Vans

5

Bestellen

3.5

Service

4.5

Prijs

4.3

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Vans

Schoenen

zijn voor veel mensen heel belangrijk. Zo hebben sommige mensen een collectie van 300 paar en zijn anderen al tevreden met hun 5 favoriete paar schoenen. Hoe dan ook, voor iedereen is het belangrijk dat schoenen er mooi uitzien, bij jou als persoon passen en comfortabel zijn. Hoe Vans voorheen vooral door skaters en surfers werd gedragen, kom je ze nu overal tegen en ken jij vast wel iemand die zo’n paar schoenen heeft. Ben jij een sneaker-persoon en hou je van een klassieke look, misschien is Vans dan wel iets voor jou!


Wat vinden consumenten van de producten van Vans? Is de prijs-kwaliteitverhouding goed? Gaan ze lang mee? Zouden ze het anderen ook aanraden om te kopen? Lees het hier bij NederlandReview!


Over Vans

Het merk Vans, opgericht door Paul van Doren, James van Doren, Gordon C. Lee en Serge d’Elia, specialiseert zich al sinds 1966 in schoenen, met als doelgroep de skateboarders, snowboarders en surfers. Eind jaren ’70 heeft Vans al 70 winkels in California en verkoopt via handelaren nationaal en internationaal. Naast het produceren van schoenen en andere artikelen is Vans veel bezig geweest met projecten zoals the House of Vans, surf films, skateboard films en nog veel meer.


De schoenen van Vans zijn in verschillende soorten en maten te koop. Zo hebben ze de Slip-on-, Authentic-, Old Skool-, Era- en Sk8-Hi schoenen. Ook verkopen ze t-shirts, sweaters, hoodies, jassen, broeken, denim, tassen, petten en mutsen, zonnebrillen en sokken.




Diensten Vans

Wanneer je alles aan je winkelmandje hebt toegevoegd, is het tijd om te gaan bestellen. Bij Vans kun je betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, Visa Electron, Maestro, PayPal, Sofort Banking, KLARNA, Giropay, Carte Bleu Online en P24. Niet alle betaalmethoden zijn echter in Nederland beschikbaar.


Als je je bestelling voor 11:00 uur ’s ochtends (CEST) plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Je pakketje wordt dan binnen 2-4 werkdagen thuis afgeleverd, met als uitzondering de gepersonaliseerde artikelen die binnen 4-6 weken worden afgeleverd. Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Je kunt ook voor een snellere levering te kiezen, de Express levering. Binnen 24-48 uur heb jij je pakketje, maar daar wordt wel €15 voor in rekening gebracht.


Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace link. Zo kun je je pakket volgen en zien wanneer en hoe laat deze precies zal worden afgeleverd.


Krijg jij nou geen genoeg van Vans? Meld je dan aan voor hun nieuwsbrief om te allen tijde op de hoogte teblijven van acties, aanbiedingen en de nieuwste producten. Ook kun je Vans volgen op Facebook, Twitter, Instagram en YouTube.


Garantie, vragen en klachten bij Vans

Op alle producten van Vans geldt een garantieperiode van 2 jaar. Een product is defect als het beschadigd ontvangen wordt of als een fabricage- of materiaalfout optreedt binnen deze 2 jaar. Deze producten kun je terugzenden, waarna je een volledige terugbetaling met inbegrip van alle verzendkosten ontvangt.


Heb je vragen over de producten van Vans? Neem dan eerst een kijkje op de FAQ-pagina. Als je vraag hier niet tussen staat of als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar 0800-394 9050. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 19:00 uur bereikbaar.


Heb jij al ervaring met de producten van Vans?

Zo ja, wat is er zo goed aan en wat kan er beter? Laat het ons weten!


Ook als je nog geen ervaring hebt met Vans, zit je hier goed! Oriënteer je op meerdere winkels zoals deze en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Toch besloten iets bij Vans aan te schaffen? Aarzel dan niet om zelf ook een review achter te laten!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (8)

Sneakers

Pffff mijn verhaal is echt te lang, maar wat een WAARDELOZE klantenservice. Ze zijn de naam niet eens waard. Wacht als sinds 21 oktober op €95 die ik heb betaald voor schoenen die ik netjes heb terug gestuurd. Amper tot geen reactie op de mail en tijden een telefonisch gesprek met een van de medewerkers wordt er gezegd dat ik alleen maar heel het gesprek naar mijn geld vraag?? Uhhh hallo, het is toch mijn geld!! Echt frustratie is echt heel hoog door deze mensen.

M

M

14-12-2021

0

Schoenen

Mijn schoenen liggen al 2 weken opgeslagen bij GLS in het depot omdat er geen huisnummer bij mijn adres is toegevoegd . Zowel GLS als Vans zijn NIET te bereiken. Kansloos gewoon! Vans sta je 19 min in de wacht en geven ze aan dat er iets mis is gegaan met de verbinden. Goh. Ook op mails wordt niet gereageerd. Verschrikkelijk.

R

Roel Hazenberg

08-09-2021

0

Rugzak

Ik heb op 27/8 een rugzak gekocht via de website. Geld is afgeschreven, mail bevestiging ontvangen. Helaas tot op heden niets ontvangen. Levertijd zou zijn 2 - 4 werkdagen. Heb inmiddels al 6 keer de contact pagina ingevuld met het verzoek uit te zoeken wat er mis is gegaan. Bel dagelijks de klantensercive, maar sta dan 20 minuten in de wacht en wordt er vervolgens uitgeflikkerd. Wordt met de dag geirriteeerder. Los je shit op VANS!!!!

M

Marie-Chantal van Thiel

08-09-2021

0

Schoenen

Bestel en betaal je schoenen met 30%korting wordt de volgende dag de bestelling gecanceld met de reden dat er iets mis is met de betaling... geld is afgeschreven en bevestiging mail gekregen er is dus niets mis! Mail gestuurd dat er een koop overeenkomst is maar er wordt net gedaan alsof het mijn probleem is, na een paar weken wordt ik gebeld om tot een oplossing te komen na een gesprek van 10 min beloofd de medewerker dat hij gaat zorgen voor een oplossing! Ik dacht dat is goed opgelost.... niets is minder waar niets meer gehoord van Vans. Voel mij nu toch wel aardig in de maling genomen en dat door Vans de schoenen die ik al 35 jaar draag! Nooit meer bestellen via Vans!!!

F

Fred

18-01-2021

0

Vans schoenen

Ik bestel schoenen bij vans. Ten eerste moet ik 2 weken wachten op mijn schoenen terwijl ze beloven 2-4 werkdagen. Vervolgens zijn mijn schoenen “aangekomen” bij de verkeerde persoon. Diegene heeft ze gehouden en nu heb ik betaald voor andermans schoenen?? Lekker dan. Kut levering!!! Nu moet ik een formulier in gaan vullen dat ik echt geen schoenen heb gekregen en vervolgens gaan ze het uitzoeken. Dan krijg ik geld terug en moet ik ze nog een keer bestellen??????? Waarom zorgen jullie daar niet voor?

R

Ruben

29-04-2020

0

Jas

Bestel niet via vans 31 maart kleding besteld via Vans. Maar tot op heden nog niet ontvangen ( 19-04). Klanten service neemt niet op of spreekt gebrekkig Nederlands.. Meerdere malen gemaild, maar geen reactie terug. Begrijpelijk dat het druk is vanwege Corona, maar andere pakketjes kwamen wel op de juiste levertje binnen. Tip: bestel niks via vans Alles is eigenlijk maar 1 ster, maar werkt niet

Z

Zjuultje

19-04-2020

0

Long sleeves

Door een fout in het bestelproces is mijn bestelling geannuleerd nadat ik deze wel had betaald. IK werd heel netjes en correct te woord gestaan door een dame van de klantenservice. Ik hoefde niet eens te vragen of ik mijn geld terug kreeg. Ik kreeg gelijk te horen dat het geld al retour was gestort op mijn rekening en inderdaad kreeg ik dezelfde dag nog mijn geld teruggestort. Ook gaf de dame aan dat ik voortaan beter niet via smartphone of tablet kon bestellen, dit geeft soms fouten in het proces. Goeie tip. Ik ben heel tevreden en heb de bestelling opnieuw geplaatst.

D

Diana

02-12-2019

0

Vans Mono-Buck Half Cab

De koop gaat goed, levering is okay. De Problemen beginnen als je een klacht over schoenen hebt bij Vans. Na een week dragen gemerkt dat deze schoenen niet waterdicht zijn aan de zool. Gedroogd en na 4 dagen weer aangetrokken. Gedacht was misschien een uitzondering…. 3 weken later weer door de regen gelopen circa 10 Minuten, kwam thuis en merkte sokken nat. Alweer een kletsnatte schoen van binnen. Klacht bij Vans Nederland telefonisch mede gedeeld. De meneer die daar antwoorde sprak slecht Nederlands en zou een email sturen met daarin de punten die ik zou moeten doen om er een Case van te maken….Alles gedaan en verstuurd. Ik hoorde 3 dagen niets totdat er een mail kwam waarin stond waarom ik niet antwoorde… heb dan alles nog eens verstuurd. Heb dan ook gebeld en naar deze meneer gevraagd. deze melde mij dat hij de volgende morgen terug zou gaan bellen. Dit gebeurde ook en hij verzekerde mij dat hij er een warranty case van zou maken. Ik zou een retourlabel per mail gestuurd krijgen. Dit gebeurde echter niet. Ik schreef hem waar de mail blijft met het retourlabel. Hij reageerde een tientallen Minuten later dat hij met de interne experts gesproken had en zij tot de conclusie gekomen waren dat deze schoenen sowieso niet waterproof zijn dus word er ook niets meer gedaan met deze klacht. Wat een stelletje leugenaars bij Vans. Wat mij ook altijd al gestoord heeft bij dit merk is dat de schoentong bij ieder schoen die ik had van dit merk gewoon scheef ging zitten na een paar minuten lopen. Nooit meer Vans. Wat een sukkel Firma......

W

Workprof

24-10-2019

1