Snipes
Alle reviewsSnipes
Alle reviews (37)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Nikes besteld, online wel op voorraad
In de stad schoenen gepast van Nike, van die hele vette haha. Maar superbalen, want ze hadden mn maat niet en als ik zou bestellen, wisten ze niet hoe lang dat zou duren en of ze nog wel binnen kwamen......
Online gaan kijken bij Snipes en daar hadden ze ze gewoon, ik kon ze direct bestellen. GRATIS verzending ook gewoon en ik heb ze met twee dagen in huis gekregen. Ze passen perfect, maar dat wist ik al, want ik had een vergelijkbare schoen al wel gepast in de stad.
Ik zou hier zeker nog eens bestellen, mooie winkel en goede service!29 januari besteld en vanaf 4 februari is het al onderweg... Nog helemaal niks gekregen, telefonisch slecht bereikbaar en als je iemand aan de lijn krijgt zijn ze brutaal
sneakers
Tijdje terug sneakers en een horloge besteld en meteen afgerekend op de webwinkel. Na een tijdje kwam de track and trace maar deze bleef op hetzelfde staan dus toen maar naar de recensies gekeken en deze waren best slecht, zweetdruppels stonden al op het voorhoofd maar na een tijdje kwam toch alles aan! Ja de levering duurt inderdaad langer dan gewoonlijk maar geduld is een schone zaak. Sneakers en horloge zijn precies wat ik er van had verwacht.
Trui van snipes
Ben vandaag in de winkel geweest van snipes veldstraat gent ,en ik heb een trui gekocht de promotie was neem 2 betaal 1 ,ik had dat niet gezien ,bij de kassa was ik direct geholpen en gezegd dat ik nog een trui kan nemen en iets gratis ,ondanks ik moelijk deed, de medewerker was eerlijk en super vriendelijk.
Nike air max 90 schoenen
Eigenlijk alleen plus punten. Nike schoenen besteld en zijn 3 dagen later netjes afgeleverd. Kon via de mail goed volgen wat de status van mijn levering was. Schoenen zagen er perfect uit en zijn zeker niet nep. Klantenservice was goed bereikbaar en vriendelijk. Niks dan positieve ervaring met deze webshop
Schoenen, trui en tas.
Ik heb nu 2 keer bij Snipes besteld en het is echt waardeloos. De eerste keer bestel ik een paar schoenen, waarvan gewoon de naad scheef zit en de zool paste niet eens in de schoen zelf!!! De tweede keer bestelde ik een trui en een tas en hier zaten gelukkig geen fouten of gebruikerssporen in. Maar dan komt het retourneren! Als je wilt retourneren bij snipes, moet je daar zeker 3 maanden voor uittrekken! Het is nu al 2/2 keer voor gekomen. Ik stuur het retour op en na 1,5 maand krijg ik nog geen ontvangst bevestiging. Beiden keren heb ik gebruik gemaakt van Klarna en ze hebben nog niet eens het fatsoen om met Klarna te communiceren, dat moet je allemaal zelf doen. Bel je over het retourneren met de klantenservice, sta je ten eerste 40 min in de wachtrij en vervolgens word je wel op een nette manier geholpen maar je krijgt alleen maar een zwak excuus te horen. Zeker ben ik bereid om te accepteren dat het 1 keer mis kan gaan maar als het 2 weken later weer op deze manier gaat, dan heb je je zaken gewoon niet op orde. Snipes is mijn favoriete winkel, maar online moet ik er echt niks meer van hebben!
Online bestelling
Bestelling van 12 artikelen geplaatst in de webshop. Vervolgens bericht krijgen dat er één artikel niet op voorraad is en hierom is de volledige bestelling geannuleerd? De meeste artikelen zijn een week later nog steeds op voorraad maar Snipes wil de producten, die wel op voorraad zijn niet leveren. Daarnaast kunnen ze ook niet aangeven waarom de volledige bestelling geannuleerd is. Buiten dat stata de website BOMVOL artikelen die niet in stock zijn. Dus veel van de artikelen op de site zijn slechts een lokkertje. Beroerde service, bedankt Snipes.
Schoenen
Topservice.
Klantenservice per mail en telefonisch zeer netjes.
Schoenen zondagmiddag besteld. Dinsdag binnen!Winterjas
Jas terug geretourneerd, aangekomen op retouradres (te zien in de postnl app) maar nooit meer iets vernomen van Snipes. Mail geen reactie en telefonisch zijn ze niet te bereiken. €117 weg. Belachelijk dat je zo met klanten omgaat.
Sneakers
Ruim 9 dagen geleden plaatste ik mijn bestelling, om na een succesvolle betaling / afronding de volgende dag zowel een bevestiging als T&T te ontvangen. Echter ontving ik begin vorige week een mail met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn; volgens de klantenservice een “automatisch bericht”, aangezien mijn bestelling volgens Snipes verwerkt zou zijn geen reden tot zorgen.
Na enig geduld blijkt dat na 9 dagen wachten (waarbij de gecommuniceerde levertijd van 4-6 werkdagen ruimschoots voorbij zijn, exclusief het weekend zoals aangegeven) ontbrak iedere vorm van relevante informatie rondom mijn bestelling. Sinds vorige week werd de status van mijn bestelling dan ook niet meer bijgewerkt, al bleef Snipes volhouden dat mijn pakket spoedig verzonden zou worden.
Annulering van de bestelling is overigens niet mogelijk (de betreffende schoen bleek overigens in heel Nederland in de gewenste maat in geen enkele vergelijkbare winkel of webshop te verkrijgen). Vanzelfsprekend dus dat Snipes ook niet in staat is om deze (bestelde én notabene betaalde) schoen wél te kunnen leveren. Echter kampt Snipes evenals conculega's met dezelfde voorraad- en leveringsproblemen, gezien deze tijden best begrijpelijk, al kiest Snipes er in dit geval voor om geen eerlijk en transparant verhaal te communiceren: de schoen wordt, ondanks niet leverbaar, nog een ruime week na mijn bestelling als voorradig aangeboden op de website.
Na van het kastje naar de muur gestuurd te worden, het lezen van de nodige verontrustende reviews en vergelijkbare verhalen, bleek mijn voorgevoel waarheid en blijkt mijn pakket (volgens Snipes, na aan te geven dat ik me als consument zal beroepen op mijn rechten) “retour” te zijn verzonden door Post NL en krijg ik dus spontaan mijn geld terug. Ofwel, het product blijkt inderdaad niet leverbaar. Exact zoals bij zovele overige consumenten, wat blijkt uit de talloze soortgelijke reviews. Echter bleek het pakket een halve dag eerder nog nooit aan de bezorgende partij te zijn aangeboden, niet erg netjes om een partij als Post NL de schuld in schoenen te schuiven.
Beste Snipes, vriendelijk bedankt voor jullie fantastische service en bovenal het snelle handelen; ik zie mijn geld graag spoedig tegemoet. Klinkt minstens zo geloofwaardig als de manier waarop jullie je in de markt profileren, niet? Ik droom nog even verder over mijn nieuwe paar schoenen, waarop ik straks in volle vaart jullie winkels voorbij zal lopen.adidas zx
-1e bestelling van de schoenen in de winkel gedaan, na 3 dagen helaas er is voorraad tekort...
-op de site inmiddels gewoon weer te bestellen, na 3 dagen helaas voorraad te kort
- inmiddels bericht gekregen ik kan ze toch weer bestellen...en ja hoor na 3 dagen voorraad te kort
wat een waardeloze service, eens maar nooit meersneakers
Ik heb schoenen besteld mijn eigen adres ingevuld. Na het bevestigen van mijn adres gegevens stond er opeens een ander adres aangegeven ik heb mijn pakketje nooit ontvangen.. klanten service kon mij ook niet helpen. Slechte service.Nike air max
Bagger communicatie geen service 1 paar schoenen besteld 4 dagen later even checken..geen verandering 30 minuten in de wacht, nog niet eens ingepakt "ja maar het is druk" ja als ik een paar schoenen bestel uit zimbabwe is het binnen 3 dagen thuis ..ze doen net of de schoenen nog gemäakt moeten worden ...niet bestellen tenzij je graag wacht ...een week of 400 voor een paar schoenen
Nike zoom 2k
Precies zoals de omschrijving
Schoenen
+goede prijzen
+goede producten
- klantenservice is onbereikbaar
- duurt bijna 3 weken voordat de bestelling binnen isMiskoop
Gisteren na een kwartier in de wacht te hebben gestaan met Yvonne van de klantenservice contact gehad. Mijn vraag ging over het gegeven dat de schoenen die ik voor ongeveer 2 weken terug besteld heb, 2 dagen later 20% goedkoper waren.
Mijn vraag was dus of zij hierin iets konden betekenen qua compensatie maar hier werd kort en bot op gereageerd dat hierin niets mogelijk was. Ook benoemt dat ik dus nu dezelfde schoenen wederom opnieuw kan bestellen met die 20% extra korting maar dat dit in het kader van opnieuw verzenden en retouneren ander paar (die ik overigens nog niet heb) erg omslachtig is. Tevens is er dan ook onnodig dubbel transport. Hierin werd ook niet meegedacht en ik moest het maar uitzoeken. De oplossing was simpel, compensatie voor het eerste paar zodat er dus niet onnodig allemaal nieuwe acties uitgezet hoeven worden.
Voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf. Totaal niet klantvriendelijk, oplossingsgericht of milieuvriendelijk.Sneakera
Geen gehoor na bestelling, klantenservice is belachelijk en onmogelijk te bereiken
Nike schoenen
Meest waardeloos bedrijf die ik ken, oplichting. Bestellen 3 weken geleden 2 februari 2021 en tot heden niks ontvangen.
Zal tegen iedereen zeggen dat ze nooit maar ook nooit hier iets moeten bestellen
Als ik bij Nike.nl wat bestel heb ik binnen 2 dagen mijn bestelling.
Ik heb al meerdere malen gemaild gebeld en er word niet gereageerd. Waardeloos
Voor mij zijn ze geen ene ster waard.
-5 sterren. Klant is koning maar hebben jullie nog nooit van gehoord. Of moeten de schoenen nog gemaakt worden ?.?
Anderen bekeken ook

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Ruim 3 weken geleden besteld. Evenals bij JD Sports, zelfde company. Ik zie niets, je hoort niets van ze en het telefoonnummer is dood. Niets meer kopen in deze shops !