Remarkt

7.7

Bestellen

6.6

Service

7.9

Prijs

7.4

Levering

66%

Zou hier weer kopen

Remarkt

Geweldig zeg! Wat anderen van Remarkt vinden. Remarkt is een van de grootste online shops voor refurbished computers. Het is een van de computer winkels waar je een goede deal kunt krijgen voor een betaalbare computer. Ook voor laptops kun je hier terecht.  Het is goed om de ervaringen te delen met anderen en om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk hoe je met de reviews van anderen kunt ontdekken hoe ook jij ook een beter oordeel over Remarkt kunt vormen. We weten zeker dat je ook gebaat zult zijn met deze optie. Kies ervoor om de mogelijkheden te gebruiken van deze site en van NederlandReview. Vervolgens kun je op hun eigen site kijken om het beeld aan te vullen. Wanneer je ze natuurlijk al wel kent en een mening over ze hebt dan kun je deze mening op onze website achterlaten. Het is goed om te zien wat er allemaal kan! Succes. 

Over Remarkt

Remarkt is in 2001 opgericht en is hierdoor al meer dan 10 jaren het vertrouwde adres voor computers en laptops. Kijk naar de verschillende mogelijkheden om een goede deal te vinden op hun website. De core business is het verkopen van IT artikelen via de webshop en ook in grote partijen met partijhandel via Traders. Het is goed om te zien wat er allemaal mogelijk is. Weet ook dat er volop expertise aanwezig is in dit bedrijf. Het is heerlijk om te zien hoe de oude computers weer een tweede leven krijgen en helemaal tip top zijn. Het is heerlijk om te zien. Ze werken landelijk, maar ook buiten de grenzen van Nederland. Remarkt heeft deskundig personeel welke voorzien zijn van de juiste diploma’s.  Het is mogelijk voor ze om computers voor een sterke en scherpe prijs aan te bieden. De Groothandel in Refurbished IT is gevestigd aan de Ellerweg 2, 6037 RS Kelpen-Oler in Nederland.  

Diensten van Remarkt

Remarkt is een bedrijf wat oude computer partijen opkoopt, ze totaal nakijkt en daarna weer goed en actief maakt. Het is mogelijk om zo een computer nog een tweede leven te geven en om voor een zeer betaalbare prijs een computer aan te bieden. Het is goed om hier ook eens naar te kijken om zo een goede keuze te kunnen maken. Het is heerlijk om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een goedkop e pc te kunnen kopen. 

Klachten, tips en complimenten over remarkt

Het is heerlijk om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een goede en zeer betaalbare computer te krijgen. Natuurlijk kan er ook een keer wat mis gaan bij een computer. Het is dan slim om een klacht in te dienen en om zo een oplossing te krijgen voor je probleem of in ieder geval een eerlijke uitleg. Hierna kun je een beoordeling over hun achterlaten op onze site NederlandReview. 

Heb jij ervaringen bij Remarkt

Het is goed om je mening met anderen te delen. Laat ons weten welke mening jij hebt over remarkt. Het is heerlijk om te zien hoe ook jij volop van de mening van anderen kunt leren. Deel met hun ook jouw mening over dit bedrijf o NederlandReview 


 


Geweldig zeg! Wat anderen van Remarkt vinden. Remarkt is een van de grootste online shops voor refurbished computers. Dus goed idee om te kopen? Lees het hier.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (47)

Desktop, laptop en 2 monitoren

Omdat ik in het verleden zeer positieve ervaringen had met refurbished computers (gebruikt.com & pc2computershop.nl) en ik voor mijn 12,5 jarig jubileum op mijn werk een cadeau mocht uitzoeken viel mijn keuze op een Desktop PC bij de firma ReMarkt met 1 jaar garantie 28-10-2022 Desktop is besteld 03-11-2022 Desktop wordt overhandigd door mijn werkgever. 06-12-2022 Beeldproblemen, telefonisch gemeld (toen waren ze nog bereikbaar per telefoon), achteraf blijkt het een defecte videochip te zijn. Er wordt mij een retouradres gecommuniceerd. Ook wordt er tussen neus en lippen gemeld dat ik de desktop 4-6 weken kwijt ben. 11-12-2022 In goed vertrouwen ook nog een laptop besteld 13-12-2022 De desktop op eigen kosten (ik heb dit later ook gemeld maar hier is niets mee gedaan) retour gezonden ter reparatie 16-12-2022 Wederom contact omdat de toegezonden laptop volledig onbruikbare USB poorten had, Ik krijg nu wel de mogelijkheid om de laptop op kosten van Remarkt terug te sturen en te laten omruilen. In deze mail wordt ook gemeld dat men bezig is met mijn desktop en dat deze naar verwachting in de week van 19 december 2022 zal worden terug gestuurd 07-01-2023 dus 13 dagen later dan toegezegd en 19 dagen na het bericht dat ze er al mee bezig waren krijg ik mijn desktop PC retour. Om niet zonder computer te komen zitten heb ik gewacht met het terugsturen van de defecte laptop. 08-01-2023 Ik stuur de laptop ter omruiling terug naar ReMarkt en er was mij inmiddels per mail toegezegd dat ze de omruiling diezelfde week in orde zouden maken, dus ik zou voor 14 januari de omgeruilde laptop in huis hebben. Dit is mij 2 x per mail beloofd als antwoord op het contactformulier. 17-01-2023 Ik stuur een brief per post naar de heer W. Wagemans, eigenaar van Terabyte B.V. waar ReMarkt onder valt omdat ik niet tevreden ben. Ik ben iemand van hoor en wederhoor en wil een bedrijf niet meteen beoordelen omdat één of meerdere medewerkers niet weten wat klantenservice inhoud. Hier heb ik geen reactie op gekregen. 19-01-2023 Een week na de toezegging dat ik vorige week de laptop terug zou hebben en 3 dagen nadat ik de brief naar de heer Wagemans heb gestuurd heb ik maar weer eens een mail gestuurd waar mijn laptop blijft 21-01-2023 Ik heb mijn laptop terug. 21-01-2023 Nadat PostNL het pakket van Terabyte B.V. bij mij aflevert ontvang ik een mail van Remarkt met een track&trace nummer. Bovenstaande review is NIET bedoeld om de firma Remarkt een hak te zetten. Ik laat iedereen vrij om te oordelen of de lage prijzen en het gebrek aan klantenservice tegen elkaar afwegen. Waarom ben ik ontevreden? - Een klantenservice medewerker hoort de klantverwachting juist te managen en dus geen toezeggingen te doen die toch niet waargemaakt worden. - Een bedrijf dat Refurbished verkoopt hoor geen laptop te versturen die 100% niet bruikbare USB poorten bevat, dit is visueel waarneembaar - In geval van defecte apparatuur vind ik het wel zo netjes dat je de klant ook meld (in geval van de desktop) wat er geconstateerd is en gedaan is om de reparatie uit te voeren. - Ik vind het normaal dat er empathie getoond wordt op het moment dat er een (in mijn geval 2x) probleem optreedt. De firma Remarkt helaas niet want er is niet 1x gemeld dat men het vervelend vond. - Qua communicatie: Als ik geen contact had gezocht na de defect meldingen had ik helemaal niets vernomen. Alle informatie vanuit Remarkt heb ik moeten ophalen. - Ze vragen in hun autoreply om mijn begrip omdat ze het zo druk hebben maar andersom heb ik geen begrip gekregen voor mijn situatie. Je bent dus volledig overgeleverd. - Conclusie: Ik bestel in 2 maanden tijd voor meer dan € 1000 euro maar ik mag daar blijkbaar niet veel van verwachten als het om klantenservice gaat. Excuus voor de lap tekst maar ik wil graag een volledig beeld scheppen, het is aan de lezer om er mee te doen wat hij of zij wil.

S

Sjoerd

23-01-2023

0forum

Chromebook

Chromebook besteld, onmiddellijk betaald. Twee dagen daarna foutieve bestelling ontvangen (voor een andere klant). Bestelling met veel begrip en eigen tijd zelf teruggebracht naar een PostNL-punt voor terugzending. Moeilijke communicatie: telefoonnummer is nooit beschikbaar wegens 'defect aan telefooncentrale , mail wordt niet beantwoord , uiteindelijk na 3 dagen een retourlabel ontvangen, maar weigering om juiste bestelling op te sturen. Als ik snel een Chromebook nodig had, moest ik maar een tweede bestellen en zouden ze me het bedrag van de eerste wel terugstorten na ontvangst van de foutieve zending. 13 dagen na betaling nog steeds de bestelling niet ontvangen en geen communicatie. Klant is absoluut nergens in de fout gegaan. Geen levering, geen communicatie, geen service.

M

Michiel Renier

29-09-2022

0forum

Pc

Prima service geweldige pc meer dan tevreden

D

Daniëlle

18-09-2022

0forum

\

B

Boris

23-08-2022

0forum

Prima

Prima service en goede kwaliteit.

J

Jelte

26-07-2022

0forum

Laptop

Prima levering en prijs kwali

P

Peter

14-07-2022

0forum

Computer

Computer gekocht met monitor, keurig geleverd de volgende dag. Netjes verpakt en binnen 5 minute online

P

Peter

20-06-2022

0forum

Laptop

Snel geleverd en ben zeer tevreden over de prijs kwaliteitsverhouding.

G

Geert R.

12-06-2022

0forum

Computer met scherm

Helemaal tevreden, vanaf de aankoop tot aan de levering helemaal zoals het hoort. Erg tevreden met de prijskwaliteit!!

M

Maarten

06-06-2022

0forum

Computer

Goede kwaliteit. Uiterst tevreden over de afhandeling.

F

Frank

26-03-2022

0forum

Laptp

Erg tevreden over de aankoop. Snelle levering en netjes verpakt. Ook de conditie was erg netjes voor een gebruikte laptop. Ga zo door.

W

Walter

02-02-2022

0forum

Harde schijf

Harde schijf gekocht met 2tb ,krijg ik 1tb geleverd. Telefonisch niet bereikbaar.. mail word niet beantwoord ,messenger ook niet. Slechte service dus

M

M van Geel

28-12-2021

0forum

Pc

Pc met een monitor en het was echt aansluiten en werken maar!

P

Peter

06-07-2021

0forum

Laptop

Perfecte levering, plug en play!

R

Ron

08-04-2021

0forum

HP UltraSlim dockingstation met HP adapter

een dockigstation gekocht, de foto op de website laat 2 displaypoorten zien, het dockingstation heeft er maar 1! met het dock ha ik een HP adapter gekocht, dit was een neppe oplader. Dit wordt ook niet vermeld op de website! na contact en retour gestuurd te hebben, waarschijnlijk dezelfde oplader terug gekregen te hebben maar deze keer met een HP sticker erop. de sticker was te groot en niet eens recht geplakt! in plaats van een fout herstellen proberen ze hun fouten te bedekken.

R

Robert-Jan

31-01-2021

0forum

Laptop

Prima verlopen allemaal

P

Pieter

22-06-2020

0forum

Memory modules

Very attentive and fast response. Great service and great material too. Superb customer service. Thanks again from Carlos.

C

Carlos

13-06-2020

0forum

Monitor

Goedkope monitor gekocht en ziet eruit als nieuw, helemaal top dus!!

A

Arjan

11-06-2020

0forum

Laptop

Snelle en goede levering. Tot nu toe nog geen klachten over de laptop

J

Janothan

13-05-2020

0forum

Laptop

If i could, i would just give zero stars. It's the worst online shopping experience that I have I have ever encountered. If you're thinking of buying from this website and you have a few minutes to spare just read below. First of all, I bought a laptop from Remarkt on January 2020. The only good thing about this company is their prices. Anyway a month later there are some issues with my laptop and it couldn't charge properly so I send it back for repair since I got a 1 year warranty. It took a long time to repair and in between that time I had to move so I changed address. I tried to call them several times but no one would pick up the phone even though this happened before the Coronavirus hit the Netherlands, so these excuses they use about COVID-19 are just fake. They are just too lazy to deal with customers on the phone. Then they sent it back without any notification so of course it was delivered back to my old address and i had to deal with all that. Fortunately the place was still not rented and I had to pick it up from the closest PostNL spot. Almost a month after that I saw that there were still issues with the laptop's battery so I guess they didn't repaired it at all. however I really needed to use the laptop for the next couple of months so I couldn't send it back for the second time to be repaired. And we come to now, May 2020. I sent back the laptop for repair with a note inside that clearly states the problem of the battery and with big bold letters I wrote "when the laptop is ready please send it back to the following address" and of course I wrote my new address. Well guess what happened AGAIN. They sent it back to my old address. When I got the email from PostNL about the delivery I tried to call Remarkt so they can correct the address, but guess what happened AGAIN? No one answered the phone. So my laptop was delivered to my old address where the new tenant accepted it and I had to drive back there immediately (I was out of town that day) and find that person (and hoped he would give it to me), which fortunately did not open the box and didn't try to keep it for himself but he was very kind and he just returned it to me. Long story short, I'm never sending my laptop for repair back there even though I have 1 year warranty, and I'm definitely not buying anything from there ever again. And I hope no one else will do, so no one will have to go through all this I've been through these months.

N

Nicky E

12-05-2020

0forum