Snipes

5.5

Bestellen

3.7

Service

5.9

Prijs

3.4

Levering

53.9%

Zou hier weer kopen

Snipes

Wanneer je een echte sneakerfan bent, en houdt van de kleding en accessoires die daarbij horen, dan kun je alles wat je zoekt vinden bij Snipes. Hoe goed het aanbod en de service is lees je hier bij de reviews die anderen over deze winkel achterlieten.


Over Snipes

In 1998 werd de allereerste Snipes winkel geopend in Essen. Sindsdien is het aantal winkels gegroeid in Nederland, Duitsland Zwitersland en Oostenrijk. En natuurlijk kun je ze ook online vinden op www.snipes.nl. Hier kun je allerlei sneakers, basketbalschoenen en overige schoenen vinden van bekende merken als Adidas, Nike, Asics, Jordan, etc. Ook verkopen zij limited editions van Air Jordan bijvoorbeeld of zeldzame retro Asics en Nike runners. Daarbij bieden zij ook de nieuwste kleding zoals jassen, T-shirts en tassen of snapbacks aan die jouw outfit compleet maken. Hierbij voeren zij ook merken als Black Kaviar, Criminal Damage of Urban Classics. 




Diensten

Op de website worden allerlei producten aangeboden onderverdeeld in categorieën, je moet alleen nog even aangeven of je voor heren, dames of kinderen op zoek bent. De volgende artikelen staan in het aanbod:

  • Schoenen: Sneakers, Casuals, Sportschoenen, Zomerschoenen en Winterschoenen
  • Kleding: Broeken, Jassen en bodywarmers, Shorts, Tops met lange mouwen, Tops met korte mouw, Jurken en rokken, Swim en Underwear
  • Accessoires: Caps, Mutsen en hoeden, Winteraccessoires, Rugzakken, Tassen, Riemen, Portemonnees, Sokken, Horloges en sieraden, Koptelefoons en speakers, Brillen, Sportartikelen, Schoenverzorging en toebehoren en Diversen

Je kunt via de menubalk bovenin ook klikken op ‘Merken’, zodat je gemakkelijker je eigen merk kunt vinden. Verder vind je daar de ‘Sale’ en de meest hippe items en bijzondere releases vind je daar onder de noemer ‘Hot Releases’. Je kunt bij hen betalen met iDeal, PayPal, creditcard of SOFORT. Vanaf  € 60,- wordt de bestelling gratis verzonden. De verzendkosten binnen Nederland voor een bestelling tot € 59,99 bedragen € 6,99. Als je je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 16.00 uur plaatst, wordt deze binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verwerkt om  binnen 2 tot 5 werkdagen te worden bezorgd.


Snipes Membercard

Als je een account aanmaakt in Snipes, dan kun je linksonder in je account een Membercard aanvragen. Hiermee krijg je 3% korting op je bestelling tot € 199,99, en 5% korting op alle bestellingen vanaf € 200,-. De Membercard kan zowel online als in de fysieke winkel gebruikt worden. Ook kun je profiteren van verjaardagsspecials, als je een abonnement neemt op de nieuwsbrief. Hierin staat alles over de nieuwe sneakers in het assortiment, de retro runners, Jordan releases, Sale acties en andere nieuwtjes. 


Klachten

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen gratis terugzenden. Als je niet tevreden bent over de producten of diensten, kun je contact opnemen met de klantenservice. Vul daarvoor het contactformulier in, stuur een e-mail naar onlineservice-nl@snipes.com of bel naar het gratis nummer (0800) 09 309 30. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m zondag van 9.30 tot 21.30 uur (uitgezonderd nationale feestdagen). Zij zullen altijd in overleg met de klant proberen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen binnen een termijn van 14 dagen. Kom je er samen niet uit, dan kun je het geschil voorleggen aan het Europese online geschillenplatform via ec.europa.eu/consumers/odr/.


Twijfel om iets te kopen bij Snipes? Lees de klantervaringen en kom erachter hoe goed deze webshop voor mode en fashion echt is!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (39)

Nike Air Force 1 Schoenen

Nike air Force 1 schoenen… 07-10-2023 Nike air Force 1 schoenen gekocht. nu 3 maanden schoenen zijn stuk. Bekende probleem bij Nike air force, binnen kant van hiel is stuk. zelfde schoenen had ik bij nike online eerder ook besteld. ook zelfde probleem. ik kan de schoenen terug sturen. Nike lost het probleem netjes op. Snipes, zij willen alleen maar verkopen maar geen service bieden. Snipes Alkmaar. slechte service. arrogante medewerkers. nooit meer!!

K

Kenan

30-01-2024

0forum

Onderbroeken

Helaas kocht ik de verkeerde onderbroeken voor mijn zoon. Geen strakke, maar wijde. In de winkel kreeg ik te horen dat ik geen onderbroeken kan ruilen, want ze kunnen niet garanderen dat ze niet zijn gedragen. Te absurd voor woorden, ze zaten nog in de verpakking!!! Ik ga hier nooit meer iets halen! Waardeloos!!! En dat voor die prijs!

J

Jerien

23-10-2022

0forum

Schoenen, trui en tas.

Ik heb nu 2 keer bij Snipes besteld en het is echt waardeloos. De eerste keer bestel ik een paar schoenen, waarvan gewoon de naad scheef zit en de zool paste niet eens in de schoen zelf!!! De tweede keer bestelde ik een trui en een tas en hier zaten gelukkig geen fouten of gebruikerssporen in. Maar dan komt het retourneren! Als je wilt retourneren bij snipes, moet je daar zeker 3 maanden voor uittrekken! Het is nu al 2/2 keer voor gekomen. Ik stuur het retour op en na 1,5 maand krijg ik nog geen ontvangst bevestiging. Beiden keren heb ik gebruik gemaakt van Klarna en ze hebben nog niet eens het fatsoen om met Klarna te communiceren, dat moet je allemaal zelf doen. Bel je over het retourneren met de klantenservice, sta je ten eerste 40 min in de wachtrij en vervolgens word je wel op een nette manier geholpen maar je krijgt alleen maar een zwak excuus te horen. Zeker ben ik bereid om te accepteren dat het 1 keer mis kan gaan maar als het 2 weken later weer op deze manier gaat, dan heb je je zaken gewoon niet op orde. Snipes is mijn favoriete winkel, maar online moet ik er echt niks meer van hebben!

A

Annabel

12-05-2022

0forum

sneakers

Tijdje terug sneakers en een horloge besteld en meteen afgerekend op de webwinkel. Na een tijdje kwam de track and trace maar deze bleef op hetzelfde staan dus toen maar naar de recensies gekeken en deze waren best slecht, zweetdruppels stonden al op het voorhoofd maar na een tijdje kwam toch alles aan! Ja de levering duurt inderdaad langer dan gewoonlijk maar geduld is een schone zaak. Sneakers en horloge zijn precies wat ik er van had verwacht.

H

H

16-04-2022

0forum

Online bestelling

Bestelling van 12 artikelen geplaatst in de webshop. Vervolgens bericht krijgen dat er één artikel niet op voorraad is en hierom is de volledige bestelling geannuleerd? De meeste artikelen zijn een week later nog steeds op voorraad maar Snipes wil de producten, die wel op voorraad zijn niet leveren. Daarnaast kunnen ze ook niet aangeven waarom de volledige bestelling geannuleerd is. Buiten dat stata de website BOMVOL artikelen die niet in stock zijn. Dus veel van de artikelen op de site zijn slechts een lokkertje. Beroerde service, bedankt Snipes.

M

Marc

08-04-2022

0forum

Winterjas

Jas terug geretourneerd, aangekomen op retouradres (te zien in de postnl app) maar nooit meer iets vernomen van Snipes. Mail geen reactie en telefonisch zijn ze niet te bereiken. €117 weg. Belachelijk dat je zo met klanten omgaat.

L

Loes

12-12-2021

0forum

Schoenen

Topservice. Klantenservice per mail en telefonisch zeer netjes. Schoenen zondagmiddag besteld. Dinsdag binnen!

F

Fraukje

05-10-2021

0forum

Sneakers

Ruim 9 dagen geleden plaatste ik mijn bestelling, om na een succesvolle betaling / afronding de volgende dag zowel een bevestiging als T&T te ontvangen. Echter ontving ik begin vorige week een mail met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn; volgens de klantenservice een “automatisch bericht”, aangezien mijn bestelling volgens Snipes verwerkt zou zijn geen reden tot zorgen. Na enig geduld blijkt dat na 9 dagen wachten (waarbij de gecommuniceerde levertijd van 4-6 werkdagen ruimschoots voorbij zijn, exclusief het weekend zoals aangegeven) ontbrak iedere vorm van relevante informatie rondom mijn bestelling. Sinds vorige week werd de status van mijn bestelling dan ook niet meer bijgewerkt, al bleef Snipes volhouden dat mijn pakket spoedig verzonden zou worden. Annulering van de bestelling is overigens niet mogelijk (de betreffende schoen bleek overigens in heel Nederland in de gewenste maat in geen enkele vergelijkbare winkel of webshop te verkrijgen). Vanzelfsprekend dus dat Snipes ook niet in staat is om deze (bestelde én notabene betaalde) schoen wél te kunnen leveren. Echter kampt Snipes evenals conculega's met dezelfde voorraad- en leveringsproblemen, gezien deze tijden best begrijpelijk, al kiest Snipes er in dit geval voor om geen eerlijk en transparant verhaal te communiceren: de schoen wordt, ondanks niet leverbaar, nog een ruime week na mijn bestelling als voorradig aangeboden op de website. Na van het kastje naar de muur gestuurd te worden, het lezen van de nodige verontrustende reviews en vergelijkbare verhalen, bleek mijn voorgevoel waarheid en blijkt mijn pakket (volgens Snipes, na aan te geven dat ik me als consument zal beroepen op mijn rechten) “retour” te zijn verzonden door Post NL en krijg ik dus spontaan mijn geld terug. Ofwel, het product blijkt inderdaad niet leverbaar. Exact zoals bij zovele overige consumenten, wat blijkt uit de talloze soortgelijke reviews. Echter bleek het pakket een halve dag eerder nog nooit aan de bezorgende partij te zijn aangeboden, niet erg netjes om een partij als Post NL de schuld in schoenen te schuiven. Beste Snipes, vriendelijk bedankt voor jullie fantastische service en bovenal het snelle handelen; ik zie mijn geld graag spoedig tegemoet. Klinkt minstens zo geloofwaardig als de manier waarop jullie je in de markt profileren, niet? Ik droom nog even verder over mijn nieuwe paar schoenen, waarop ik straks in volle vaart jullie winkels voorbij zal lopen.

-

-

22-09-2021

0forum

Trui van snipes

Ben vandaag in de winkel geweest van snipes veldstraat gent ,en ik heb een trui gekocht de promotie was neem 2 betaal 1 ,ik had dat niet gezien ,bij de kassa was ik direct geholpen en gezegd dat ik nog een trui kan nemen en iets gratis ,ondanks ik moelijk deed, de medewerker was eerlijk en super vriendelijk.

S

Sena

07-09-2021

0forum

adidas zx

-1e bestelling van de schoenen in de winkel gedaan, na 3 dagen helaas er is voorraad tekort... -op de site inmiddels gewoon weer te bestellen, na 3 dagen helaas voorraad te kort - inmiddels bericht gekregen ik kan ze toch weer bestellen...en ja hoor na 3 dagen voorraad te kort wat een waardeloze service, eens maar nooit meer

S

Sonja

19-08-2021

0forum

sneakers

Ik heb schoenen besteld mijn eigen adres ingevuld. Na het bevestigen van mijn adres gegevens stond er opeens een ander adres aangegeven ik heb mijn pakketje nooit ontvangen.. klanten service kon mij ook niet helpen. Slechte service.

S

Shi

13-08-2021

0forum

Nike air max 90 schoenen

Eigenlijk alleen plus punten. Nike schoenen besteld en zijn 3 dagen later netjes afgeleverd. Kon via de mail goed volgen wat de status van mijn levering was. Schoenen zagen er perfect uit en zijn zeker niet nep. Klantenservice was goed bereikbaar en vriendelijk. Niks dan positieve ervaring met deze webshop

W

Wam

01-07-2021

0forum

Nike air max

Bagger communicatie geen service 1 paar schoenen besteld 4 dagen later even checken..geen verandering 30 minuten in de wacht, nog niet eens ingepakt "ja maar het is druk" ja als ik een paar schoenen bestel uit zimbabwe is het binnen 3 dagen thuis ..ze doen net of de schoenen nog gemäakt moeten worden ...niet bestellen tenzij je graag wacht ...een week of 400 voor een paar schoenen

E

Eliaa westra

16-06-2021

0forum

Nike zoom 2k

Precies zoals de omschrijving

H

Hidde

04-06-2021

0forum

Schoenen

+goede prijzen +goede producten - klantenservice is onbereikbaar - duurt bijna 3 weken voordat de bestelling binnen is

A

Annelijn Seij

21-02-2021

0forum

Miskoop

Gisteren na een kwartier in de wacht te hebben gestaan met Yvonne van de klantenservice contact gehad. Mijn vraag ging over het gegeven dat de schoenen die ik voor ongeveer 2 weken terug besteld heb, 2 dagen later 20% goedkoper waren. Mijn vraag was dus of zij hierin iets konden betekenen qua compensatie maar hier werd kort en bot op gereageerd dat hierin niets mogelijk was. Ook benoemt dat ik dus nu dezelfde schoenen wederom opnieuw kan bestellen met die 20% extra korting maar dat dit in het kader van opnieuw verzenden en retouneren ander paar (die ik overigens nog niet heb) erg omslachtig is. Tevens is er dan ook onnodig dubbel transport. Hierin werd ook niet meegedacht en ik moest het maar uitzoeken. De oplossing was simpel, compensatie voor het eerste paar zodat er dus niet onnodig allemaal nieuwe acties uitgezet hoeven worden. Voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf. Totaal niet klantvriendelijk, oplossingsgericht of milieuvriendelijk.

G

Gert-Jan Vlutters

20-02-2021

0forum

Sneakera

Geen gehoor na bestelling, klantenservice is belachelijk en onmogelijk te bereiken

J

Jeff

17-02-2021

0forum

Nike schoenen

Meest waardeloos bedrijf die ik ken, oplichting. Bestellen 3 weken geleden 2 februari 2021 en tot heden niks ontvangen. Zal tegen iedereen zeggen dat ze nooit maar ook nooit hier iets moeten bestellen Als ik bij Nike.nl wat bestel heb ik binnen 2 dagen mijn bestelling. Ik heb al meerdere malen gemaild gebeld en er word niet gereageerd. Waardeloos Voor mij zijn ze geen ene ster waard. -5 sterren. Klant is koning maar hebben jullie nog nooit van gehoord. Of moeten de schoenen nog gemaakt worden ?.?

A

Anoniem

17-02-2021

0forum

nike air force white/black

Ik wacht intussen al 2 weken op schoenen, er stond levertijd tussen de 6-9 dagen wat al aan de lange kant is... Telefonisch onbereikbaar, en via de mail krijg je een automatisch antwoord. Dit is al net zo’n drama als met JD, ik raad niet aan om hier iets online te bestellen.

D

Demea Hof

16-02-2021

0forum

Muts

Wat een slechte service. Niet reageren op e-mail. Telefonisch niet bereikbaar. Riekt naar oplichting. Één ster als beoordeling geven is ook niet mogelijk. Mij één zou nog beter zijn.

A

Arend

09-02-2021

0forum