Samsung

4.5

Bestellen

2.3

Service

3.9

Prijs

3.8

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Samsung

Je kent het merk Samsung vast wel van de Samsung Galaxy en alle andere modellen mobiele telefoons die het internationale merk door de jaren heen op de markt heeft gebracht. Maar wist je dat ze nog veel meer elektronica verkopen? Maar wat is de kwaliteit van die mobiele telefoons nou eigenlijk? Zullen die tablets wel zo goed werken als ze bewerken? Wat zal de beeldkwaliteit van hun tv’s nou echt zijn? Zul je gemalleijk een wasmachine of stofzuiger kunnen bestellen via hun website? Zal het lang duren voor de koelkast door Samsung’s wordt bezorgd? En hoe hulpvaardig is die Samsung klantenservice nou eigenlijk echt?Alleen mensen die al een apparaat van Samsung in huis hebben kunnen je meer over dit merk elektronica vertellen. Lees hun reviews om een idee te krijgen van wat voor producten Samsung nou echt aanbiedt. Hun meningen, beoordelingen, cijfers en evaringen kunnen je laten zien waar het bij Samsung nou echt allemaal om draait.


Over Samsung

Samsung is een merk elektronica. Ze willen samen met jou aan een groenere toekomst werken. Ze verkopen daarom voornamelijk producten die duurzaam en zo milieuvriendelijk mogelijk zijn. Je zal je nu misschien afvragen wat voor soort producten Samsung verkoopt. Natuurlijk hebben ze de mobiele telefoons die je overal ziet. Ze hebben hier drie verschillende series in. De Samsung Galaxy S zal je waarschijnlijk wel kennen. Het is hun bekendste serie. Maar ze hebben ook de Samsung Galaxy A en Galaxy J. Nieuw is de Samsung Galaxy Note. Deze heeft een 4.000mAH-batterij. Deze zorgt ervoor dat je mobiel de hele dag mee kan gaan. Ook heeft de mobiel een geweldige camera en krijg je er een speciaal pennetje bij zodat je volledige controle hebt. Het mobieltje heeft het grootste scherm ooit. Andere gadgets zijn tablets, wearables, smartwatches, enzovoort. In hun categorie tv & av vind je QLED, soundbars, 4K UHD TV, Blu-Ray spelers, home cinema sets, lifestyle auto en nog veel meer. De categorie huishoudelijk bevat koelkasten, compacte ovens, afzuigkappen, magnetrons, drogers, kooplaten, vaatwassers, stofzuigers en nog veel meer. En dan is er nog een afdeling IT met daarin SSD, printerbenodigdheden, monitoren, geheugenkaarten, USB flash drives en nog veel meer.




Diensten van Samsung

Je kunt de producten van Samsung gemakkelijk via hun website bestellen. De bezorgservice van Samsung komt de koelkast of nieuwe televisie dan gewoon bij je bezorgen. Ook heeft Samsung een eigen klantenservice die je bij kan staan als dat soms nodig mocht zijn.


Klachten, Complimenten en Tips voor Samsung

Heb jij al een apparaat van Samsung in huis? Of het nou alleen een monitor voor je computer is of een complete home cinema set, wij horen graag hoe jij over Samsung denkt. Was het makkelijk om een nieuwe vaatwasser te bestellen via hun website? Hoe lang blijft een telefoon van dit merk nou goed werken? Duurde het lang voor je nieuwe wasmachine of droger thuis werd bezorgd door Samsung’s bezorgservice? En wat is jouw mening over Samsung’s klantenservice? Schrijf een Samsung review en vertel ons alles over jouw ervaring met dit bekende merk electronica.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (57)

Oled TV

Binnen 4 jaar is het toestel kapot. Geen garantie, geen coulance. Wel een rekening vooraf betalen om het toestel te laten ophalen van maar liefst € 100,- terwijl je niet eens weet wat de uiteindelijke kosten zullen zijn. Oh ja, je krijgt wel 10% als je een nieuwe toestel bij hen koopt

J

Jop

21-03-2024

0

een tv

deze week contact met service samsung gehad het ging om een qled tv die ik een half jaar geleden by tvoutlet had gekocht,ik kreeg by tvoutlet geen contact dus ik dacht 5 jaar garantie ik bel de samsung service eerst waren ze beleefd het gibg volgens hun om een hdmi poort die geblokeerd was dus geen probleem die konden vanuit kantoor de volgende dag weer activeren,maar toen vroegen ze naar het sernr dat stond niet waar ze zeiden dus achterkant op de speaker,toen hiepen ze my niet verder bedank

P

pieter romer

17-12-2023

0

stofzuiger

dramatische service, klachten worden niet serieus genomen, garantie wordt niet uitgevoerd

L

lommie

18-11-2023

0

Tv

Waardeloos bedrijf, heel slecht service , klant is koning bestaat niet meer , beste mensen Samsung zijn mensen aan het oplichten, dat is de modern oplichterij . Beste mensen Samsung is echt geen A merk electronica bedrijf , ze verkopen troep als A merk terwijl de leven duur van de apparatuur echt een B merk is of minder . Leef lang LG

S

Sam

14-11-2023

0

Smartphone

Smartphone voor de 2e keer laten ophalen voor reparatie, eerste keer €270 betaald en de telefoon valt 2 weken later uit elkaar door wat water, voor zover IP68. normaal 3 maanden garantie op reparatie en ook nog resterende fabrieksgarantie. Telefoon is met vocht achter de camera lensen weggegaan en met melding dat de usb poort niet kon opladen door vocht en tot onze verbazing kregen we 1 foto te zien van een zeer toegetakelde usb poort met een nieuwe rekening van ruim € 250,- Dus voor zover de garantie en de geloofwaardigheid, op de foto stond een soort gelijke telefoon maar wij weten dat de usb poort alleen niet wilde opladen en de telefoon is in de orginele doos verstuurd.. Zulke oplichting hebben we nog niet meegemaakt..

D

Daisy Flenterie

30-10-2023

0

Samsung galaxy s23 ultra

Prima telefoon heb hem bij vodafoon gekocht. Blijkt er een dag later een actie te zijn van een tablet kado. Volgens vodafoon kom ik er niet voor in aanmerking schandalig. Denk er over hem terug te sturen en hem ergens anders te kopen. Of een iphone. Flink de pest in. Geen samsung meer voor.mij. Piet de haas Heerhugowward

P

Piet de haas

10-10-2023

0

Wasdroogcombinatie (WD10T754ABT/S2)

Mijn wasdroogcombinatie van Samsung heb ik gekocht in november 2020. Binnen de garantie van 2 jaar is hij voor de eerste keer kapot gegaan - ik kreeg toen een werkelijke foutmelding en de reparateur kwam langs om hem te maken (wel pas na één maand, maar oke...). Na 3 maanden ging hij weer kapot (zelfde fout) en 3 maanden daarna opnieuw. We zitten inmiddels in oktober 2023 en hij is voor de 4e keer aan hetzelfde probleem kapot! Samsung wilt niet mee denken, komt niet met oplossingen en ik ben er klaar mee. Het is rond uit belachelijk hoe ze daar me je omgaan. In totaal heb ik het afgelopen jaar gok ik 5 maanden effectief gebruik kunnen maken van de wasmachine - in de tussenliggende maanden was hij kapot en was ik in afwachting van een reparateur die langs moet komen. Nu bij de 4e keer wil ik graag een vervangend toestel - want na 4x kapot heb je wel door dat er iets mis is met het apparaat zelf. En wat doet Samsung? Niks - zeggen dat ik weer een reparateur moet laten langskomen die ik ook nog eens minstens €110,- moet betalen voor voorrijdkosten... Dat terwijl de machine én nog steeds te koop is én me destijds €999,- heeft gekost!

D

Dian Mastenbroek

06-10-2023

1

Galaxy Flip

Mijn flip ging na een tijd in gebruik niet helemaal meer open. Bij normaal gebruik wel. Dit is dus duidelijk een garantie kwestie. Ik heb samsung care+ gebeld en het toestel werd opgehaald door Dynasure. Ik kon het toestel laten repareren voor 530 euro. Dit was de achterkant + scharnier. Omdat er een barst in de achterkant zat kreeg ik geen garantie op het scharnier. Die 2 hebben niets met elkaar te maken, maar zo ontlopen ze hun verantwoordelijkheid voor het niet goed construeren van het scharnier. Ze weten dat zelf goed bij Samsung maar zeggen er niets over.

R

Rob Severins

19-09-2023

0

Laptop Smartphone en Watch 6

F

F. elidrissi

13-09-2023

0

S22 mobile

In Juni 2023 mijn S22 opgestuurd werkte niet goed ophaalservice gebeld opgehaald na 3 x reparatie nog steeds defect en dus geen oplossing dat betekent omruiling of geld retour .Goed dacht ik dan maar geld terug het is nu September richting Oktober en ik heb geen telefoon en geen geld retour geen reactie niks 20x gebeld met de surinaamse klantenservice die zelf ook niks weten en niks kunnen doen voor je het is elke x mondeling ja het is bij de interne afdeling en het ergste is nog dat je niet eens n e mail met bevestiging krijgt dat er aan gewerkt wordt of wat er gaat gebeuren .Inmiddels ben je 4 maanden verder je hebt geen telefoon en geen geld retour niks en blijft bellen en appen voor Jan Lul denk dat ik maar aangifte ga doen van mijn toestel bij de politie .

A

Ali

13-09-2023

0

GW 6

Zojuist, 28-08-2023- heb ik een nieuwe GW 6 gekocht. De GW 5 heeft het in de hitte begeven. Het onderplaatje raakte los, viel op de grond, kapot. Wederom ga ik voor Samsung Galaxy Watch, aangezien ik dit horloge erg gebruiksvriendelijk vind en mooi van design. Gelukkig ziet de uitvoering van GW 6 er solider uit en verwacht ik geen problemen met de onderplaat. De GW 6 biedt vele mogelijkheden. Zojuist ontdekte ik, dat je ook snurken kunt opnemen. Ideaal, want nu kan ik horen wat er 's nacht gebeurt. Misschien kan ik het snurkmonster te lijf gaan. Het horloge heb ik gekocht bij de Mediamarkt in Middelburg. Een prima servicedesk waar mijn horloge is gekoppeld aan mijn telefoon. Al mijn vragen zijn beantwoord en ook later kan ik daar gratis terecht voor goed advies. Het horloge heeft een mooi display en dient gelukkig ook nog steeds als een apparaat om 'bij de tijd' te blijven.

G

gerda

29-08-2023

0

Ik koop nooit meer wat van Samsung. Telefoon gekocht van 1200 euro. Vanaf dag 1 al problemen. Wordt gigantisch warm, valt uit als je iets luistert. Kortom: slecht. Ook met overzetten data veel foto's kwijt. Foto's die ik notabene nodig had voor verzekering. Dus weer een probleem erbij. Ik ben eerder langs gegaan bij een vestiging. Daar zeiden ze dat het lang kon duren en dat ik een afspr moest maken. Gegevens zijn genoteerd dus zo terug te zoeken. Afspraak kon niet doorgaan wegens onvoorziene omstandigheden. Echter op mijn vraag voor nwe afspr wordt niet gereageerd. Het systeem voor afspraken ligt plat. Via app blijven ze riedel herhalen dat ze geen afspraak kunnen maken voor reparatie. KlantenSERVICE?? Ik moest maar even langs "lopen". Nou, ik moet een uur heen en uur terug. Ik zei dat ik onmogelijk langs kon lopen en kan ook niet auto rijden. Er werd een riedel afgestoken waar ik niet tussen kwam. Ik schreeuwde op een gegeven moment tig keer: mevrouw, mevrouw, mevrouw. Ze LUISTEREN niet ! Ze spreken amper Nederlands, denken niet zelf na, zijn niet pro-actief en blijven keer op keer dezelfde riedel herhalen ondanks dat je zegt dat het niet kan. Ik wil niet dat mijn telefoon opgehaald wordt. Ik wil erop wachten zodat ik dezelfde dag nog mijn telefoon terug heb. En toch blijven ze het herhalen als een bandrecorder. Ook blijven ze herhalen dat ik er ff langs kan lopen. En zeggen dan dat ik niet wil. Terwijl ik uitleg dat het niet kan. Ook al blijf ik herhalen dat de vestiging zei dat ik echt een afspraak moest maken gezien de hoeveelheid werk. De medewerkers zijn opgeleid om als een niet denkende robot te werk te gaan. Ik werd boos en emotioneel. De eerste verbrak de verbinding. De tweede stak dezelfde riedel af. Ze komen met geen oplossing. Je loopt tegen een muur op. Ze hebben ontmoedigingsbeleid. Tijd voor een echte klantenSERVICE! Ik vroeg de adresgegevens van het hoofdkantoor. Maar ook dat hebben ze niet. Bespaar je de moeite om contact op te nemen. Het werkt niet. Ik koop in ieder geval geen Samsung meer. Wat een zeldzaam slecht bedrijf. Hieronder de adresgegevens die ik uit een andere klacht heb gehaald. Want ja, er zijn nogal wat klachten. Tijd dat eea aangepast wordt. Samsung electronics BV Evert van de Beekstraat 310 1118 CX Schiphol

M

M

25-08-2023

0

S23

De klantenservice van samsung is behoorlijk waardeloos. Je wordt in de wacht gezet en daarna wordt de verbinding verbroken. Totaal geen respect naar de klant toe. Samsung biedt een promotie aan bij aankoop van een product en ze leveren niks af. Waarom doe je dan een promotie? Waardeloos. zonde van mijn geld.

A

Anoniem

15-08-2023

0

Wasmachine

Gdm samsung Ik ben zeer ontevreden over jullie klantenservice,en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik ben 5 maanden bezig geweest om wat voor elkaar te krijgen,hoevaak ik wel niet gebelt heb keer op keer weer me hele verhaal doen,commenucatie kennen ze ook niet. Punt 1 zet er mensen neer die gewoon nederlands spreken. Punt 2 zet er mensen neer die er verstand van hebben het onbreekt er erg aan kennis. Er was 1 medewerker die krijgt een 10 van mij . Er werd zelfs door een medewerker geadviseerd om rechtsbijstand in te schakelen ,nou dat zegt genoeg. Geen enige vergoeding of excuus gehad. Samsung krijgt van mij een drie dubbele koude douche koop nooit meer wat online. Een boze zeer ontevreden klant

J

Jose

07-08-2023

0

Stofzuiger Jet 90

Jet 90 stofzuiger in april gekocht. Deze week brak er een stukje van de zuigmond waardoor er een loopwieltje los kwam. Stofzuiger wordt normaal gebruikt en een zuigmond moet tegen een stootje kunnen. Je denkt dan, geen probleem, stofzuiger 4 maanden oud dus garantie. Nou, nee dus. Allereerst lijkt het dat men de klantenservice bij Samsung uitbesteed aan derden. Dit betekent dat je met mensen te maken krijgt die het een zorg zal zijn of jij een probleem hebt en die simpelweg een soort standaard procedure volgen. Men kijkt naar je foto's, vraagt daarna niet meer hoe dit zo gekomen is, bedenkt niet dat het afbreken bij normaal gebruik niet normaal is maar gooit het simpelweg op gebruikersschade, dus geen garantie. Geen optie om een supervisor te spreken, geen optie om dit te escaleren naar Samsung zelf. Contact gaat alleen via Whatsapp (krijg je simpelweg pas na 2 dagen antwoord), via socials en een telefoonnummer waardoor je telkens op een muur stuit en niemand de moeite wil nemen om samen met je naar dit verhaal te kijken. We praten hier over een stofzuiger van meer dan 400 euro. Dus wil je een Samsung product kopen, doe dit in hemelsnaam niet bij Samsung zelf. Na het bestellen ben je aan de goden overgeleverd en is Samsung verder niet bereikbaar.

R

Rob

02-08-2023

0

Koop steelstofzuiget Jet75

De aankoop van een Jet75 steelstofzuiger ging snel voor een mooie prijs en levering ging snel. Er was een promotie en daar moest je gegevens voor verstrekken en ddar ging het geheel mis. Klantenservice is heel slecht en alleen te bereiken via Whatsapp of bellen. Lange wachtijd met bellen rn ben je bijna aan de beurt wordt de telefoon verbroken en niet een keer, maar al 4 keer. Klantenservice via Whatsapp is drama, een enkele keer een bericht terug maar een verdere afhandeling komt er niet.

R

R.G van den Brink

28-07-2023

0

Reparatiekosten kloppen niet, gesjoemel met foto's en klantenservice helpt voor geen meter.

Beste klantenservice, Ik ben zeer verbaasd over jullie ‘offerte’. Dit zijn de gegevens: reparatienummer iRMADRSA18111116 met serienummer RFARB1N435P en Samsung reparatienummer 4266938349. U stuurt mij een offerte met een onjuiste nieuw prijs van de oortjes. U vraagt ruim 180 euro om de oortjes in te ruilen terwijl ik er 97 euro destijds voor heb betaald (lees: het jaar 2021). Nieuwe prijs is ook gedaald in de tussen tijd. Ondertussen vertellen jullie mij dat mijn oortjes defect zijn terwijl ik de oortjes heb opgestuurd dat ze het deels nog doen en dan durft u mij ook nog eens maar twee foto’s te sturen waarin alleen de speakers van mijn oortjes te zien zijn!? Heeft u wel überhaupt onderzoek gedaan? En hoe komt u op de offerte prijs? mijn oortjes vallen nog onder garantie omdat ze op 26-11-2021 zijn aangeschaft. Dit valt zeer zeker nog onder de twee jaar garantie en jullie heb niet genoeg onderbouwing gegeven om het tegendeel te bewijzen. Ik hoop een spoedige mail te ontvangen, met een goede verklaring voor de vreemde offerte. Zo niet dan neem ik wel gerechtelijke stappen tegen jullie. Groet, Soumaya

S

Soumaya

26-07-2023

0

Reparatie voor mijn S10

HUFTERIG GEDRAG!!! Op mijn verzoek, volgens procedure, heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden op 8 juli 2023, helaas is de Samsung Ophaalservice pas daadwerkelijk op 14 juli 2023 het op komen halen. Mijn telefonische contacten met Samsung zelf liepen op niets uit. De betaling heeft pas op 18 juli 2023 plaatsgevonden. Nu beweert Samsung dat dan pas de drie dagen termijn ingaan. Terwijl op de dag van acceptatie van beide kanten de Start zou moeten zijn ingegaan. De reparatie zou bestaan uit: het schoonmaken van de behuizing, dit in verband met het smeltingsproces en het installeren van nieuwe software?? Duur tenminste drie dagen!! VREEMD!!

L

Liesbeth

20-07-2023

0

Customer service

WAARDELOZS CUSTOMER SERVICE!!!! Hulp via Whatsapp; geen antwoord meer nadat ze een code vragen. Proberen te bellen; een luie zak van heb-ik-me-jou-daar die zuchtend aan de telefoon vraagt wat ik van hem moet. Jongens. Doe je werk normaal.

M

M

08-07-2023

0

Qled tv

Bijna alles van Samsung bij ons, Qled tv in juli 2020 gekocht, nu hebben wij al 10 dagen slechte beeld. Van links naar rechts wordt de scherm donker.( Ondertussen begrepen dat t een bekende probleem is bij Qled tv) Gelijk contact opgenomen met samsung, lieve medewerker vertelde dat "letmerepair" bedrijf binnen 48 uur contact zou opnemen voor een reperatie. Tot nu toe niks gehoord. Ondertussen 6 keer gebeld met Samsung en helaas wordt er nu gezegd " binnen redelijke termijn" krijgt u een e-mail van dat bedrijf. Zo net weer gebeld met Samsung, mevrouw werd boos op mij omdat ik wilde weten wat een redelijke termijn is.. En als wij de recensies over dat bedrijf lezen, weten we nu al dat ze niks gaan doen. Zulke slechte recencies. Ook over Samsung, eerst zijn ze heel lief telefonisch maar daarna worden ze boos omdat je wilt weten wanneer dat gaat gebeuren. Nou grote teleurstelling en nu wordt t een principe kwestie en ik ga er achteraan. Niet netjes Samsung

S

Serda

13-06-2023

0