Toolstation

4.9

Bestellen

2.9

Service

4.8

Prijs

3.1

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

Toolstation

Ben je op zoek naar gereedschappen, accessoires en bouwproducten? Wellicht is Toolstation dan wel een bedrijf waar jij kunt slagen. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Toolstation bekend zijn.  


Wat is Toolstation?


Toolstation is een van de snelst groeiende leveranciers van gereedschappen, accessoires en bouwproducten. Hier kan zowel de vakman als serieuze doe-het-zelfs terecht. Het bedrijf werkt volgens een ‘multichannel’ concept. Dit biedt klanten de mogelijkheid om iets via de webshop te bestellen of een aankoop te doen in een van de winkels in Nederland. Er wordt meer dan alleen gereedschap verkocht. Je kunt bij Toolstation ook terecht voor artikelen op het gebied van schroeven, elektriciteit, installatie, bevestigingsmiddelen en werkkleding.


Stukje achtergrond


Toolstation is in 2006 opgestart. Er is een deskundig team werkzaam van professionele mensen. Deze teamleden hebben als focus onder andere het aanbieden van een lage prijs, alles op voorraad hebben en goede en rappe service. Het bedrijf stelt producten te verkopen van hele professionele merken. Deze maken deel uit van een uitgebreid assortiment. Mocht je willen weten wat er daadwerkelijk allemaal in voorraad is, kun je een kijkje nemen in de webshop, catalogus en/of bij de vestigingen. Het gehele assortiment ligt op voorraad in de winkels.


Leveringsinformatie


Bestelling worden alleen binnen Europa afgeleverd. Het bedrijf geeft aan er alles aan te doen om de spullen zo snel mogelijk bij je af te leveren. Het streven van Toolstation is om bestellingen in Nederland en België binnen 24 uur te leveren. Mocht je iets buiten deze twee landen willen ontvangen streeft het bedrijf ernaar dit tussen 3 en 7 dagen te realiseren. Op de website staat bij ieder land vermeld wat ongeveer de levertijd zal zijn. Je kunt de informatie als een indicatie beschouwen.


Ruilen en retourneringen


Mocht je een artikel willen retourneren of ruilen hoef je hier geen kosten voor te betalen. Mocht je een terugbetaling willen ontvangen zal dit ongeveer 5 tot 7 werkdagen in beslag nemen voordat het geld op je bankrekening staat. Mocht je gebruik willen maken van de optie tot retournering, dien je dit binnen 30 dagen na aankoop te doen. Klanten dienen er rekening mee te houden dat producten zich in de originele verpakking bevinden. Het mag ook geen schade bevatten.


Voorwaarden


Mocht je jouw product al met schade ontvangen word je verzocht contact op te nemen met de klantenservice. Er gelden andere regels voor ruilen en retourneren vanuit België. Zij dienen contact op te nemen met de klantenservice. Deze medewerkers zijn te bereiken via het telefoonnummer 078 05 00 96.


Mocht je iets willen ruilen of retourneren kun je dat op locatie doen. Je kunt op de website bekijken welke vestiging er dicht bij je in de buurt ligt. Je kunt het artikel gratis verzenden of afgeven bij een POSTNL servicepunt. Artikelen kunnen retour gestuurd worden naar het volgende adres: Toolstation Antwoordnummer 17050, 2650 VK Bleiswijk.


Betalen


Mocht je iets willen bestellen kun je op verschillende manieren betalen. Betaalmethoden zijn volgens het bedrijf allemaal veilig. Er komen geen extra kosten bij kijken. Op de website staat beschreven met welke betaalopties je bij de verschillende winkels kunt betalen.


Wat zijn de klantervaringen?


Ben je al klant bij Krisp? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij deze organisatie. We stellen het zeer op prijs als jij je visie over Krisp deelt op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (22)

Diverse producten via click en collect

Ik bestel regelmatig dingen bij ToolStation via click-en-collect. Onveranderlijk ligt het dan binnen een kwartier of zo klaar om opgehaald te worden. Gaat perfect altijd, nooit een probleem ermee of klacht erover gehad. Ik wilde dit even kwijt als tegenwicht voor alle negatieve reviews hier. Met bezorging en klantenservice heb ik geen ervaring, maat click en collect is gewoon goed, zp ook de website en afhandeling.

C

Chris Breemer

11-10-2023

0

mig lastoorts

R

ron

24-07-2023

0

Dompelpomp

Toolstaion zijn dieven en leugenaars Toolstaion is niet kapabel hier in België in dendermonde hadden ze mij de verkeerde pomp verkocht een tuinpomp indeplaats van een dompelpomp ze gingen mijn geld terugstorten tussen 5 en 10 dagen een bedrag van 225€ we zijn 2 weken verder en nog geen geld op mijn rekening in deze tijden hebben mensen het moeilijk om rond te komen en dan houden ze u geld achter ik zeg u ga niet naar Toolstaion of koop er niks van op de site ze bedriegen je zo we zijn door hun ook een pakje verloren dat we nooit hebben ontvangen ook zeggen zij van wel en de bezorger waar we contact hebben mee opgenomen heeft nooit een paket voor ons gezien

J

Jonas

11-06-2023

0

Terras tegeldragers

Op Donderdag middag terras tegel dragers besteld. Op de site staat voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Dit was dus ruim voor de tijd. Echter de levering kwam pas op Dinsdag. Na klagen ontvang je 10euro shop tegoed. Ze kunnen beter de website aanpassen naar eerlijke informatie want zelfs met 10euro korting wil ik er niet bestellen als de informatie niet klopt.

S

Stephan

25-03-2023

0

online bestelling

zooite ongeregeld niks voor elkaar waardeloos bedrijf maken fout op fout online webshop is een zooitje personeel on opgeleid en worden hier voor het blok gegooid om de klappen op de vangen erg jammer en diep triest dat er nog zulke zaken zijn die er zoon rotzooitje van maken het personeel in de shop is wel vriendelijk en proberen het zo goed als het kan je te helpen maar de bedrijfs voering man man man dat een zooi.....

P

piet

26-11-2022

0

Werkkledij bij Toolstation

In juni bestelde ik bij Toolstation een werkbroek (40,43 EUR) samen met nog andere items voor een totaal van 73,63 EUR. De broekmaat, extra small, klopte aan geen kanten, en ik stuurde de broek netjes terug (de allereerste keer ooit dat ik iets retourneer naar Toolstation). Op 6 juni ontvang ik een bericht dat de terugbetaling is ingediend en binnen 6-10 werkdagen zal worden teruggestort. Zes maanden en een half dozijn emails later, heb ik nog steeds geen restitutie ontvangen. Ik heb mijn bank gecontacteerd om uit te zoeken of de betaling niet bij hen is blijven hangen, maar zij kunnen niets terugzoeken zonder een of ander document (zelfs een screenshot volstaat) dat bedrag, datum en rekeningnummer van de ontvanger vermeldt. Ik heb meerdere malen om zo'n bewijsdocument gevraagd, op mijn laatste mail daarover (1 september) krijg ik niet eens een antwoord. Wat zou het probleem kunnen zijn? Dat ik een verkeerd rekeningnummer zou opgegeven hebben is absurd: Toolstation heeft mijn exacte betaalinformatie, en ik heb mijn rekeningnummer met copy/paste nog eens bevestigd. Bovendien heeft mijn bank een verklaring overgemaakt dat ik geen enkele betaling van 40,43 EUR heb ontvangen. Ik beschuldig Toolstation niet van bedrog, maar waar zit het geld dan, toch niet zomaar in cyberspace, het moet toch ergens zijn en dan is het toch een klein kunstje om Toolstation's bank te vragen dit te retourneren? Of komen dergelijke kleine bedragen meermaals ergens in een black box terecht? En natuurlijk kan niemand voor zo'n bedragje een rechtszaak aanspannen. Het minste dat ik kan zeggen is dat Toolstation wel erg weinig moeite doet om dit op te lossen. Met een tegoedbon van 40,43 EUR zou ik allang tevreden zijn. Ik heb alvast bij Toolstation geen bestellingen meer geplaatst.

C

Christiaan Sterken

03-11-2022

0

Kastroede en houder

Dit bedrijf is echt super slecht! Je besteld online wat, de betaling hapert en uiteindelijk is het bedrag 2x afgeschreven maar de bestelling staat nog steeds open. Je probeert ze te bellen maar je krijgt gewoonweg niemand aan de lijn (en heb je ze aan de lijn hangen ze op). Ook bij een geretourneerd product wacht ik al een tijdje op het bedrag. Ik zie dat het is gecrediteerd maar 0,0 op mijn rekening. Ze hebben goede prijzen, maar ik kies in het vervolg toch voor een andere aanbieder. Dan maar iets meer betalen. Niet aan te raden hier iets te bestellen!!

K

Kees Takken

14-09-2022

0

Sproeistatief

Voor 22:00 uur besteld, morgen bezorgd. Dat klopt dus absoluut niet. Op 11 augustus bestelling geplaatst, 15 augustus nog niet ontvangen.

H

Henk van Wijk

15-08-2022

0

Bandenspanningsmeter

Dit produkt in september 2021 gekocht, twee keer gebruikt en werkte daarna niet meer. In mei 2022 een nieuwe gekocht en zonder problemen het geld terug van de oude. Dit noem ik nog eens SERVICE. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel!!!

L

Leon Bours

27-06-2022

0

Douglasolie veel te laat ontvangen. Klantenservice Toolstation: " dat is het risico van online bestellen.."

Toolstation komt belofte niet na en daarna kan er geen sorry af, maar de domme klant moet maar beseffen dat men risico neemt door via internet te bestellen en dat het bij andere bedrijven ook mis gaat (dus niet zeuren over Toolstation?). “Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet” aldus de heer E.H. medewerker klantenservice bij Toolstation, na mijn 2 klachten, zie hieronder: op zaterdagochtend bestel ik via de Toolstation-website enkele grote blikken Douglas-olie omdat zij beloven: “Op zaterdag voor 15 uur besteld is op maandag bezorgd”. Mooi, dan kunnen we er dinsdagochtend tijdig mee aan de slag zodat de klus-deadline wordt gehaald. Maandag: tot onze grote frustratie: geen pakket, ondanks de belofte op de website. Als ik kijk of er in mijn account bij Toolstation iets is te vinden over de levering ontdek ik dat de bestelling staat op -AFGEROND-. Verder geen informatie. Meteen de klantenservice gebeld waar een vriendelijke dame laat weten dat het voor haar onduidelijk is waar het pakket is gebleven en dat zij helaas verder niets kan doen. We moeten maar afwachten… Ongelooflijk. Daarom een klacht ingediend per mail via de -neem contact met ons op-pagina van de Toolstation-website want het is onduidelijk waar mijn pakket is gebleven en wanneer ik het thuis kan verwachten (een duidelijke klachtenprocedure is nergens te vinden op de site). Dinsdag eind van de middag om 16.30 uur ontvangen we een mail van klantenservice medewerker E.H. met daarin de mededeling dat mijn bestelling “bij Post NL is aangemeld voor verzending echter is uw pakket fysiek niet verzonden”…Huh…? En verder wordt gemeld: “Ik heb een nieuwe order voor u ingevoerd welke spoedig geleverd gaat worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd”. Nieuwe order? Spoedig geleverd? Voldoende geïnformeerd? Weer geen duidelijkheid over wanneer ik mijn pakket kan verwachten en ook geen sorry voor de geschonden belofte. Na nog een tweede klacht (!) meldt meneer E.H. van de klantenservice: “Dit zijn risico’s die vastzitten aan het bestellen via internet”. Schandalig. Uiteindelijk ontvang ik de bestelling op woensdag bijna eind middag. Twee klussers heb ik wel moeten betalen terwijl ze niet aan de slag konden. En van Toolstation nog geen sorry. Toolstation haal de loze beloften van je website en selecteer voor je klantenservice mensen die over klantvriendelijkheid en enige communicatieve vaardigheden beschikken. Ook is het bizar dat op jullie website staat dat je je alleen over een product mag uitten in je beoordeling en NIET over de klantenservice. Heel gek als die juist het probleem vormt. Ik heb gebeld en tweemaal een klacht ingediend en bovenstaand is hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice van Toolstation. Voor ons geldt: nooit meer Toolstation ! (dan hoeven we gelukkig ook nooit meer met die (meneer van) de klantenservice van doen te hebben). M.Verhoeven

M

m.verhoeven

13-06-2022

0

Terugbetaling wegwerpoverall

Op 18/01 order geannuleerd en binnen de 10 werkdagen zouden we de terugbetaling ontvangen. Na talloze mails en telefoongesprekken zijn we nu al 2 maanden verder. Eerst hoorden we de standaard excuses en nu beweren ze dat het geld overgeschreven is. Ik heb een betaalbewijs gevraagd maar na een week nog steeds niks ontvangen (ook niet het bedrag). Testaankoop en onze advocaat zitten er al op, ze hebben nog een week voor we juridische stappen ondernemen.

T

Tom De Leeuw

21-03-2022

0

Plintboiler

Slechte service Na 4 weken wachten nog geen antwoord over een kapot product . Garantiegevallen kunnen ze niet aan Heb ik het vermoeden

J

Job

20-02-2022

0

Inbouwspots

Ik heb op 20 jan. door Toolstation verkeerd geleverde inbouwspots geretourneerd bij een vestiging in de buurt. Medewerker vroeg of ik het retourbedrag contant of overgemaakt wilde hebben. Wilde het teruggestort hebben, maar heb nu enorme spijt! Na meerdere belletjes nog steeds geld teruggezien. Vandaag was de smoes dat het in behandeling was genomen, maar dat het zeker nog eens 10 werkdagen kon duren! Verschuilen zich steeds achter andere afdelingen en weigeren verder enige medewerking. Ronduit schandalige service!!!

J

JV

15-02-2022

0

Diverse producten

Hoofdkantoor - klantenservice meten met 2 maten. Retour kunnen maanden duren voordat ze zijn afgehandeld. Maar zijn ze de 30 dagen overschreden krijg je het weer retour gestuurd! Dat noemen ze nou klantenservice! Bewaar de orginele track tracé bon, maak foto van je pakket en kopieën van de retourbon. Ze proberen eerst op deze punten er onderuit te komen.

C

C B

01-02-2022

0

Gereedschap

Klantenservice weigert geld terug te geven

R

Renate

29-01-2022

0

Gereedschap

Hebben schijt aan de wettelijke 14 dagen, je geld terug te storten, als je de koop ontbind d.m.v. retour/annuleren. Klantenservice liegt alles bij elkaar, en houd de klant alleen maar met smoesjes aan het lijntje. Ik zou hier niks kopen, je komt van een koude kermis, klantenservice bedonderd de boel, ze doen alleen valse beloftes. Toolstation 8s ver achteruit gegaan, je bent gewaarschuwd. Inmiddels 18 dagen verstreken sinds ik mijn retour heb gemeld, retour hebben ze de 7de januari ontvangen, tot heden weigeren ze te betalen. Ik heb dit bij ACM Autoriteit Consument Markt gemeld, ook jullie die dit lezen moeten dit doen, dan kunnen ze boete/maatregelen krijgen enz. De WET moet iedereen zich aan houden, ook Toolstation, anders zijn ze strafbaar.

A

Ad

24-01-2022

0

Bent u particulier? Dan helpen wij u niet

Helaas is de service voor particuliere klanten nul. Als enige klant in de winkel mocht ik geen korte vraag stellen. De medewerker zei zelfs dat ik maar naar de gamma moest gaan. Ik wilde alleen maar vragen of een pvc hulpstuk die ik op de site zo snel niet kon vinden wel leverbaar is voor click en collect. Bij de klantenservice kreeg ik hetzelfde antwoord "bent u particulier? Dan kunnen wij u niet helpen.

J

J. van Kluijven

04-01-2022

0

Werkschoenen scrufs

Wilde graag 2 paar werkschoenen kopen scrufs zwart ivm 50% korting in Amsterdam Schoenen niet op voorraad alleen in de winkel Delft en Terneuzen. Gevraagd of het opgestuurd kon worden ook niet mogelijk . Gewoon ZEER slechte service . Ook doorgegeven aan de klantenservice.

J

JB surveyor

12-11-2021

0

Diverse producten

Onbetrouwbaar, slechte klantenservice, komt afspraken niet na.

S

Souhail

21-03-2021

0

een paar schroefjes

Waardeloze tent. Na herhaaldelijk te hebben gemaild en daarop nooit een reactie te hebben gehad na zeven dagen maar eens gebeld. Na ruim 20 minuten in de wacht te hebben gestaan de order maa gecanceld. Moet wederom tien dagen wachten voordat het geld word terug gestort.

H

Hans

15-03-2021

0