Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Heb je een nieuwe boxspring of andere slaapcomfortartikelen nodig? Dan kan Swiss Sense misschien wel uitkomst bieden. Bekijk op deze pagina welke ervaringen er over dit bedrijf bekend zijn.
Bij Swiss Sense koop je alles met betrekking tot slaapcomfort. Deze organisatie heeft meer dan 100 eigen winkels. Deze vestigingen zijn verspreid over Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. De artikelen kunnen eveneens in de webshop gekocht worden. Swiss Sense is in 2006 opgericht door de familie Diks. Zij willen dat alle mensen kunnen genieten van een heerlijke nachtrust zonder zorgen.
Het kan voorkomen dat je nog niet weet welke stof en kleur je wil gaan bestellen. Dan is het mogelijk om stofstalen aan te vragen. Ze helpen je graag met het vinden van de juiste stof. Heb je iets besteld en wil je nog een wijziging doorvoeren? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op. Er wordt dan gekeken of dit nog mogelijk is. Bij winkelaankopen heeft men twee dagen de tijd om een eventuele wijziging door te voeren. Betalen kan op diverse manieren. Op dit moment onder andere via iDEAL, PayPal, Visa en MasterCard.
De levertijd van een product hangt af van de keuze. Voorraadartikelen zoals een bedframe of boxspring worden vaak binnen twee weken bij je afgeleverd. Als je iets op maat besteld krijg je de leverindicatie door. Je zal per e-mail op de hoogte worden gehouden van de voortgang van je bestelling. De leveringsdienst start iedere dag om 07:00 uur 's ochtends. Het monteren van een boxspring neemt ongeveer een uur aan tijd in beslag. Ga je verhuizen en wil je jouw product meenemen naar de nieuwe locatie? Dan zal je het demonteren en monteren zelf moeten doen. Er is dan geen man overboord. Er zijn handleidingen beschikbaar die je hiervoor kunt gebruiken.
De retourtermijn is vastgesteld op 14 dagen. Spullen kunnen op verschillende manieren geretourneerd worden. Er moet een retourformulier ingevuld en mee teruggestuurd worden. Als je dit netjes doet bevordert dat de snelheid van het verwerkingsproces. Het formulier voor retouren kan via de website gedownload en geprint worden. Je kan een retour eveneens aanmelden via het contactformulier of door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
Er wordt aangegeven dat ze hun best doen goed werkende producten te leveren. Desondanks kan het weleens gebeuren dat er ergens schade ontstaat. Ze bieden hier op voorhand al hun excuses voor aan. Het is raadzaam om schade meteen door te geven aan de monteurs. Zij gaan vervolgens meteen voor je aan de slag. Mocht je het later pas constateren moet je het via het contactformulier doorgeven. Zorg voor een goede omschrijving en stuur foto's mee.
Het kan gebeuren dat je een klacht wilt indienen. Je zal dan contact moeten leggen met de afdeling Customer Care. Zij zijn op werkdagen te bereiken van 09:00 tot 17:00 uur. Het e-mailadres en telefoonnummer staan op de website vermeld. Ze stellen er alles aan te doen een oplossing te vinden. Mocht er geen goede oplossing gevonden worden kan een geschil aangemeld worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Heb jij al producten voor een beter slaapcomfort bij Swiss Sense gekocht? Dan zijn we erg benieuwd of je dit naar tevredenheid hebt gedaan. We stellen het op prijs als je jouw ervaringen deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!