Sarenza
Alle reviewsSarenza
Alle reviews (50)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Oplichters - retour niet betaald
Bestel nooit bij Sarenza, een pure oplichterij. Ik heb de retour 1,5 manden geleden gestuurd en tot vandaag geen geld terug ontvangen. Geen shoenen en geen geld. Waardeloze online winkel!
Overhemd
Bestellen ging moeizaam, maar uiteindelijk gelukt. Betaald…. Bericht dat alles in goede orde ontvangen is…. Paar uur later krijg ik te horen dat ik niet betaald heb. ?!
Telefonisch niet bereikbaar. Krijg ook geen reactie op mijn mail. Bijzonder. Heb eerder prima ervaring met Sarenza gehad.Overhemd
Overhemd in mei geretourneerd. Inmiddels is het augustus en meerdere mailwisselingen met de klantenservice verder. Want nog steeds geen geld terug. Je moet mailen, want bellen kan niet. Gevraagd mij te bellen, maar je krijgt een excuus mail met een smoes over administratie problemen op het hoofdkantoor terug. Een foutje kan, oké, maar niet steeds zelf achter je eigen geld aanmoeten en dan een kutsmoes terug krijgen. Zoals het nu lijkt, opgelicht.. Kan je een aanbieding al niet weerstaan, koop dan met Klarna, betalen achteraf. Nog beter is natuurlijk niet te kopen en verder te zoeken.
Dames riem van Zadig en voltare
Na vele negatieve reviews die ik lees is mijn ervaring met Sarenza positief.
Riem besteld en 1 dag later netjes geleverd.Kleding en schoenen
De klantenservice is niet per telefoon te bereiken. Ik probeer nu al ruim vier weken gehoor te krijgen via email en instagram. Er komen wel af toe berichtjes, maar mijn klacht wordt niet gehoord en in behandeling genomen. Wanneer ik mijn ordernummer en referentie heb doorgegeven, wordt volgende keer contact weer om hetzelfde nummer gevraagd. Na 20 keer contact op te hebben genomen is mijn verzoek nog niet in behandeling genomen. Vreselijk slechte service.
Sneakers
Had ik maar eerder de reviews bekeken en met CC betaald. Na weken nog geen sneakers, op mijn account staat ineens een heel ander bezorgadres, geen reactie op mijn mails, messenger berichten of chat via FB. Ben dus gewoon opgelicht lijkt het.
Nike schoenen
Ik probeer sinds April 20223 contact te maken met Sarenza.
Mails. Contact formulieren. Telefoontje.
Tot op heden 0 reactie op de vraag voor mijn retourlabel.
Het is triestig dat zo een grote webshop zo een slechte service biedt.
Schoenen die 110€ zijn, staan nu op de kast. ...
Bestel hier niet!Uggs
Oplichting!!!!!!!!
Uggs besteld bij Sarenza maar nooit ontvangen. Steeds weer smoezen van de slecht reagerend klantenservice. Duidelijk vertaald naar slecht nederlands.
Maanden verder nog steeds geen bestelling ontvangen en zelfs aangifte gedaan van oplichting.
Koop hier nooit want zijn oplichters!!!!!Schoenen
Sarenza weigert om na retour van de gehele bestelling de verzendkosten terug te betalen. Ze mogen retourkosten rekenen, wat ze ook doen. Op hun website staat vermeld dat een retour € 1,95 kost en niet € 1,95 plus € 4,99 verzendkosten. Die verzendkosten had ik dan ook gewoon terug moeten krijgen. Echter na tientallen mailtjes krijg ik mijn geld niet terug. Ze reageren niet eens meer op de mail.
UGGs
Een paar UGGs besteld voor onze dochter ter waarde van zo'n 100 euro. Na 1 keer dragen (een paar dagen na bezorging) bleek dat de UGGs niet vochtdicht waren door het condens tussen de buitenlaag en de schoen.
Natuurlijk direct contact opgenomen met de klantenservice, toen ik merkte dat ik geen retour aan kon melden.
Besteld: 9 december 2022
Geleverd: 10 december 2022
Probleem: 12 december 2022
Aangemeld: 13 december 2022
Eerste reactie: 13 december 2022
Na mijn reactie is het stil gebleven, zelfs na herhaaldelijk verzoek.
De eerste reactie bevatte een aantal vragen en daarna zou het onderzocht worden. Helaas, pech, geld weg. Wat een slechte ervaring.Sneekers
Bestellen gaat prima, niet zo soepel als bij andere sites, maar goed genoeg. Prijs en redelijk als je met een aanbieding koopt, maar niet veel goedkoper dan alternatieve webwinkels. De ellende begint echter na bestelling.
Pas na 7 dagen krijg ik bericht dat het pakket onderweg is, terwijl het product bij bestellen op voorraad was en dezefde dag verzonden zou worden. Vervolgens ontvang ik 5 dagen daarna pas een Track and Trace bericht. De bestelling heb ik uiteindelijk bijna 2 weken later ontvangen dan besteld.
Natuurlijk heb ik in de tussentijd steeds getracht contact te krijgen met de klantenservice. Dit is echter nagenoeg onmogelijk. Het contactnummer is vrijwel altijd 'niet bereikbaar'. Emails worden niet beantwoord en op de website is er ook geen mogelijkheid voor chatcontact.
Ik heb hen telefonisch 2 keren kunnen spreken en de enige reactie dat ik kreeg was dat het pakket onderweg was, nog even geduld aub. Dat de bestelling het magazijn verlaten had, terwijl ik al dagen geen Track and Trace bericht had ontvangen, was niet te verklaren. Ik heb noodgedwongen toch geduld betracht en uiteindelijk het pakket uiteindelijk ontvangen, gelukkig.
Helaas blijkt de maat niet goed en wil ik hem terug sturen. Instructies: online retour aanmelden, label downloaden en afgeven bij pakketpunt. De retourlabel wordt niet per mail verstuurd, maar is enkel via een link op de website te openen. Deze link werkt echter niet vanwege een fout in het script (Value cannot be null. Parameter name: value / System.ArgumentNullException: Value cannot be null.)
Dus: geen retourlabel.
Telefonisch zijn ze tot heden (vandaag nog geprobeerd) niet bereikbaar (020-2628180). Emails blijven ook nog steeds onbeantwoord.
Verde: op hun site doen ze een aantal beloftes (www.sarenza. nl/over-ons), waarvan tenminste 3 van de 5 leugens zijn:
- altijd gratis retourservice --> niet waar, hier zijn kosten aan verbonden
- 100 dagen bedenktijd voor het omruilen of retourneren van een artikel --> niet waar, 30 dagen bedenktijd (zie ook onderaan de webpagina)
- bezorging binnen 24u via DPD Parcelshop --> niet waar, ondanks op voorraad, pas na 2 weken ontvangen
Om deze redenen, mijn advies: vermijd deze webwinkel. Ze zijn onbetrouwbaar en geen (goed) werkende klantenservice.Schoenen
99,99 betaald voor all stars die niet geleverd zijn. Berichten naar de klantemservie worden niet beantwoord. Dus volledig opgelicht, geen enkele ster waard.
Ik zal aangifte doen bij de politie en op thuiswinkel.orgSkechers schoenen
Scam bedrijf met vreselijke ervaring. Ik heb Skechkers schoenen besteld via hun website omdat ze het laatste paar beschikbaar hadden in mijn maat. Wat een verschrikkelijke vergissing. Ik heb mijn schoenen besteld op 19-01 en heb meteen een track&trace code ontvangen. Echter nooit de schoenen ontvangen vanaf 14-03. Hun klantenservice stuurt sjabloonmails en adviseert te wachten. Ik raad iedereen aan om dit bedrijf ten koste van alles te vermijden
Black high heeled long boots
Horrible quality! Both heels broke down the first time I wore the boots! I immediately reached out to the client service on the same day (3January) and responded immediately when they asked me to provide them with photos and more info. I have emailed them 5 more times since then (today is 11 February) and Ive heard NOTHING!
They didnt tell me to send the boots back, they didnt tell me they will repair it or they will refund me. NOTHING. I have no boots for more than a month because they are selling super cheap products and they hve the worst client service ever. DO NOT BUY!Dr. Martens
Snel ontvangen (2 dagen), kon contact krijgen via messenger. Schoenen zijn echte Dr. Martens, geen Chinese troep.
Doucals boots besteld!
Nike schoenen
Mijn bestelling (Nike schoenen voor mijn zoon) zijn nooit bezorgd. Eindeloos met Sarenza klantenservice (en Postnl) gemaild en gebeld. Eerst bleven ze er vaag over en uiteindelijk reageerden ze helemaal niet meer op mijn mails. Overbodig te melden dat de schoenen of mijn geld nooit meer gezien heb. Schandalig en heel onbetrouwbaar. Nooit iets bestellen!
sandalen
Ik heb 2x eerder besteld bij Sarenza. Dat gaf geen enkel probleem, op tijd geleverd met track en trace code via PostNl. Nu heb ik op 17/08 opnieuw sandalen gekocht en via Ideal betaald in andere kleur. Track en trace code ontvangen op 22/08, maar PostNL beweert al dagen dat zij dit pakket niet hebben. vandaag 26/08 en gisteren contact gezocht met Sarenze via de mail: geen enkele reactie. Ook gebeld: kantoor is al dagen gesloten.
Schoenen
Ik kocht schoenen bij Sarenza. De track and trace code heb ik nooit ontvangen, dus ik moest zelf raden wanneer ik ze op kon halen bij het afhaalpunt. Opengemaakt bleken er 2 linkerschoenen in de doos te zitten. Klantenservice is al twee dagen (doordeweeks) gesloten.
Nooit meer bij Sarenza bestellen!Kinderjas
Niet kopen!!!!!!!!!!!! Ik heb een kinderjasje besteld, Hier zat al na 2 dagen een scheur in. I zou mijn geld terug krijgen, maar nu twee maanden verder nog steeds niets. Klantenservice niet te bereiken. Hoelaat je ook belt, je krijgt de melding dat ze op dit moment niet te bereiken zijn. Ik wacht nog steeds op geld en het is niet weinig!
Koop hier nooit meer!
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Dat is volgens mij nergens, dat je dan de verzendkosten ook nog vergoed krijgt...