10

10

10

10

100%

Sky-Audio.nl

Als je een show geeft of zelfs alleen naar muziek wilt luisteren wil je natuurlijk het allerbeste geluid en de allerbeste effecten. Misschien kan Sky-Audio.nl je die wel bieden. Maar wat zal de kwaliteit speakers zullen ze verkopen? Zal er wel een mooi geluid uit hun versterkers komen? Zal bij hun DJ gear alles te vinden zijn wat je als DJ nodig hebt? Zal je mobiele geluidsinstallatie door de bezorgservice van Sky-Audio.nl worden bezorgd voor je weer op het podium moet staan? En hoeveel zal je aan de klantenservice van Sky-Audio.nl hebben als je ze om hulp of advies wilt vragen? Alleen muziekliefhebbers die al spullen van Sky-Audio.nl in hun bezit hebben kunnen deze vragen voor je beantwoorden. Lees hun reviews om een indruk te krijgen van hoe Sky-Audio.nl echt in zijn werk gaat. hun meningen, ervaringen, cijfers en beoordelingen zullen je laten zien wat je werkelijk van Sky-Audio.nl zult kunnen verwachten.

Over Sky-Audio.nl

Sky-Audio.nl is een elektronicawinkel die audioapparatuur aanbiedt. Ze zijn de officiële dealer van verschillende merken zoals Skytronics, Beamz, Skytec en Powerdynamics. Ze hebben dingen voor professionele muziekliefhebbers maar ook voor mensen die gewoon van muziek luisteren houden. Voor DJ’s zijn er koptelefoons, speakersets, complete DJ sets, flightcases, mixers, DJ consoles, kabels en players. Ze hebben ook speakers voor iedereen die muziek met goed geluid wil kunnen beluisteren. De categorie bestaat uit subwoofers, passieve speakers, luidsprekeronderdelen, monitor speakers en actieve speakers. Voor nog meer geluid is er een serie versterkers die het geluid nog een extra boost kunnen geven. Ook Karaoke hoort hierbij. Hun assortiment mixers bevat live mixers, mengpanelen, cd-spelers, MP3-spelers, powermixers en meer. Mocht je graag muziek met je meenemen, dan heb je misschien wel iets aan hun mobiele geluidsinstallaties. En als laatste heeft Sky-Audio.nl dan nog een selectie speakersets in verschillende series. Er is dus voor iedere muziekliefhebber wel iets in hun winkel te vinden. Behalve geluid biedt Sky-Audio.nl ook nog lichteffecten aan. Je kunt kiezen uit disc-effecten, lasers, lichtstatieven, statische washes, draadloze lichteffecten, moving heads en nog veel meer.

Diensten van Sky-Audio.nl

De producten van Sky-Audio.nl kunnen online worden besteld. De bezorgservice van Sky-Audio.nl zal de speaker, subwoofer of versterker dan netjes naar je opsturen. Zo hoef je er zelf niet helemaal mee te lopen spelen. Zij zorgen ervoor dat het bij jouw huis, muziekstudio of ander adres aankomt. Verder heeft Sky-Audio.nl dan nog een klantenservice om je te woord te staan als de mixer of DJ gear niet helemaal werkt zoals het hoort.

Klachten, Complimenten en Tips voor Sky-Audio.nl

Luister of speel jij al muziek af met producten van Sky-Audio.nl? Natuurlijk horen wij dan graag meer over jouw ervaring met deze elektronicawinkel. Wat voor een kwaliteit kwam er uit hun speakers of versterkers? Hielp hun DJ gear je om een echte show te geven? Was de bezorgservice van Sky-Audio.nl handig met het bezorgen van je mobiele geluidsinstallatie? En wat voor een klantenservice biedt Sky-Audio.nl aan als je vragen over een subwoofer of speakerset hebt? Laat een Sky-Audio.nl review achter en vertel ons alles over deze winkel vol muziekproducten.

10