Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je producten op het gebied van voet- en schoenverzorging? Dan is ShoeSupply wellicht een interessante organisatie voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf. Alle beoordelingen die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
Via ShoeSupply kun je alles voor je schoenen en voeten kopen. Het bedrijf stelt Europa's grootste online warenhuis voor voet- en schoenverzorging te zijn. Het is altijd lekker als een schoen lekker zit en loopt zodat je zorgeloos kunt bewegen. Het aanbod van ShoeSupply is louter te koop via de webshop. Er is geen bezoekadres waar een bezoekje aan gebracht kan worden. Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor deze onderneming? Dan ben je welkom om contact op te nemen met de klantenservice. Tijdens kantooruren staat een personeelslid je graag te woord. ShoeSupply.eu is opgericht met als missie een nauwkeurig uitgezochte collectie schoen- en voetverzorging producten online aan te bieden. Je kan hier onder andere terecht voor alles in relatie tot schoenenonderhoud en moderne steunzolen.
Wil je een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Weet je al wat je wilt hebben. Dan kun je een zoekopdracht geven via de navigatiefunctie. Neem anders eerst een kijkje via een van de categorieën. Er kan besteld worden als gast of met een klantaccount. Als je voor een account kiest kan dat een aantal voordelen met zich meebrengen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, PayPal, Visa en Mastercard.
Orders die op werkdagen voor 20:00 uur geplaatst worden, zullen dezelfde dag nog worden verstuurd. Je kunt het pakket dan de volgende dag verwachten. Items die niet op voorraad zijn kunnen niet zo snel bezorgd worden. Bij niet voorradige producten wordt een leverindicatie weergegeven. Producten met uiteenlopende levertijden die in een bestelling worden gedaan, zullen in een keer worden verstuurd. Dit doen ze uit milieuoogpunt. De verzendkosten worden getoond tijdens het bestelproces.
Wil je afzien van de aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. Binnen 14 dagen kun je iets terugsturen zonder dat je er een reden voor hoeft op te geven. Dit is onderdeel van het herroepingsrecht. Deze herroepingstermijn gaat van start op het moment dat je je bestelling fysiek hebt ontvangen. Mocht je iets terug willen sturen moet je een retourlabel aanvragen via een e-mail naar de klantenservice. Het e-mailadres is klantenservice@shoesupply.eu. Als je een terugbetaling wilt ontvangen moet je je aan de retourvoorwaarden houden. Op maat gemaakte items kunnen niet geretourneerd worden.
Ben je ergens ontevreden over en wil je een klacht indienen? Dit behoort bij deze organisatie tot de mogelijkheden. Klachten worden afgehandeld volgens de regels die zijn vastgelegd in een klachtenprocedure. Een klacht dient op tijd, volledig en duidelijk te worden ingediend. Na het indienen kun je binnen 2 weken een reactie verwachten. Soms is een langere verwerkingstijd nodig. Je zal hier dan van op de hoogte worden gebracht. Uiteindelijk wordt er een oplossing voorgesteld.
Op de pagina ‘privacy policy’ is te lezen dat dit bedrijf waarde hecht aan de privacy van haar klanten. Persoonlijke informatie wordt uitsluitend verwerkt voor de dienstverlening, producten en de verbetering daarvan. Jouw gegevens worden nooit voor commerciële doelstellingen aan derden ter beschikking gesteld. Het kan altijd raadzaam zijn het privacybeleid zelf even door te lezen.
Ben je al klant bij ShoeSupply? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welke producten heb jij hier gekocht? Ben je te spreken over de prijzen en kwaliteit? Ga je hier vaker iets kopen? We waarderen het enorm als je je visie deelt via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview objectief en onafhankelijk kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!