtbijstand verzekering in,ben helemaal klaar met winparts!! Inmiddels een week verder en nog geen terug betaling ontvangen,rechtsbijstand is ingeschakeld!

B

Brigita

18-07-2023

0forum

Dakkoffer tassenset

Slechte service bij retourneren. Op de website staat retourneren gratis maar dat geldt blijkbaar niet voor alle producten. Kortom misleide d voor de consument.

F

Fouad

13-07-2023

0forum

Een set universele verblikken

Onlangs heb ik bij winparts een set universele veerblokken gekocht voor mijn auto. Helaas kon ik direct zien dat ik niet de juiste blokken had besteld. Op de site stond vermeld dat retourneren heel makkelijk is…….. het koste mij uiteindelijk wel een half uur om de juiste procedure te vinden en doorlopen …. Maar goed het lukte Vervolgens kreeg ik die dag erna een mailtje Waar met grote letters op staat; uw aanvraag is in behandeling genomen. En vervolgens halverwege de mail met allerlei nutteloze gegevens met kleine letters bij opmerkingen dat de aanvraag in behandeling is genomen en tevens is goedgekeurd. Hier heb ik overheen gelezen waardoor ik dus twee weken heb gewacht op een een retour order. Vervolgens heb ik netjes gemaild wat mij was overkomen met het verzoek of ik het nog steeds het ongeopende product terug kon sturen. Maar dat kon niet meer. Wat een slechte service zeg! Als ze dat zo onduidelijk verstoppen midden in een mail met een andere kop noem ik dat misleidend. Ik heb dit verdorie niet expres gedaan! De verpakking is zelfs nog gesloten Ik vind dit bedrijf als het op klantenservice aan komt erg onvriendelijk. Pas op met wat je hier koopt

W

William

26-06-2023

0forum

Dynamo camper

25 mei een dynamo besteld,zou 31 mei geleverd worden.31 mei hele dag thuis geweest,niets bezorgd.1 juni halve dag gewacht,geprobeerd om winparts te bellen,twee keer een kwartier in de wacht gezet.Dan maar chatten.Verschillende berichtjes gestuurd,geen reactie.Dan ineens reactie op mijn chat: wat vervelend voor u.Dan maar weer bellen,na tien minuten eindelijk iemand aan de lijn.Waar blijft mijn dynamo?.U hebt een mail van Fed-Ex gehad waarin staat hoe het verder moet.Ik kijk mijn mail na en inderdaad een mail van Fed-Ex.Ik had het al bijna verwijderd omdat ik dacht dat het spam was.Als ik 2,99 euro overmaak komen ze binnen drie dagen bezorgen.Volgens hen zijn ze 31 mei om 11.59 aan de deur geweest en was het bedrijf gesloten….???. We zijn een gewoon huisadres en om 12.00 uur zaten we te eten,dus gewoon thuis.Nu komt het:ik moet maar met Fed-Ex contact opnemen want het is niet meer hun verantwoordelijkheid zeggen ze bij Winparts.Ik zeg dat ik met Fed-Ex niks te maken heb en dat ik mijn geld terug wil.En bezorgkosten betaal ik zowiezo niet want dat heb ik al gedaan.Ik krijg mijn geld niet terug,alleen als ik de dynamo terugstuur.Ik zeg dat ik geen dynamo heb en ook geen idee heb waar die nu is.Nou,winparts weet het ook niet en ik moet het met Fed-Ex maar regelen.Ik heb geregeld bij Winparts besteld maar dit is de laatste keer,wat een flutbedrijf.Ik heb vermeld dat als ik 2 juni of mijn dynamo of mijn geld niet terug heb ik mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel.Nooit meer iets van Winparts…bah…de medewerker van Winparts verbrak ook nog opeens de verbinding toen we aan het bellen waren.Onbeschoft zijn ze dus ook nog,en dat is de service van Winparts.Dus mensen let op waar je aan begint..

G

Gerrit van den Berg

01-06-2023

0forum

Remklauw en wisserset

Remklauw en ruitenwisserset besteld en betaald. Wordt een pakket geleverd met remschijven en remblokken. Order van een andere klant met zijn adres gegevens, hoezo omgaan privacy ? Savonds Whatsapp gestuurd, wordt smorgens gelezen maar geen reactie, nog een WhatsApp gestuurd... geen reactie, bellen... geen excuses... Ik moet zelf pakket terug sturen, geen ophaalservice. Als de andere klant mijn onderdelen terug stuurt krijg ik ze... of volgende week sturen ze evt een nieuwe zending.. Mijn auto moet klaar voor apk en ik vind dit totaal GEEN SERVICE. Bij de winkel misschien duurder maar dan wel direct de juiste onderdelen. Geen aanrader dit bedrijf !! Slechte administratie, slechte service.. 1 ster nu nog teveel. Ik wacht dus nu nog op mijn onderdelen omdat ik al betaald heb maar waarschijnlijk kost het me straks dubbel geld omdat ik niet veel tijd meer heb voor de apk verloopt. Benieuwd hoe dan retour betaling wordt afgehandeld?

C

Corina Smit

27-05-2023

0forum

Motorolie

Zeer slechte service, met het kenteken nummer olie uitgezocht voor een Polo 6R, word er door de website bmw olie geadviseerd. Ik kwam er net te laat achter en had al een klein beetje olie in het oliefilter gedaan. Hierdoor kon de olie niet meer retour en moest ik opnieuw olie aanschaffen. Het personeel gaf aan dat als je op het kenteken zoekt de betreffende olie niet hoeft te kloppen, terwijl je als klant verwacht dat de website klopt en dat als je op Kenteken zoeken geen BMW olie word aangegeven.

D

Durk Alkema

18-05-2023

0forum

bestelling

inmiddels is transmission al 3x "langs geweest" Maar afleveren ho maar. Had al eerder contact gezocht met winparts, maar ze reageren niet, of hebben geen antwoord. Ben er zo klaar mee. Heb ook al diverse keren aangegeven dat ik de bestelling niet meer moet hebben. Lijkt me logisch toch? Je wilt niet weten hoe het pakket er inmiddels uit zie.... maar ondertussen hebben ze wel mijn geld. Ik ga alles in het werk stellen om mijn geld terug te krijgen, want dit kan je echt niet maken. regel gewoon met jullie verzend bedrijf transmission dat de bestelling terugkomt naar jullie. Snap niet dat jullie dit niet begrijpen hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet!

J

Jacco

04-05-2023

0forum

Dakdragers

Meest slechte bedrijf ooit, Levert niet binnen de afgesproken 24uur, als ze dan eenmaal leveren gooien ze het voor je deur in de regen. Product zou moeten passen op de auto, deze garantie geven ze omdat je een kenteken invoert. Helaas paste dit totaal niet. Contact op willen nemen met dit bedrijf, klanten service was een hele week niet bereikbaar via de app, mail of telefonisch. Eenmaal contact sturen ze het wel kotseloos retour en krijg je een lading loze woorden die men leert tijden hun inwerk periode "excuus, het was druk", "aan de levering kunnen wij helaas niks doen", "maar gelukkig hebben we nu contact".

M

Michelle

18-04-2023

0forum

Automat

Een mat voor in de kofferbak besteld, zou op voorraad zijn. Inmiddels 3 mails verder met uitstel van levering. Vraag me af of het überhaupt nog wordt geleverd.

M

Marco

17-04-2023

0forum

Buiten spiegel

Spiegel besteld. Paste niet was net een ander type. Gebeld en kreeg meteen een terugstuur code. Na 4 dagen een andere, perfect passende spiegel ontvangen. Steven bedankt voor de service.

J

jos

05-04-2023

0forum

Mistlampen op kenteken

Ik bestel mistlampen op kenteken kan niet mis gaan zeggen ze, verkeerde gekregen! binnen de aangegeven datum willen retouren, krijg geen gehoor , stuur emails persoonlijk naar klantenservice geen gehoor alweer 7 dagen geleden, ZEER SLECHT MIJN ADVIES KOOP HIER NIETS !!!

H

Hans Grispen

04-04-2023

0forum

plakantenne! en weet nu niet wanneer ik dat krijg! de oude antenne is door de Lieverdjes op straat vernield! zou zaterdag bezorgd worden!!! wacht nog steeds1

G

GW v Vlokhoven

03-04-2023

0forum

Auto accessoires

Bestelling via de website gedaan. Artikel was op voorraad volgens de website. Maar je raad het al ,dus niet. Totaal geen reactie van de verkopende partij. Mijn advies gemiste kans winpart iets niet op voorraad hebben oke maar doofstomme spelen. Dat laat zien dat je de klant niet serieus neemt En je de zaken niet goed op orde hebt

J

J

20-03-2023

1forum

Veerschotel rubber

De producten waren op voorraad dus besteld op woensdag Stond bij zaterdag is huis Kijk je bij de bestelling is het nog niet verzo den de producten waarennniet op vooraad Zet het dan op de site scheelt een hoop gedoe

R

Richard

25-02-2023

0forum

VALSE BELOFTES ; volgende dag geleverd

I placed an order yesterday 23/02/23 before 18h00. The website says explicitly delivery next day. This is the main reason i ordered with this company. I expected the item (battery) today because i need my car for the weekend. I received a track & trace from the courier company with no delivery date, so i called them on 24/02, they did not yet receive the item, so i won't get my battery on time, as the courier doesn't drive in weekend, it will arrive (hope so) somewhere next week when i have to go to work. I contacted customer service of winparts, they responded quick, apologized, but this doesn't make right the things and extra costs i have to organize now because i can't use my car.

P

Philip

24-02-2023

0forum

Automatten

De levering van de rubberen automatten die ik heb besteld werd tot 3x uitgesteld. Uiteindelijk een maand gewacht. Kreeg toen weer een mail dat de vermoedelijke levering over 2 weken zou plaatsvinden (=6 weken na besteldatum) Dat was voor mij te laat. En heb ze daarom elders besteld en kreeg die meteen de volgende dag al thuis. Na contact met de klantenservice over het annuleren van de bestelling, hoorde ik dat het pakket al onderweg zou zijn. Dat klopte ook, kreeg de volgende dag de matten geleverd. Maar de wijze van verpakken was weer een schrik. Alles was opgerold in een stuk plastic. Die matten staat natuurlijk hartstikke opgekruld. Heb niet eens de moeite genomen om ze uit te pakken en meteen teruggestuurd. Geen succesvolle kennismaking met dit bedrijf.

J

Joop

08-02-2023

0forum

Waardeloos bedrijf denkt totaal niet aan zijn klanten

Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan zijn klanten Bestelling wordt niet op tijd geleverd dus vervolgens gebeld en gemaild dat ik de bestelling niet meer hoef te hebben geen reactie daarop vervolgens kom ik thuis staat de bestelling gewoon in de regen dus weer gebeld dat ik het niet hoef te hebben en mijn geld terug wil vervolgens heeft heeft het transportbedrijf steeds een ander smoeje om maar niet de bestelling te komen ophalen dus vervolgens schuilen ze zich achter het feit dat de bestelling eerst retour meteoor er gecrediteerd kan worden de klantenservice is ook woordeloos denk totaal nietaan de klant dus niks daar kopen zeer slecht bedrijf

S

Stephan

24-12-2022

0forum

K & N induction kit

Dreadful company! Ordered, paid and no delivery. They blame the courier (look at other people's reviews; there seems to be a pattern!). Customer service is non existent, now I am having to get my bank involved to get my money back.

J

Jon Owen

11-08-2022

0forum

Artikelen niet ontvangen ( wel betaald uiteraard) DHL zegt bezorgt . Win parts geeft geen thuis. En stuurt de artikelen niet nogmaals. Dus wel betaald geen spullen!

J

Jur

20-07-2022

0forum