4.8

4

4.3

4.8

62.5%

TVFilm

Sommige mensen vinden het handig om van tevoren te plannen wat je wilt kijken op televisie. Of ze willen wat meer achtergrondinformatie bij de programma’s en films en dergelijke. Dan kun je een abonnement nemen op een programmablad. Eén daarvan is TVFilm, een tweewekelijkse versie die ook veel informatie over films geeft. Wat de ervaringen zijn van de abonnees van deze gids lees je hier op NederlandReview.

Over TVFilm

TVFilm is een uitgave van AVROTROS. Het is een tv-magazine dat iedere twee weken uitgebracht wordt en dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Momenteel is het in de winkels de bestverkochte tv-gids. tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. De toon, onderwerp- en beeldkeuze in TVFilm wordt omschreven als stoer, eigenzinnig en humoristisch, een manier die iedereen in het gezin aanspreekt.

TVFilm is vooral een magazine dat dus iedere twee weken opnieuw alle informatie verschaft over wat er op televisie komt aan programma’s, film, documentaires en dergelijke. Het blad biedt veel informatie omdat het veel zenders in de programmalijst heeft staan.

Extra’s

In TVFilm kun je recensies en toplijsten vinden van films op tv, in de bioscoop, op dvd en on demand. Ook geven ze je tips over de nieuwste games en gadgets. Daarnaast hebben ze vaak prijsvragen waar je mooie prijzen mee kunt winnen.

Abonnement

Een jaarabonnement op TVFilm kost momenteel (2017) € 38,82 wanneer je betaalt met automatische incasso of iDeal. Wanneer je met acceptgiro betaalt is dit € 40,82. Bij een halfjaarlijkse betaling is dit respectievelijk € 21,27 of € 23,27. Losse nummers die in de winkel verkrijgbaar zijn kosten € 1,56. Een proef- of kennismakingsabonnement stopt automatisch na de opgegeven periode. Ieder ander abonnement wordt na de aangegeven periode automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Deze kun je dan met een opzegtermijn van één maand beëindigen.

Als je je gegevens wilt veranderen of de gids niet of beschadigd hebt ontvangen kun je bij TVFilm inloggen en dit zelf regelen. Ook kun je voor deze en andere zaken, zoals klachten over het programmablad zelf contact opnemen met het Klant Contact Centrum via (035) 672 69 70 of je vult het online contactformulier in.

Laat ook jouw mening hier achter!

Heb jij een abonnement op TVFilm? Hoe bevalt het blad jou, en wat zijn volgens jou eventuele verbeterpunten? Of wat vindt je er juist zo goed aan? Schrijf hier ook jouw review, zodat anderen van jouw ervaring kunnen profiteren.

Wat zijn de ervaringen met TVFilm, wordt hij keurig op tijd bezorgd? Klopt alle informatie die in de gids staat vermeld goed? Lees hier alle reviews!

10

Alle reviews (8)

TV / FILM GIDS KLANTENSERVICE WAARDELOOS!!

Ik heb al verscheidene keren geen gids ontvangen, een keer had mijn overbuurman mijn gids en ik zijn VARA gids. Vorige week Donderdag had ik weer geen gids gekregen, ik mijn abonnee nummer ingesproken tot 8x aan toe bleek het niet het goede telefoon nummer te wezen! Ik daarna het goede nummer ingesproken, u krijgt u gids aanstaande Dinsdag wat blijkt helemaal nog niets gehad en daar betaal je voor he! Standaard mailtje van klanten service we gaan dit tot de bodem uitzoeken ja hoor natuurlijk maar geen terugkoppeling geven, echt een waardeloze klantenservice! Ik ben er wel klaar mee!

L

Leon Berkhout

01-02-2023

0

De programmering klpt niets van

Erge slechte gids

anel

17-10-2022

0

Programmering klopt meer niet dan wel!! SLECHT SLECHT SLECHT

Ik heb een abonnement afgesloten voor twee jaar. Omdat de programmering meestal niet klopt heb ik daar een melding over gedaan. Ik kreeg doodleuk de reactie dat zij ook maar afhankelijk zijn wat de zender hun aanbiedt. Omdat ik het zat begon te worden een mail gestuurd dat ik mijn abonnement op wilde zeggen en dat ik mijn geld terug wilde. Toen weer een korte (klantonvriendelijke) mail. Zij kunnen er niets aan doen omdat zij afhankelijk zijn van wat de zenders aanbieden. Zij stoppen mijn abonnement niet. Schandalig dat zij klanten winnen door iets aan te bieden maar het niet nakomen! Ik raad dit abonnement niemand aan.

Elena

18-11-2020

0

Tv film tv gids

Minpunt is dat het nieuwe programma van de zomer van Art op net 4 om 22.30 heel de week niet vermeld staat.Slordig!

Bogers

17-06-2019

0

Tvfilm

Zeer goed televisieboekje,alles staat goed vermeld,soms gaat wel eens iets niet door wat er beschreven staat ,1 keer niet ontvangen maar kreeg de dag erop een nieuwe.helaas toch opgezegt omdat ik geen reclame boekjes erbij wilde van westerns world wegens oplichters.

Pierre

30-04-2019

0

Waardeloze service

Na opzegging van het abbonement ontvingen wij een brief waarin stond dat wij de laatste TV film op 25 mei 2018 zouden ontvangen. Nou, die gids kwam dus niet. Op 30 mei telefonisch contact opgenomen. Er werd gezegd dat wij geen recht meer hadden op deze gids en het feit dat het wel in de brief stond werd afgedaan met "sorry, foutje." Verder konden of wilden ze niets voor ons doen. Ja, misschien het abbonement toch nog verlengen ? TV film, bedankt ! Een contactformulier invullen ivm een klacht lukt ook niet , dan krijg je steeds een foutmelding, dit is iets voor Radar of de consumentenmarkt, ons abonnements nummer was 5019316, mocht tv film contact op willen nemen met ons, dit is gewoon oplichting

Jo Raymakers

30-05-2018

0

levering gids

Wij hebben deze week de gids NIET ontvangen .Hoe kan dat? en ,We hebben nu deze week een gids moeten kopen dit hhort natuurlijk niet zo ...en dan nog mijn vraag tot hoelang loopt mijn abonnement? Mijn Abb,nr is ";8822358/R16FLM/7471GA39

D.B.Romarck

21-08-2017

0

Jarenlang abonnement

Ik heb jaren een abonnement gehad op TVFilm, een hele prettige tvgids. Volledig, uitgebreid en met leuke weetjes over films. Ik heb mijn abonnement destijds moeten beëindigen omdat ik moest gaan besparen op maandelijkse vaste lasten. Niet dat TVFilm daar zo'n groot aandeel in had; het is een van de goedkoopste gidsen volgens mij. Als ik weer meer geld heb voor abonnementen, dan overweeg ik zeker weer lid te worden.

L

L. van Rijn

15-06-2017