SWOOP
Alle reviewsSWOOP
Alle reviews (54)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
iPhone 6s
Alles is goed aan de iPhone alleen de batterij is na nog geen 1 jaar OP!
iPhone 7
het leek allemaal zo mooi. Soepel bestelproces, uitstekende levering. toestel binnen garantietermijn kapot ( geen bereik). geen garantie want bedrijf failliet .Kan gebeuren, zou je zeggen maar ik heb het uitgezocht . Op het moment dat Swoop de telefoon verkocht was bekend dat het modrlnummer dit probleem had ( er was zelfs een Aplle repair Program voor ). dwoop had het toestel dus nooit zo mogen verkopen. Het spijt me maar de nieuwe eigenaar heeft behalve de naam ook de slechte reputatie overgenomen
Iphone
IPhone na paar maanden al kapot!! Batterij binnen een uur leeg en de oplader ook na een week kapot. 255euro weggegooid!! Oplichters!!!!!
Slechte garantie
Ik heb eind 2017 een refurbished macbook bij swoop gekocht. Heb er nooit problemen mee gehad tot ik dode pixels in mijn scherm kreeg en sinds kort het scherm van mijn macbook uit valt wanneer ik mijn Iphone aan de linkerkant van mn macbook leg. Dit gebeurde binnen de 2 jaar garantie dus ik besloot contact met swoop op te nemen. Nu kunnen ze mij niet helpen, omdat het bedrijf failliet is gegaan. Wel kan ik naar een ander bedrijf gaan die tegen een meerprijs mijn macbook kan maken. Ookal ben ik over het algemeen tevreden over mijn aankoop, vind ik de service van Swoop heel slecht en zal ik hier dus in het vervolg niks meer kopen. Heel jammer
Snelle service en levering
Prijziger dan andere refurbished sites, maar wel erg snelle service via e-mail en chat. Nette iPhone X volgende dag al bezorgd.
Slechte garantie van merk SWOOP
Ik heb binnen garantietermijn problemen met mijn telefoon. SWOOP geeft aan geen garantie te willen geven omdat de oude eigenaar failliet is gegaan en daarmee zijn alle rechten komen te vervallen. De nieuwe eigenaar neemt wel de naam SWOOP over maar de bestaande klanten kunnen fluiten naar hun garantie. Mijn mening is: niet met SWOOP in zee gaan.
iPhone 6
Na 3 maanden stuk en verder geen garantie gekregen van Swoop. Nooit meer een telefoon kopen bij Swoop
nooit een toestel kopen
mooie beloften maar zeer slechte kwaliteit en garantie .Bedrijf neemt zijn verantwoordelijkheid niet bij service afhandeling
Garantie kwijt door faillisement
In juli 2018 een IPhone 7 besteld en de batterij was waardeloos. Dit gemeld en direct de telefoon teruggestuurd. Batterij is vervangen door een nepperd waardoor de IPhone blijft aangeven ‘reparatie’, maar goed prima hij houdt het best oke vol. 26 december 2018 opeens doet de home button het niet meer, reparatie noodzakelijk. Dus ik bel vol vertrouwen de Swoop, ik heb immers refurbished gekocht om de twee jaar garantie, zijn ze failliet gegaan en de garantie is niet overgenomen. Wel bijzonder dat ze nu weer op hun site hebben twee jaar garantie en al zoveel toestellen naar tevredenheid gekocht, en de naam Swoop gewoon blijven gebruiken.... kreeg wel de naam van de curator, maar daar heb ik ook vrij weinig aan. Ben benieuwd hoe lang ze het nu volhouden.
Wat een schijtbedrijf
Ik heb november 2017 een iPhone 6 besteld. Het scherm liet los en hier heb ik contact over gezocht. Nooit reactie gekregen. Vandaag contact gehad en nu vervalt de garantie omdat ze failliet zijn. Alles wat voor 24 oktober 2018 is besteld, zit geen garantie meer op.
Ik krijg wel 20% korting op een nieuw toestel, maar mijn toestel werkte altijd prima en ik heb hem niet zelf kapot gemaakt.Niets kopen hier
Ik heb een iPhone 7 gekocht nieuw accu in gedaan laad nog niet de eerste dag dat ik hem had al niet ZEER ONTEVREDEN.
Na 3 weken wachten... verkeerde levering
Bij Swoop hebben ze duidelijk niet in huis wat ze aanbieden in de webshop. Veel mensen blijken langer te wachten dan de aangegeven tijd. Met deze tijd wordt ook nog eens gesjoemeld. Eerst wordt je verleidt met vandaag besteld - morgen in huis. Vervolgens veranderd het in 5-7 werkdagen - dan in 8 - 10 werkdagen. En daarna ontvang je de Oeps-Mail... Waar ik nog het meest verontwaardigd over ben is dat ik na dit fiasco niet mijn volledige aankoopbedrag kreeg teruggestort.
Waardeloze service
Mijn telefoon ging helaas door een domme fout van mijzelf kapot, ik had mijn samsung laten vallen en er zat een barst in mijn beelscherm. via de verzekering bij Swoop uitgekomen, deze zeiden dat ik mijn telefoon met 3 a 5 werkdagen weer terug had. Niks is minder waar na 2 weken zeggen ze nog steeds dat de onderdelen van mijn gangbare S8 niet op voorraad zijn. Mails van mij werden genegeerd en ik moest maar de dag waarde opvragen bij de verzekering.
Doe geen zaken met dit bedrijf!Iphone 6 plus
Vandaag mijn dochters iphone gebracht naar dat hij in bad was gevallen compleet onderwater.
Deze vandaag gebracht en gelijk gemaakt. Dit noem ik nou super service.
Nogmaals bedankt namens mijn dochteriPhone X kwijt/verloren - na maand nog niet terug.
6 september heb ik mijn telefoon ( iPhone X ) Bij swoop ter reparatie aangemeld. Zij hebben daarna uitzichzelf niets meer laten horen. Nadat ik zelf een aantal keren contact had gezocht kreeg ik pas meer duidelijkheid.
In eerste instantie zou na drie werkdagen mijn toestel gerepareerd terugkomen. Echter bleek dat de onderdelen niet op voorraad waren. Ik moest nog drie werkdagen wachten. Na 5 werkdagen, had ik nog niets gehoord en ging ik zelf weer bellen. Hij was nog niet gerepareerd. Ik wilde hierop mijn telefoon terug. Ik wilde hem zelfs op komen halen, om hem ergens anders te laten maken.
Dit kon niet, want hij zat in het proces en lag uit elkaar. Waarop ik gevraagd heb om hem weer in elkaar te zetten zodat ik hem op kon halen. Dit ging ook niet. Ik moest wachten. Na een aantal dagen wederom gebeld maar nu lag hij in een Depot, waarop ik vroeg of ze hem daar uit wilde halen zodat ik hem terug kon krijgen. Nee want hij lag ook uit elkaar. Er werd mij een vervangend/ nieuw toestel beloofd. Dit blijkt overigens een tweede hands toestel te zijn. Goed, dit was er ook niet dus ook hierop moest ik nog even wachten. Inmiddels is het 4 oktober en heb ik niets meer van Swoop vernomen en ook geen vervangend toestel gekregen en ook geen gerepareerd toestel. Oftewel, mijn toestel a 1000 euro is ergens, maar niemand kan vertellen waar.
En we zijn inmiddels dik vier weken verder.... Om een scherm te vervangen?top service
Top service snel klaar top
Niet bekwaam voor reparaties
1 medewerker was behulpzaam en meedenkend de ander onbehulpzaam en onvriendelijk. Na een betaald onderzoek tot mogelijke reparatie kreeg ik enkel de mededeling: hij gaat niet meer aan... We weten niet welk onderdeel wel of niet meer werkt (daar draait zo'n onderzoek om?).
Aanrader!
Afgelopen donderdag een iPhone 6 gekocht bij Swoop in Nijmegen. Thuis bleek er iets mis te zijn met mogelijk de antenne. Vrijdag teruggegaan om iemand ernaar te laten kijken. Omdat het probleem niet kon worden opgelost is er een andere telefoon besteld. Deze kon ik vandaag op komen halen en ben wederom heel goed geholpen. Er is goed met me meegedacht onder het genot van een lekker verfrissend drankje! Voor mij zeker een aanrader. Bedankt voor de fijne en snelle service!
Slechte bedrijf met valse info
IPhone X ingeleverd drie weken geleden via verzekering. Volgende dag gelijk mail onderdelen niet leverbaar. Dus minimaal 10 werkdagen extra wachten. Gebeld allerlei verschillende verhalen gekregen over levering. Gevraagd telefoon ongerepareerd terug te sturen inmiddels week verder ,vele telefoontjes gepleegd met kastje naar de muur verhalen afgescheept. Verzekering er achter gezet ,nu toezegging woensdag telefoon terug moeten ontvangen. Afwachten dus. MAAR APPLE GESPROKEN IPHONE X KAN ALLEEN BIJ APPME GEREPAREERDWORDEN IS SWOOP NIET TOE IN STAAT. Dus lever je telefoon niet bij dit bedrijf in. Leugens vieren daar hoogtij.
Precies dit verhaal, ben inmiddels VIER weken verder, nog steeds geen telefoon!!!
Te lang aan het wachten!
Wij wachten samen met onze verzekeraar hal meer dan 3 week aan het wachten op een oplossing voor de schade aan mijn telefoon, we krijgen maar geen bericht, en als we bellen worden we afgescheept en word er niks opgelost.! super slecht, Tip nooit gebruik van maken van dit bedrijf.
Anderen bekeken ook

Televisie kijken in de badkamer, zijn daar goede oplossingen voor te vinden? Want als je een uurtje in bad gaat zou het natuurlijk wel leuk zijn al...

Foto de Vakman is meer dan alleen dé vakman op het gebied van camera’s. Nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die hier hun camera k...

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen
Ik zit in een vergelijkbare situatie. Mijn iPhone heeft problemen. Ik stond voor een dichte deur toen ze even dicht waren vanwege wanbeleid. Nieuwe eigenaar wil naam SWOOP wel graag behouden, maar niet de bijbehorende service en garantie. Alle oude SWOOP klanten kunnen fluiten naar hun garantie. Benieuwd waar die hun nieuwe telefoon gaan kopen.