Westwing
Alle reviewsWestwing
Alle reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Zitkussens
Bestelling geplaatst, na 2 weken niks ontvangen contact opgenomen, Westwing ging het bekijken wat er was verkeerd gelopen. Na bijna een maand wachten kreeg ik deze melding, "Helaas heeft onze logistieke afdeling uw bestelling niet kunnen traceren. Daarom hebben we direct het aankoopbedrag naar u teruggeboekt."
Volgens mij werd het artikel gewoonweg niet verstuurd, want mijn schoonouders hebben net dezelfde kussens besteld en die hebben ze ook niet ontvangen. 1 tip: niet bestellen bij Westwing, want je koopt lucht!Spulletjes
Hebbin december 2021 order geplaatst en betaald tot op heden nog steeds?!. niks ontvangen.
Zou wep graag een reactie willen.bestelling donzendekbedden
Ronduit misleid door Westwing om dekbedden aan te bieden van topkwaliteit, waarna niet alleen niet het betaalde aantal donzen werd geleverd maar ook donzen van aanzienlijk slechtere kwaliteit. Hier werd geen woord aan gewijd. Ondanks verzoeken om oplossing, werd niet een oplossing geboden
Bouclé kruk
Zeer ontevreden over de klantenservice en vooral de levering van Westwing. Op 13 oktober een kruk besteld waarvan de levertijd 2-3 weken was. Na bijna een maand contact opgenomen met de klantenservice nadat ik geen enkele vorm van informatie had gekregen over de levering hoewel mijn bestelling wel bevestigd was. Ik kreeg bericht terug dat het artikel nooit in hun magazijn aangekomen was en ze wisten niet wanneer het geleverd zou worden. Dit verhaal heb ik van meerdere medewerkers gekregen totdat ze eindelijk mailden met het bericht dat mijn bestelling half december geleverd zou worden, ondertussen 8 weken nadat ik mijn bestelling geplaatst had. De meest recent afgesproken levertijd was dan ook 7 december. Dit is inmiddels ook alweer een week geleden en ik kreeg zojuist bericht dat mijn bestelling nog steeds niet in hun magazijn is aangekomen. De nieuwe levertijd is 15 januari. In het bericht kreeg wederom geen enkele vorm van excuses voor de vertraging. De totale levertijd ging dus van 2-3 weken naar ruim 12 weken. Ik ben erg teleurgesteld want verheugde me op mijn nieuwe kruk, deze ervaring heeft dat redelijk verpest.
Vloerkleed
sdvgbff
2 planten
Altijd erg tevreden geweest tot nu. Twee planten besteld die de levering waarschijnlijk niet zullen overleven. Takken afgebroken en voor transport te weinig water gehad. Terugsturen niet mogelijk, aangeboden compensatie een lachertje.
Maw als bij Westwing iets niet helemaal goed verloopt is klant geen koning.Bank Rolf benz
Service bij westwing is er niet. Onze bank van Rolf Benz na 1.5 Jr zit de rugleuning los. Rolf Benz roept dat is de schuld van de klant bewijs maar dat het onze schild is. Dus garantie van westwing en rolf benz stelt niks voor. Ze komen ook niet met een oplossing.
Sofabed
The customer service personnel is very rude and unprofessional. I invited my husband to register the website, after seeing their advertisement of Friend inviting and 25 eur voucher event. But I didn't know that you cannot invite people who live at the same address as you, which you can only find the relevant information after clicking several times and read all condition on the website. But anyway, I find it unnecessary to keep my account if I cannot receive any voucher, so I asked for deleting my account. In the email communications, the Westwing personnel is using the word "husband" in a "", even though I am sure he has not done any fact check, but just using this expression purely based on assumption. I got offended a lot, being treated as if I am cheating. Moreover, westwing has not sent any voucher, when I invited my mother in law, whose address is different from us. Based on my own true experience with westwing, I could absolutely conclude that Westwing is misguiding in their commercials, and using the Friend inviting and voucher to attract people to register, but not always keeping the promises of offering the vouchers, only sending vouchers "when they assume it is ok".
Hoekbank en TV-meubel
Nog nooit in mijn hele leven zo'n vreselijke ervaring gehad met orders als bij Westwing. Twee losse orders onafhankelijk van elkaar geplaatst. 7 weken levertijd op de bank, 7 werkdagen op het TV-meubel. Beiden met VIJF weken vertraagd, vanwege problemen met leveranciers en beschadigde producten. Ik werd hier niet van op de hoogte gesteld. Pas toen ik vroeg waar mijn meubels bleven op het moment dat ze geleverd moesten worden kreeg ik dit antwoord. Ik héél veel pro-actief mailen en bellen met de klantenservice, want zelf kwamen ze niet met het initiatief om me op de hoogte te houden van de status van de orders.
Een tegemoetkoming? HO maar. Zodra ik de bank wilde annuleren hoorde ik niks meer van ze. Ineens lag de bank al bij PostNL terwijl hij eerst niet leverbaar was. Het verhaal wat ze geven klopt dus van geen kant. In mijn account stond nog steeds dat deze nog niet verzonden was en over vijf weken pas zou binnenkomen. Alsnog de bank geannuleerd, en nu wacht ik maar af of dat TV-meubel uberhaupt arriveert.
Voor het fortuin dat je hier neerlegt moet je op zijn minst een goede service kunnen verwachten, en dat is dus absoluut NIET zo. Walgelijke praktijken. Kortom: Nooit. Meer.Zes eetkamerstoelen
Prachtige stoelen en zoals op de site gezegd: binnen een week in huis voor een mooie prijs! Ik ben heel tevreden.
Prijzen
Westwing is een leuke site maar de prijzen zijn niet normaal. Bv vandaag 29-12-2018. Handgemaakte items uit spanje. 2 opber boxen van 145euro voor 94euro. Deze exxact dezelfde heb ik voor 2 stuks gekocht voor 21 euro bij de kwantum. Dit soort voorbeelden zie ik nu dagelijks. Mocht je iets leuks zien, loont het de moeite het product te google. Hoogstwaarschijnlijk vind je het ergens anders veel goedkoper. Jammer westwing,
Slechte ervaring...
Slechte ervaring…
In november een tafel via Westwing besteld. Deze zou eind november – begin december komen, totdat we hoorden dat er wat vertraging was. Vanwege de vertraging kregen we een tegoedbon. Tot zo ver alles netjes. Alleen bleek het dat de tafel nog een aantal keer werd vertraagd wat erin resulteert dat we nu al 2 maanden wachten op onze tafel, terwijl we hiervoor betaald hebben. Er is ons al 2 keer gegarandeerd dat de tafel zou komen. De vorige keer lukte het niet en ook nu weer lijkt het niet te gaan lukken. Niet blij hiermee en Westwing lijkt niet de moeite te doen om alsnog die tafel snel hierheen te krijgen. Hele slechte ervaring…Jammer van de misleiding
Jammer genoeg al een paar keer moeten vaststellen dat hun 'adviesprijs' (de zogezegde originele prijs) wat met de natte vinger genomen is.
Ze vermelden nooit de merken van de spullen die ze verkopen, maar als je wat slim met google search overweg kan, kom je al snel bij het originele product uit. Bij alle producten die ik nagetrokken heb, is de verkoopprijs van Westwing dezelfde (of hoger) als die op andere 'normale' webshops. Maar je hebt natuurlijk wel het idee dat je veel bespaart, waardoor je meer producten zal kopen. Ik zou het niet direct 'boerenbedrog' noemen, maar echt proper is het ook niet. Geen idee of dit altijd zo geweest is bij Westwing, of pas de laatste jaren nu ze zien dat ze eigenlijk alles tegen elke prijs verkocht krijgen als ze je maar wijsmaken wat de 'originele' prijs is. Opletten dus, ik koop er alvast niet meer.
En daarnaast, levertijd is enorm lang, dus als je dan toch volle pot betaalt mag het ook vooruit gaan.Bijzondere spullen voor in huis
Bijzondere meubels trekken al sinds jaar en dag mijn aandacht. Vandaar dat het interieur van mijn woning op zijn zachtst gezegd extravagant te noemen is. Ik ben niet iemand die een doorsnee hoekbank in zijn kamer wil. Nee, ik wil iets bijzonders en daarvoor shop ik geregeld bij Westwing. Het meubilair dat ze hier verkopen is echt heel erg bijzonder en zul je niet snel ergens anders vinden. Nadeel: je betaalt er dan ook fors voor. Soms is de prijs ook wel eens iets té hoog en dan laat ik het maar voor wat het is. Verder wel zeer te spreken over de vriendelijke en behulpzame medewerkers en de levering.
Leuke aanbiedingen op gebied van interieur
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een niet-alledaags interieur heb in mijn woning, maar dat vind ik juist zo leuk. Veel mensen kopen hun spullen bij bijvoorbeeld IKEA, maar ik koop liever wat bij Westwing. Op deze website staan bijzondere aanbiedingen met betrekking tot producten om je woning mee in te richten. De spullen die ze verkopen zijn, dankzij de kortingen, gewoon betaalbaar. Producten worden keurig thuis afgeleverd, heb nog nooit problemen gehad met de leveringen of het bestellen. Nadeel: Je moet je wel inschrijven als lid, waardoor je ook telkens reclame krijgt.
inschrijven niet de moeite waard
had me ingeschreven voor de speciale kortingen voor leden, maar ik vind er niks aan. Niet bijzonder, geen goede aanbiedingen. Jammer, want zag er veelbelovend uit.
Anderen bekeken ook

Nieuwe kleren voor je kinderen kopen, is vaak net zo leuk als voor jezelf. En je kinderen worden er super blij van. Ze showen maar al te graag hun ...

Kixx-online: snel en makkelijk kinderkleding bestellen. Ben je op zoek naar leuke en hippe merkkleding voor jouw kids? Dan vind je wellicht wat je ...


Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...
Ik ben het helemaal eens met bovenstaand bericht. Ze zetten de merken er niet bij wat het lastig maakt om de producten elders terug te zoeken. Per toeval echter kwam ik EXACT dezelfde ladekast tegen op een site en ik had deze ladekast nog in mijn winkelmand bij Westwing om te bestellen. Tot mijn verbazing was de ladekast bij Westwing meer dan 200!! euro duurder. Ik dacht nog even bij mezelf 'kan me niet voorstellen dat ze over de prijzen liegen. Zal vast andere afmetingen of materiaal zijn'. Na alles 1 op 1 vergleken te hebben, was het exact dezelfde kast! En meteen het product uit mijn winkelmand verwijderd. Ik was precies op tijd.
En voordat ik tot deze openbaring kwam, had ik al een tapijt besteld. Toen het tapijt werd geleverd, stond het merk erop. Dus naar de website van het merk, en wat blijkt het tapijt was daar voor 20 euro duurder ook gewoon te koop. Terwijl WestWing mij deed geloven dat ik 350 euro korting had!! Pffff wat een oplichters. ik zal niet gauw meer bestellen en als ik dat doe eerst nauwkeurig onderzoek of de prijs echt zo gunstig is als ze beweren.